Katoavat luonnonvarat

Anonyymi

Kun kulkee metsässä niin kyllä huomaa missä harava-armeija on käynyt, on maasta revittyjä mujstikanvarpuja liiaksi, jos tälläinen sallitaan niin muutama vuoden päästä ei tarvi metsään mennä marjoja poimimaan

10

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta kirjoitat,tuhoavat vaan mustikka varvut.Pitäis opettaa ne kerämään mustikoita oikea oppisesti,Vaikka kurssittaa ne kun saapuvat tänne ennenkuin alkavat poimimaan.Siinä menee vuosi kymmen ennenkö varvut toipuvat.Menkää kattoon joka ei usko,mustivaaraan millaista tuhoa tekee,ennen oli hyvä mustikka paikkoja siellä.Onko oikein tälläinen touhu,jos suomalaiset tekis tälläistä varmaan luonto hikulit olis joka varvussa kiinni!!!

• Anonyymi

Mettähallitus ja motot tekevät paljon pahempaa jälkeä.

• Anonyymi

Vai poistit viestin! Kyllä ne thaipoimijat vain tarvii net marjat!

• Anonyymi

Kyllä ,tarvitsevat niitä enemmän kuin laiskat suomalaiset.kaupoistaan te marjat ostatte.

• Anonyymi

Äitimaa ei anna anteeksi arpia joita hän saa kokea, menee vuosikymmeniä häneltä arpien korjaamiseen

• Anonyymi

Joo on kyllä harmittavaa jos tulee luontoon tuhoja, mutta itse aina toivon, että ahkerat thai-poimijat löytävät mahdollisimman paljon marjoja, valitettavasti niitä jää suurin osa metsään, kun suomalaiset eivät kehtaa poimia, vaikka olisivat työttömiä.

• Anonyymi

Kyllä täytyy arvostaa thai poimijoiden ahkeruutta ja työmoraalia ei he helpolla leipäänsä tienaa, mutta tähän poiminta tapaan pitäisi tehdä muutos ja kieltää pitkän varren päässä olevan puolimetrisen poimurin käytön ja siirtyä normaalipoimuriin niin silloin ei tuhottais luonnonvaroja kuten mustikka ja puolukka ovat

• Anonyymi

Mitenkäs net löytävät joka syksy marjoja, jos varvut tuhoutuvat? Höpinätä.

• Anonyymi

Ei se marjamaijja tuhoa varpuja jos rauhallisesti riipii. Tosiasia on että enemän motot pakkanen ja ahneet marjastajat tekevät tuhoa kuin se normaalia ämpäriä kokoava marjastaja sen marjamaijan kanssa tekee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      40
      2534
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      60
      1885
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      52
      1749
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      91
      1573
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1414
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      62
      1005
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      121
      955
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      166
      941
    9. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      905
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      885
    Aihe