Kysytäänpä sitä nyt näin päin.
Ihan pientä värinää odotan eräiden tajunnassa.
Mitä tekisitte jännämiehelle?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Antaudun hänelle, olisin sulaa vahaa hänen käsissään. Hyväilen hänen miehuuttaan saaden sarjaorgasmeja...uuuh!
- Anonyymi
No se on helposti hoideltu. Entä muille?
- Anonyymi
J-mies vaikuttaa osaavalta, haluaisin oppiin.
M - Anonyymi
Ei mitään jännämiehiä ole ole olemassakaan. Jos tarkoitat miestä, joka on väkivaltainen, niin soitan poliisille.
- Anonyymi
Kai se pitää ottaa taksiin kyytiin
- Anonyymi
Eturauhashieronnan.
- Anonyymi
Tarjoaisin jännämiehelle viinaa sillä naiset tulevat viinamiehen luokse ja jännämies on eliittimies näissä naisjutuissa. Siinä sivussa lohkeaisi minullekkin jokunen olisikohan tuollaiset kuusi kappaletta jännämieheltä yli jäännyyttä tipusta. Näin se Uuno Turhapurokin sai naisia.
Loirilla oli oikeasti monta upeaa naista. Ehkä ne turhapuromaiset temput toimii.
Mulla lienee dramaturgia ja ajoitus pielessä, kun naiset ei lämpene.
- Anonyymi
Rökittäisin suliksessa puhtaasti 3-0 ja pelin jälkeen tarjoaisin munkkikahveet lähi Teboilin ikkunapöydässä.
-Palstahessu Riippuu siitä missä törmään sellaiseen. Joko kierrän kaukaa tai kalautan ottaan, jos on käynyt käsiksi tai varkaisiin tulee kotiini.
Olin kerran teininä kolauttaa imurinputkella isääni, kun hän tuli töistä kotiin ennalta arvaamattomaan yöaikaan. Eikä ollut ilmoittanut kotiutuvansa sangen outoon öiseen aikaan. Sanoin äiteelle, että mee sinä ton nurkan taakke piiloon, minä otan tän putken ja kun ulko-ovi aukee niin latasen olan takaa ottalohkoon.
Onneksi iskä alkoi huhuilla oven takana tutulla äänellä ja säästyi kolhuilta. :DPALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Olin kerran teininä kolauttaa imurinputkella isääni, kun hän tuli töistä kotiin ennalta arvaamattomaan yöaikaan. Eikä ollut ilmoittanut kotiutuvansa sangen outoon öiseen aikaan. Sanoin äiteelle, että mee sinä ton nurkan taakke piiloon, minä otan tän putken ja kun ulko-ovi aukee niin latasen olan takaa ottalohkoon.
Onneksi iskä alkoi huhuilla oven takana tutulla äänellä ja säästyi kolhuilta. :DExäkin laittoi minut aina hakemaan koiraa yöllä ulkoa ja ulko-ovelle, jos joku yöaikaan oli ovella. Itse kuikuili kauempaa. Akka syötiksi. :D
Poika kaverit taas meni selän taakke, jos alkoi baaritappelu, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Exäkin laittoi minut aina hakemaan koiraa yöllä ulkoa ja ulko-ovelle, jos joku yöaikaan oli ovella. Itse kuikuili kauempaa. Akka syötiksi. :D
Poika kaverit taas meni selän taakke, jos alkoi baaritappelu, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.Kai ne aatteli, että Jasu on sen verran kerettiläinen, että laitetaan se tuohon eteen suojaksi.
- Anonyymi
Jännämiehiä ei ole. On vain erilaisia miehiä (ja naisia).
- Anonyymi
Ai ei ole jännämiehiä vai. Nyt meni jukuplauta liian pitkälle.
https://www.youtube.com/watch?v=z-ihiug3Fmo
- Anonyymi
Yksikään jännämies ei enää elämääni tule. Siksi en aio edes miettiä koko asiaa 😅.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922