Kimi Räikkösen nascar debyytti

Anonyymi

Ajoi aika ajossa 27 parhaaksi. Kisa on sitten sunnuntaina eli tänään 22 aikaan. Ei ole kanavia mistä näkis kisaa katsoa.

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen jostain syystä yllättävän vähän täpinöissäni tästä, vaikka uskoisin Kimin ihan hyvin pärjäävän, ja varsinkin ajavan oman rookie-kokemuksensa rajoissa. Voi hyvinkin olla että Iceman pesee monet amerikkalaiset Watkins Glenin mutkaradalla, kun valtaosa muista kuskeista on tottunut kääntämään ensisijaisesti vasempaan.

Nascar-autothan on aika "raakoja" tai sellaisia pelkistettyjä vanhan liiton kilpureita, joissa mekaaninen pito on tärkeää, kun downforcea ei ole nimeksikään. Voi hyvinkin sopia Räikkösen ajotyylille, joka ymmärtääkseni suosii vähän herkkiä ja takapäästään vikureita autoja. Eli päinvastoin kuin mulla ja Alonsolla, että vähän kärjistäen hypätään jarrupolkimelle ajoissa, käännetään rattia linkkuun, ja runtataan kaasu pohjaan jo aikaisin mutkan ulostulossa. Noita pitää osata ajaa silleen "sukillaan" varsinkin mutkaradoilla.

Mä en tiedä jaksanko tuota katsoa, mutta menin eilen ysiltä nukkumaan ja heräsin tänään seiskalta, niin voipi olla että jaksankin eikä maanantai-aamuna herää tyyliin viideltä katsomaan jotain Avan typerää uutisfeediä 😅 Mutta ainahan piraattistriimejä löytyy, tosin en ole niitä vielä selvittänyt, mutta ne nyt elää joka tapauksessa niin paljon että varttia ennen kisaa on viisain niiden suhteen mikä toimii parhaiten.

Ja tsemppiä myös Kvyatille, joka ajaa samassa kisassa! 🚀

• Anonyymi

Kyllä minää uskon että kimi pärjää. Varmaan on jossain 10-12 sakissa.

• Mulla ei oo kokemusta Nascar-autoista mutkaradoilla, mutta on noi Daytonan ovaalillakin melkoisia villipetoja. Mut täytyy sanoa, että kun nuorena sällinä opettelin ajamaan Sierra 2.0i OHC:llä niin tällaset etumoottori-vapari-V8-takavetoautot kyllä sopii ihan hyvin mun perstuntumaan. Oikeastaan paljon paremmin kuin tää meidän Daytona24h-kestävyyskisan LMP2-koppiauto, mut onneksi sulta saatiin jeesiä takarenkaiden kulumisen hallintaan 👍

https://www.youtube.com/watch?v=JU_z_5DHJEU
      Tossa pieni pätkä amerikkalaisen tv-kanavan streamista kaapattuna, kun osallistuin 2019 Daytona500-Nascar kisaan ja voitin pokaalin kotiin 😁

Viime vuonna meni Penetratorsin tiimiltä tosiaan ihan nappiin tuo Daytona24h-kestävyyskisa, mutta helmikuisessa Daytona500-Nascar kisassa tapahtui Big One mitä ei edes pomminvarma Toyota Camry kestänyt ja jouduin keskeyttämään. Väriteemasta voi tietty jälkiviisastella paljonkin, mutta Colin McRaen kultaisten vuosien Subarun teemaa tässä ensisijaisesti kunnioitettiin 🙏
      https://www.youtube.com/watch?v=wnVvqWueaHo

• Anonyymi

Eipäs nyt keksitä mitään omia kisoja tänne. Turkulaisia ei nascarissa ajele.

• Anonyymi

Kimin pitäisi siirtyä eläkkeelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      165
      1599
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      60
      928
    3. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      67
      900
    4. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      49
      856
    5. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      37
      794
    6. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      98
      775
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      57
      674
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      658
    9. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      40
      651
    10. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      606
    Aihe