Oisko hyvä..

41

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla jännänainen?

      • Jännä, mitä se on🤔


    • Anonyymi

      Vannoutunut lihansyöjä ja HK:n makkaravastaava?

      • Rasvanen ja yltiösuolattu pötykkä lähinnä,


    • Sä olet rakentamassa omaa identiteettiä?
      Onhan tuo rauhallisempi kuin perinteinen liekehtivä pääkallo.

      • Emmäänysilleen, hauska löytö netin syövereistä, nimimerkkini huomioiden,

        Hmm, mitenkähän olis liekehtivä wursti🤔


    • Tuo ja sitten Wurstin lihatuotteille soittoa, että nyt löytyisi mainoshenkilö passelilla tatskalla :)

      • Joo, sitä varten vois myös kehittää tätä vartaloa vielä enemmän makkaran muotoiseksi,

        Tosin en tiiä vaatisko se enempi jumppaa vai lisää suklaata ruokavalioon🤔


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Joo, sitä varten vois myös kehittää tätä vartaloa vielä enemmän makkaran muotoiseksi,

        Tosin en tiiä vaatisko se enempi jumppaa vai lisää suklaata ruokavalioon🤔

        Suklaa toimii hyvin. Kokemusta on 👍


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo, sitä varten vois myös kehittää tätä vartaloa vielä enemmän makkaran muotoiseksi,

        Tosin en tiiä vaatisko se enempi jumppaa vai lisää suklaata ruokavalioon🤔

        Lisää suklaata voi olla helpompi ja nopeampi kokeilla 😁


      • Anonyymi

        Naisen kaikkein kaunein kukka tatuoituna. Ei paha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kaikkein kaunein kukka tatuoituna. Ei paha.

        Hmm, aika roisi.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hmm, aika roisi.

        Turha ihmetellä jalkaan nylkyttäjiä tuon kuvan jälkeen. :D

        Mutta öitä!


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Turha ihmetellä jalkaan nylkyttäjiä tuon kuvan jälkeen. :D

        Mutta öitä!

        😲...
        🤣🤣🤣
        (Miten jotkut kääntelee näitä emojia?)


      • Reisi on mennyt ihan v.tuiks! 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Reisi on mennyt ihan v.tuiks! 🤣

        Melko erikoinen tatuointi idea. :P

        Ei siinä, hyvin realistinen kuitenkin. Tunnistaa kyllä aiheen.


      • Mulla on jo yks tuommone,


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Melko erikoinen tatuointi idea. :P

        Ei siinä, hyvin realistinen kuitenkin. Tunnistaa kyllä aiheen.

        Eikös toi pitäis olla jossain olkapäässä...🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Eikös toi pitäis olla jossain olkapäässä...🤔

        Heh. :D


      • m.wurst kirjoitti:

        Mulla on jo yks tuommone,

        Mullakin, luontoäiti koversi sen. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mullakin, luontoäiti koversi sen. :)

        Joo, suotta sitä mustetta tuhlaa😁

        Tokihan monet ottaa tatskoja ittelleen tärkeistä aiheista, mut en kyl ite lähtis ihan pimpan tai kikulin kuvaa itteeni laittamaan🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo, suotta sitä mustetta tuhlaa😁

        Tokihan monet ottaa tatskoja ittelleen tärkeistä aiheista, mut en kyl ite lähtis ihan pimpan tai kikulin kuvaa itteeni laittamaan🤔

        Tuokin on oltava jo tosi tärkeää, kun pimpun kuvan reitteen tatuoittaa. Liekö emännän pimppu siinä, sitä voi sitten seuraavatkin tyttöystävät ihmetellä ja jatkaa heidänkin pimppujen kuvilla pitkin kehoa. Lopulta koko ukko on yks kävelevä vittu. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tuokin on oltava jo tosi tärkeää, kun pimpun kuvan reitteen tatuoittaa. Liekö emännän pimppu siinä, sitä voi sitten seuraavatkin tyttöystävät ihmetellä ja jatkaa heidänkin pimppujen kuvilla pitkin kehoa. Lopulta koko ukko on yks kävelevä vittu. :D

        Oiskohan se silti parempi ku täys mulk'ku🤔😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kaikkein kaunein kukka tatuoituna. Ei paha.

        Onkohan kuvamuokkaus? Liian aidon näköinen noihin muihin tatskoihin verrattuna. Pillukoipi.


      • m.wurst kirjoitti:

        Oiskohan se silti parempi ku täys mulk'ku🤔😀

        Heh, no totta kyllä. :D



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii yhteen tän kanssa https://external-preview.redd.it/7OAvgS66q8ANrS60SHFMoZJeJfD_5RB6aXzkaf3ojAA.jpg?auto=webp&s=f3e6cb5ae734f904945f96c56a54d6905bcd49b4

        Eiku tämä piti laittaa https://external-preview.redd.it/dNLwoPvVmwzJqw-8L5JaC_YxZC0pJBX6iB8EO6IhvRs.jpg?auto=webp&s=767b806a4eb699313d996a5cb4fb869317b01cec





      • m.wurst kirjoitti:

        Joo, suotta sitä mustetta tuhlaa😁

        Tokihan monet ottaa tatskoja ittelleen tärkeistä aiheista, mut en kyl ite lähtis ihan pimpan tai kikulin kuvaa itteeni laittamaan🤔

        Entäs jos tälläisen rokottais siihen originellin päälle? 🤣

        https://images.app.goo.gl/2Yn7GN9JaSH7wuH76

        Pesä kuin pesä. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiku tämä piti laittaa https://external-preview.redd.it/dNLwoPvVmwzJqw-8L5JaC_YxZC0pJBX6iB8EO6IhvRs.jpg?auto=webp&s=767b806a4eb699313d996a5cb4fb869317b01cec

        Sissos😳 nyt mää oon nähny kaiken,

        Mitä ihmisten päässä oikeen liikkuu (tosin kuvien perusteella se on aika ilmeistä..) tatuoinnit ja varsinkaan niiden poistaminen ku ei mitään halpaa lystiä ole, et niinku mitähän tota tekis jos olis noin tonni ylimäärästä rahaa.. ottasko vaikka peeniksen kuvan poskeen🤔


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh. :D

        Tai sit perinteinen otsa...


      • Disseisback kirjoitti:

        Tai sit perinteinen otsa...

        Suun ympärille. Se vois olla hauskan näköistä, kun puhuu ja häpyhuulet liikkuu ja on hampaatkin tai kieli näkyy. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Suun ympärille. Se vois olla hauskan näköistä, kun puhuu ja häpyhuulet liikkuu ja on hampaatkin tai kieli näkyy. :D

        Niin ja ärhäkkään nännin voi tatuoida pippeliks. 😁

        https://images.app.goo.gl/G61dVxMpaMkCkDpd8

        Ois siisti...🤣



      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eiiiii ristus. 🙈

        Eiku "Homie". 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Eiku "Homie". 😁

        😄👍


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe