Kokemuksia KÄDENVÄÄNNÖSTÄ NAINEN VS. MIES?????

Bodygirl

Kenellä on omakohtaisia kokemuksia kädenväännöstä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Onko miehistä noloa/kiihottavaa/pelottavaa vääntää kättä voimakasta "bodattua" naista vastaan ja todeta tappionsa?

Kuinka moni mies on yleensäkään koskaan naisen kanssa kättä vääntänyt? Onklo se liian outoa miehistä?

Oletko koskaan testannut esim. omaa vaimoasia vastaan? TIEDÄTKÖ VARMAAN ETTÄ VOITAISIT?
Jos et itse ole kuin keskivertomies, etkä ladonovi, etkä liiku, ja vaimosi (hyvässä lykyssä samankokoinen kuin sinä?) käy lisäksi punttisalilla ja bodypumpissa tms., voi olla että vaimosi pesisi sinut kädenväännössä....uskallatkos edes kokeilla?

25

4593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä

      liittyy miehen logiikkaan?

    • Mies 52 vee

      Raaan voiman kanssa ottelu naista vastaan on kisa, jossa miehelle on tarjolla vain huonoja vaihtoehtoja. Naisen voittaminen ei ole suurikaan kunnia ja naiselle häviäminen vielä vähemmän. Palloilulajit, joissa tarvitaan nopeutta, ketteryyttä, silmää ja älyä ovat ihan eri juttu.

    • kiitos uskallan väittää että voittaisin 95 % Suomalaisista naisista kädenväännössä.Siihen jäljelle jäävään 5% en toivottavasti koskaan edes törmää.

      • Tilda

        Mutta kuinka moni mies on koskaan kokeillut yhtäkään kookasta ja isoa naista vastaan kättä vääntää?


        Kuvittele että nainen on vaikka 175 cm, painaa 75 kg, käy 3 kertaa viikossa punttisalilla, sen lisäksi boxingissa tai vaikka pumpissa....ja jos 175 cm mittainen tavallinen mies makaa vapaa-ajat lähinnä sohvalla, niin???
        Kyllä se iso salilla käyvä nainen sen sohvaperunamiehen voittaa kädenväännössä menne tullen!!
        Ja näitä naisia on Suomessa vaikka miten!


      • Minä
        Tilda kirjoitti:

        Mutta kuinka moni mies on koskaan kokeillut yhtäkään kookasta ja isoa naista vastaan kättä vääntää?


        Kuvittele että nainen on vaikka 175 cm, painaa 75 kg, käy 3 kertaa viikossa punttisalilla, sen lisäksi boxingissa tai vaikka pumpissa....ja jos 175 cm mittainen tavallinen mies makaa vapaa-ajat lähinnä sohvalla, niin???
        Kyllä se iso salilla käyvä nainen sen sohvaperunamiehen voittaa kädenväännössä menne tullen!!
        Ja näitä naisia on Suomessa vaikka miten!

        Ja mitäs hienoa siinä sitten on jos voittaa miehen kädenväännössä? Mikä tämän jutun pointti on? Todistaa että fyysisesti vahva nainen saattaa voittaa heikomman miehen jossain lajissa? Ooh, uutisia?

        Ihme kysymys, voittaako vahvempi ihminen kädenväännössä ja jos, niin mites sitten suu pannaan? Kädenväännössähän voittaa monesti se, jolla on parempi tekniikka, jos voimatasoissa ei ole isoa eroa.

        Mutta hei, mitäs jos mä näin naisena voittaisin miehet curlingissa? Niin? Että mites sen tasa-arvon kanssa, eikös ookin naiset parempia? Ja mitäs kun oon hyvä tikanheitossa niin saatan voittaa ne naisetkin?


      • mies
        Minä kirjoitti:

        Ja mitäs hienoa siinä sitten on jos voittaa miehen kädenväännössä? Mikä tämän jutun pointti on? Todistaa että fyysisesti vahva nainen saattaa voittaa heikomman miehen jossain lajissa? Ooh, uutisia?

        Ihme kysymys, voittaako vahvempi ihminen kädenväännössä ja jos, niin mites sitten suu pannaan? Kädenväännössähän voittaa monesti se, jolla on parempi tekniikka, jos voimatasoissa ei ole isoa eroa.

        Mutta hei, mitäs jos mä näin naisena voittaisin miehet curlingissa? Niin? Että mites sen tasa-arvon kanssa, eikös ookin naiset parempia? Ja mitäs kun oon hyvä tikanheitossa niin saatan voittaa ne naisetkin?

        Kumma kysymys alunperinkin, kai siinä haettiin jotain miehisen kunnian nöyryytystä, mutta montaa miestä ei kunniat kiinnosta, minutkin on nainen voittanut keilailussa, ja siitä huolimatta sovussa pubiin kaljalle, moni nainen juoksee paljon paremmin kuin minä ( 20kg ylipainoa), moni nainen ajaa moottorikelkkaa paremmin kuin minä, en ole ajanut kelkalla koskaan. Moni nainen ajaa autoa paremmin kuin minä, ja istun mieluusti naisen vieressä vänkärin paikalla....yms...

        Olikohan alkuperäinen kysyjä popsinut testosteronia keinotekoisen ravinnelisän kera?


      • peppi
        Tilda kirjoitti:

        Mutta kuinka moni mies on koskaan kokeillut yhtäkään kookasta ja isoa naista vastaan kättä vääntää?


        Kuvittele että nainen on vaikka 175 cm, painaa 75 kg, käy 3 kertaa viikossa punttisalilla, sen lisäksi boxingissa tai vaikka pumpissa....ja jos 175 cm mittainen tavallinen mies makaa vapaa-ajat lähinnä sohvalla, niin???
        Kyllä se iso salilla käyvä nainen sen sohvaperunamiehen voittaa kädenväännössä menne tullen!!
        Ja näitä naisia on Suomessa vaikka miten!

        Mua lähinnä oksettaa voimalajeja harrastavat naiset.


      • Tilda kirjoitti:

        Mutta kuinka moni mies on koskaan kokeillut yhtäkään kookasta ja isoa naista vastaan kättä vääntää?


        Kuvittele että nainen on vaikka 175 cm, painaa 75 kg, käy 3 kertaa viikossa punttisalilla, sen lisäksi boxingissa tai vaikka pumpissa....ja jos 175 cm mittainen tavallinen mies makaa vapaa-ajat lähinnä sohvalla, niin???
        Kyllä se iso salilla käyvä nainen sen sohvaperunamiehen voittaa kädenväännössä menne tullen!!
        Ja näitä naisia on Suomessa vaikka miten!

        moni nainen tekee salitreeneissä pelkkää voimaan tähtäävää treeniä,ei varmaan kovin moni.Vaikka oonkin totaalinen sohvaperuna/semi-alkoholisti/pilviveikko niin jostain kumman syystä mulla on ihan luonnostaan kohtuu jykevä haba,esim. penkistä meni 2 viikon leikillään otetun treenauksen jälkeen aikanaa n.90kg.


      • salimörkö
        yrmio kirjoitti:

        moni nainen tekee salitreeneissä pelkkää voimaan tähtäävää treeniä,ei varmaan kovin moni.Vaikka oonkin totaalinen sohvaperuna/semi-alkoholisti/pilviveikko niin jostain kumman syystä mulla on ihan luonnostaan kohtuu jykevä haba,esim. penkistä meni 2 viikon leikillään otetun treenauksen jälkeen aikanaa n.90kg.

        Päätit sitten haballa penkkiä tehdä? :D


      • salimörkö kirjoitti:

        Päätit sitten haballa penkkiä tehdä? :D

        nyt tarkoitti lähinnä koko 'settiä'.Ei oo kiinnostanu kyseiset hommat sen vertaa että oisin vaivautunu tutkimaan asiaa/tekniikkaa/millä helvetin lihaksella mikin liike tapahtuu sen tarkemmin.Se 2 viikkoa oli pelkkää penkistä nostelua kerrostalon alakerran 'salilla' missä oli tasan tarkkaan penkki ja käsipainot.Mitä vitun väliä sillä on vaik ois nostanut sulkijalihaksella kunhan nosti.


    • potari

      Joo bileissä yks salia harrastava nainen väänti kättä jonkun miehen kanssa ja voitti tämän. No sitten tän miehen kaveri tuli mulle sanoo että väännä kättä ton naisen kanssa. Noh itse salilla pitkään käyneenä aattelin että enpä taida jaksaa.Noh sit tää nainenkin sano,että tule vääntämään.Sanoin että okei, jos sä väännät kahdella kädella.Noh nainen vähän ihmetteli että mitäs järkee siinä nyt ois ,kuvitteli voittavansa helposti. Noh sanoin että väännetää nyt eka silleen ja jos sä voitat niin väännetään sit yhellä kädellä kummatkin, no se sopi sillekin.No väänsin sit noin sekunnissa sen kädet pöytään(en uskaltanu kaikella teholla ,pelkäsin et silt hajoo paikat) Muija katto mua vähän ihmeissään :)
      Eli kyllä vahva nainen voi voittaa "normaalin" miehen, mutta vahvaa miestä vastaan naisella ei ole mahdollisuuksia. Ps. Mun mitat n.188,100-105kg,~10%rasvat

      • DragonInu

        Vahva nainen voi olla yhtä vahva kuin mieskin. Sitäpaitsi bodattu kaverini hävisi hyvin heiveröiselle naiselle kädenväännössä, vaikka oli aivan varma voitostaan... Johtuu muuten tekniikasta.


    • Kyo-kun

      Tää on varmaan noloin tunnustus koko paikassa mutta mitäpä siitä: olen voittanut ainoastaan pari kertaa elämässni kädenväännössä ja silloinkin on ollut todella tiukka matsi ja vastassa on ollut nainen. Olen tosin hävinnytkin naisille useasti! :D

    • kunnialoukkaus!

      Naiset jotka käyvät punttisalilla ja bodypumpissa eivät yleensä ole "voimanaisia", he tekevät yleensä jotain 30 sarjoja jollain kevyillä painoilla. Ja sehän ei mitään voimaa kasvata. Miehille taas kasvaa (keskimääräisesti) merkittävästi vahvemmat lihakset jo pelkästään mieshormonin ansiosta.

      Ja monille omasta mielestään vahvoille naisille tuottaa vaikeuksia jo muutaman puhtaan leuanvetosuorituksen tekeminen. Kun esimerkiksi minä saan niitä yli 20. Köh köh :) Se on mielestäni paras ylävartalon voiman mittari.

      Söisin hattuni jos joku nainen voittaisi esimerkiksi minut kädenväännössä. Kyllähän niitäkin löytyy, mutta nyt puhun ihan naisen näköisistä naisista.

    • mies

      Itse harrastan kuntosalia, mutta olen kuitenkin (vielä) aika hoikka, 185/81. Jos mies ei tee _yhtään mitään_ ja nainen on treenannut pitemmän aikaa, niin ehkä silloin on teoriassa mahdollista, että nainen voisi pärjätä voimassa miehelle. Mutta, vain teoriassa. Käytännössä mies on luonnostaan naista niin paljon voimakkaampi, että naisen pitää olla kyllä todella treenattu ja miehen täysin rapakunnossa.

      Olen salilla katsellut sellaisia naisia, jotka treenaa lähes ammatikseen (tosin ei mitään painonnostajia tmv. :P) ja kyllä ne painot on myös niillä aika pieniä. Itse olen kuitenkin mieheksi aika pienikokoinen, mutta silti kaikissa liikkeissä mulla on todella paljon enemmän painoja, kun yhdelläkään naisella.

      Mun mielestä miehen on kyllä hyvä ainakin sen verran treenata, että se voimaero naisen ja miehen välillä on sen verran selvä, ettei tarvitse lähteä kättä vääntämään. :) Tuskinpa nainen myöskään haluaa miestä, joka on naista heikompi. Olen salilla huomannut, että kaikilla treenatuilla naisilla on miehinä todella isokokoisia miehiä, yleensä ihan bodareita.

    • Roikale

      rupeaisi kokeilemaan.Enkä juuri anna mitään arvoa bodatuille naisille.Seksihalutkin menee.

      • heikko

        Toukokuussa tulee 2 bodrinaista suomeen joita vastaan voi kokeilla painimista. Olen kerran kokeillut ja kivaa oli 041 7473190 jos bodimmi tahtoisi kokeilla


    • average mies

      On kokemuksia. Onhan se hienoa että kauniskin nainen on hyväkuntoinen. Aika mahdotonta naisen on kuitenkaan normaali miestä voittaa, siis jos mies tekee vaikka edes vähän fyysistä työtä tai treenaa jotain. Naisen vaan on äärimmäisen vaikea saada ylävartalon lihaksiin sellaista voimaa kuin miehen. Minä joka treenaan kerran viikossa olen vahvempi kuin 99/100 naisesta.
      Monilla naisilla on harhaluulo että he ovat hemmetin vahvoja ja pärjäisivät miehille voimissa. Eri asia voi olla jos nainen on vaikka metsuri tai tekee oikeasti jotain fyysistä työtä. Silloinkin hän on voimiltaan normaali vähän kynäniskaisen miehen luokkaa.
      Tähän mennessä en ole törmännyt yhteenkään naiseen joka voittaisi minut kädenväännössä ja on vitsillä tullut väännettyä varmaan jonkun 15 naisen kanssa kättä heidän pyynnöstää. Sitten he aina ihmettelevät millä olet noin vahva vaikka nainen muka käy salilla 4 kertaa viikossa treenaten voimia. Siihen olen todennut, että en ole mitenkään vahva vaan ihan keskiverto Suomalainen mies.

      Tulosksistani en tiedä, mutta jonkun 80 kiloa jaksan varmana nostaa penkista. Normaali naisia jaksan kantaa. Leukoja jaksan vetään ehkä kymmenen.

    • NAinEn.

      Oon aina hävinny miehille... ja hyvä niin. Tosin sulkapallossa voitan! :)

    • puskalisko

      o/ ei ole noloa eikä kiihottavaa eikä erikoista eikä yhtään mitään. Se on pelkkä käsi.

    • mun käsitys kädenväännöstä on ollut se, et kyynärpään täytyy pysyä kiinni pöydässä eikä toisella kädellä saa pitää pöydänreunasta kiinni.
      näinollen olen aina hävinnyt miehille, mutten reilusti.

      mur

    • Juumis

      Tutta mutta omalta puolelta saa otta pyödän asento vaatii koskee molemipia kädenvääntö on voima laji ei ole mimusta ihan niin kieletyä

    • tos..typy

      Käyn Jaakobin painia itseni kan ssa

      ku olen palstalla naisena/Sormijormailemassa

      ja "miesten käsitöitä"raxalla raudoittajana

    • Anonyymi

      Tapasin naisen itä-Helsingissä ravintola illan päätteeksi, hän kutsui kylään jossa innostumme vääntää kättä. Mä miehenä hävisin, vaikka kuin pistin parasta. Nolottaa kyllä, näin raksamiehenä.

    • Anonyymi

      Norja on kummallinen maa. Yksikään norjalainen ei tiedä, mitä on olla norjalainen. Identiteettiä ei ole.

      On naapureita ja tanskalaisia, mutta norjalaisia ei ole.

      Sitten ovat nuo vittumaiset veneet ja ryssien kalastuskiintiöt sekä oikeudet

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe