Katoavat luonnonvarat

Anonyymi

Kun kulkee metsässä niin kyllä huomaa missä harava-armeija on käynyt, on maasta revittyjä mujstikanvarpuja liiaksi, jos tälläinen sallitaan niin muutama vuoden päästä ei tarvi metsään mennä marjoja poimimaan

10

477

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta kirjoitat,tuhoavat vaan mustikka varvut.Pitäis opettaa ne kerämään mustikoita oikea oppisesti,Vaikka kurssittaa ne kun saapuvat tänne ennenkuin alkavat poimimaan.Siinä menee vuosi kymmen ennenkö varvut toipuvat.Menkää kattoon joka ei usko,mustivaaraan millaista tuhoa tekee,ennen oli hyvä mustikka paikkoja siellä.Onko oikein tälläinen touhu,jos suomalaiset tekis tälläistä varmaan luonto hikulit olis joka varvussa kiinni!!!

• Anonyymi

Mettähallitus ja motot tekevät paljon pahempaa jälkeä.

• Anonyymi

Vai poistit viestin! Kyllä ne thaipoimijat vain tarvii net marjat!

• Anonyymi

Kyllä ,tarvitsevat niitä enemmän kuin laiskat suomalaiset.kaupoistaan te marjat ostatte.

• Anonyymi

Äitimaa ei anna anteeksi arpia joita hän saa kokea, menee vuosikymmeniä häneltä arpien korjaamiseen

• Anonyymi

Joo on kyllä harmittavaa jos tulee luontoon tuhoja, mutta itse aina toivon, että ahkerat thai-poimijat löytävät mahdollisimman paljon marjoja, valitettavasti niitä jää suurin osa metsään, kun suomalaiset eivät kehtaa poimia, vaikka olisivat työttömiä.

• Anonyymi

Kyllä täytyy arvostaa thai poimijoiden ahkeruutta ja työmoraalia ei he helpolla leipäänsä tienaa, mutta tähän poiminta tapaan pitäisi tehdä muutos ja kieltää pitkän varren päässä olevan puolimetrisen poimurin käytön ja siirtyä normaalipoimuriin niin silloin ei tuhottais luonnonvaroja kuten mustikka ja puolukka ovat

• Anonyymi

Mitenkäs net löytävät joka syksy marjoja, jos varvut tuhoutuvat? Höpinätä.

• Anonyymi

Ei se marjamaijja tuhoa varpuja jos rauhallisesti riipii. Tosiasia on että enemän motot pakkanen ja ahneet marjastajat tekevät tuhoa kuin se normaalia ämpäriä kokoava marjastaja sen marjamaijan kanssa tekee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 171
      1870
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      86
      1347
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      973
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      871
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      726
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      562
    9. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      555
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      544
    Aihe