Paras kappale mielestäsi?
Mikä on yö yhteen
18
59
Vastaukset
En varsinaisesti tykkää koko bändistä, mutta laulu rakkaudelle on siedettävä.
- Anonyymi
Sori, en tykännyt Yö yhtyeestä.
- Anonyymi
Joutsenlaulu on paras.
- Anonyymi
Kyllä se Joutsenlaulu on. Kaunis laulu joka kertoo elämästä, ilman kertosäettä.
- Anonyymi
On monia hyviä biisjä kuten kuuhullu, kuorotyttö, vain varjot häntä seuraa.
Ei oikeastaan enää mikään. Jotenkin välttelen kaikkia niiden biisejä nykyään. Menee samaan kastiin Reino Nordinin kanssa. 🤢
- Anonyymi
Jussi Hakulisen tekemä Joutsenlaulu, ehdottomasti koskettavin. Jos oikein muistan, hän oli tehnyt laulun ikääntyneelle tädilleen!
Sai myös esittää sen, koska sanoitus oli Ollin mielestä liian vaivalloista; opetella ulkoa.
Joutsenlaulusta tuli kuitenkin hitti, joka kelpasi jo Lindholminkin esitettäväksi.
Jostain syystä, näiden kahden henkilökohtaiset välit olivat usein kahnauksessa, kaksi vahvaa mestareiden mielipidettä, ei lopulta mahtunut saman bändin sisään.
Hakulinen lähti, omille teilleen... ja välirikko jatkui, ihan heidän loppumetreilleen asti.
Hakulista ei otettu edes Lindholmille järjestettyyn muistokonserttiin mukaan; harmi! Joutsenlaulusta käytiin oikeudessa vielä kädenvääntöä, koska Linholm oli ominut oikeudet kappaleeseen itselleen.
Oikeus taisi kuitenkin oikaista hieman asioita... ihan varma mä lopputuloksesta en ole.
Jussi Hakulisen muistolle | Joutsenlaulu
https://www.youtube.com/watch?v=U6tPmUO13OM&list=RDU6tPmUO13OM&start_radio=1&rv=U6tPmUO13OM- Anonyymi
Tuntuu että Hakulinen oli jonkinlainen surullisen hahmon ritari. Sitten kun hän kuolee niin seuraavana päivänä kuolee Vesa-Matti Loiri ja taas hän jää pimentoon...
- Anonyymi
Joutsenlaulu, mikäs muukaan.
- Anonyymi
Hän tanssi kanssa enkeleiden.
- Anonyymi
Biisin sanoitus oli parempi mitä esitys, jonka YouTubesta kuuntelin.
Saattaa olla ett jos omistaisin tuon levytettynä, niin omasta levysoittimesta
soitettuna tuokin äänitys ehkä kuulostaisi paremmalta. Nyt se sohisee ja kohisee,
tulee mieleen sonnilauman eriaikainen mylvintä. Ei niitä onnistuneimpia äänityksiä.
- Anonyymi
Yön paras on pimeyden tango. Hah haa
https://youtu.be/uTeQjVPbUGw - Anonyymi
Miksi älä vaslehtele omia tuteitassdi joitas hssreilri
minä onin hammasjutussa niin oli karkkeja:; eivät olleetkaan karkkeja, pastillin näköisiä, joku hoitaja saoi: saa ottaa mutta niin jotain hammastahmnajttuja....
hahha
Osta epäilyttäväytyysesi, ja syö ahneutesi. - Anonyymi
Loiri osasi laulaa,mutta Olli haki ääntä jatkuvasti.
- Anonyymi
Marseillen poika.
- Anonyymi
Yhden illan varietee ❤️ ja Joutsenlaulu ❤️
- Anonyymi
Sama yhdistelmä minkä kuuntelin eilen. Harmitti erään puolesta, niin olisin voinut laittaa saman näin 😡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749