Oon kerrankin vaan zillannut ja tehnyt mukavia juttuja. Ollut kavereiden kanssa ja pörrännyt kuin Marin konsanaan. 😁
Sen mitä olen vilkaissut palstaa, on täällä osunut silmään joku kiukkulauma tai joku tosi aktiivinen Marinista ahdistuja. 😁
Mun feministialoitukseenkin oli vastailtu yön pikkutunneilla joten lie sama tyyppi kiukutellut siinäkin.
Aika masentavaa, mutta siks ei siitä enempää. Mä siivoilen mökin, tiskaan astiat ja imuroin ja pyyhin pöydät. Lataan seuraavalle puut saunaan, tyhjään tuhkat ja täytän kiukaan valmiiksi ja tuohta sytykkeeksi, sekä täytän vesisäiliön. Kirjoitan mökkikirjaan tarinat ja keksin loppulomaksi jotain muuta. 😎
Toivottavasti kiukkuajat saavat hyvää mieltä tästä aloituksesta itselleen ja lopettavat turhan kiukuttelun. Maailma rullaa kyllä ihan hyvin ilman turhaa kiukutteluakin. 😁
Mukava viikonloppu.
0
70
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091873Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3131003- 67887
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö137766- 32601
- 88577
- 44571
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61569- 32560
- 37520