Keski-iän saavuttanut mies lähti yksin (sinkku!) merille juuri ostamallaan purjeveneellä. Hänellä ei ollut aiempaa kokemusta purjehtimisesta eikä mukanaan matkalle edes merikarttaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c0847590-a6bc-4cd0-a774-3231fe30c7af
Mies päätyi kolmesti avutarpeeseen merihädässä muutaman päivän aikana. Lopulta hän ajoi veneensä karille Kotkan edustalla, ja mies pelastautui kahlaamalla viereiselle saarelle.
Meripelastaja kertoi: "Hän oli sen verran väsynyt ja turhautunut omaan seikkailuunsa, että halusi luovuttaa veneen pois."
Purjevene on nyt hylkynä merellä. Keski-iän kriisi päättyi kuitenkin onnellisesti, koskei henkilvahinkoja sentään syntynyt.
Sinkun keski-iän kriisi päätyi karille
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on parempi pysyä neljän seinän. Jos lähdet vesille tai metsään, niin eksyt.
- Anonyymi
Olisi kannattanut juoda viinaa niin ei olisi tuokaan karille ajanut vaan seikkailisi parhaillaan Karibianmeren leppoisissa merituulissa vapaana miehenä.
- Anonyymi
Todellisuus pahasti kateissa miehellä.
- Sheena- Anonyymi
Ei se välttämättä ole. Keski-iässä alkaa tuntumaan, että elämä on vähissä, ja jos ei ole ehtinyt seikkailemaan, niin sitten viimeistään on lähdettävä. Nyt vain miehen tuli yliarvioitua oma taitotasonsa. Mutta joka tapauksessahan seikkailu oli ainutlaatuinen miehelle.
- Anonyymi
Nyt oli seikkailu! Aika suloinen tapaus.
- Anonyymi
Vähän noloo olisko sinkkumies ja purjevene tarvinnut sinkkunaisesta emännän ja kapteenin voi voi sentään tommosii ne korkeastikoulutetut jännämiehet on eli tehdään jänniä asioita huumepäissään
Jos tarkoitus oli herättää naisten huomio, purjehdus meni aika hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275