En pidä anopistani

Anonyymi

Kirjoitan lähinnä purkaakseni tuntojani. En vain kertakaikkiaan pidä anopistani. Hän auttaa perhettämme ja on ystävällinen, muut sanovat minulle että hän on loistava anoppi, niin hän on, mutta minua ärsyttää suunnattomasti.

Anoppi hössöttää, kokoajan ja aivan kaikesta. Hän on hyvin teennäinen, kaikki on ihanaa ja ihmeellistä ja aina niin hyvin, vaikka puhuisimme aiheesta joka on kaikkea muuta kuin positiivista. Anoppi ei koskaan halua tuppata apua mutta tekee sitä koko ajan. Puolisolle on avannut tuntojani, mutta hän ei jaksa kuunnella, koska minulla itselläni on myös ärsyttävät vanhemmat.

En vaan tiiä miksi anopin seura v-tuttaa näin suunnattomasti. Vaikka kunnon syytä ei tähän mulla ole. En vaan jaksa anoppiani

7

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just luin vähän aika sit jutun tästä miksi jotkut ihmiset ärsyttää. Joko niissä on piirteitä mitä itsellä on mistä ei pidä, tai toinen että haluaisi niitä piirteitä itselle(eli alitajuntaista kateutta), mitä ei itse edes tajua.

    • Anonyymi

      Anoppi taitaa olla vain innoissaan, monet ovat jälkikasvunsa kautta onnellisia ja saattavat sitä kautta ampua vähän yli. Jäitä hattuun vain, muuten menee sormella osoitteluksi puolin sun toisin

    • Anonyymi

      Olisit kiitollinen asiallisesti käyttäytyvästä anopista. Minun "anoppi kokelas" on kuin suoraan helvetistä ja aloitti minun nälvimisen jo ennenkuin oli virallisesti edes tavannut minut ja viimeiset 10 vuotta hän on harjoittanut kaikkia mahdollisia henksien väkivallan muotoja minuun mitä vain on mahdollista harjoittaa. Ja onpa tuo fyysistäkin väkivaltaa harrastanut. Nyt haaveilen muutosta ja siitä, että pääsen mahdollisimman kauas kyseisestä ihmisestä.

      • Anonyymi

        Ap: vaihdetaanko anoppeja? Ota sinä tämä minun ihmishirviö ja minä otan sinun kiltin anopin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap: vaihdetaanko anoppeja? Ota sinä tämä minun ihmishirviö ja minä otan sinun kiltin anopin!

        Ap mites on? Laitan tämän kerberoksen ihan koska vain sinne sinun iloksi. Tämä haukkuu ja pahoinpitelee. Alkaa tuntumaan nykyinen anoppi kummasti tosi kivalta ihmiseltä tämän ihmisen rinnalla.


    • Anonyymi

      Ehkä on teennnäinen kun huomaa asenteesi. Häpeä sinä. Et kyllä tarvitse ketään lähellesi. Yritä olla edes äiti.

    • Anonyymi

      Minulla ihan toisen suuntainen ongelma. Olen alkanut viihtyä anopin seurassa enemmän kuin vaimoni. Hiukan pelottaa, mihin tässä ollaan menossa, koska olemme juuri rakentaneet uuden talon. Pelkään hetkeä, kun muutan ajatukseni teoiksi ja suutelen anoppia. Appi on siis ollut kuolleena jo 7v. Pelkään kyllä tulevaa aika lailla, mutta minkäs teet tunteille?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe