Treffit sujuvat mutta...

Anonyymi

Olin aloitteellinen erästä miestä kohtaan ja pyysin kahville jossa mainitsin vielä, että hänen hymynsä oli se johon kiinnitin huomioni. Hän näytti vihreää valoa asian suhteen ja sovittiin näkeminen. Ekat "treffit" menivät mainiosti. Tuli juteltua paljon ja vinkkailuja jatkon suhteen. Kun nämä ekat treffit sitten päättyivät jäi itselle tosi hyvä fiilis ja laitoin tälle miehelle viestiä ja kiitin vielä erikseen mukavasta seurasta. Häneltä tuli myös vastaus, että oli todella viihtyisää ja mukavaa. Oli siis kemiaa.
Sovittiin sitten myöhemmin toiset treffit ja jutut luisti jälleen ja edelleen vinkkailuja jatkon suhteen. Mutta nyt rohkenin antamaan pusun miehelle kun hän jätti minut kotini edustalle.
Tästä oli siis hyvä jatkaa et hitto et nyt näyttää hyvältä! Noo sitten sovittiin ne kolmannet näkemiset. Menin odottamaan että hän pääsee töistä ja treffataan siitä sitten suoraan. Oli itellä tosi kiva fiilis. Juteltiin paljon jälleen.
Sitten tuli taas aika et hän heittää minut autolla kotio samalla ku itse lähtee kotio. Autossa sitten kysyin, että milloin hän haluais kattoa mun kanssa leffaa? No sitten hän sanoi, että nähtiin nyt kolmannen kerran et mitkä mun fiilikset ovat tällä hetkellä? Sanoin että minua kiinnostaa mutta hirveesti merkkaa mitä hän tuntee. No hänellä on tällä hetkellä kaverillisia tunteita enemmän ja että kolmas näkeminen kertoo paljon onko romanttista tunnetta mukana. Tällä hetkellä ei ole mutta tilanne voi muuttua. Hän viihtyy mun seurassa ja olen todella mukava (tämän saan aina kuulla). Tietty itelle tuli tosi kurja olo siinä kohti mutta kiitin rehellisyydestä ja että olen tämän ennenkin kohdannut.
Hän sanoi että voidaan jatkaa kavereina ainakin nyt ja koskaan ei tiedä vaikka tilanne muuttuisi.
Mietin vain siinä vaiheessa haluanko jatkaa kaverina koska niitä mulla riittää ja se mitä kaipaan on kumppani. Ja ehdottaminen hengailusta tuntuu tällä hetkellä vaikealta, koska mulla oli tunne et tästä tulee jotakin. Tietty voin odottaa että hän on se aloitteellinen tässä asiassa et milloin nähdään taas.

Täällä varmaan on muitakin jotka kokeneet saman sekä naisena että miehenä. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Jatkaisitteko kaverilinjalla vai jättäisittekö homman siihen?
Itelle tulee aina fiilis ku kehutaa luonnetta mutta ei mitenkään ulkonäköä, että nimenomaan ulkonäkö ei sitten miellytäkään tarpeeksi toista vaikka kaikki muu natsaisi hyvin yksiin.

0

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        66
        4643
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2269
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1794
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1518
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        32
        1461
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1318
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1237
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        15
        1156
      9. 23
        1092
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1014
      Aihe