Kun kulkee metsässä niin kyllä huomaa missä harava-armeija on käynyt, on maasta revittyjä mujstikanvarpuja liiaksi, jos tälläinen sallitaan niin muutama vuoden päästä ei tarvi metsään mennä marjoja poimimaan
Katoavat luonnonvarat
10
477
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kirjoitat,tuhoavat vaan mustikka varvut.Pitäis opettaa ne kerämään mustikoita oikea oppisesti,Vaikka kurssittaa ne kun saapuvat tänne ennenkuin alkavat poimimaan.Siinä menee vuosi kymmen ennenkö varvut toipuvat.Menkää kattoon joka ei usko,mustivaaraan millaista tuhoa tekee,ennen oli hyvä mustikka paikkoja siellä.Onko oikein tälläinen touhu,jos suomalaiset tekis tälläistä varmaan luonto hikulit olis joka varvussa kiinni!!!
- Anonyymi
Mettähallitus ja motot tekevät paljon pahempaa jälkeä.
- Anonyymi
Vai poistit viestin! Kyllä ne thaipoimijat vain tarvii net marjat!
- Anonyymi
Kyllä ,tarvitsevat niitä enemmän kuin laiskat suomalaiset.kaupoistaan te marjat ostatte.
- Anonyymi
Äitimaa ei anna anteeksi arpia joita hän saa kokea, menee vuosikymmeniä häneltä arpien korjaamiseen
- Anonyymi
Joo on kyllä harmittavaa jos tulee luontoon tuhoja, mutta itse aina toivon, että ahkerat thai-poimijat löytävät mahdollisimman paljon marjoja, valitettavasti niitä jää suurin osa metsään, kun suomalaiset eivät kehtaa poimia, vaikka olisivat työttömiä.
- Anonyymi
Kyllä täytyy arvostaa thai poimijoiden ahkeruutta ja työmoraalia ei he helpolla leipäänsä tienaa, mutta tähän poiminta tapaan pitäisi tehdä muutos ja kieltää pitkän varren päässä olevan puolimetrisen poimurin käytön ja siirtyä normaalipoimuriin niin silloin ei tuhottais luonnonvaroja kuten mustikka ja puolukka ovat
- Anonyymi
Mitenkäs net löytävät joka syksy marjoja, jos varvut tuhoutuvat? Höpinätä.
- Anonyymi
Ei se marjamaijja tuhoa varpuja jos rauhallisesti riipii. Tosiasia on että enemän motot pakkanen ja ahneet marjastajat tekevät tuhoa kuin se normaalia ämpäriä kokoava marjastaja sen marjamaijan kanssa tekee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447