tunnetko sellaisia
Kun näet vaivaa selittääksesi tällaisille ihmisille kuinka heidän tekonsa satuttavat sinua, he eivät yleensä ymmärrä selitystäsi ja yrittävät jopa saada sinut tuntemaan syyllisyyttä. He yrittävät kääntää sen sinua vastaan kertoen sinulle, että sinä olit se joka käyttäytyi huonosti. Ole varovainen. Ihminen jolta puuttuu empatiakyky voi aiheuttaa paljon kipua heissä, jotka ovat todella empaattisia.
Empatiakyvytön ihminen
8
280
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi he kokeilevat vastavuoroisuuden rajoja. Se tarkoittaa sitä, että he antavat vain jos saavat jotakin vastalahjaksi. He eivät tee asioita ilman kiinnostusta. He samaistuvat meihin melkein paikallaan pysyvällä tavalla tehden manipulaatiosta ainoan tavan elää.
- Anonyymi
Juuri siksi olen hyvin tarkka siitä kenen kanssa en halua aikaani viettää!
- Anonyymi
Tämä oli myös hyvä kuvaus
Jotkut ihmiset ovat elämämme valo, kun taas toiset pimentävät polkumme ja tekevät matkaamisesta vaikeaa. Samalla tavalla on myös ihmisiä jotka tekisivät uskomattomia asioita auttaakseen meitä, ja ihmisiä jotka eivät liikuttaisi sormeakaan, jos elämämme riippuisi siitä. Viimeisimpänä mainituilta puuttuu empatiakyky.
- Anonyymi
Sasmattalan rikospuhelut,lähetä nyt sitä Savon suu täysi suuta mitä syönyt joka teille pankin ja kauppaan
- Anonyymi
Hän ei ollut sellainen silloin vielä kun tavattiin. En usko että olisin koskaan ihastunut epäempaattiseen ihmiseen päinvastoin näin hänessä paljon empatiaa ja herkkyyttä.
Vuodet ja niinä kokemat kärsimykset ovat muuttaneet häntä paljon. - Anonyymi
Kuulostaa sori nyt vaan jonkun ns uransa päättäneen puppet masterin marmatukselta. Miksen minä saa sanella muille, että mitä pitää sanoa ja ajatella sekä kerä pitää haukkua antaumuksella voi kuinka loukkaantunut ja sorrettu nyt olen!
- Anonyymi
Uskoisin että traumatisoituminen, erittäin julman väkivallan uhriksi joutuminen on tehnyt hänestä empatiakyvyttömän.
Hän ei luota naisiin, hänestä kaikki naiset ovat ns huonoja naisia. Arvaamattomia, huonoja kokemuksia, on tullut jätetyksi ja petetyksi.
Enemmän luottaa miehiin,heidän seurassaan ainakin tietää mitä tuleman pitää, väkivaltaa, nöyryyttämistä ja alistamista.
Hän on masentunut eikä odota elämältä enää mitään hyvää. Ei jaksa eikä kykene enää tuntemaan empatiaa toisia kohtaan, elämä on liian rankkaa että pystyisi siihen.- Anonyymi
Kuulostaa tutulta, ihminen syyttää jostakin oudosta ja jos pyytää avata sitä, kääntyy keskustelua siihen, että syyllistän häntä, tulee yleistävä syytös, keskustelu päättyy ja itse asia jää selvittämättä. Takana on traumatisoivaa elämää. Miten tuommoiset hoidetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589