Mitkäs on viikonlopun suunnitelmat?
Viikonloppu
29
<50
Vastaukset
Ikkunanpesua, ulkoilua, puutarhakalusteiden poispesu, kaikenlaista muutakin. Palstakin on niin vaisu, niin taidan pitää viikonlopun taukoa täältä.
- Anonyymi
Miten sujuu viikonlopun palstatauko?
Anonyymi kirjoitti:
Miten sujuu viikonlopun palstatauko?
Heikosti. Vartun pyykistä ikkunamoppia, että pääsen pesemään loput ikkunat. Vartin päästä. :)
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Heikosti. Vartun pyykistä ikkunamoppia, että pääsen pesemään loput ikkunat. Vartin päästä. :)
Käytin kyseistä moppia eilen myöhään vielä kylpyhuoneen seinien pesuun. Pitää nyt pestä se 60 asteessa välillä, että pääsen lähmimään ikkunaruudut ulkoa.
Sitten leikkaan hiukseni lyhyiksi ja käyn pesulla. Teen ip ruoan ja meen ulos perkamaan puutarhaa.
Kampaajalla jo tytön käytin ja lounaalla käytiin koko perhe. Samalla pesuaineostoksilla. :)PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Käytin kyseistä moppia eilen myöhään vielä kylpyhuoneen seinien pesuun. Pitää nyt pestä se 60 asteessa välillä, että pääsen lähmimään ikkunaruudut ulkoa.
Sitten leikkaan hiukseni lyhyiksi ja käyn pesulla. Teen ip ruoan ja meen ulos perkamaan puutarhaa.
Kampaajalla jo tytön käytin ja lounaalla käytiin koko perhe. Samalla pesuaineostoksilla. :)Tytöt, molemmat. En enää ilennyt itse nyrhiä.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Kampaajalla jo tytön käytin ja lounaalla käytiin koko perhe. Samalla pesuaineostoksilla. :)Huomenna olen vanhemmillani päivän lasten kanssa ja pyöräillään, niin saa minusta ahdistujat erätaukoa sunnuntain. :)
- Anonyymi
Ei ole suunnitelmia tällekkään viikonlopulle. Mitkä sun?
Siinä on suunnitelma valmiina, kun menee töihin.
- Anonyymi
Heh heh,
hyvä alotus.
-Kyllähän tässä huumorilla vaan rillaillaan.
Toivon samaa.
Kyyninen - Anonyymi
Kalaan aamulla kaverin kanssa 07.00 kaveri hakee ja sen poika tulee mukaa koska on nuori ja tykkää kalastaa niin vien kalaan. Sen jälkeen 15.00 menen saunaan suunnilleen. Loppu ilta huomenna juon olutta ja juttelen naisten kanssa
- Anonyymi
Rankan työviikon jälkeen lepäilyä, lepäilyä, lepäilyä ja lepäilyä...
- Anonyymi
Ajoin tänään työvuoron jälkeen parkkipaikalle, jossa ryhmäliikuntatunti olisi ollut. Siinä istuessani päätin, että nyt ei ole rankan treenin aika kun kroppa on viikon suorituksista niin väaynyt, En sitten mennyt jumppaan vaan kauppakeskukseen shoppailemaan.
Kyllä kehoa pitää muistaa kuunnella ja minä valitsin tänään olla treenaamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin tänään työvuoron jälkeen parkkipaikalle, jossa ryhmäliikuntatunti olisi ollut. Siinä istuessani päätin, että nyt ei ole rankan treenin aika kun kroppa on viikon suorituksista niin väaynyt, En sitten mennyt jumppaan vaan kauppakeskukseen shoppailemaan.
Kyllä kehoa pitää muistaa kuunnella ja minä valitsin tänään olla treenaamatta.Lisään vielä, että tuohon päätöskseeni vaikutti eniten se (sen jälkeen kun olin jo ajanut 10 km), että söin eilen varmaan 300 gr uunilohta ettei se vanhene. :D , joka aiheutti minulle kovan vatsan. Töissä poislähtiessä kävin isolla hädällä ja vatsa oli kovana ja tuntui, ettei suoli tyhjentynyt kunnolla. :I
Siksi se päätös kun ajattelin ettei jumpasta tule mitään kun kakkattaa. Kotona asia korjaantui ja kaikki on taas hyvin. .D
Minä en syö lihaa ja joskus harvoin kun siihen lankean niin vatsa lopettaa toimintansa. Sama näköjään uunilohellakin, jos sitä syö tarpeeksi. No, näköjään lohikin tarpeeksi syötynä aiheuttaa saman. Onhan sekin lihaa! Uskon kuitenkin että tämä päätökseni oli pelkästään hyvä ja oman jaksamiseni kannalta paras. .D
- Anonyymi
Aika huonolta näyttää. Täällä oloa ja kahvin juontia sunnuntai iltaan saakka.
Tyypillinen viikonloppu. Ihan vain kotona 3 päivän vapaat..😄
Se ku ei ole elämää😂No jos painattais töitä väliin. Johan tuota toista viikkoo lomailtiin. Vähän joutunee pesee pyykkiä ja laittaa sapuskaa muksuille. Sit jos kerkeen, heitä pyörälenkkiä kaupungissa vaikka pojan kaa.
Mutta taas on vähän kasautunut hommiakin, kun huilasin muutaman päivän...🙄- Anonyymi
Yritän bongata yhden minua kiinnostavan ihmisen, jonka näin ensimmäisen kerran muutama viikko sitten.
Vedän viinaa... Ja humppaan. Niin ja tietenkin palstailen ;)
- Anonyymi
En ymmärrä sanontaa "kiitos kysymästä". Se kuulostaa kertakaikkisen väärältä. Sanon mieluummin että kiitos kun kysyit, ajattelin kerätä karviaisia, käydä kylillä hakemassa lauantain Hesarin, ruokaa ja viinakaupastakin saatan hakea pieniä maistiaisia. Sitten kai keräilen marjoja ja illemmalla vetäydyn pihakeinuun lueskelemaan ja juopottelemaan. Näin pienissä merkeissä menee pienen ihmisen mitätön viikonloppu ja koko turha elämäkin oikeastaan.
- Anonyymi
Mä yritin kestää tämän traviikin, pihalle ei uskalla muksuja laskea keskenään leikkimään, kun pihaportti on auki. Täysin tuntematon porukka ajoi portista sisään ja pari tuli autostakin ulos... suunnaten suoraan grilliä kohden.
Koska mä en tuntenut kumpaakaan, niin tiedustelin heidän asiaansa.
Mies totes lakoonisesti, ett heidät oli kutsuttu juhliin!
-"Siis keneltä se kutsu tuli" ?
"Tuskin se kuuluu grillin käyttäjälle, paistele sinä vaan niitä sapuskoja ja jakele eteenpäin!"
-Jaaha! Mikkooo; hae Faija ja Kaitsu... tuli lisää vieraita!
Samaan aikaan vieraan auton takapenkiltä; nousi myös kaksi ihmistä lisää pihamaalle. Faija tunsi todellakin tulijat, jotka mä olin jo valmis häätämään.
En ikinä mielestäni ollut törmännyt heihin kenenkään, joten en myös pystynyt heistä ketään tunnistamaankaan.
Faijan serkku ja hänen poikansa, pojan vaimo ja joku tuttava vielä lisäksi. Faijan ja Emon viikonlopun tupareista olivat kuulleet ystäviltään, joten "tulivat kuokkimaan",
kuten vanhempimies asian ilmaisi. Vasta hetki sitten lähtivät, kiitellen vuolaasti mukavasta päivästä ja talon antimista, joita hekin hyväksi käyttivät.
Kerrankin mä tein nopean ja oikean ratkaisun; Faija selvittämään "asiattomien vieraiden oleskelu oikeutta... Mun emännöimissä pihapileissä.
Se mieshän mitätöis mun tiedustelut kättelyssä; "Ole hiljaa ja tee työsi, se kuka
minä olen ei sinulle kuulu!... tyyliin, mun pihallani.
Mun sisälläni kiehui, sillä hetkellä... en kuitenkaan soittanut poliisia paikalle,
vaikka sekin vaihtoehto jo kävi mielessä.
Oisko ollut pikkasen noloa, joka tavalla ja kaikille osapuolille!
No, tulipa tutustuttua tähänkin osaan sukuamme ja toivottavasti ei jäänyt mitään epäselväksi enää kenellekään... esittäytyäkin voisi, jos menee yllätysvieraaksi.
Tosin mies on nähnyt minut noin 2 vuoden ikäisenä, eli oli hieman vaikeaa hänenkin tunnistaa mua edes sukuun kuuluvaksi. Eikä mulla ole sitä punaista hiuspehkoakaan päässäni, jonka hän kyllä näytti minut muistavan, jutellessamme paljon myöhemmin. Sain myös vierailukutsun Ahvenanmaalle, ihan milloin mulle vaan itselleni sopii.
En onneksi nolannut itseäni tänään, enkä ketään muutakaan!
Mimmi on nukkunut jo meidän sängyssämme runsaan tunnin. Olin nukuttamassa likkaa , kun vieraat päättivät tulla hyvästelemään meidät; meidän makkariin asti! - Anonyymi
Matkailuautolla tultiin Turkuun. huomenna ajetaan Poriin, Sunnuntaina takas kotiin
- Anonyymi
Kaverille kävi niin, että oli tv antenni matkailuauton katolla. Ja sitten ajo porttikongista, niin antenni jäi siihen.
- Anonyymi
Minä lepään, syön hyvin ja ulkoilen. Ja saatan käydä jossain jumpassakin, jos vatsa suo. ;D
- Anonyymi
Vedetään tasajalkaa yhdessä
- Anonyymi
Vietin eilen iltaa ystävien kanssa kaupungin sykkeessä, terassilla henkeviä keskustellen ja elävää musiikkia kuunnellen. Lapseni futismatsin kävin katsomassa ja lopun viikonlopun aion siivoilla, ulkoilla ja haastan itseni katsomaan jonkun sellaisen leffan, jota en normaalisti valitsisi.
- Anonyymi
Eli umpikännissä olit henkevästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli umpikännissä olit henkevästi.
En edes ollut. Join kyllä itselleni melkoisen paljon, yhden siiderin, 2 lasia kuoharia ja 1 lasin punaviiniä kuuden tunnin aikana eli hiprakassa kyllä olin.
Tarvitsetko sinä umpikännin henkeviä keskustellaksesi?
- Anonyymi
Oli tuossa humppaa ja valssia moottorisahan kanssa. Seuraavaksi olisi ilotulitus. Voin jopa repäistä ja ottaa yhden oluen!
-keinovaginamies- - Anonyymi
Nyt vasta työt ja pallopelit alkaa, kun ministeriön pallon muotoiset henkilöt, on pallpoeliä kuin biljardia,
Lihavat naiset pyörivät biljardipöydällä, pyörien kuin pak pallot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162058Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1591545Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551374- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641131Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62872Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
- 56811