Tee rakkaallesi äänikirja.

Anonyymi

Eli siis nauhoitat itse3 ja luet jotain kirjaa ja sitten se CD-levylle se nauhoitus ja lahjana,

Oma ännikirja jostain kirjasta .

18

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei jaksa kuunnella mun ääntä. Lapset jaksaa, aikuiset ei.

• Anonyymi

Sä linkkasit aikoinaan tänne äänitiedoston jossa luit lyhyen sadun.
        Sun artikulaatio oli selkeä ja ääni mukavan pehmeä. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sä linkkasit aikoinaan tänne äänitiedoston jossa luit lyhyen sadun.
        Sun artikulaatio oli selkeä ja ääni mukavan pehmeä. :)

Aa, kiitos. :)

• Voisin nauhottaa kuorsaamistani exille joululahjaksi, ai että ne riemastuis 😆

• Anonyymi

😂😂

• Anonyymi

No, tuollaista en ole koskaan tehnyt mutta tein 10 minuuttia pitkän Power Pointin esitysasetuksella missä oli elämä lomamatkoineen viimeisimmän armaan rinnalla.
      Sellaisen mihin kuuluu musiikkia, ääniä ja elämyksiä...
      Se on siinä.

AV

• Nukuttaa jo pelkkä ajatus...🥱

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Nukuttaa jo pelkkä ajatus...🥱

Menihän siinä aikaa noin kaksiviikkoa kun valitsi ensin valokuvat ja videonpätkät monen vuoden ajalta. Editoi ne sopivan musiikin kanssa yhteen efekteineen. Slide show onkin kuin elokuva. Nukutti välillä tehdessä, olet oikeassa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Menihän siinä aikaa noin kaksiviikkoa kun valitsi ensin valokuvat ja videonpätkät monen vuoden ajalta. Editoi ne sopivan musiikin kanssa yhteen efekteineen. Slide show onkin kuin elokuva. Nukutti välillä tehdessä, olet oikeassa.

AV

Mulle tulee mieleen eräät sukulaiset, jotka tuli aina näyttämään lomakuviaan. Tottahan ne oli innoissaan ja halusivat jakaa kokemuksensa, mutta ei mulle niistä kuvista tullut se fiilis, vaan heidän innostaan näyttää ja jakaa kokemus.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mulle tulee mieleen eräät sukulaiset, jotka tuli aina näyttämään lomakuviaan. Tottahan ne oli innoissaan ja halusivat jakaa kokemuksensa, mutta ei mulle niistä kuvista tullut se fiilis, vaan heidän innostaan näyttää ja jakaa kokemus.

Tuollainen slide show on hyvä tapa säilyttää muistoja jopa seuraaville sukupolville.
        Olisihan isi tehnyt kansion äidin kanssa koetusta, tunne välittyy toisella tavalla mitä valokuvissa. Itsekin laitoin sydämiä jotka tulevat esiin musiikin tahdossa:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen slide show on hyvä tapa säilyttää muistoja jopa seuraaville sukupolville.
        Olisihan isi tehnyt kansion äidin kanssa koetusta, tunne välittyy toisella tavalla mitä valokuvissa. Itsekin laitoin sydämiä jotka tulevat esiin musiikin tahdossa:)

AV

Mitenkähän tuo jatkuva kirjoittelu tyttösi ihanuudesta jne vähän alkaa jo puistattamaan...🤔

• Hän on katsellut ja kuunnellut mun touhuja yli 30 vuotta, tuskin hän kaipaa multa mitään äänikirjaa.

• Ännikirja? Kännikirja?

Vois ollakin hyvä idea. Tempaista sellaiset kumarat, ettei tiedä kenen poika on ja eikun äänittämään kirjaa. Sama vaikka ois raamattu, kun ei kukaan sais mitään selvää. Välillä jotain youtubelinkkejä johonkin Veikko Lavin biiseihin, pikku itkukohtaus ja taas uhmakasta lukemista, joka päättyis sammumiskoursaukseen.

Oispa ihana joululahjaidea...vaikka exällä. 😁

• En näe järkeä.
      Eikös jos seurustele voi vaan ihan soittaa.. tai helpompaa jos asuu yhdessä kuulee toisen ääntä uhan tarpeeksi.

• Uhan😂😂 mun kännykän oikein kirjoitus sekoilee ihan.....mm

• Anonyymi
        Löffi kirjoitti:

Uhan😂😂 mun kännykän oikein kirjoitus sekoilee ihan.....mm

Se ois ihana lahja

• Anonyymi

Ihastuin kerran erään miehen ääneen. Tai ihastuin mieheen muutenkin, ehkä ääni on sen takia minua niin miellyttänyt. Mietin, että olisin pyytänyt häntä äänittämään minulle pätkän lempikirjastani ja olisin sitä voinut sitten iltaisin kuunnella... Mutta kyllä se tuntui liian kreepyltä pyynnöltä. Satuin näkemään häntä jokin aika sitten, mutta hänen äänestään oli kadonnut sykähdyttävyys. En ole enää häneen ihastunut, joten ehkä sekin sitten oli vain tunteiden aiheuttamaa lisäväriä ja hänellä todellisuudessa on ihan tavallinen ääni.

• Anonyymi

Ei tarvita mitään äänikirjoja, soitellaan ihan vaan puhelimella.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25