Tuolla eräässä ketjussa väitettiin, että lähes kaikilla miehillä olisi joku "top 10 julkkisnaiset" lista ja naisilla vastaava miehistä (olettaen tietysti, että on hetero). Onko teillä noin?
Mä yritin tuossa miettiä omaa listaani, enkä saa päähäni oikein yhtään sellaista julkkista, jonka laittaisin tuollaiselle listalle. Siis onhan julkkiksissa paljon sellaisia, jotka mä tiedän hyvännäköisiksi, mutten keksi oikein yhtään, joka jotenki kympillä kolahtaisi juuri minuun.
top 10 julkkikset?
16
63
Vastaukset
Oho...
Eipä kyllä ehkä ihan kymmentä tule ihsn nopeesti...
Mutta kyllähän Marin on aika retee nainen. Kokkareiden Susanna Koski myös. Iäkkäimmistä Lenita Airisto. Artistipuolelta ehkä Laura Voutilainen. Näytelijöistä vois olla Mari Rantasila.
Urhelijoista löytyis monikin. Murto ehkä nuoremmista. Hitto mikä draivi. Se nainen päätti ottaa mikä hälle kuuluu. Marja-Liisa oli vähän liian nössö. Se painija Olli...Petra Olli. Hitto mikä meininki hällä oli. Upea nainen. Jäkispelaajista löytyis lisää... tulee mieleen vaan Räty.
En mä mieti kuin asennetta. Näillä minusta sitä on...
Tuliko 10? 🤔No kahdeksan laskin. Sanotaan Marja-Liisan kohdalle Marjo Matikaisen... se kiroillen pyysi havuja ja Riitta Uosukainen.
Siinähän on kymppi sit. 😁
No ei kyllä ole. Ei tuu ensimmäistäkään miestä eikä naista julkkiksista mieleen jota TOPittais. Tai kuka edes kiinnostais mitenkään.
Mua kiinnostaa enemmän ihmiset, jotka voi kuulua lähipiiriini kun ventovieraat julkkikset.
Ihan sama missä muu maailma on ja miten, oma lähipiiri piisaa. Ihmiset ketkä siihen sijoittuu.
- Anonyymi
Entä aikuisviihdetähdet 😋? Kai nekin lasketaan mukaan? On kyllä todella vaikea sanoa yhtään normaalia julkkista joka olisi tosihyvä. Joku näyttelijä ehkä? Täytyy muistaa että monissa leffoissa näytelleet näyttelijättäret voivat olla vanhempia nykyään kuin itse leffassa ja omissa mielikuvissaan, joten niiden reaalinaama täytyy myös tutkia netistä siinä samalla.
- Anonyymi
Itsehän sä kai sen päätät, kuka sinulle on "julkkis". Eihän kaikki julkkikset ole kaikkien tuntemia.
ap.
- Anonyymi
Ehkä nuorena olisi voinut ollakin mutta kun tulee keski-ikään niin yllättävän vaikea on keksiä juuri ketään. Arja Koriseva on ykkönen ja Jutta Urpilainen kakkosena mutta en taida keksiä edes kolmatta. Naiset häviävät hiljalleen elämästä ja se tuntuu pätevän myös julkkisnaisiin.
- Anonyymi
Mä en kyllä keksi edes nuoruudestani yhtään sellaista WAU julkkista. Joissain elokuvissa ja sarjoissa on kyllä ollut roolihahmoja, jotka ovat olleet WAU, mutta ei se efekti ole mulla koskaan siirtynyt siihen näyttelijään. Olen jotenkin aina tehnyt selkeän eron näytellyn hahmon ja näyttelijän välille.
ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kyllä keksi edes nuoruudestani yhtään sellaista WAU julkkista. Joissain elokuvissa ja sarjoissa on kyllä ollut roolihahmoja, jotka ovat olleet WAU, mutta ei se efekti ole mulla koskaan siirtynyt siihen näyttelijään. Olen jotenkin aina tehnyt selkeän eron näytellyn hahmon ja näyttelijän välille.
ap.Miksi roolihahmot olivat todellisia ihmisiä niin paljon kiinnostavampia? En minäkään ole näyttelijättäristä ollut juuri innostunut koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi roolihahmot olivat todellisia ihmisiä niin paljon kiinnostavampia? En minäkään ole näyttelijättäristä ollut juuri innostunut koskaan.
Koska niistä roolihahmoista oppii elokuvaa tai sarjaa katsoessa. Heidät ikäänkuin tavallaan tuntee. Heistä tulee "tuttuja" ja siihenhän elokuvat ja sarjat perustuvat. Jollei roolihahmoa opi tuntemaan, niin ei hänen kohtalostaan ja tapahtumista lainkaan välitä. Kun taas näyttelijä on vaan joku kuka lienee tuntematon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska niistä roolihahmoista oppii elokuvaa tai sarjaa katsoessa. Heidät ikäänkuin tavallaan tuntee. Heistä tulee "tuttuja" ja siihenhän elokuvat ja sarjat perustuvat. Jollei roolihahmoa opi tuntemaan, niin ei hänen kohtalostaan ja tapahtumista lainkaan välitä. Kun taas näyttelijä on vaan joku kuka lienee tuntematon.
Ja siis jos laajennetaan julkkis käsitettä, niin paljon useammin olen "ihastunut" pelihahmoihin, kuin elokuvien" sarjojen roolihahmoihin ja siihen on vissi syynsä. Näyttelijöitä on lähes rajastaan nähnyt useammassa roolissa ja mulle se hyvin helposti rikkoo sen illuusion elokuvassa tai sarjassa. Peleissä ne roolihahmot taas usein on uniikkeja ja vain siihen yhteen rooliin tuotuja. Pelejen hahmoja ei useinkaan näe missään muussa roolissa. Tosin nykyään joihinkin peleihinkin tungetaan näyttelijöisen kasvoja ja se ainakin itseäni vituttaa. Mua ärsyttää katsella pelissä jonkun näyttelijän tuttua naamaa kuin jossain elokuvassa.
ap.
- Anonyymi
1. - 10. Jenna Jameson 20-vuotiaana!
Ei ole tuollaista listaa. Nuoret noita ehkä harrastaa enemmän. Vanhana ei jaksa enää kiinnostaa.
Eipä ole koskaan ollut, nuorena riitti että Sabrina lauloi Boys,boys boys.
Mutta jos pistetään listalle vaikka "julkkis"naisia joiden kanssa lähtisin treffeille niin aika nopeasti mietittynä
1-3 Mattilan sisarukset
4 Erin
5 Kristin Tattar
6 Sanna Kurronen
7 Elina pylkkänen
8 Angela Merkel
9 Mari Leppänen
10 Tuula Haatainen- Anonyymi
Tuula Haatainen kelpaisi vaikka olenkin kolmekymmentä vuotta nuorempi Tuulaa.
Ylivoimaisena ykkösenä
1.) oma suloinen vaimoni. Sitten
2.) näyttelijä Satu Tuuli Karhu,
3.) Ulkopoliittisen instituutin tutkijatohtori Kristiina Silvan ja
4.) artisti, muusikko Diandra Flores. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165