Ajoi aika ajossa 27 parhaaksi. Kisa on sitten sunnuntaina eli tänään 22 aikaan. Ei ole kanavia mistä näkis kisaa katsoa.
Kimi Räikkösen nascar debyytti
5
<50
Vastaukset
Mä olen jostain syystä yllättävän vähän täpinöissäni tästä, vaikka uskoisin Kimin ihan hyvin pärjäävän, ja varsinkin ajavan oman rookie-kokemuksensa rajoissa. Voi hyvinkin olla että Iceman pesee monet amerikkalaiset Watkins Glenin mutkaradalla, kun valtaosa muista kuskeista on tottunut kääntämään ensisijaisesti vasempaan.
Nascar-autothan on aika "raakoja" tai sellaisia pelkistettyjä vanhan liiton kilpureita, joissa mekaaninen pito on tärkeää, kun downforcea ei ole nimeksikään. Voi hyvinkin sopia Räikkösen ajotyylille, joka ymmärtääkseni suosii vähän herkkiä ja takapäästään vikureita autoja. Eli päinvastoin kuin mulla ja Alonsolla, että vähän kärjistäen hypätään jarrupolkimelle ajoissa, käännetään rattia linkkuun, ja runtataan kaasu pohjaan jo aikaisin mutkan ulostulossa. Noita pitää osata ajaa silleen "sukillaan" varsinkin mutkaradoilla.
Mä en tiedä jaksanko tuota katsoa, mutta menin eilen ysiltä nukkumaan ja heräsin tänään seiskalta, niin voipi olla että jaksankin eikä maanantai-aamuna herää tyyliin viideltä katsomaan jotain Avan typerää uutisfeediä 😅 Mutta ainahan piraattistriimejä löytyy, tosin en ole niitä vielä selvittänyt, mutta ne nyt elää joka tapauksessa niin paljon että varttia ennen kisaa on viisain niiden suhteen mikä toimii parhaiten.
Ja tsemppiä myös Kvyatille, joka ajaa samassa kisassa! 🚀- Anonyymi
Kyllä minää uskon että kimi pärjää. Varmaan on jossain 10-12 sakissa.
Mulla ei oo kokemusta Nascar-autoista mutkaradoilla, mutta on noi Daytonan ovaalillakin melkoisia villipetoja. Mut täytyy sanoa, että kun nuorena sällinä opettelin ajamaan Sierra 2.0i OHC:llä niin tällaset etumoottori-vapari-V8-takavetoautot kyllä sopii ihan hyvin mun perstuntumaan. Oikeastaan paljon paremmin kuin tää meidän Daytona24h-kestävyyskisan LMP2-koppiauto, mut onneksi sulta saatiin jeesiä takarenkaiden kulumisen hallintaan 👍
https://www.youtube.com/watch?v=JU_z_5DHJEU
Tossa pieni pätkä amerikkalaisen tv-kanavan streamista kaapattuna, kun osallistuin 2019 Daytona500-Nascar kisaan ja voitin pokaalin kotiin 😁
Viime vuonna meni Penetratorsin tiimiltä tosiaan ihan nappiin tuo Daytona24h-kestävyyskisa, mutta helmikuisessa Daytona500-Nascar kisassa tapahtui Big One mitä ei edes pomminvarma Toyota Camry kestänyt ja jouduin keskeyttämään. Väriteemasta voi tietty jälkiviisastella paljonkin, mutta Colin McRaen kultaisten vuosien Subarun teemaa tässä ensisijaisesti kunnioitettiin 🙏
https://www.youtube.com/watch?v=wnVvqWueaHo- Anonyymi
Eipäs nyt keksitä mitään omia kisoja tänne. Turkulaisia ei nascarissa ajele.
- Anonyymi
Kimin pitäisi siirtyä eläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940