Kyllähän yritin sulle puhua kaikkea

Anonyymi

Kaunista, järkevää ja tulevaa. Mutta olet kiinni muissa naisissa, ollut monta vuotta, en ole sydämesi valittu ja niin jatkan etsintöjä muualta. Halusit vain puhua minulle isosta munasta, ylimielisyydestä ja kuinka hyviä ne naiset on jotka minulle on tehnyt väärin. Kuinka tarvitsen lääkettä ja että en ole kuitenkaan kovin kaunis, laiha tai mitenkään erikoinen. Kiitos, toivon onnea elämään ja toivottavasti saat sen upean naisen ja toteuttaa itseäsi henkisellä polullasi 🥰 minä etsin miestä.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ystävyyskään ei ole kyllä enää mahdollista. Mutta sinulla varmasti niitä riittää, moni minun vihaajani varmasti rakastaa sinua ❣️ oikea löytö 😗

    • Anonyymi

      dissen luon<a ei pyuzty nukkum<<n mutgaa niin xuksenluona vuosiakinnukkumaszsa :SD

    • Voi hyvää päivää, eti kiireesti joku aikava ihminen. Pikkupojat puhuu munistaan suurenakin ihmeenä ei aikuiset miehet.

      • Anonyymi

        Miksi mies vastailet omiin teksteihisi? Sulla on kyllä todella ongelmallinen suhde naiseuteen- haluaisit olla sellainen, samaan aikaan haluat halventaa ja mitätöidä mitä luovemmilla keinoilla. En ymmärrä mitä haet tällä toiminnalla, jotain kliimaksia varmaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies vastailet omiin teksteihisi? Sulla on kyllä todella ongelmallinen suhde naiseuteen- haluaisit olla sellainen, samaan aikaan haluat halventaa ja mitätöidä mitä luovemmilla keinoilla. En ymmärrä mitä haet tällä toiminnalla, jotain kliimaksia varmaan

        Minä en jaksa sulle trolli asioita selvittää. Joten puhu mitä puhut, läpiä päähäs nyt ainakin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Minä en jaksa sulle trolli asioita selvittää. Joten puhu mitä puhut, läpiä päähäs nyt ainakin.

        Eli muut on niitä kuuluisia trolleja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli muut on niitä kuuluisia trolleja?

        Tuo mies höpöttäjä ainakin on.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tuo mies höpöttäjä ainakin on.

        Tai voihan se olla sekaisin oikeastikkin päästänsä. 🤷🏻‍♂️


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tai voihan se olla sekaisin oikeastikkin päästänsä. 🤷🏻‍♂️

        Olen niin mursketta nyt😆 toiset saattaa vaikka ollakin, ei sitä koskaan tiädä kuinka pienestä se ylpeys ym on kiinni🤷‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin mursketta nyt😆 toiset saattaa vaikka ollakin, ei sitä koskaan tiädä kuinka pienestä se ylpeys ym on kiinni🤷‍♀️

        En ymmärrä mitä iloa on spekuloida kutakin kirjoittajaa ja heidän sukupuoliaan? Mitä väliä sillä on keskustelupalstalla?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En ymmärrä mitä iloa on spekuloida kutakin kirjoittajaa ja heidän sukupuoliaan? Mitä väliä sillä on keskustelupalstalla?

        Jos profiilikuvaan laittaa kottikärryt, niin tyyppi on varmasti silloin kottikärry? Lentokoneen, niin tyyppi on lentokone?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jos profiilikuvaan laittaa kottikärryt, niin tyyppi on varmasti silloin kottikärry? Lentokoneen, niin tyyppi on lentokone?

        Niinpä, erittäin hyvä huomio. Ei ole käynyt kenelläkään mielessä, että kuva voi olla keneltä tahansa lainattu identiteetti.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En ymmärrä mitä iloa on spekuloida kutakin kirjoittajaa ja heidän sukupuoliaan? Mitä väliä sillä on keskustelupalstalla?

        Niin en osaa sanoa, että missä vaiheessa joillain on vinksahtanut sillä tapaa päässä, että jokainen keskustelija on sama, etenkään miksi juuri näistä provokatiivisista hahmoista on tullut moinen mieleen. No toisille palsta taas voi puhua ihan todella henkilökohtaisesti jostain toisesta kulmasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin en osaa sanoa, että missä vaiheessa joillain on vinksahtanut sillä tapaa päässä, että jokainen keskustelija on sama, etenkään miksi juuri näistä provokatiivisista hahmoista on tullut moinen mieleen. No toisille palsta taas voi puhua ihan todella henkilökohtaisesti jostain toisesta kulmasta.

        Mikä tekee provokatiivisen jostain tyypistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, erittäin hyvä huomio. Ei ole käynyt kenelläkään mielessä, että kuva voi olla keneltä tahansa lainattu identiteetti.

        Tai photoshopattu omasta naamasta/omasta vanhasta valokuvasta, kuten mulla AINA on.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tai photoshopattu omasta naamasta/omasta vanhasta valokuvasta, kuten mulla AINA on.

        Tietysti kaikkien järki ei riitä photoshoppaukseenkaan tai ymmärtämään mitä se tarkoittaa ja miten se muuttaa kuvia reilustikkin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mikä tekee provokatiivisen jostain tyypistä?

        No esimerkiksi juttujen sisältö. Sinähän mies esität kullakin hahmolla aikasi järkevää keskustelijaa mikä saattaa hämätä joitakin kunnes ilmoitat kasuaalisti esimerkiksi ryhtyväsi kansannousuun tai vastaavaa👍 Sitä lujemmin nämä jotku pimpelipompelit uskoo sun juttuihin sekä omaan ”tietämykseensä”🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        No esimerkiksi juttujen sisältö. Sinähän mies esität kullakin hahmolla aikasi järkevää keskustelijaa mikä saattaa hämätä joitakin kunnes ilmoitat kasuaalisti esimerkiksi ryhtyväsi kansannousuun tai vastaavaa👍 Sitä lujemmin nämä jotku pimpelipompelit uskoo sun juttuihin sekä omaan ”tietämykseensä”🥱

        Millä perusteella päätit, että olen mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esimerkiksi juttujen sisältö. Sinähän mies esität kullakin hahmolla aikasi järkevää keskustelijaa mikä saattaa hämätä joitakin kunnes ilmoitat kasuaalisti esimerkiksi ryhtyväsi kansannousuun tai vastaavaa👍 Sitä lujemmin nämä jotku pimpelipompelit uskoo sun juttuihin sekä omaan ”tietämykseensä”🥱

        Palstanvaltaajalla on kyllä römpsä.


    • Anonyymi

      Olwn nähnyr kyllä sosfgwn 32834 mahnumin dotken charkerin, oli yttö jha jauttelin häöbnen knasa jotain :D

    • Anonyymi

      jos masentaa joku juttu niiin voi ehkä puhua ihmisille jotain

    • Anonyymi

      jorvoäaitp kpli kpppj cprette tao kpli seööaomem kpli pöds,pbooöo uöotypjpomem tao rajmcjerp :D

    • Anonyymi

      kammotus painajaizsuni tulee uneenkin vaikka autoistakin sitten ;D

    • Anonyymi

      Apua.. Ei kai tämä höpötys leviä Ikävä -palstalta tänne?
      Osta päiväkirja.

      • Anonyymi

        Sinähän se näiden provojen ahkerin lukija olet sekä palstatilojen kartoittaja. Ilmeisesti kovinkin tärkeä ja relevanttia työtä teet omasta mielestäsi. Mistäs muuten sun gallupit on?


      • Anonyymi

        Höpsis, täällä kuola valuen odotellaan oikein kunnon palstadraamaa!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tuollinwen coiai oll HAAU JO<A Niawr hyppicär j POMPPICr muaiikin rHRIIN MOORROEIWLLÄLIN KWASKWLLÄ YÖTRÄ :d

      kUKN ROINWNKN WI A nukurru AIRRWN.

    • Anonyymi

      Onpa siinäkin tarinaa.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe