Katoavat luonnonvarat

Anonyymi

Kun kulkee metsässä niin kyllä huomaa missä harava-armeija on käynyt, on maasta revittyjä mujstikanvarpuja liiaksi, jos tälläinen sallitaan niin muutama vuoden päästä ei tarvi metsään mennä marjoja poimimaan

10

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta kirjoitat,tuhoavat vaan mustikka varvut.Pitäis opettaa ne kerämään mustikoita oikea oppisesti,Vaikka kurssittaa ne kun saapuvat tänne ennenkuin alkavat poimimaan.Siinä menee vuosi kymmen ennenkö varvut toipuvat.Menkää kattoon joka ei usko,mustivaaraan millaista tuhoa tekee,ennen oli hyvä mustikka paikkoja siellä.Onko oikein tälläinen touhu,jos suomalaiset tekis tälläistä varmaan luonto hikulit olis joka varvussa kiinni!!!

      • Anonyymi

        Mettähallitus ja motot tekevät paljon pahempaa jälkeä.


    • Anonyymi

      Vai poistit viestin! Kyllä ne thaipoimijat vain tarvii net marjat!

      • Anonyymi

        Kyllä ,tarvitsevat niitä enemmän kuin laiskat suomalaiset.kaupoistaan te marjat ostatte.


    • Anonyymi

      Äitimaa ei anna anteeksi arpia joita hän saa kokea, menee vuosikymmeniä häneltä arpien korjaamiseen

    • Anonyymi

      Joo on kyllä harmittavaa jos tulee luontoon tuhoja, mutta itse aina toivon, että ahkerat thai-poimijat löytävät mahdollisimman paljon marjoja, valitettavasti niitä jää suurin osa metsään, kun suomalaiset eivät kehtaa poimia, vaikka olisivat työttömiä.

    • Anonyymi

      Kyllä täytyy arvostaa thai poimijoiden ahkeruutta ja työmoraalia ei he helpolla leipäänsä tienaa, mutta tähän poiminta tapaan pitäisi tehdä muutos ja kieltää pitkän varren päässä olevan puolimetrisen poimurin käytön ja siirtyä normaalipoimuriin niin silloin ei tuhottais luonnonvaroja kuten mustikka ja puolukka ovat

      • Anonyymi

        Mitenkäs net löytävät joka syksy marjoja, jos varvut tuhoutuvat? Höpinätä.


    • Anonyymi

      Ei se marjamaijja tuhoa varpuja jos rauhallisesti riipii. Tosiasia on että enemän motot pakkanen ja ahneet marjastajat tekevät tuhoa kuin se normaalia ämpäriä kokoava marjastaja sen marjamaijan kanssa tekee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      604
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe