Empatiakyvytön ihminen

Anonyymi

tunnetko sellaisia

Kun näet vaivaa selittääksesi tällaisille ihmisille kuinka heidän tekonsa satuttavat sinua, he eivät yleensä ymmärrä selitystäsi ja yrittävät jopa saada sinut tuntemaan syyllisyyttä. He yrittävät kääntää sen sinua vastaan kertoen sinulle, että sinä olit se joka käyttäytyi huonosti. Ole varovainen. Ihminen jolta puuttuu empatiakyky voi aiheuttaa paljon kipua heissä, jotka ovat todella empaattisia.

8

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäksi he kokeilevat vastavuoroisuuden rajoja. Se tarkoittaa sitä, että he antavat vain jos saavat jotakin vastalahjaksi. He eivät tee asioita ilman kiinnostusta. He samaistuvat meihin melkein paikallaan pysyvällä tavalla tehden manipulaatiosta ainoan tavan elää.

• Anonyymi

Juuri siksi olen hyvin tarkka siitä kenen kanssa en halua aikaani viettää!

• Anonyymi

Tämä oli myös hyvä kuvaus

Jotkut ihmiset ovat elämämme valo, kun taas toiset pimentävät polkumme ja tekevät matkaamisesta vaikeaa. Samalla tavalla on myös ihmisiä jotka tekisivät uskomattomia asioita auttaakseen meitä, ja ihmisiä jotka eivät liikuttaisi sormeakaan, jos elämämme riippuisi siitä. Viimeisimpänä mainituilta puuttuu empatiakyky.

• Anonyymi

Sasmattalan rikospuhelut,lähetä nyt sitä Savon suu täysi suuta mitä syönyt joka teille pankin ja kauppaan

• Anonyymi

Hän ei ollut sellainen silloin vielä kun tavattiin. En usko että olisin koskaan ihastunut epäempaattiseen ihmiseen päinvastoin näin hänessä paljon empatiaa ja herkkyyttä.
      Vuodet ja niinä kokemat kärsimykset ovat muuttaneet häntä paljon.

• Anonyymi

Kuulostaa sori nyt vaan jonkun ns uransa päättäneen puppet masterin marmatukselta. Miksen minä saa sanella muille, että mitä pitää sanoa ja ajatella sekä kerä pitää haukkua antaumuksella voi kuinka loukkaantunut ja sorrettu nyt olen!

• Anonyymi

Uskoisin että traumatisoituminen, erittäin julman väkivallan uhriksi joutuminen on tehnyt hänestä empatiakyvyttömän.
      Hän ei luota naisiin, hänestä kaikki naiset ovat ns huonoja naisia. Arvaamattomia, huonoja kokemuksia, on tullut jätetyksi ja petetyksi.
      Enemmän luottaa miehiin,heidän seurassaan ainakin tietää mitä tuleman pitää, väkivaltaa, nöyryyttämistä ja alistamista.
      Hän on masentunut eikä odota elämältä enää mitään hyvää. Ei jaksa eikä kykene enää tuntemaan empatiaa toisia kohtaan, elämä on liian rankkaa että pystyisi siihen.

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta, ihminen syyttää jostakin oudosta ja jos pyytää avata sitä, kääntyy keskustelua siihen, että syyllistän häntä, tulee yleistävä syytös, keskustelu päättyy ja itse asia jää selvittämättä. Takana on traumatisoivaa elämää. Miten tuommoiset hoidetaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4369
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3543
    3. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3401
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3395
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3296
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2964
    7. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      89
      2883
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      66
      2841
    9. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2800
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2589
    Aihe