Seiskan logo
Kotimaa
Ulkomaat
Rikos
Kilpailut & Matkat
Videot
Katso
Kotimaa
23.08.2022 12:40
Teksti: Tanja Korpela
|
Kuvat: Timo Korhonen
sanna marin
Tätä tissikuvaa Sanna Marin pyytää anteeksi: "Tuollaista kuvaa ei olisi pitänyt ottaa"
Pääministeri Sanna Marin vastasi tiistaina median kysymyksiin suurlähettiläspäivillä. Sannalta kyseltiin sosiaalisessa mediassa levinneistä arkaluontoisesta biletysmateriaalista, joka on kuvattu hänen virka-asunnollaan Kesärannassa.
Lue myös: Taas uusi kohuvideo Sanna Marinista: pääministeri kiehnäsi kuumasti Sabina Särkän kanssa
Kesärannassa kuvattua materiaalia on julkaistu noin kuukausi sitten kiinalaisomisteisella TikTok-somealustalla. Videoita ovat julkaiseet Sabina Särkkä ja Arttu Mustonen, jotka ovat kuuluneet Kesärannassa bilettäneeseen seurueeseen yhdessä artisti Alma Miettisen ja hänen naisystävänsä Natalia Kallion kanssa.
Videoilla nelikko on muun muassa kävelee Kesärannan tiluksilla ja sepittää itse keksimiään räppisanoituksia. Nelikko on myös hengaillut Kesärannan laiturilla.
Somessa on levinnyt kuva, jossa Sabina Särkkä ja Natalia Kallio poseeraavat yläosattomissa Kesärannan videopalaverihuoneessa. Toinen naisista pitelee kädessään Finland-kylttiä, joka on tuttu näky pääministerin videopalavereista.
taas uusi kohu eikö tää lopu
Anonyymi
6
160
Vastaukset
- Anonyymi
siniset valot kesärantaan niin loppuu pikkihemmojen käynnit ei voi piikittää
- Anonyymi
oiken tissit näkkyy 7 päivää lehessää. mitähänn muuta kohta näkkyy voe helevett.
- Anonyymi
eikö ällyy erota eikö hävetä yhtään ..
- Anonyymi
Nelikymppisellä äidillä on meno päällä. Mitähän oma ukko tuumailee lapsen kanssa kotona, kun ei näy koskaan bileissä mukana.
- Anonyymi
Vaaleissa loppuu. Kansa muistaa. Roisi on tuo suomi-kyltti kuva ja siinä naista pussaaminen. Nyt hävettää ja todella paljon. En sano ikinä ulkomailla olevani suomalainen.
- Anonyymi
öooö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207