Tarviin apua mun ystävyysuhteen kanssa

Anonyymi

Mun koko elämän ajan pras kaveri on alkanut olla vähän outo. Tai tää alko jo yli vuos sitten. Joka ikinen asia mitä ikinä teenkin niin hän matkii sen. JOKA IKINEN. Ryhdyn kasvissyöjäksi, niin hänkin. Aloitan huilunsoiton, niin hänkin. Ostan uusia vaatteita, hän ostaa samat. Alan opiskella kiinaa, niin hänkin.

Mietin että hän saattaisi olla ihastunut minuun. Ainakin hän käyttäytyy hieman niin. On tyttö samoin kuin minä, mutta on ilmaissut pitävänsä tytöistä. Joskus myös sanonut että ”suudeltasko”. En oo suostunut, en nimittäin ainakaan itse tunne mitään häntä kohtaan muuten kuin ystävänä. Hän myös katsoo mua sellasella ”ihailevalla/ihastuneella” katseella.

Myöskin kun sain poikaystävän vähän aikaa sitten niin tää ystävä yritti vähän tulla meidän väliin ja esim. tunki mukaan kaikkeen mitä tehtiin ja yritti vähän estää meitä näkemästä. En koskaan sanonut hänelle mitään suoraan, mutta ilmoitin joskus että nyt haluaisin olla poikaystävän kanssa kahdestaan ja että voidaan nähdä myöhemmin. Aina kun puhun tästä pojasta, ystäväni menee hiljaiseksi ja vähän kateellisen näköiseksi. Yhdessä kohtaa ajattelin että hän olisi ihastunut poikaystävääni, mutta tarkemmin ajateltuna asia tuskin on niin. Tää outo käytös on jatkunut pidempään kuin me ollaan oltu yhdessä

Ymmärm kyllä että haluaa yhteisiä kiinnostuksenkohteita mutta tää alkaa olla pakkomielteistä ihan kun se haluaisi ”omistaa” mut tai olla minä.

Auttakaa joku

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni sinun kannattaa ottaa nämä asiat puheeksi kaverisi kanssa. Nämä asiat, mistä täällä kirjoitat. En väitä, että saat rehellisiä vastauksia kysymyksiisi, mutta tuskin niitä tulee täältäkään. Mutta jos hän on kaverisi, niin keskustelu hänen kanssaan ei pitäisi olla mahdotonta. Pääsisit ainakin sanomaan oman mielipiteesi - jos hänellä on kaveruudestanne ihan erilaiset ajatukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe