Mistä löytää hyviä miehiä?

Anonyymi

Jos et käy baareissa alvariinsa , mistä voi bongata hyviä , arvomaailmastaan samalla tasolla olevia , turvallisia miehiä :D ? Vinkkejä kaivataan.

117

1416

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillon on ihan turha etsiä tai onhan tinder. Muuten en tiedä mistä löytää ellei sitten kaupasta

      • Anonyymi

        Mikä kauppa myy miehiä, siis ihka eläviä? Paljonko elävä mies maksaa ja onko vaihto tai palautusoikeutta? Myydäänkö jossain kaksi yhden hinnalla, jolloin toisen voi lahjoittaa tai antaa vaikka joululahjaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kauppa myy miehiä, siis ihka eläviä? Paljonko elävä mies maksaa ja onko vaihto tai palautusoikeutta? Myydäänkö jossain kaksi yhden hinnalla, jolloin toisen voi lahjoittaa tai antaa vaikka joululahjaksi?

        Mut löytää sieltä alelaarista, punalappuisista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kauppa myy miehiä, siis ihka eläviä? Paljonko elävä mies maksaa ja onko vaihto tai palautusoikeutta? Myydäänkö jossain kaksi yhden hinnalla, jolloin toisen voi lahjoittaa tai antaa vaikka joululahjaksi?

        No ainakin intersport. https://hausk.in/kuvat/loppuunmyynti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kauppa myy miehiä, siis ihka eläviä? Paljonko elävä mies maksaa ja onko vaihto tai palautusoikeutta? Myydäänkö jossain kaksi yhden hinnalla, jolloin toisen voi lahjoittaa tai antaa vaikka joululahjaksi?

        Onpas typeriä kysymyksiä. Pitäisi sinun tietää ettei ole kauppaa missä myydään miehiä. Jos olisi niin mitä me täällä sitten tekisimme. Minä näin yhden miehen ruokakaupassa mutta olin ostamassa ruokaa ja sekin oli niin ei se sitten edennyt sen pitemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut löytää sieltä alelaarista, punalappuisista

        Nii ja mun kamu Harri löytyy tuolta edempää ketjusta, mä oon ite tämmönen tylsä raitis, Harri taas harrastaa tuota marinointia munkin erestä ettei mun tartte nährä vaivaa. Hyvä mies se silti on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja mun kamu Harri löytyy tuolta edempää ketjusta, mä oon ite tämmönen tylsä raitis, Harri taas harrastaa tuota marinointia munkin erestä ettei mun tartte nährä vaivaa. Hyvä mies se silti on...

        Meen mielummin ruokakauppaan. Tiedän sitten heti mitä ostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen mielummin ruokakauppaan. Tiedän sitten heti mitä ostan.

        Ei sitä ostopäätöstä heti tarvi tehdä. eikä oikeastansa saakaan tehrä...sehän olis suorastaan sopimatonta. Ääni Harrin puolesta :)


    • Valitettavasti en tiedä vastausta kysymykseesi, en oikein edes hyvää vinkkiä ja lisäksi itselläni on vastaava ongelma, mutta naisten osalta...

      Toki tuo arvomaailma-asiahan on sellainen, että se selviää vain tutustumalla. Kun ensin löytää sen miehen, ehkä hyvänkin miehen...

    • Anonyymi

      Kotoa, käyt sieltä hakemassa.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Sivusta tiedonhaluisena minä kysyn sitä osoitetta kun itsekkin tahdon löytää jonkun miespuolisen keskustelukumppanin.


      • Anonyymi

        Sivusta tiedonhaluisena minä kysyn sitä osoitetta kun itsekkin tahdon löytää jonkun miespuolisen keskustelukumppanin.

        Kun kehoitit kotoa hakemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta tiedonhaluisena minä kysyn sitä osoitetta kun itsekkin tahdon löytää jonkun miespuolisen keskustelukumppanin.

        Kun kehoitit kotoa hakemaan...

        Jos ei vaikka naapurustossa ole valmiiksi tiedossa bongaat miehen vaikka jostain kauppareissulta ja lähdet seuraamaan incognito agenttityyliin huomaamattomasti, seuraat sitä kotiovelle ja näin on osoite selvillä. Sitten vaikka perjantai- tai lauantai iltamassa laitat parasta päälle ja menet hakemaan kotoa, jos se koettaa ämpyillä sanot että keitä sitten kahvit täällä, ei se osaa kieltäytyä kun tilanne tulee äkkiä päälle. Kehitä joku peitetarina kaiken varalta jos oven avaakin vaikka tyttis/avokki/vaimo tms. olet vaikka muka siitä läheltä ja etsit silminnäkijöitä kun sun fillari on varastettu tms., sen verran saa narrata kun ei se ketään vahingoita.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Tässä istuskelen miettimässä että miten aikuisiällä ihmiset kohtaavat yleensäkin? Viime kerrasta kun on tarvinnut toisia ihmisiä jollain tavalla etsiä on 12 vuotta aikaa.

      Ja jos kysytään että missä hyviä miehiä on niin vastaisin että en tiedä, on taas peili hiukan tuhruinen ja mietin että onko kaikki sittenkin vain luotua illuusiota. Jonkun muodollisen mittapuun mukaan ehkä olen, mutta jos sieluaan pitää oikeasti tonkia niin en ole enää lainkaan varma koetun ja eletyn myötä.

    • Anonyymi

      Harrasta tee asioita, jotka on mieleen. Silloin löytyy heti jotain yhteistäkin. Helpottaa tutustumista toiseen. Turvallinen tai turvaton, väärä luonteiset voivat saada helpommin toisen huonot puolet esiin, silloin tuntee helpommin myös turvattomuutta.

      Kyky katsoa peilistä omaa tekemistä on hyvästä (myöntää helpommin virheensä, jos sellaisia kohtaa). Näitä puutteita kohdannut naisissa. Syytetään helposti toisia, kun itsessä eivät näe mitään vikaa. Toiset näkee muista enemmän hyvää kuin toiset taas enemmän pahaa, mistä lie johtuu?

      • Anonyymi

        Mistä löydän miehen joka virkkaa isoäidinneliöitä tai kutoo villasukkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löydän miehen joka virkkaa isoäidinneliöitä tai kutoo villasukkia?

        Niitä kyllä löytyy. Monta vuotta sitten pojay ahkerasti virkkas ittelleen pipoja. nyt ne on kasvanut miehiksi ja varmaan kutoo ja virkkaa kuin mummot ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löydän miehen joka virkkaa isoäidinneliöitä tai kutoo villasukkia?

        No Harri vois opetella, etenkin jos pistät mäyriksen siihen käsivarren mitan päähän


    • Kokeile palstan AV nimellä allekirjoittavaa.

      • Aloituksessahan mainittiin noita kriteerejä, sanoisin että vähintään yksi niistä ei osu AV:hen ;)


      • randombypasser kirjoitti:

        Aloituksessahan mainittiin noita kriteerejä, sanoisin että vähintään yksi niistä ei osu AV:hen ;)

        Turvallinen? :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Turvallinen? :)

        Paha sanoa, mutta se on yksi mahdollinen ehdokas :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Paha sanoa, mutta se on yksi mahdollinen ehdokas :)

        Heti on kun pastori silli kieli lipoen kintereillä, kun uus akka ilmestyy palstalle. Ei oo turvallinen, pelimies. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heti on kun pastori silli kieli lipoen kintereillä, kun uus akka ilmestyy palstalle. Ei oo turvallinen, pelimies. :)

        Ei o häpee olla nopee, sanotaan 😆


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei o häpee olla nopee, sanotaan 😆

        No on se, kun onnistuu melkein samassa jo loukkaamaan, kun yrittää tehdä vaikutusta. Häpee se on.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No on se, kun onnistuu melkein samassa jo loukkaamaan, kun yrittää tehdä vaikutusta. Häpee se on.

        Ei yhtäkään itse ajattelevaa naista hurma mairittelemalla ja seuraavassa käänteessä jo kerrotaan mitä nainen on vailla ja ajattelee, ikään kuin se mitä nainen kertoo olisi puppua.

        Joo ei niin pojat. Tulee hylsyt, kun alat elvistelee tuossa kohtaan naista vastaan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No on se, kun onnistuu melkein samassa jo loukkaamaan, kun yrittää tehdä vaikutusta. Häpee se on.

        Onhan tuo aika yllättävällä tavalla terävä kielestään, olen huomannut. Mutta kukin leikkii niillä legoilla mitä on annettu.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei yhtäkään itse ajattelevaa naista hurma mairittelemalla ja seuraavassa käänteessä jo kerrotaan mitä nainen on vailla ja ajattelee, ikään kuin se mitä nainen kertoo olisi puppua.

        Joo ei niin pojat. Tulee hylsyt, kun alat elvistelee tuossa kohtaan naista vastaan.

        Ylimieliset miehet jää eittämättä nuolee näppejään vähänkä fiksumpien naisten kanssa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Onhan tuo aika yllättävällä tavalla terävä kielestään, olen huomannut. Mutta kukin leikkii niillä legoilla mitä on annettu.

        Niin, ja kuulee sitten kunniansa. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ylimieliset miehet jää eittämättä nuolee näppejään vähänkä fiksumpien naisten kanssa.

        Teinityttöihin voi tehdä vaikutuksen mies, joka kertoo mitä tyttö tahtoo, muttei enää aikuisiin elämää eläneisiin naisiin, etenkään jos se miehen sepostus on naisen sanojen alaspainamista. Naista pitää ikään kuin typeränä... 👎


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei yhtäkään itse ajattelevaa naista hurma mairittelemalla ja seuraavassa käänteessä jo kerrotaan mitä nainen on vailla ja ajattelee, ikään kuin se mitä nainen kertoo olisi puppua.

        Joo ei niin pojat. Tulee hylsyt, kun alat elvistelee tuossa kohtaan naista vastaan.

        Itselle on tullut mieleen pari vaihtoehtoa.
        1) AV on oikeasti tyhmä.
        2) AV pelkästään vedättää naisia täällä omaksi ilokseen, kun oma elämä on mitä on.

        Kakkonen on se todennäköisempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselle on tullut mieleen pari vaihtoehtoa.
        1) AV on oikeasti tyhmä.
        2) AV pelkästään vedättää naisia täällä omaksi ilokseen, kun oma elämä on mitä on.

        Kakkonen on se todennäköisempi.

        Tyhmää kuitenkin, trollimollinkin touhut.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tyhmää kuitenkin, trollimollinkin touhut.

        Ja se, että ihastua täällä yhteenkään mieheen on iso riski. Etenkään kehenkään joka puhuu olevansa naisten mieleen. Tai naurattaa naisia.

        Ne on järjestään pellejä myös irl.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja se, että ihastua täällä yhteenkään mieheen on iso riski. Etenkään kehenkään joka puhuu olevansa naisten mieleen. Tai naurattaa naisia.

        Ne on järjestään pellejä myös irl.

        Toinen ääripää on huorittelijat ja lutkittelijat. Kusessa on niitten kanssa, kun akka ei toimi mieliksi.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja se, että ihastua täällä yhteenkään mieheen on iso riski. Etenkään kehenkään joka puhuu olevansa naisten mieleen. Tai naurattaa naisia.

        Ne on järjestään pellejä myös irl.

        Onko vahvakin kokemuspohja?

        Itse olen sitä mieltä, että pelkkien nettitekstien perusteella ihastuminen yhtään kehenkään (mieheen tai naiseen) on täysin hullun hommaa. Vähän niin kuin pikkutytöt ihastui Dingon Neumaniin.

        Jos esim. minä rekisteröityisin ja joku nainen sanoisi ihastuneensa minuun sepustusteni perusteella, niin kyllä asettaisin ko. naisen harkintakyvyn kyseenalaiseksi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko vahvakin kokemuspohja?

        Itse olen sitä mieltä, että pelkkien nettitekstien perusteella ihastuminen yhtään kehenkään (mieheen tai naiseen) on täysin hullun hommaa. Vähän niin kuin pikkutytöt ihastui Dingon Neumaniin.

        Jos esim. minä rekisteröityisin ja joku nainen sanoisi ihastuneensa minuun sepustusteni perusteella, niin kyllä asettaisin ko. naisen harkintakyvyn kyseenalaiseksi :)

        On ja ei. Kokemusta siis. Mä onneksi erotan jo IRL kokemuksen pohjalta ne hankalat tyypit. Niin miehissä kun naisissakin.

        Toistaiseksi kaikki nettituttavani on olleet pitkälti juuri sitä mitä olen kuvitellutkin heidän olevan myös IRL. Mulla on aika hyvä vainu, vaikka itse kehunkin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        On ja ei. Kokemusta siis. Mä onneksi erotan jo IRL kokemuksen pohjalta ne hankalat tyypit. Niin miehissä kun naisissakin.

        Toistaiseksi kaikki nettituttavani on olleet pitkälti juuri sitä mitä olen kuvitellutkin heidän olevan myös IRL. Mulla on aika hyvä vainu, vaikka itse kehunkin.

        Osalla on rooli päällä ainakin hetkittäin, osa on täällä erilaisia kun irl. Asialinjalla tai päinvastoin. Mutta niitten roolien läpi näkee mitä ihminen haluaa itsestään viestittä, mielikuvaa ja ettei se ihan ole irl välttämättä niin kun täällä näyttää.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Osalla on rooli päällä ainakin hetkittäin, osa on täällä erilaisia kun irl. Asialinjalla tai päinvastoin. Mutta niitten roolien läpi näkee mitä ihminen haluaa itsestään viestittä, mielikuvaa ja ettei se ihan ole irl välttämättä niin kun täällä näyttää.

        Kivan ihmisenkin läpi paistaa hetkittäin irl hankalan kumppanin profiili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle on tullut mieleen pari vaihtoehtoa.
        1) AV on oikeasti tyhmä.
        2) AV pelkästään vedättää naisia täällä omaksi ilokseen, kun oma elämä on mitä on.

        Kakkonen on se todennäköisempi.

        Älä toki masennu, et oo ykkönen tuskin Seiska, koita jaksaa kätes kanssa, jätä naiset rauhaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Teinityttöihin voi tehdä vaikutuksen mies, joka kertoo mitä tyttö tahtoo, muttei enää aikuisiin elämää eläneisiin naisiin, etenkään jos se miehen sepostus on naisen sanojen alaspainamista. Naista pitää ikään kuin typeränä... 👎

        AP:n ei kannata ottaa mallia tästä asenteesta, jos tapaa kunnollisen miehen. Ennakkoluulo pilaa kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        AP:n ei kannata ottaa mallia tästä asenteesta, jos tapaa kunnollisen miehen. Ennakkoluulo pilaa kaiken.

        Mun asenne tulee elämänkokemuksesta. Mies joka luulee tietävänsä naista itseään paremmin mitä nainen tahtoo yrittää ohjailla naista ja se on epäkunnioitusta naista kohtaan. Eli mun asenne on todellakin ok.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mun asenne tulee elämänkokemuksesta. Mies joka luulee tietävänsä naista itseään paremmin mitä nainen tahtoo yrittää ohjailla naista ja se on epäkunnioitusta naista kohtaan. Eli mun asenne on todellakin ok.

        Muutenkin jos joku ei manipuloimatta hyväksy toisen ajatuksia niin kun ne nainen/mies ajattelee, on ihan turhaa edes yrittää pariutua sellaisen kanssa. Jos ei hyväksy ja voi ymmärtää.. Vaan pitää vääntää ne muuksi vängän väellä. Ihan susi sellainen yritys.

        Nuorena voi olla manipuloitavissa uskomaan, että toinen tietää paremmin kun minä itse, mikä mulle on parasta, muttei enää aikuisena eläneenä siihen luulis sortuvan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kivan ihmisenkin läpi paistaa hetkittäin irl hankalan kumppanin profiili.

        Oleellista on myös erilaisuus, jos tärkeistä asioista puhutaan. Oikeastaan jokainen ihminen on ns. hankala kumppani, jos palikat ovat tarpeeksi huonosti valittu. Melkeinpä kaikkeen kiistelyyn tarvitaan aina kaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oleellista on myös erilaisuus, jos tärkeistä asioista puhutaan. Oikeastaan jokainen ihminen on ns. hankala kumppani, jos palikat ovat tarpeeksi huonosti valittu. Melkeinpä kaikkeen kiistelyyn tarvitaan aina kaksi.

        Toki. Aivan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toki. Aivan.

        Tietenkin on olemassa ns. hankalia ihmisiä, mutta kokemukseni mukaan sellaisia yleisesti vaan hankalia tapauksia on lopulta aika vähän ja toisaalta taas jokainen ihminen on tyytymättömänä varsin hankala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin on olemassa ns. hankalia ihmisiä, mutta kokemukseni mukaan sellaisia yleisesti vaan hankalia tapauksia on lopulta aika vähän ja toisaalta taas jokainen ihminen on tyytymättömänä varsin hankala.

        Totta tuokin. Harvemmin ihmiset on hankalia toisilleen, kun niillä synkkaa yhteen. Kumpikin kunnioittaa toisiaan eri mieltä ollessaankin eikä koita painaa päälle ja pakottaa toista omaan muottiinsa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Totta tuokin. Harvemmin ihmiset on hankalia toisilleen, kun niillä synkkaa yhteen. Kumpikin kunnioittaa toisiaan eri mieltä ollessaankin eikä koita painaa päälle ja pakottaa toista omaan muottiinsa.

        Siksi esim. pelkkä seksuaalinen vetovoima ei riitä mihinkään, jos parisuhdetta yritetään rakentaa. Pitää olla hyvät rakennusmateriaalit, jotta suhde syntyy ja toimii ja kestää.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siksi esim. pelkkä seksuaalinen vetovoima ei riitä mihinkään, jos parisuhdetta yritetään rakentaa. Pitää olla hyvät rakennusmateriaalit, jotta suhde syntyy ja toimii ja kestää.

        Siksi esim. miehet, jotka puhuu pääasiassa vaan munastaan ja seksuaalisuudestaan on minusta surkeita kumppaniehdokkaita. He yleensä pyörii seksin ympärillä ja muut asiat on miten on retuperällä. Karkea yleistys. Suhde on heille seksiä, muusta niin väliä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kivan ihmisenkin läpi paistaa hetkittäin irl hankalan kumppanin profiili.

        Muumio tästä sivusta: Tunnustan vittuilleeni täällä ja iskeneeni kiilaa säröihin tarpeettomasti, yritän parantaa tapani juuri siksi etten tee niin irl, saanko siis synninpäästön?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muumio tästä sivusta: Tunnustan vittuilleeni täällä ja iskeneeni kiilaa säröihin tarpeettomasti, yritän parantaa tapani juuri siksi etten tee niin irl, saanko siis synninpäästön?

        Tarvitko sä muka mun synninpäästön? :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tarvitko sä muka mun synninpäästön? :)

        Vanhenit just kolkyt vuotta mun takiani, saahan tuosta jo syyllisyydentuntoja :), sori ei enää vissiin riitä tämän aikaansaannoksen jälkeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhenit just kolkyt vuotta mun takiani, saahan tuosta jo syyllisyydentuntoja :), sori ei enää vissiin riitä tämän aikaansaannoksen jälkeen?

        Anteeksiantamatonta. 😛


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Turvallinen? :)

        Harri on turvallinen vaihtoehto naiselle kuin naiselle, mäyris kouraan ja Harri ei himmahdakkaan paikaltaan ennekuin se on tyhjä ja Harrilla tankki täys, se on saletti. Sitäpaitti heijari ei pelitä kuulemma enää kun aamukuuden ja seittemän välillä kusilastissa että vaara joutua lähentelyn uhriks on häviävän pieni


    • Anonyymi

      mikä on sun arvomaailma?

    • Anonyymi

      Hyvä mies on kiltti ja kunnollinen mies jotka ei käy baareissa. Ei naiset sellaisia halua. Baarit on niin last season että hyvät miehet ei jaksa katsella kännisiä naisia enää. Olemme kotona vaan ja välillä käymme kalassa.

    • Jos hyvä stäkä käy, sitten yksi hyvä mies osuu eteen kun käy pari kertaa vuodessa ulkona, ja erottuu karismallaan juoppojen seasta. 😆 Tai voihan sellainen osua eteen töissä tai harrastuksessa, jos ikä-ja sukupuolijakauma on otollinen. Ja mikä estää hitsaus- tai shakkikurssille menoa, jos on valmis kohdistetumpaan harrastamiseen. 😆 Voihan miehen tavata periaatteessa täällä tai muulla palstallakin, vaikka tietysti isolla osalla on ainakin omalla kohdallani arvomaailmaesteitä (sovinismi, persuilu, yksisilmäisyys, mustavalkoisuus) tai taas osalla huono tapa loukata henkilökohtaisuuksilla kun jää keskustelusta sanattomaksi (ei kovin kiva ominaisuus miesystävässä). Mutta, palstan ongelma on, että se ei ole irl ja suhteen muodostetaan vain irl (vaatii kummankin kiinnostusta tavata).

      Hyvällä stäkällä siis hyvän miehen voi tavata normaalissa elämässä, mutta onnea ja aloitteellisuutta se toki vaatii. Usein sen aloitteellisuuden este on uskaltaminen tai se ettei energia riitä käydä prosessia tunteiden vuoristoradalla läpi juuri nyt.

      Tinder’n oikealle/vasemmalle systeemi ei innosta pinnallisuutensa takia, jollekin muulle se saattaa sopia. Deittiprofiilit myös keskittyy niin pintaan ja 90% ilmoitukseen sisältö on niin höttöä, ettei ihmisestä tekstin alla saa mitään sisempää irti. Sattuman varainen seulominen taas vaatisi innostusta asiaan… Se mitä en ole vielä käynyt katsomassa on Valo. Olen kirkon jäsen, lähinnä tapa-uskovainen, mutta kristillinen arvopohja kolahtaa monilta osin (tee toiselle niin kuin halut muille tehtävän, heikomman auttaminen yms). Ainoa mikä on vanhoillisissa mummini aikaisissa kristillisissä arvoissa riitelee omien arvojen kanssa, on seksi on pahasta, siitä ei saa pitää eikä nauttia ja se tekee naisesta pahan ja h*oran-ajattelu. Tuota Valoa kovasti mainostetaan arvopohjaisena deittinä, ehkä jos ei muuten mitään elämään osu liikoja yrittämättä, jossain kohtaa testaan tuotakin.

      Nyt syksyllä on ainakin pks sinkkubileet (Vantaa Hotelli, siis rajua menoa luultavasti ja Sannan moovit ja naisten läheinen tanssi on normi juttu 🤣) ja sinkkutapahtumien sinkkuristeily. Tosin yhden sinkkuristeilyn kokeneena, voin todeta että naisia (kivoja ja fiksuja!) oli 75% eli nuo sopii paremmin miehille etsintään. Omalla kohdalla risteily oli rauhallinen ja sillä oli eniten symbolinen merkitys itselle (olen sinkku, kotiläksyt on tehty ja myönnän itselleni olevani vapaa etsimään, kun siltä tuntuu).

      Vaikka tapoja on, en minäkään osaa sanoa hyviä ja varmoja tapoja. Jos miestä lähtisi etsimään tarkoituksella, se olisi niin turhauttavaa (ei ole kovin helppo löytää ihmistä kehen syntyy vahvat tunteet), ettei ainakaan oma energiani taida riittää vielä moiseen sarjatuotantona. Taidan siis mielummin keskittyä ensisijaisesti lisäämään muita hyviä asioita elämässäni ja vain uskoa intuitioon, että vielä se jonain päivänä osuu kohdalle (irl).

      • Anonyymi

        Onko nuo sukupuolijakaumat kuitenkaan niin olennaisia... eihän sitä tarvitse löytää kuin yhden ja sen voi löytää pienemmästäkin prosenttiosuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nuo sukupuolijakaumat kuitenkaan niin olennaisia... eihän sitä tarvitse löytää kuin yhden ja sen voi löytää pienemmästäkin prosenttiosuudesta.

        On täysin totta, että yksi riittää, mutta mikä todennäköisyys on sille, että vaikka harrastusryhmän yksi mies on vapaa ja molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan edes treffeille asti? Jos miehiä on 10, 20 tai 100, on mahdollisuus jo vähän parempi, että joukosta löytyy yksi edes treffeistä kiinnostunut. Harrastamalla miehistä alaa, voi kohdata miehiä, jotka ei käy baarissa tai harrasta tinder.


    • Anonyymi

      Onko hiljainen mies hyvä mies vaikka arvoiltaan oikea?

      • Anonyymi

        Voi hyvä tavaton. No maajusseilla on naisista puute. Yleensä maatiloille tarvitaan myös osaava työntekijä. Käy jokin maatalouskoulu, niin maajussit ottaa ja päähuora antaa viellä starttirahaa.

        Taajama-alueilla nuoret sinkkumiehet etsivät pääsääntöisesti parin viikon takertumatonta panokokemusta.

        Jos satut löytämään nuoren sinkkumiehen, intti ehkä käymättä, ja joka ei ole ollut koskaan suhteessa, niin sellainen takertuu useaksi vuodeksi. Saatuaan pantua lapset alulle ja oppiessaan naisen anatomiaa, tälläinen haluaa lähteä kokeilemaan siipiään naismaailmassa. Silloin kohteena on esim nuoria haluavia 36-40 vuotiaita kiimaisia naisia, joilla ukko on lasten kanssa kotona.

        Jos sinkku on valmistunut ammattiin ja omaa pysyvän työpaikan, niin pariutumismahikset ovat hyvät, ellei kyseessä ole homo.

        Vanhemmat sinkut tai eronneet ovat yleensä tosi väsyneitä parisuhteeseen. Jos saa napattua vanhemman, ehkä eronneen, sinkun niin silloin saattaa suhde kestää.

        Kaikissa on myös huijareita, jotka yrittävät rahastaa. Lopeta suhde heti, jos mies pyytää johonkin rahaa tai takausta. Pyyntö voi olla aluksi pieni ja merkityksetön, mutta huomaat, kun pyynnöt lisääntyvät ja olet maksaja kaikessa, eli lopeta heti.


    • Kyllä ne on nyt kuules loppu. Ei ole enää. On tarjolla vaan juoppoja ja jännämiehiä, sekä vanhoja poikia, jotka äidinkorviketta etsii ja sanovat olevansa kilttiä ja kunnollisia, mutta heille sopii vain jos olet seksipommi ja korvaat äidin 110 %;sti. (lisäksi muitakin vaatimuksia, mitä en jaksa luetella, kun et niitä voi täyttää, jos asut tällä planeetalla).

      Eli keksi jotain muuta sisältöä elämääsi, ei onnistu.

      🤣

    • Anonyymi

      Päiväkotien porteille ja ala-asteiden vanhempainiltoihin bongailemaan nuoria leskiä?

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Mies ja nainen kohtaavat kun juodaan viinaa baarissa.
      Jos ei juo viinaa eikä käy baareissa, joutuu olemaan yksin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Kreikasta, Espanjasta, saat urhosi äiskän kaupanpääliseks.

    • Anonyymi

      Minä tiedän missä minä olen. Mutta missä ovat hyvät naiset? Tulen hakemaan vaikka kotiovelta.

    • Anonyymi

      Arvomaailmasi ei käynyt ilmi.

    • Riippuu siitä millaista miestä hakee. Humppaveikot löytyvät lavatansseista, rahamiehillä on omat hienot paikkansa, älyköt löytyy kirjakahviloista, jossa myydään halpaa kaljaa...
      Viriilit panomiehet käy Clubilla vatkaamassa lantiota.

      • Anonyymi

        >Vatkaamassa lantiota> Huvittava sanavalinta. Saan siitä huikeita mielikuvia 😂


    • Anonyymi

      Tylsä ja mitäänsanomaton mies, joka julistaa itsensä hyväksi mieheksi tekee vain itsestään hölmön, tulee torjutuksi ja jopa servatuksi. Vitsi on siinä, että se hyvä mies on kaikille naisille sama pelimies, kuin siellä ravintolassakin. Naisten ongelma on siinä, miten kohdata niitä komeita ja vaarallisia pelimiehiä muualla kuin tinderissä ja ravintolassa, missä on muitakin kilpailijoita taistelemassa samasta himoitusta uroksesta.

      Tylsän ja mitäänsanomattoman miehen kohtalo on olla elämänsä yksin, silllä hän ei ole hyvä mies yhdenkään naisen mielestä. Hyväksy siis kohtalosi ja voit iloita edes elämän pienistä iloista, vaikket saisikaan sitä mitä toivoit.

    • Anonyymi

      Minä en käy baareissa ikinä. Ryyppään kotona rusinakiljua. Olen ainakin kestävä, luurankoni on täynnä titaania...

    • Anonyymi

      Jaa, mistähän niitä hyviä miehiä löytyisi, ei kyllä mitään hajua tästä. Mikä on sitten se hyvä kullekin ja mikä ei.
      Itse olen joskus miettinyt mistä löytäisi hyvän seurustelukumppanin(naisen), tähänkään en ole vastausta löytänyt. Minulle kelpaisi hyvin seurustelukumppani seuraavilla kriteereillä…
      - ei valehtele
      - ei pyöritä panorinkiä
      - ei draamaile
      - on empaattinen
      - elämä ei pyöri materian ympärillä
      - elämä ei pyöri pääasiassa itsensä ympärillä
      - ei ole työnarkomaani
      - ei alko/mt/itsetunto/muut päihteet ongelmainen
      - on omia harrastuksia mitkä haluaa pitää omina
      - ei halua 24h ja 7pv/vko yhdessäoloa

      • Anonyymi

        Tuosta jäi puuttumaan kaikki käytännön elämään ja elämänarvoihin liittyvät kysymykset. Niilläkö ei ole väliä?


    • Anonyymi

      Hyvä mies on naisille komea jännämies joka pettää. Tai sitten joku alkoholisti.
      ei kovin usein ntule vastaan noraalia naista joka haluaa luotettavan miehen.

      • Anonyymi

        Missä piireissä mahdatkaan liikkua kun et normaaleihin naisiin törmää?


    • Anonyymi

      Kävin baarissa bändiä katsomassa. Ei siellä kunnollisia ihmisiä ollut tai baari oli väärä.
      Käyn joskus treffipalstalla ja kaupassa voi hymyillä ja tulla juttelemaan.

    • Anonyymi

      Juu, baareissa ravaaminen on perceetä. Tyhjää ajan ja rahanhukkaa. Olen sitten ennemmin ilman miestä, jos niitä olisi pakko baareista etsiä.

    • Anonyymi

      Jos asiaa tosissaan miettii, niin suurimman osan ajastaan ihmiset ovat kotonaan. Näin etätöiden aikakautena vielä enemmän.

      Eli jos satunnaiseen kohtaamiseen kaupassa, harrastuksessa tms. ei usko, ei omaa laajoja sosiaalisia piirejä eikä baareissa käy, niin mitään muuta realistista mahdollisuutta ei jää kuin erilaiset treffi-sivustot ja -sovellukset.

      Jos minä olisin sinkku, niin sellaiset laittaisin laulamaan.

      Ja muorin eli riittävän hyvän avorouvan tapasin aikoinaan kotoaan :)

      -keinovaginamies-

      -k

    • Anonyymi

      Kannattaisi kertoa, mikä se arvomaailma on. Jos on vaikkapa voimakkaasti kristillinen arvomaailma, uskoisin, että ne miehet ovat eri paikoissa, kuin vaikkapa hippien arvomaailmaa edustavilla.

    • Anonyymi

      Naisten hyvät miehet tiedetään. Väkivaltainen jännämies kelpaa aina eikä kiltti kunnolline mies.

    • Anonyymi

      Joku sanoi hienosti jossain lehdessä, että kun hiihtää 20 kilometrin päässä olevalle hiihtomajalle (jonne ei pääse autolla), niin siellä tapaa urheilullisia, mukavia ja iloisia miehiä. Tämän nappasin ohjeeksi miehen etsintään.

      • Anonyymi

        Miten on toiminut?


    • Anonyymi

      Hyvistä miehistä käydään kovaa kamppailua. Miten erotut muista?

      Ei siis ole ulkonäön suhteen vaatimuksia?

      Saako olla lapsia? Jne.

      • Anonyymi

        Yhdistät hyvän miehen ja ulkonäön, vaikka eihän niillä ole keskenään mitään tekemistä.


      • Anonyymi

        Ongelma on myös niin, ettei kunnollisille miehille löydy vapaana kunnollista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdistät hyvän miehen ja ulkonäön, vaikka eihän niillä ole keskenään mitään tekemistä.

        Ei. Mutta kun nainen sanoo etsivänsä "hyvää miestä", niin on taatusti muitakin vaatimuksia.

        Outo, huonosti pukeutuva, 160cm, 100kg tuskin kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mutta kun nainen sanoo etsivänsä "hyvää miestä", niin on taatusti muitakin vaatimuksia.

        Outo, huonosti pukeutuva, 160cm, 100kg tuskin kelpaa.

        Sivusta...

        Määrittelisitkö oudon vähän tarkemmin. Olen itsekin "outo", eli outo voi hyvinkin kelvata.

        Entä mitä huonosti pukeutuva merkitsee? Jotain tiettyä pukeutumistyyliä? Ei muodikas tai nuhjuinen, vai mitä? Kunhan "huono pukeutuminen" ei tarkoita likaista, täysin risaista ja haisevaa, niin kyllä se silloin kelpaa. Tietysti ihmisen (miehenkin) täytyy kyetä ottamaan huomion paikkka ja tilanne pukeutumisessaan, mutta sekin antaa paljon mahdollisuuksia.

        160cm on useinmiten suurin ongelma miehelle itselleen. Olen kuullut vain miesten itse "pahoittelevan" pituttaan jatkuvalla syötöllä. Vaikka minä en ole koskaan sanonut yhdellekään miehelle asiasta, niin silti he itse tekevät sitä numeroa koko ajan.

        100 kiloa ei tosiaan tuolla pituudella ole lainkaan hyvä juttu. Elämäntavat ovat selvästi liian erilaiset kuin itselläni, joten tuo olisi ongelma. Sen sijaan vaikkapa 80kg, ei olisi täysi mahdottomuus. Riippuu nyt vähän mistä asiat johtuvat.


    • Anonyymi

      Liiku ulkona ja erilaisissa tapahtumissa. Miksi tehdä asiasta noin vaikeaa, en ymmärrä.
      Hyvä mies/nainen löytyy juttelemalla. Arvomaailmat voi kartoittaa samaa rataa, vaikka puiston penkillä auringon paisteessa.

      • Anonyymi

        Käviskö tuo Harri tuolta puiston penkiltä?, ottaa siellä aurinkoa kaiket päivät, kommee rusketus yllä. Tosin nuo harrastukset ovat vetäneet ihon vähän kuivakaksi, eikä tuon suun kautta nautittu nestemäinen lääkitys näy oikein vaikuttavan kohentavasti yleiskuntoonkaan. Rauhallinen mies, ei satuta ketään ja ruokkii siinä sorsiakin toisinaan, sydän puhdasta kultaa.
        Arvomaailmakin säätyy heti kohdalleen jos arvojen tenttaajalla on mukanaan jotain suunkostuketta, mielellään alkoholipitoista. Liikuskeleekin innokkaasti toisinaan ja keräilee tyhjiä puteleita ahkerasti matkalla markettiin vaihtamaan ne taas täysiin. Hyötyliikuntaa ja kierrätystä parhaimmillaan. Hyvä mies Harri on, penkiltäkin kotiin on matkaa vain 20 metriä, siinä roskisten paikkeilla osapuilleen, ei tarvitse edes kovasti huudella perään että Harrin löydät...käy kattoos ja korjaa Harri talteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käviskö tuo Harri tuolta puiston penkiltä?, ottaa siellä aurinkoa kaiket päivät, kommee rusketus yllä. Tosin nuo harrastukset ovat vetäneet ihon vähän kuivakaksi, eikä tuon suun kautta nautittu nestemäinen lääkitys näy oikein vaikuttavan kohentavasti yleiskuntoonkaan. Rauhallinen mies, ei satuta ketään ja ruokkii siinä sorsiakin toisinaan, sydän puhdasta kultaa.
        Arvomaailmakin säätyy heti kohdalleen jos arvojen tenttaajalla on mukanaan jotain suunkostuketta, mielellään alkoholipitoista. Liikuskeleekin innokkaasti toisinaan ja keräilee tyhjiä puteleita ahkerasti matkalla markettiin vaihtamaan ne taas täysiin. Hyötyliikuntaa ja kierrätystä parhaimmillaan. Hyvä mies Harri on, penkiltäkin kotiin on matkaa vain 20 metriä, siinä roskisten paikkeilla osapuilleen, ei tarvitse edes kovasti huudella perään että Harrin löydät...käy kattoos ja korjaa Harri talteen.

        DD
        Enpä usko että Harri ja meitsi oltais kovinkaan sopiva pari, vaikka hyvän esipuheen piditkin. Vichy-pullo on yleensä mukana kun tuolla kuljen tai istuskelen. Harrilla on ihan eri nesteytys, joka itselleni on tuiki tuntematon.
        Harrilla täytyy olla samansuuntainen liikunta-kierrätys tapaus. Ja voin vahvistaa että samantapainen on helppo kohdata markettien/pullopalautuksien läheisyydessä.
        Ei sun tiedossa ole asiallisen kilttiä ja fiksua puiston penkillä istujaa?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DD
        Enpä usko että Harri ja meitsi oltais kovinkaan sopiva pari, vaikka hyvän esipuheen piditkin. Vichy-pullo on yleensä mukana kun tuolla kuljen tai istuskelen. Harrilla on ihan eri nesteytys, joka itselleni on tuiki tuntematon.
        Harrilla täytyy olla samansuuntainen liikunta-kierrätys tapaus. Ja voin vahvistaa että samantapainen on helppo kohdata markettien/pullopalautuksien läheisyydessä.
        Ei sun tiedossa ole asiallisen kilttiä ja fiksua puiston penkillä istujaa?:)

        No Arttu tietysti, mutta se on yks perkele selvinpäin ja tietää sen ittekkin, jotenka oikeestaan sillä tarvii olla hoitokuuri päällä koko ajan. Epäittekäs viimesen päälle. Kumpikin osaa istua ihan kiltisti siinä penkillä, Arttua tarvii vain ruokkia koko ajan ettei se ala puremaan. Vetensukuisia aineita kumpikaan ei juuri käytä, korkeintaan vahingossa. Marketista kähvelletty käsidesi käy niin naamanpesuun kuin suun huuhteluun, edistää suolenkin toimintaa siinä sivus, nähty on ihan käytännössä kun Harrilta lipsahti housuun alle kymmenen sekunnin hörpyn jälkeen.


    • Anonyymi

      Itsellä on sama ongelma sillä en tunnu löytävän arvomaailmalta tasaisia naisia. En itse vain jaksa juovuksissa hölötystä ja kommellusta. Käyn itse ulkoliikuntapaikoilla jumppaamassa sekä katselemassa luontoa kahvin/teen kanssa

    • Anonyymi

      Olen turvallinen mies. En ole tehnyt rikoksia. En juo viinaa, olutta joskus. En ole käynyt baareissa 17 vuoteen, en örvellä ja käytökseni on kymppi. Jos tälläinen mies naisille kelpaisi niin olisin jo naimisissa ollut vuosia ja saanut lapsia.

    • Anonyymi

      Ihan kauheaa jos minut olisi mainittu.
      Turvallinen, kyllä
      Samat arvot omaava, tuskin
      Hyvä, ei jokaisessa asiassa voi olla hyvä, mutta aina voi oppia

      Jos etsisin omanlaistani, en koskaan sellaista löytäisi ja hyvä niin.

      AV

    • Anonyymi

      Työpaikalta

      • Anonyymi

        Mun työpaikalla ei oo kun naisia ja lapsia. Tai juu, jokunen lapsen isäkin välillä vilahtaa näköpiirissä aamuin illoin 😆
        Ja tänään kyllä kävi yksi huoltomies, joita ei kyllä usein näy vaikka pyydettäisiin. Tän päivänen huoltomies oli kyl ihan ok. näköinen eikä sillä ollut sormustakaan 🤭


    • Anonyymi

      Pitäisikö kunnollisen insinöörimiehen lähteä vaihtamaan vuodeksi alaa, että löytäisi kunnollisen naisen. Mistä löytää?

    • Anonyymi

      Kunnon miehet on kotosalla, joten ainut varma tapa löytää on mennä kotoa hakemaan.

    • Anonyymi

      Hyvä mies kalastaa eikä juopottele viikonloppuna. Ne haaveita vain.

    • Anonyymi

      Tulin vain tänne lukemaan vinkkejä, sillä en ole vuosiin törmännyt livessä kiinnostaviin, vapaisiin noin nelikymppisiin miehiin 😄 Toki viime vuosina on liikkuminen ollut aika vähissä, mikä vaikuttaa osaltaan siihen, ettei kohtaamisia kauheasti ole ylipäätään ollut mutta silloin harvoin, kun olen esimerkiksi työn tai harrastusten kautta kohdannut jonkun miehen, josta olen ehtinyt ajatella, että olipa mukava mies, niin hetken päästä selviää, että hän on varattu.

      Tinder tai muu vastaava taitaa olla ainoa tapa nykyään löytää vapaita miehiä..

      • Anonyymi

        Voisit vinkata, mistä sinut löytää? Kaupasta vai kotoako olis hyvä hakee? Oletko kunnon nainen eli hyvä seksissä, viehättävä, miehelle mukava, sisäsiisti. Rahalla ja omaisuudella ei ole merkitystä, kunhan et ole köyhä ja voit tarjota joskus miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit vinkata, mistä sinut löytää? Kaupasta vai kotoako olis hyvä hakee? Oletko kunnon nainen eli hyvä seksissä, viehättävä, miehelle mukava, sisäsiisti. Rahalla ja omaisuudella ei ole merkitystä, kunhan et ole köyhä ja voit tarjota joskus miehelle.

        En osaa sanoa, olenko määritelmäsi mukainen kunnon nainen, sillä miehiä ja mieltymyksiä on erilaisia. En kuvaile kuitenkaan itseäni koskaan noilla termeillä, joten ehken vastaa käsitystäsi kunnon naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, olenko määritelmäsi mukainen kunnon nainen, sillä miehiä ja mieltymyksiä on erilaisia. En kuvaile kuitenkaan itseäni koskaan noilla termeillä, joten ehken vastaa käsitystäsi kunnon naisesta.

        Miten kuvailet itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kuvailet itseäsi?

        Miksi sinua kiinnostaa, millainen minä olen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua kiinnostaa, millainen minä olen?

        Olisin kiinnostunut, oletko kunnollinen nainen ja ihan omilla termeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut, oletko kunnollinen nainen ja ihan omilla termeillä.

        Olen loputtoman lojaali, lempeä, huolehtiva ja mutkaton. Asetan herkästi toisten tarpeet omieni edelle. Olen myös kiihkeä ja kärsimätön. Olen saamaton sellaisten asioiden suhteen, joihin minulla ei riitä kiinnostusta ja olen kilpailuhenkisempi, kuin minusta ulkoapäin voisi kuvitella. Olen perusluonteeltani iloinen ja avoin ja minua on kuulemma helppo lähestyä. Haluan mieluummin itse olla ohjaksissa kuin olla ohjailtavana. En siedä valehtelua, pettämistä tai vastuun pakoilua. Ihan tavallinen nainen hyvine ja huonoine puolineni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen loputtoman lojaali, lempeä, huolehtiva ja mutkaton. Asetan herkästi toisten tarpeet omieni edelle. Olen myös kiihkeä ja kärsimätön. Olen saamaton sellaisten asioiden suhteen, joihin minulla ei riitä kiinnostusta ja olen kilpailuhenkisempi, kuin minusta ulkoapäin voisi kuvitella. Olen perusluonteeltani iloinen ja avoin ja minua on kuulemma helppo lähestyä. Haluan mieluummin itse olla ohjaksissa kuin olla ohjailtavana. En siedä valehtelua, pettämistä tai vastuun pakoilua. Ihan tavallinen nainen hyvine ja huonoine puolineni.

        Ristiriitaa, joka sinun on hyvä tiedostaa. Asetat muiden tarpeet omien edelle. Puhut ehkä lapsesta. Asetut miwlelläsi ohjaksiin ja olet kärsimätön. Puhut miehestä.
        Hyvä nainen osaa huomioida miestä, silloin mies huomioi naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristiriitaa, joka sinun on hyvä tiedostaa. Asetat muiden tarpeet omien edelle. Puhut ehkä lapsesta. Asetut miwlelläsi ohjaksiin ja olet kärsimätön. Puhut miehestä.
        Hyvä nainen osaa huomioida miestä, silloin mies huomioi naisen.

        Olen kyllä ristiriitainen ja tiedostan sen, sellainen minä olen. Huomioin todellakin miestä, se ei ole ollut koskaan ongelma, mutta näen sen niin, että molemmat huomioivat toisensa eikä niin, kuten annat ymmärtää, että nainen huomioi miehen ja vasta sitten mies huomioi naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä ristiriitainen ja tiedostan sen, sellainen minä olen. Huomioin todellakin miestä, se ei ole ollut koskaan ongelma, mutta näen sen niin, että molemmat huomioivat toisensa eikä niin, kuten annat ymmärtää, että nainen huomioi miehen ja vasta sitten mies huomioi naisen.

        Hienoa kun huomioit. Huomioiminen ei laske kertoja ja kumpi aloittaa. Silti sen on hyvä olla tasapainossa molempiin suuntiin. Toki herrasmiesjuttuja on, mutta tasa-arvoisuutta ja huomioimista on sekin, että antaa toiselle joskus tilaa saaden sitä itsekin. Olet kunnollinen nainen ja hienoa on sekin, jos huomaa itsessä puutteita ja voi niitä käsitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kun huomioit. Huomioiminen ei laske kertoja ja kumpi aloittaa. Silti sen on hyvä olla tasapainossa molempiin suuntiin. Toki herrasmiesjuttuja on, mutta tasa-arvoisuutta ja huomioimista on sekin, että antaa toiselle joskus tilaa saaden sitä itsekin. Olet kunnollinen nainen ja hienoa on sekin, jos huomaa itsessä puutteita ja voi niitä käsitellä.

        Tasapaino ja tasavertaisuus ovat tärkeitä suhteessa. Se, että molemmat haluavat panostaa suhteeseen, huomioida toista eikä tosiaan lasketa mitään kertoja, kumpi teki sitä tai tätä. Se on pahimmillaan henkistä väkivaltaa.

        Mielestäni suhde ei voi toimia, jollei molemmilla ole tilaa olla sellainen kuin on. Tiedostan, että minulla on joitain haastavia piirteitä, mutta kenelläpä meistä ei olisi. Haluan antaa myös miehelle tilaa olla oma itsensä. Tärkeää on, että asioista voidaan keskustella ja molemmat ovat valmiita työstämään mahdollisia ongelmakohtia. Kun luonteet ja arvot sopivat hyvin yhteen, tämä asia yleensä luonnistuu aika mutkattomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasapaino ja tasavertaisuus ovat tärkeitä suhteessa. Se, että molemmat haluavat panostaa suhteeseen, huomioida toista eikä tosiaan lasketa mitään kertoja, kumpi teki sitä tai tätä. Se on pahimmillaan henkistä väkivaltaa.

        Mielestäni suhde ei voi toimia, jollei molemmilla ole tilaa olla sellainen kuin on. Tiedostan, että minulla on joitain haastavia piirteitä, mutta kenelläpä meistä ei olisi. Haluan antaa myös miehelle tilaa olla oma itsensä. Tärkeää on, että asioista voidaan keskustella ja molemmat ovat valmiita työstämään mahdollisia ongelmakohtia. Kun luonteet ja arvot sopivat hyvin yhteen, tämä asia yleensä luonnistuu aika mutkattomasti.

        Viisaita sanoja, saisipa käytännössä kokea moista. On hieno piirre osata työstää ongelmia, jos niitä tulee. Mököttäminen ja henkiseltä väkivalta tuntuvat jutut jää silloin pois ja yhdessäolo on rentoa ja pelotonta.


    • Anonyymi

      Kunnan hautausmaalta

    • Anonyymi

      Ai töihinkö?

    • Anonyymi

      Ei naiset usko muuhun kuin komeisiin miehiin. Naiset luottaa aina että komea mies on aina hyvä mies ei petä eikä ole jännämies.

      • Anonyymi

        Jännämies on naisen mielestä kunnollinen. Ns. kunnollinen on tylsä.


    • Anonyymi

      Kun mietin että miten joku voisi minut tavoittaa niin oikeasti ainoa keino on pysäyttää kadulla ja pyytää tutustumaan. Tai iskeä juttua kaupassa. Jos olet asiallinen ja ulkoisesti ok nainen niin sovin kyllä treffit kanssasi.

      Oikeasti jopa näennäisen "epätoivoinen" suorasukaisuus ei aiheuttaisi negatiivista reaktiota, "Hei, vaikutat kivalta. Vie minut treffeille joskus, ok?". Voit aloittaa tuolla tavalla ja se EI OLE NEGATIIVINEN mielestäni. Minulla on yhtälailla kohtaamisongelma naisten suhteen, ei ole vapaita naisia siellä missä vaikutan enkä oikein osaa lähteä vaikkapa tanssikurssille pelkästään siksi että tapaisin ehkä jonkun, se on ... aivotnyrjäyttävän tarkoitushakuista, ymmärrät varmaan?

      Olen vapaa mies eikä minun takiani tarvitsisi leikkiä mitään erityistä "ollaan kiinnostuneita muttei osoiteta sitä suoraan tai vältellään kohtaamasta vakavaa-eivakavaa dilemmaa". Näen sen alun nimenomaan tutustumisena, positiivinen lopputulos suotava ja mahdollinen, jos ei sovi yhteen niin sitten ei sovi.

      Olen harkinnut nettideittejä mutta noin puolessa välissä profiilin luomista alkaa kuvottaa ja lopetan ja jatkan elämääni.

      • Anonyymi

        Ja se miksi en itse tee näitä aloitteita johtuu kulttuuristamme. Minun käsitykseni on että naiset saavat valtavasti huomiota osakseen niin että se huomio on jo luonnoltaan ei-toivottua. Siksi nojaudun siihen ajatukseen että jos nainen haluaa tutustua hän ilmaisee sen itse.


    • Anonyymi

      Ihan kaikkialta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe