Mikä on yö yhteen

Anonyymi

Paras kappale mielestäsi?

18

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En varsinaisesti tykkää koko bändistä, mutta laulu rakkaudelle on siedettävä.

• Anonyymi

Sori, en tykännyt Yö yhtyeestä.

• Anonyymi

Joutsenlaulu on paras.

• Anonyymi

Kyllä se Joutsenlaulu on. Kaunis laulu joka kertoo elämästä, ilman kertosäettä.

• Anonyymi

On monia hyviä biisjä kuten kuuhullu, kuorotyttö, vain varjot häntä seuraa.

• Ei oikeastaan enää mikään. Jotenkin välttelen kaikkia niiden biisejä nykyään. Menee samaan kastiin Reino Nordinin kanssa. 🤢

• Anonyymi

Jussi Hakulisen tekemä Joutsenlaulu, ehdottomasti koskettavin. Jos oikein muistan, hän oli tehnyt laulun ikääntyneelle tädilleen!
      Sai myös esittää sen, koska sanoitus oli Ollin mielestä liian vaivalloista; opetella ulkoa.
      Joutsenlaulusta tuli kuitenkin hitti, joka kelpasi jo Lindholminkin esitettäväksi.

Jostain syystä, näiden kahden henkilökohtaiset välit olivat usein kahnauksessa, kaksi vahvaa mestareiden mielipidettä, ei lopulta mahtunut saman bändin sisään.
      Hakulinen lähti, omille teilleen... ja välirikko jatkui, ihan heidän loppumetreilleen asti.
      Hakulista ei otettu edes Lindholmille järjestettyyn muistokonserttiin mukaan; harmi! Joutsenlaulusta käytiin oikeudessa vielä kädenvääntöä, koska Linholm oli ominut oikeudet kappaleeseen itselleen.
      Oikeus taisi kuitenkin oikaista hieman asioita... ihan varma mä lopputuloksesta en ole.

Jussi Hakulisen muistolle | Joutsenlaulu
      https://www.youtube.com/watch?v=U6tPmUO13OM&list=RDU6tPmUO13OM&start_radio=1&rv=U6tPmUO13OM

• Anonyymi

Tuntuu että Hakulinen oli jonkinlainen surullisen hahmon ritari. Sitten kun hän kuolee niin seuraavana päivänä kuolee Vesa-Matti Loiri ja taas hän jää pimentoon...

• Anonyymi

Joutsenlaulu, mikäs muukaan.

• Anonyymi

Hän tanssi kanssa enkeleiden.

• Anonyymi

Biisin sanoitus oli parempi mitä esitys, jonka YouTubesta kuuntelin.
        Saattaa olla ett jos omistaisin tuon levytettynä, niin omasta levysoittimesta
        soitettuna tuokin äänitys ehkä kuulostaisi paremmalta. Nyt se sohisee ja kohisee,
        tulee mieleen sonnilauman eriaikainen mylvintä. Ei niitä onnistuneimpia äänityksiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miksi älä vaslehtele omia tuteitassdi joitas hssreilri

minä onin hammasjutussa niin oli karkkeja:; eivät olleetkaan karkkeja, pastillin näköisiä, joku hoitaja saoi: saa ottaa mutta niin jotain hammastahmnajttuja....

hahha

Osta epäilyttäväytyysesi, ja syö ahneutesi.

• Anonyymi

Loiri osasi laulaa,mutta Olli haki ääntä jatkuvasti.

• Anonyymi

Marseillen poika.

• Anonyymi

Yhden illan varietee ❤️ ja Joutsenlaulu ❤️

• Anonyymi

Sama yhdistelmä minkä kuuntelin eilen. Harmitti erään puolesta, niin olisin voinut laittaa saman näin 😡

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe