Katsokaa Nina Dapper :in vlogeja. Varsinkin hienoja ruoka-osuuksia tuossa.
Onhan hän pitkä malli, joka tarvitsee enemmän ravintoa kuin pienet, mutta kukaan noista tuskin lihoo normaalipainoa kauemmas.
Kannattaa perustaa omaa puutarhaa ympäri-vuoden. niin pysyy motivaatio ajan-tasalla.. ;)
Motivoi !
Kasviksien ihannointi
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin Ninuskan videoita ja päivän aterioita.
Nuori nainen on luonnostaan hoikka, ellei syö itseään pulskaksi!
Ninuska näytti minusta anorektikolta, kuten siinä ryhmässä vaaditaan. Luurankomaisuus käy "vaatepuina" käytettäville. - Anonyymi
Ei kasvisten syöminen poista lihomisongelmaa.Sitä lihoo aivan samalla tavalla vaikka niitä syö jos samaan aikaan syö esim karkkia ja jäätelöä ja juguttia.
Sokeri on huumausaine joka aiheuttaa riippuvuutta.Jos syöt yhden palankin sokeria jo se laukaisee herkkusyöntihimot ja kalorit on hetkessä 3500-5500
https://tieku.fi/ihminen/aivot/sokeri-on-aivoille-huumetta
Se pitää lopettaa kokonaan vain herkkujen syöminen JOS haluaa laihtua tai pitää yllä samaa painoa.
100g kalorit
Karkki 400 kal
Porkkana 37 kal
Peruna 70 kal
Esim perunaakin saat syödä päivässä monta kiloa niin laihdut.- Anonyymi
Laihduttaja EI SAA syödä yhtään mitään jossa on sokeria koska se on sokeri joka laukaisee syöntihimot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihduttaja EI SAA syödä yhtään mitään jossa on sokeria koska se on sokeri joka laukaisee syöntihimot.
Sokerin käyttäjä tulee riippuvaisksi sokerista.Sitä pitää saada koko ajan lisää ja lisää,ja se lihottaa.
Sitä riippuvuutta ei tule jos sokeria ei käytä ollenkaan.
- Anonyymi
Ja kioskilla suorastaan vilisee huippumalleja?
- Anonyymi
Big is beautiful! Ei jäätelölaivoilla rakenneta valtamerihöyryjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071881
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,881626Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse371269Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si591118Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s2711048Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi72957En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.59868Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l44847Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58809Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua67760