Eka kertaa sinkkuna

Anonyymi

Huomasin sellasen seikan, että nyt 4kymppisenä miehenä, naisilla on pelko ottaa kunnolla kontaktia. Olen nyt ollut 5 vuotta sinkkuna vain siksi, että vaikka kuulemma näytän hyvälle jne. niin minun mielestäni naiset ei uskalla ottaa mitään askelta mihinkään suuntaan. Saan pällistellä ja kurkkia ja vihjailla kokoajan, eikä ne uskalla. Jos se mies näyttää ookoolle, niin mikä estää pistämästä nyt sitte kierroksia itelle koneeseen ja tulemaan juttusille? Mitä pelottavaa vois tapahtua? Siis pituudesta eikä mistään ole kiinni niiden naisten mukaan jotka on suhteessa, he eivät itsekään ymmärrä mikä on sitte vialla. Kelpaisin heti jos he olisivat sinkkuja. Miksi en sinkuille kelpaa, mikä viddu siinä on vialla?

86

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos saa pakit ainakin kerran ,siitä voi saada elinikäisen pelon, että saa pakit uudestaan . Siksi en yleensä juttele miehille, koska olen saanut pakit itse .

    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla baareissa naiset ottaa kontaktia. Selvinpäin on turha luulla että naiset ottaisi kontaktia mieheen eikä selvinpäin muutekaan kukaan lähde pyytämään treffeille. Mene baariin juomaan viinaa niin kylä siellä voi naisiin tutustua. Sellaisia suomalaiset on ettei selvinpäin oteta kontktia.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Heiluttaako ne tyhjää tuoppia ilmassa yli tanssivan väkijoukon, vai millä tavalla he ottavat kontaktia?


      • Anonyymi

        Olenpa havainnut, että baareissa ja tapahtumissa missä vaan, kaikki ovat niissäkin omissa porukoissaan. Sinkut naiset omissa. Parit omien kavereittensa kanssa. Eivät halua kenenkään tulevan tungettelemaan seuraan. Eli aika huono sielläkään on kontaktia ottaa, jos ei naama miellytä ja ole entuudestaan tuttu.


    • Anonyymi

      Jospas luonteesta/käyttäytymisestä löytyisi syy? Vaikea sanoa, kun en tunne sinua. Ehkäpä sinä kuulut siihen kaverityyppiin?

    • Anonyymi

      Jos nainen pitää sinua pelimiehenä, aikuinen nainen jättää väliin, vaikka olisit muuten ihana.

      Toimen täysin erilainen hidaste on, jos et itsekään ole aktiivinen ja vain odotat, että sinut vain poimitaan. Aikuinen nainen on jo nähnyt ettei kannata yrittää, jos mies ei ole itse selvästi kiinnostunut. Toimiviin ja pitkiin parisuhteisiin tarvitaan kaksi, jolla on vahvat tunteet (poistujien kulissit, jollekin sekin on toimiva vaihtoehto).

    • Anonyymi

      Jos nainen on kiinnostunut hän ottaa kyllä kontaktia. Nykyään miesten ei kannata lähestyä naista ensimmäisenä, koska jos nainen näkee sinut rumana se voidaan tulkita ahdesteluna. Odota siis että sinut löydetään tekemällä itsestäsi edustava. Myös vihervasemmistolaisten arvojen näyttäminen karkoittaa suurimmanosan eli fiksu poliittinen suuntautuneisuus, niin jo alkaa toimimaan.

      • Anonyymi

        Persuus on täysin varma karkoittaja. Näkeehän sen jo sinun idioottimaisesta kirjoituksestakin. Ei umpimieliset, mistään mitään ymmärtämättömät mitään naisia saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuus on täysin varma karkoittaja. Näkeehän sen jo sinun idioottimaisesta kirjoituksestakin. Ei umpimieliset, mistään mitään ymmärtämättömät mitään naisia saa.

        Olen itse antanut useammalle vasemmistolaisesti ajattelevalle naiselle pakit heti alkuvaiheessa. Sosialismi on ikävä asia, en halua lähelleni ihmisiä, jotka haluaa tunkea kätensä toisten taskuille.
        Kai se on aina ollut niin, etteivät kommarit ja omaa vastuuta kannattavat persut, kokkareet ym voi pariutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuus on täysin varma karkoittaja. Näkeehän sen jo sinun idioottimaisesta kirjoituksestakin. Ei umpimieliset, mistään mitään ymmärtämättömät mitään naisia saa.

        No todellakin. Suurin osa naisista kannattaa " vihervassareita" ja persuus koetaan vastenmieliseksi, suurin osa oikeistonaisistakin halveksuu persuäijiä. 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todellakin. Suurin osa naisista kannattaa " vihervassareita" ja persuus koetaan vastenmieliseksi, suurin osa oikeistonaisistakin halveksuu persuäijiä. 🤮

        Vihervasemmistolaiset akat ovat yleensä lesboja, kuten esikuvansa Halonen, Marin jne. Jos joukossa on normaali hetero, tämä ei omiensa joukosta löydä oikeaa miestä, niissä porukoissa miehetkin ovat yleensä homoja, tai jotakin piipittäviä surkimuksia.

        Vihreys ei ole huono asia, vaan se loismainen vasemmistolaisuus, sekä heidän tyhmyys ja hölmö hyväuskoisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolaiset akat ovat yleensä lesboja, kuten esikuvansa Halonen, Marin jne. Jos joukossa on normaali hetero, tämä ei omiensa joukosta löydä oikeaa miestä, niissä porukoissa miehetkin ovat yleensä homoja, tai jotakin piipittäviä surkimuksia.

        Vihreys ei ole huono asia, vaan se loismainen vasemmistolaisuus, sekä heidän tyhmyys ja hölmö hyväuskoisuus.

        Vähä-älyisen, naisia vihaavan persuäijän kirjoitus, ja juuri tuon takia naiset teitä halveksuu. Ei ole sattumaa, että persujen kannatus on suurinta juuri heikostikoulutettujen miesten keskuudessa.


    • Jospa he olettaa, että olet kumminkin varattu.

      • Otsassa tuskin lukee sinkku, se pitäisi kyetä ilmaisemaan jotenkin.


      • Anonyymi

        Samaa mietin minäkin, että hyvinkin voivat olettaa varatuksi. Itse ainakin oletan jotenkin automaattisesti kaikki ikäiseni mieleenkiintoiset miehet varatuiksi, jos ei asiaa minulle toisin ilmaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin minäkin, että hyvinkin voivat olettaa varatuksi. Itse ainakin oletan jotenkin automaattisesti kaikki ikäiseni mieleenkiintoiset miehet varatuiksi, jos ei asiaa minulle toisin ilmaista.

        Sitä juuri. Fiksun oloinen ja näköinen keski-ikäinen mies, niin helposti tekee oletuksen, että no hän on kuitenkin varattu jo ja antaa olla. Jotenkin miehen ja yleensäkin sinkun pitäisi pystyä viestimään sinkkuutensa. Mutta miten niin ettei se herätä huonoa huomiota, kuten huutamalla torilla "oon sinkku", niin se onkin oma ongelmansa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sitä juuri. Fiksun oloinen ja näköinen keski-ikäinen mies, niin helposti tekee oletuksen, että no hän on kuitenkin varattu jo ja antaa olla. Jotenkin miehen ja yleensäkin sinkun pitäisi pystyä viestimään sinkkuutensa. Mutta miten niin ettei se herätä huonoa huomiota, kuten huutamalla torilla "oon sinkku", niin se onkin oma ongelmansa.

        Ja sitten päästään tietenkin taas siihen ikuisuuskysymykseen, että mikä on "aloite". En mä ainakaan osaa ottaa tavallista keskustelua aloitteena. En myöskään itse tarkoita tavallista keskustelua aloitteeksi. Itse koen aloitteen oikeastaan aina olevan molemminpuolinen juttu. Molenpien pitää sitä kiinnostustaan ilmaista ja pitää sitä keskutelua sopivati yllä, jotta jompikumpi (kumpi nyt sitten se rohkeampi onkaan) lopulta kokee, että on ok ehdottaa tapaamista tmv.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten päästään tietenkin taas siihen ikuisuuskysymykseen, että mikä on "aloite". En mä ainakaan osaa ottaa tavallista keskustelua aloitteena. En myöskään itse tarkoita tavallista keskustelua aloitteeksi. Itse koen aloitteen oikeastaan aina olevan molemminpuolinen juttu. Molenpien pitää sitä kiinnostustaan ilmaista ja pitää sitä keskutelua sopivati yllä, jotta jompikumpi (kumpi nyt sitten se rohkeampi onkaan) lopulta kokee, että on ok ehdottaa tapaamista tmv.

        Joo, ymmärrän. Itse oon tykännyt keskustellessa aika piankin, jos kiinnostaa tutustua kysynyt kahville. Se on minusta tosi helppo tapa ilmaista, että olisin kiinnostunut tutustumaan ja tapaamaan vielä.

        Eikä se ole edes mitenkään velvoittava kysymys. Mihin olis pakko suistua tms. Mutta ilmaisee helposti mielenkiintoa tutustumishalukkuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten päästään tietenkin taas siihen ikuisuuskysymykseen, että mikä on "aloite". En mä ainakaan osaa ottaa tavallista keskustelua aloitteena. En myöskään itse tarkoita tavallista keskustelua aloitteeksi. Itse koen aloitteen oikeastaan aina olevan molemminpuolinen juttu. Molenpien pitää sitä kiinnostustaan ilmaista ja pitää sitä keskutelua sopivati yllä, jotta jompikumpi (kumpi nyt sitten se rohkeampi onkaan) lopulta kokee, että on ok ehdottaa tapaamista tmv.

        Monilla miehillä on kummat ja utopistiset käsitykset näistä aloitejutuista. Luuletteko tosiaan, että kukaan nainen tuosta vaan marssii kertomaan, että haluaa pariutua kanssanne?

        Kuten joku tuolla mainitsi, niin miehet odottavat nykyään poimimista, keräävät huimiopisteitä naisten aloitteilla ja pelkäävät, että tulee ahdistelusyyte jos itse tekee normaalin aloitteen. Aika surkeeta, ei itseä kiinnosta tän sortin tyypit sit enää pätkääkään.

        Voi miettiä, että mikä on tosiaan se normaali aloite? Jossei osaa tehdä normaalia ja toista kunnioittavaa aloitetta, kuten alkaa keskustella avatakseen puheyhteyden eikä tulkita yhtään onko toinen kiinnostunut, niin vika ei ole naisissa.

        Nykyajan monista miehistä ei yhtään tiedä mikä heille kelpaa ja mitä ihmettä he toivovat naiselta, jotsin ajatuksenlukua varmaan, kun jos nainen sitten tekeekin keskustelualoitteen miehelle joka on osoittanut selvästi kiinnostusta, niin siitäkös mies sulkeutuu epäluuloisena kuoreensa. Sitten jää kyräilemään hollille pahantuulisena ja pettyneenä, kun asiat ei suju. Mies itse ei kuitenkaan ota mitään vastuuta siitä, että ne sujuisivat.

        Pää pois omasta perseestä, niin näkö-ja toimintakyky paranee:)


      • Tämä on varmaan aika vahva oletus.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tämä on varmaan aika vahva oletus.

        Ainakin itse saatan ajatella monestakin ihmisestä, että on varmaan varattu ja yllätyn oikeesti, jos hän kertoo ettei ole. Olipa nyt kyse miehestä tai naisesta.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ainakin itse saatan ajatella monestakin ihmisestä, että on varmaan varattu ja yllätyn oikeesti, jos hän kertoo ettei ole. Olipa nyt kyse miehestä tai naisesta.

        Olen joskus miettinytkin, että näin keski-ikäisenä ja jos olisi sinkkuna, voisi olla vaikeaa lähestyä ketään, kun oletan herkästi toisen olevan varattu. Mulla kun ei ole naamarajaa silleen, että epäilisin että toi ei oo varattu, vaan suurimman osan päässäni miellän varatuiksi. Ketähän sitä sitten lähestyisi. :D


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, ymmärrän. Itse oon tykännyt keskustellessa aika piankin, jos kiinnostaa tutustua kysynyt kahville. Se on minusta tosi helppo tapa ilmaista, että olisin kiinnostunut tutustumaan ja tapaamaan vielä.

        Eikä se ole edes mitenkään velvoittava kysymys. Mihin olis pakko suistua tms. Mutta ilmaisee helposti mielenkiintoa tutustumishalukkuuteen.

        Kyllähän se joissain paikoissa toimii. Itsekin olen tehnyt useamman kerran ihan suoran aloitteen. Kaikki mun kolme parisuhdettani ovat alkaneet minu suorasta kysymykestäni tai tunnustuksestani.

        Ongelmana kuitenkin on, että on aikoja ja paikkoja, joissa ehdottelu ei ole kovin asiallista. Asiat voivat mennä hankaliksi, jos menee kyselemään sellaista, jonka kanssa on oltava jatkossakin tekemisissä. Nämä on nähty, miten toinen ei enää sen jälkeen osaa olla luonteva ja sekin miten sillä voi saada aikaiseksi täysin tahattoman kolmiodraaman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se joissain paikoissa toimii. Itsekin olen tehnyt useamman kerran ihan suoran aloitteen. Kaikki mun kolme parisuhdettani ovat alkaneet minu suorasta kysymykestäni tai tunnustuksestani.

        Ongelmana kuitenkin on, että on aikoja ja paikkoja, joissa ehdottelu ei ole kovin asiallista. Asiat voivat mennä hankaliksi, jos menee kyselemään sellaista, jonka kanssa on oltava jatkossakin tekemisissä. Nämä on nähty, miten toinen ei enää sen jälkeen osaa olla luonteva ja sekin miten sillä voi saada aikaiseksi täysin tahattoman kolmiodraaman.

        Työpaikka on yksi sellainen missä en kyselisi, enkä ole koskaan onneksi yhteenkään työkaveriin mitenkään vetoa tuntenutkaan.

        Opiskelu ja harrasteet taas kehtaisin niissä kysellä. Vaan kiitän tavallaan onneani etten ole sinkku, en varmasti osaisi enää tuoda itseäni oikein julki enkä tietäisi ketä edes lähestyä. Enkä enää edes hurmaannu kestään kuten nuorena, kaikki on vaikeampaa nyt vanhempana mitä tulee pariutumiseen. Tai tuntuu sille.

        Sitten vielä kun ei etsis edes rinnakkaista sukupuolta, niin menis vielä vaikeemmaksi. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Työpaikka on yksi sellainen missä en kyselisi, enkä ole koskaan onneksi yhteenkään työkaveriin mitenkään vetoa tuntenutkaan.

        Opiskelu ja harrasteet taas kehtaisin niissä kysellä. Vaan kiitän tavallaan onneani etten ole sinkku, en varmasti osaisi enää tuoda itseäni oikein julki enkä tietäisi ketä edes lähestyä. Enkä enää edes hurmaannu kestään kuten nuorena, kaikki on vaikeampaa nyt vanhempana mitä tulee pariutumiseen. Tai tuntuu sille.

        Sitten vielä kun ei etsis edes rinnakkaista sukupuolta, niin menis vielä vaikeemmaksi. :)

        Juu, ei opiskeluissakaan viitsi, kun menee iskemään silmänsä opettajaan. Ihan vaan jo siksikin, että asiasta voisi olla hänelle ammatillisia seuraamuksia, vaikken minä menisikään kenellekään valittamaan. Eettiset säännöt ovat olemassa ja niistä tulee pitää kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei opiskeluissakaan viitsi, kun menee iskemään silmänsä opettajaan. Ihan vaan jo siksikin, että asiasta voisi olla hänelle ammatillisia seuraamuksia, vaikken minä menisikään kenellekään valittamaan. Eettiset säännöt ovat olemassa ja niistä tulee pitää kiinni.

        No ope onkin rauhotettu "eläin", opiskelukaverit ei. Paitsi varatut. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No ope onkin rauhotettu "eläin", opiskelukaverit ei. Paitsi varatut. :)

        Niin no eipä ole itselleni koskaan tullut vastaan opiskelukaveria, joka olisi kiinnostanut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no eipä ole itselleni koskaan tullut vastaan opiskelukaveria, joka olisi kiinnostanut. :)

        Varmaan joku toisen kurssin tai linjan opiskelija voisikin jossain ollakin kiinnostanut, jos olisi tullut heihis enemmän tutustuttua. jotenkin vaan ne oman porukan ihmiset ovat kuitenkin aina olleet liian "läheisiä" ja heidän kanssaan on pitänyt aina kyetä tulenaan toimeen ja projektien on pitänyt rullata. Ei niihin olisi voinut mitään tapailuja ja kokeiluja sotkea. Olisi voinut mennä opinnot ihan vituikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no eipä ole itselleni koskaan tullut vastaan opiskelukaveria, joka olisi kiinnostanut. :)

        Mulle on kerran, kurssikaveri. Seurusteltiin lyhykäisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joku toisen kurssin tai linjan opiskelija voisikin jossain ollakin kiinnostanut, jos olisi tullut heihis enemmän tutustuttua. jotenkin vaan ne oman porukan ihmiset ovat kuitenkin aina olleet liian "läheisiä" ja heidän kanssaan on pitänyt aina kyetä tulenaan toimeen ja projektien on pitänyt rullata. Ei niihin olisi voinut mitään tapailuja ja kokeiluja sotkea. Olisi voinut mennä opinnot ihan vituikseen.

        No tämä oli lyhyt kurssi, pari kuukautta. Ehkei mitään ammatillisen opiskelukaveria tulis mieleen riiata. On kyllä jotenkin niin etäinen koko ajatus ylipäänsä, että jaksas kauheesti kiinnostua enää kestään muutenkaan. Kai sitä tulee vanhaksi, kun loppuu mielenkiinto kaikkeen intiimisuhteiluun.


    • Anonyymi

      sä oot persu ja se karkoittaa jokaisen.

      • Anonyymi

        Sä oot kommunisti ja käyt huutelemassa tuota persuasi joka palstalla.


    • Anonyymi

      Eri iässä naisilla on eri selitykset passiivisuuteen. Kyllähän se niin on että naisten aloitteet ovat harvinaisuus. Niitä voi tapahtua mutta aika käy pitkäksi niitä odotellessa.

      • Anonyymi

        Jos on komea, niin naiset tekevät kyllä aloitteita. Rumana niitä ei kannata odottaa.


      • Anonyymi

        Miehet odottaa naisten aloitteita, mutta sit kun nainen sen aloitteen tekee, niin on tyrkky, mies vetäytyy ja/tai on epäluuloinen eikä itse vie keskustelua mihinkään suuntaan. Tai miehen näkökulmastabei ole tarpeeksi kiinnostunut, koska puheenaihe ei siltä vaikuta...hohhoijaa.

        On kun jotain lastenvaunuja lykkisi, kyn yrittää miesten kanssa kommunikoida, olen tosi kyllästynyt ja lisäksi näen tuollaisen kovana omanedun tavoitteluna, kun ei anna itsestään mitään irti keskusteluun tai muutenkaan ja silti odottaa, että asiat sujuu.

        Mulla oli tuossa parikin aloitekyvykkäältä tuntuvaa jeppeä tyrkyllä ja nyt otan toisen niistä koitille kunhan tästä kerkiän.

        N 46


      • Nainen tekee aloitteen vain, jos on todella kiinnostunut henkilöstä. Muussa tapauksessa, miehen täytyisi osata tehdä itsestään kiinostava naisen silmissä. Osaanko itse, no en.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nainen tekee aloitteen vain, jos on todella kiinnostunut henkilöstä. Muussa tapauksessa, miehen täytyisi osata tehdä itsestään kiinostava naisen silmissä. Osaanko itse, no en.

        Höpö höpö.

        Jotkut naiset odottaa kaikilta miehiltä aloitekyvykkyyttä. Miksi nainen haluaisi miehen joka ei edes yhtä aloitetta saa aikaiseksi tai sanaa suustaan kun sitten nainen jotain sanoo?

        Tämä taas näitä miesten urbaanilegendoja joilla suojataan omaa itsetuntoa haavoittumasta lisää kun ei itse uskalla mitään tehdä ja naisen odotetaan jo alusta saakka tekevän KAIKKI.

        Ei käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Jotkut naiset odottaa kaikilta miehiltä aloitekyvykkyyttä. Miksi nainen haluaisi miehen joka ei edes yhtä aloitetta saa aikaiseksi tai sanaa suustaan kun sitten nainen jotain sanoo?

        Tämä taas näitä miesten urbaanilegendoja joilla suojataan omaa itsetuntoa haavoittumasta lisää kun ei itse uskalla mitään tehdä ja naisen odotetaan jo alusta saakka tekevän KAIKKI.

        Ei käy.

        Jotkut naiset. Eivät onneksi kaikki. Riittävästi kun saa pakkeja, niin se vähäinenkin itsetunto katoaa jonnekin.


    • Anonyymi

      Aivan samat kokemukset. Olen ollut sinkkuna paljon pidempään. Eipä ole tullut yhteydenottoja. No, vika on varmaan sitten minussa. Osaan toki pitää itsestäni huolta ilman naistakin. Kaikki talouden ylläpitoon liittyvät asiat mm onnistuvat hyvin.

    • Anonyymi

      Itse nelikymppisenä naisena olen nykyään todella huono ottamaan miehiin kontaktia. Se johtuu yksinkertaisesti siitä, että pelkään torjutuksi tulemista. Itsevarmuuteni on nykyään niin alhaalla, että ajattelen, etten kuitenkaan kelpaa ja että ikäiseni miehet haluavat kuitenkin jonkun nuoremman (minua ei haittaisi vaikka mies olis vanhempi kunhan ei ole ajatusmaailmaltaan ihan pappa).

      Kaikki kohtaamani noin nelikymppiset kiinnostavat miehet ovat olleet myös varattuja, joten todennäköisyys sille, että kiinnostava nelikymppinen mies on vapaa, on todella pieni.

      • Anonyymi

        Miksi et alenna rimaa rumiin miehiin? Heitä on kyllä tarjolla paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et alenna rimaa rumiin miehiin? Heitä on kyllä tarjolla paljon.

        Sivusta totean, että ainakin itse olen saanut pakkini aina juuri niiltä ns. rumemmilta miehiltä. En tykkää lainkaan sellaisista stereotyyppisen komeita miehistä ja kiinnostun nimenomaan sellaisista rumemmista yksilöistä. Vaan kun he eivät kiinnostu minusta, mutta komeat miehet kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et alenna rimaa rumiin miehiin? Heitä on kyllä tarjolla paljon.

        Mistä sinä tiedät, millainen rima minulla on? Ensinnäkin en ajattele ihmisistä ylipäätään, että joku on ruma enkä todellakaan vaadi mieheltä mitään täydellistä ulkonäköä, siisti ja miellyttävä olemus riittää. Monenlaiset miehet ovat mielestäni miellyttävän näköisiä ulkoisesti enkä koskaan torju miehiä heti kättelyssä pelkän ulkonäön perusteella. Tärkeintä on, millainen mies on ihmisenä ja miten meillä kemiat kohtaa ja siinä en ole valmis laskemaan rimaa, sillä mitä järkeä aloittaa sellaista suhdetta, mikä ei oikein kolahda? Ei minua haittaa olla yksin, vaikka toivonkin löytäväni kumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät, millainen rima minulla on? Ensinnäkin en ajattele ihmisistä ylipäätään, että joku on ruma enkä todellakaan vaadi mieheltä mitään täydellistä ulkonäköä, siisti ja miellyttävä olemus riittää. Monenlaiset miehet ovat mielestäni miellyttävän näköisiä ulkoisesti enkä koskaan torju miehiä heti kättelyssä pelkän ulkonäön perusteella. Tärkeintä on, millainen mies on ihmisenä ja miten meillä kemiat kohtaa ja siinä en ole valmis laskemaan rimaa, sillä mitä järkeä aloittaa sellaista suhdetta, mikä ei oikein kolahda? Ei minua haittaa olla yksin, vaikka toivonkin löytäväni kumppanin.

        "Kiinnostava vapaa"
        Siinä taikasanat. Sinua kiinnostaa lähinnä komeat ja juurikin sellaiset jotka ovat jo varattuja. Rumia on paljon sinkkuna, mutta ethän sinä niistä kiinnostu kun pidät rimaa liian ylhäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiinnostava vapaa"
        Siinä taikasanat. Sinua kiinnostaa lähinnä komeat ja juurikin sellaiset jotka ovat jo varattuja. Rumia on paljon sinkkuna, mutta ethän sinä niistä kiinnostu kun pidät rimaa liian ylhäällä.

        Tee jotain tuolle sinun ulkonäköpakkomielteelle, suosittelen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiinnostava vapaa"
        Siinä taikasanat. Sinua kiinnostaa lähinnä komeat ja juurikin sellaiset jotka ovat jo varattuja. Rumia on paljon sinkkuna, mutta ethän sinä niistä kiinnostu kun pidät rimaa liian ylhäällä.

        Kiinnostava ei ole sama kuin komea. Kiinnostun miehestä oikeasti vasta sitten, kun olen keskustellut hänen kanssaan jonkin aikaa. Aika nopeasti tulee se tunne, onko kemiaa vai ei. Jos keskustelu on väkinäistä jo alkuun, ei ole mitään edellytyksiä edetä parisuhteen tasolle. On aivan sama miten komea mies on. Olen antanut pakit useille komeille miehille, jollei vain ole tullut oikeanlaista tunnetta. Eritoten, jos mies on ääliö heti alkuun esim on töykeä ystävälleni, niin mies saa saman tien lähtöpassit, vaikka mikä Brad Pitt olisi.

        Komeus tekee minuun itseasiassa hyvin vähän vaikutusta. Kiinnitän enemmän huomiota yleiseen olemukseen, miten helposti lähestyttävä mies on, millainen katse hänellä on, miten herkästi hymyilee jne. Tiedän, että tämä kuulostaa ehkä epäuskottavalta tässä ulkonäköä palvovassa yhteiskunnassa, mutta olen se nainen, joka Hunks-esityksessä pysyttelee takarivissä ja siemailee viiniään tylsistyneenä ja alan keskustella mieluummin baarimikon kanssa. Komea voi olla kuka tahansa, aidosti hyviä miehiä on harvemmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostava ei ole sama kuin komea. Kiinnostun miehestä oikeasti vasta sitten, kun olen keskustellut hänen kanssaan jonkin aikaa. Aika nopeasti tulee se tunne, onko kemiaa vai ei. Jos keskustelu on väkinäistä jo alkuun, ei ole mitään edellytyksiä edetä parisuhteen tasolle. On aivan sama miten komea mies on. Olen antanut pakit useille komeille miehille, jollei vain ole tullut oikeanlaista tunnetta. Eritoten, jos mies on ääliö heti alkuun esim on töykeä ystävälleni, niin mies saa saman tien lähtöpassit, vaikka mikä Brad Pitt olisi.

        Komeus tekee minuun itseasiassa hyvin vähän vaikutusta. Kiinnitän enemmän huomiota yleiseen olemukseen, miten helposti lähestyttävä mies on, millainen katse hänellä on, miten herkästi hymyilee jne. Tiedän, että tämä kuulostaa ehkä epäuskottavalta tässä ulkonäköä palvovassa yhteiskunnassa, mutta olen se nainen, joka Hunks-esityksessä pysyttelee takarivissä ja siemailee viiniään tylsistyneenä ja alan keskustella mieluummin baarimikon kanssa. Komea voi olla kuka tahansa, aidosti hyviä miehiä on harvemmassa.

        Et ole mitenkään super harvinainen. Tässä toinen samanmoinen. :)

        Komeus ei tee vaikutusta. Ensinnäkin minusta aidosti todella komeita miehiä on erittäin vähän. Itseasiassa olen tavannut elämäni varrella tasan yhden miehen, joka oli minusta ihan tajuttoman komea. Sellaisia, joista järjen tasolla tiedän heidän olevan komeita, mutta jotka eivät sytytä minua itseäni lainkaan, taas on todella paljon. Ei vaan nappaa. Kaikkin minua vokotelleet komeat miehet ovat saaneet pakit, ihan joka ainoa (myös se minustakin aivan tajuttoman komea).

        Mä pidän vain söpöistä miehistä, komeus on BLAAH. Söpöys taas on minulle hyvin vähän pelkkää pintaa ja valtaosin käytöstä ja luonnetta. Söpöys on tiettyä kiltteyttä, mukavuutta, lähestyttävyyttä ja ihan pikkuisen myös ujoutta.

        t. nainen, joka myöskään ei koskaan tajunnut mitä iloa on jostain hiton Hunkseista

        p.s. juttelu söpön baarimikon kanssa on paljon kivempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiinnostava vapaa"
        Siinä taikasanat. Sinua kiinnostaa lähinnä komeat ja juurikin sellaiset jotka ovat jo varattuja. Rumia on paljon sinkkuna, mutta ethän sinä niistä kiinnostu kun pidät rimaa liian ylhäällä.

        Komeita on 10%, rumia on 10%. Siihen väliin jää 80%. Nainen voi siis valita 90 prosentista miehiä, eikä silti tarvitse ottaa rumaa.


    • Anonyymi

      No irl tulee juteltua niitä näitä.. Ei ole koskaan käynyt niin, että tuollainen olisi johtanut mihinkään.

      Seuraa olen löytänyt festareilta, ravintolasta, ruotsinlaivalta tai treffipalstalta.

      Kavereiden kautta en koskaan ketään, enkä mistään harrastuksesta.

      Millaista seuraa etsit? 5 vuotta yksin on nelikymppiselle pitkä aika.

    • No ei kannata myöskään miettiä mitään kaupan alan työtäkään tuolla ajattelumallilla.

      "Olen nyt ollut 5 vuotta sinkkuna vain siksi, että vaikka kuulemma näytän hyvälle jne. niin minun mielestäni naiset ei uskalla ottaa mitään askelta mihinkään suuntaan. "

      Pidät "myytävää" tuotetta jo valmiiksi hyvänä pakettina, ettei sen tarvitse muuttua, vaan "ostajien" pitäisi älytä sen erinomaisuus.

      Totuus on vaan se, että sinun mielestä se paketti on hyvä, mutta ilmeisesti niin ei ole "ostaja"-osapuolille. Itsellesi voi olla tärkeää se, että näyttää hyvältä, on siisti ja hymyilee, mutta toisille ihmisille se voi olla paljon muuta, miksi jostain ihmisestä kiinnostuu. Ja tähän 40 ikään kuuluu jo se, että ihmisestä pitää löytyä paljon kaikenlaista, mikä herättää mielenkiinnon. Elettyä elämää on jo sen verran, että yksi siisti kuva tai muutama sana ei vielä kovin kummoista kuvaa anna ihmisestä.

    • Anonyymi

      Kalskahtaa ylimieliseltä. Ettei sitten vaan se näkyisi?

    • Anonyymi

      Hyvä esimerkki naisten passiivisuudesta on sekin että jos Tinderissä tulee osuma niin naiset eivät aloita keskustelua. Vastaavat kyllä kunhan mies kirjoittaa ensin.

      • Anonyymi

        Ja ongelma siinä oli..?


      • Eivät edes vastaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Eivät edes vastaa.

        Jotkut eivät vastaa mutta monet vastaavat minuutin sisällä eli kiireestä tai muusta ei ole usein kyse vaan ihan harkituista rooleista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut eivät vastaa mutta monet vastaavat minuutin sisällä eli kiireestä tai muusta ei ole usein kyse vaan ihan harkituista rooleista.

        Niin ja osa on swaipannut oikealle vahingossa, taikka läpällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut eivät vastaa mutta monet vastaavat minuutin sisällä eli kiireestä tai muusta ei ole usein kyse vaan ihan harkituista rooleista.

        Ootpa harvinaisen sekaisin. Et ilmeisesti tajua mitään naisista.

        Nainen joko laittaa viestin heti jos juuri sillä hetkellä huvittaa niin tehdä tai sitten myöhemmin, odottaa miehen viestiä tai jättää asian sikseen. Ihan niinkuin itsestä tuntuu. Miehellä ei ole mitään valtaa tähän päätökseen eikä kuulukkaan olla.

        Jokainen vastaa viesteihin silloin kun itse valitsee ja tuntuu siltä, niinhän mieskin tekee.

        Mies selittää itselleen, että nainen pelaa, koska ei osaa ottaa huomioon naisen tunteita ja muuta henkilökohtaista elämää sitten sen karvankaan vertaa.

        Miehistä kyllä heti huomaa, ketkä odottaa että nainen alistuu heti miehen tahdon alle, eikä se ole ulkonäöstä kiinni. Ei jatkoon.

        Ja kyllä. Esim tinderissä on vaihtoehtoja ja muitakin matcheja. Säälittää ne miehet ketkä heti matchin tultua mustasukkaisins ja epävarmoina kyttää kelloa koska nainen vastaa, ei vastaa jne ja tekee siitä jotain päätelmiä oman päänsä sisällä, sairasta kyttäystä voi vaan kuvitella millainen unelmasuhde tuollsisen miehen kanssa olisi. EI JATKOON.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin ja osa on swaipannut oikealle vahingossa, taikka läpällä.

        Sitäkin sattuu, mutta kyllä terveen itsetunnon pitäisi kestää. Luulisi niitä vahinkoja tulevan ihan miehillekkin.


    • Komppaan Disseisbäkiä siinä mielessä, että muiden sanomisiin:

      "Olen nyt ollut 5 vuotta sinkkuna vain siksi, että vaikka kuulemma näytän hyvälle jne. niin minun mielestäni naiset ei uskalla ottaa mitään askelta mihinkään suuntaan."

      "Siis pituudesta eikä mistään ole kiinni niiden naisten mukaan jotka on suhteessa, he eivät itsekään ymmärrä mikä on sitte vialla. "

      Jos joku nainen tai mies kysyisi, että onko se ulkonöstä kiinni etten saa kumppania, niin en varmasti sanoisi, että joo, olet liian ruma/lyhyt/lihava jne. Ihmettelisin vaan huonoa tuuria jne.

      Jos joku nainen kysyy minulta, kuten usein kysyy, minkä ikäiseksi arvioin hänet, niin vastaan aina reilusti alakanttiin ja muka hämmästelen kun kuulen oikean iän.

      Yleisesti parisuhdemarkkina ei ole reilu. Jos et ole poikkeuksellinen alfauros, niin joudut kyllä tekemään aloitteita.

      Naiset saavat niin paljon aloitteita kaiken ikäisiltä miehiltä, ettei heidän useimmiten tarvitse tehdä aloitteita, kuin noille edellä mainituille alfauroksille.

      Toisekseen aloitteen tekeminen on jo ensimmäinen testi. Naiset haluavat itsevarman ja rohkean miehen, joten jos mies ei edes uskalla tulla juttelemaan, niin eivät he mitään arkajalkaa halua.

      Kolmanneksi . Naisilla on usein niin huono itsetunto, etteivät he kestä pakkeja siinä määrin kuten miehet.

      Tietysti lohdutukseksi voin sanoa, että jos olet aivan helvetin hyvännäköinen, niin osa naisista saattaa rankata sinut sellaiseksi, ettei kannata edes tavoitella.

      Vinkkinä. Jos et uskalla tehdä aloitetta, niin ei ainakaan kannata "pällistellä ja kurkkia ja vihjailla koko ajan". Juttele kaverien tai tuntemattomien kanssa, naura ja käy tanssimassa. Yksinään pällisteleminen ei ole kovin vetoavaa.

    • Anonyymi

      Huh hei, kuinka ihanaa olikaan lähteä omalle tielle, se suunnaton vapaus.

    • Anonyymi

      Kerron sinulle salaisuuden:

      Naiset tykkää siitä että heistä tykätään, eli kiinnostutaan reilusti ja oikeasti.
      Ei mitään pällistelyä, kurkkimista ja vihjailua, vaan miehen rehti aloite.

      Maailmassa on lopulta hyvin vähän miehiä, jotka naiset ovat parisuhteeseen hankkineet.
      Maailma toimii toisin päin. Näin se vaan on.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Juuri näin👍


    • Anonyymi

      Mentaliteetti näkyisi nykyään olevan sen suuntainen, että ellei sitä juuri sopivaa löydy niin sitten ei edes kokeilla vaihtoehtoa, eikä edes kunnolla etsitä vaan odotetaan oikean tipahtavan syliin automaattisesti. Lisäksi hommaa vääristää ns.tarjonnan runsaus, erityisesti naisille. Siinä vain unohdetaan se seikka että suurin osa tarjokkaista saattavat olla niitä samoja pellehermanneja jotka pommittavat jokaikistä edes naiselta kuulostavaa eivätkä valikoi kohdettaan ollenkaan sen tarkemmin.

    • Se on karua, jäädä sinkuksi näin vanhana. Yksinäinen vanhuus häämöttää taivaanrannassa.

      • Anonyymi

        Ei se välttämättä niin karua ole, saat tehdä mitä huvittaa koska huvittaa. Kaikkeen tottuu.
        Eikä siihen vastakappaleen löytämiseenkään tarvitse niin vakavasti suhtautua, jos ei niin ei, so what...Ja kun oikeasti pistää tähänastista elämäänsä puntariin niin saattaa huomata olevansa vain yhtä elämän osasta vailla, ei kaikkea vaikka siltä saattaa tuntuakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se välttämättä niin karua ole, saat tehdä mitä huvittaa koska huvittaa. Kaikkeen tottuu.
        Eikä siihen vastakappaleen löytämiseenkään tarvitse niin vakavasti suhtautua, jos ei niin ei, so what...Ja kun oikeasti pistää tähänastista elämäänsä puntariin niin saattaa huomata olevansa vain yhtä elämän osasta vailla, ei kaikkea vaikka siltä saattaa tuntuakin.

        Olen ollut yksin jo reilun 10 vuotta, että osaan kyllä elää yksinkin. Alkaa vaan kyllästyttämään ja ihminen tarvitsee rakkauttakin elämäänsä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen ollut yksin jo reilun 10 vuotta, että osaan kyllä elää yksinkin. Alkaa vaan kyllästyttämään ja ihminen tarvitsee rakkauttakin elämäänsä.

        Minuahan sinä oottelet! Annahan tulla sijaintitetoja, niin porhallan paikalle. Ainakin harkitsen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minuahan sinä oottelet! Annahan tulla sijaintitetoja, niin porhallan paikalle. Ainakin harkitsen.

        Jos tänne kirjoitan osoitteeni ja ajo-ohjeet, ne joutuvat pian vääriin käsiin. Mielelläni ne sinulle antaisin. Osoite- ja muut tiedot löytyy kyllä numerotiedustelusta. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Jos tänne kirjoitan osoitteeni ja ajo-ohjeet, ne joutuvat pian vääriin käsiin. Mielelläni ne sinulle antaisin. Osoite- ja muut tiedot löytyy kyllä numerotiedustelusta. :)

        Olen siis kotona nyt.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen siis kotona nyt.

        Kotoahan ne naiset perinteisesti tulevat miehen hakemaan. Katotaan kuka ehtii ekana. Kannattaa laittaa jo kahvi tippumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotoahan ne naiset perinteisesti tulevat miehen hakemaan. Katotaan kuka ehtii ekana. Kannattaa laittaa jo kahvi tippumaan.

        Niin minä arvelinkin, että kohta on jono oven takana. Tuokaa pullaa tullessanne. :D


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin minä arvelinkin, että kohta on jono oven takana. Tuokaa pullaa tullessanne. :D

        Siinähän se pullaprinssi taas

        Emme yritä enää.

        T. Naiset


    • Anonyymi

      Jaa, minä en miehenä tee aloitteita syynä että en halua parisuhdetta. Naiset ovat tehneet aloitteita minun suuntaan ja kun ilmoitan että kiitos mutta en hae pari/seksisuhdetta lopputulos on hyvin usein mielensä pahoittaminen/huono käytös jne, huoh!

      • Anonyymi

        Sinähän vasta mies olet, kun itse olen sanonut samoin naiset sanovat etteivät ole parisuhdetta vailla vaan jotain muuta.

        AV


    • Anonyymi

      Koita sopeutua vanhenemisen myötä tulleeseen rupsahtamiseesi. Olet jo niin vanha ettet herätä seksuaalista viettiä naisten keskuudessa samaan tapaan kuin kymmenenvuotta nuoremmat naiset eivät herätä seksuaalista viettiä miesten kohdalta.

      Et voi tehdä markkina-arvosi nostamisen hyväksi enään mitään muuta kuin aloittaa viinanjuonti sillä ilman viinanjuontia ei "ätmi" saa naisia.

      • Mihin tuo perustuu, että rupsahtanut saa naista, juomalla viinaa? Palautuuko seksuaalinen viehätysvoima viinaa juomalla? En oikein usko.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mihin tuo perustuu, että rupsahtanut saa naista, juomalla viinaa? Palautuuko seksuaalinen viehätysvoima viinaa juomalla? En oikein usko.

        Rupsahtaneelle kelpaa tupsahtanut seura, kun ensin juo toisen osapuolen kauniiksi. Jossain 1-2 promillen paikkeilla onnistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rupsahtaneelle kelpaa tupsahtanut seura, kun ensin juo toisen osapuolen kauniiksi. Jossain 1-2 promillen paikkeilla onnistuu.

        Vainiin. Ei ole toiminut minulla koskaan, tuo toisen kauniiksi juominen. Harkintakyky siinä ihmisellä pettää alkoholin vaikutuksen alaisena.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Vainiin. Ei ole toiminut minulla koskaan, tuo toisen kauniiksi juominen. Harkintakyky siinä ihmisellä pettää alkoholin vaikutuksen alaisena.

        Ja mites sitten seuraavana päivänä? Vieläkö kestää selvinpäin katsella, sitä kännissä pokattua daamia tai matamia? Onko vaan kiireesti vedettävä housut jalkaan ja hävittävä vähin äänin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mihin tuo perustuu, että rupsahtanut saa naista, juomalla viinaa? Palautuuko seksuaalinen viehätysvoima viinaa juomalla? En oikein usko.

        Viinamieshän kehuskelee jotta vain viinaa juomalla saa naisia. Luotan jämäkästi tähän viinamiehen, entisen ytmin nykyisen ätmin, totuuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinamieshän kehuskelee jotta vain viinaa juomalla saa naisia. Luotan jämäkästi tähän viinamiehen, entisen ytmin nykyisen ätmin, totuuteen.

        Toimiihan se joillekin. Itselleni ei näytä toimivan sekään, mutta ei sen tarvitsekaan, kun odotan vain yhtä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja mites sitten seuraavana päivänä? Vieläkö kestää selvinpäin katsella, sitä kännissä pokattua daamia tai matamia? Onko vaan kiireesti vedettävä housut jalkaan ja hävittävä vähin äänin.

        Se on sillä tavalla, että kerran tehtyä virhettä ei voi peruuttaa, teki sen kännissä tai selvin päin. Yhteistä hautapaikkaa alettava vaan kattelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sillä tavalla, että kerran tehtyä virhettä ei voi peruuttaa, teki sen kännissä tai selvin päin. Yhteistä hautapaikkaa alettava vaan kattelemaan.

        Kyllä aina on palautusoikeus olemassa. Kenenkään ole pakko kärsiä väärästä valinnasta.


    • Anonyymi

      Naisiin tutustuu helpoiten baareissa. Pääsee heti juttelee jos itse uskaltaa mennä tekenään alotteita. Muuten on turha haaveillä kumppain löytämisestä. Viina autta aja rohkaisee naisia ja miehiä tutustumaan. Ei kukaan selvinpäin tee aloitetta.
      T_ viinamies

    • Komppaam myös Disseä. Saa olla aika pintaan keskittyvä 40 valinnan tekee ulkonäkö edellä. Suurin osa jo tietää mitä etsivät, minkä tyyppisen ihmisen kanssa sujuu hyvin yhteen ja elämänkokemus jo on kertonut ettei tunteita voi pakottaa (ne syttyy tai on syttymättä).

      40 on myös tyypillistä, että ketään ei ole pakko löytää, eikä huonoa tai ongelmakimppua halua ottaa vaivoikseen (päihteet, varatut, vakavat mt). Siis on tietoinen valinta olla mielummin yksin kuin kokeilla jotain mikä ei lentäisi paria kuukautta tai paria vuotta pidemmälle. 40 on useimmiten jo perhettä ja myöskään siksi deittailu vain deittailu takia ei kiinnosta (ellei lapset ole jo pois kotoa). Mielummin tutustuu yhteen potentiaaliseen kuin parinkymmenen väärään.

      Oma kokemus on, että mies tekee aloitteen kun on riittävän kiinnostunut. Aikakin jos nainen antaa eleillä ja sanoilla vihreää valoa. Kiinnostuksen osoittaminen ei ole meetoo-asia, jos tekee aloitteensa hillitysti ja kohteliaasti (kumminkaan päin)! Jos käy tisseihin kiinni ja sanoo sitä aloitteeksi, se on ahdistelua tai jos ei ymmärrä EI kiitosta ja jatkaa ja jatkaa siitä huolimatta. Mutta, jos pyytää kahville tai sanoo, että itseä kiinnostaa, ei siinä ole mitään pahaa. Jos noita asioita ei osaa erottaa, kertoo se jonkinlaisesta yksinkertaisuudesta tai siitä, että on taipuvainen passiivisagressiiviseen asenteeseen todennäköisesti. Kumpaakaan noista ei voi laskea plussaksi parinhaussa.

      Minusta se, jota kiinnostaa riittävästi tekee aloitteen! Jos ei itse tee aloitetta, on turha vinkua ettei toiset sitä tee puolestasi! Ihminen voi olla kiinnostunut, vaikkei tekisi aloitetta, mutta jostain syystä kynnys on liian suuri tai elämäntilanne sopii huonosti tapailun aloittamiseen tai jotain muuta. Syy passiivisuuteen voi olla yksinkertaisesti ihan se, että elämä on hyvää ilman suhteita ja ihminen miettii jaksaako lähteä tunteiden vuoristorataan. Oleellista ei ole miettiä miksi toinen ei toimi vaan miksi itse ei halua olla aktiivinen, vai haluaako?

    • Anonyymi

      Pitää mennä baariin juomaan viinaa jotta naisiin voi tutustua. Jos ei viina maistu eikä baareihin halua mennä niin sitten mies elää sinkkuna loppuelämän.

      T: viinamies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe