Onko raha itsessään tärkeää miehille vai sen takia, että se helpottaa naisen löytämistä ja pitämistä?
Miksi raha on tärkeä asia miehille?
10
191
Vastaukset
- Anonyymi
Raha ei ehkä avaa ovea onneen mutta kyllä se rasvaa saranat ja naksauttaa sen lukon auki. Olen ollut koko ikäni köyhä ja rahan silkka työkaluarvo on silmissäni todellakin kiistämätön.
On myös häkellyttävää kuinka höveleitä ihmiset rahansa kanssa ovat, aivan itsestäänselvyyden tasolla. Ei itselleni.
Jos kysytään että otanko rahaa vai otanko naisen niin otan mielummin rahaa, siitä kun on varmasti hyötyä. - Anonyymi
Jaa, ansaitsen työstä varmaan ihan hyvin, asunto maksettu ja säästöjäkin on. Eipä tämä nyt mielestäni vaikuta minun onnellisuuteen juurikaan, muut asiat ovat tärkeämpiä. Ihmissuhteet, välit jo aikuisiin lapsiin ja ystäviin tekee minut onnelliseksi.
- Anonyymi
Miehen vastuu.
Sitä ei pojat ja tytöt aina ymmärrä. - Anonyymi
ilman rahaa ei kelpaa parisuhteeseen. työtöntä miestä ei yksikään nainen kelpuuta
- Anonyymi
Ilman rahaa ei pärjää, kaikki maksaa. Ei ole ilmaisia lounaita.
- Anonyymi
Näin on, eikä tää oo mikään mies vastaan nainen kysymys. Ite oon nainen, parisuhteessa ja kimpassa on kulut maksettu. Kuka haluu kroisoksen itteensä elättämään, on tyhmä ihminen.
- Anonyymi
Jos aloitus on oikeassa, niin raha on yhtä lailla tärkeää naisille. Nainen haluaa mieheltä rahaa, tai mies ei kelpaa, tai nainen jättää rikkaamman miehen vuoksi.
- Anonyymi
Tottakai raha on tärkeä naiselle ihan kuin miehellekin. Ilman rahaa ei voi asua, ei syödä, ei ostaa sukkia, eikä kortsuja.
Totta sekin, että nainen jättää, jos on tehny virhevalinnan. Mut uskoisin, että ei yksikään nainen ihanaa miestä vaihda rikkaampaan. Pöljän voi vaihtaa kyllä, jos on epähuomiossa sellaisen kanssa pariutunut.
- Anonyymi
Rahat pois uli uli pitkän aikavälin motiivi oli oli, vaan ei oo logiikkaa lorussa tässä taidan käydä kättelemässä
- Anonyymi
Ei ole ollenkaan tärkeä. Kunhan tulee toimeen. Älä yleistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782