Mää kuulin mun kaiken paremmalta ystävältä Kynikseltä kolme liikuttavaa juttuu ja sit kaiken paremman. Ens liikkikset.
1. Kanttori Raussi esiteltiin kirkkomummolle.
- Ai ootteks te se kuuluisa musiikki-Raussi?
- Joo oon mää kyl se musiikki-Raussi, mut emmää kovin kuuluisa oo.
- No älkääs ny olko niin vaatimaton. Eilenki tuli ratiosta puol tuntii Raussin valssei.
2. Helsinkiläinen johtaja Pösö oli niin rikas, että nimestä tuli rikkaitten yleisnimi.
Kupiainen kysyi: "Kirjoitetaaks Teidän nimenne Peugeot?
3. Putin kysyi hovipalvelijaltaan, minkälainen asu olisi sopiva, kun hän itse aikoo johtaa taistelua.
Hovis: "Aikoinaan Napoleon käytti taistelussa punaisia housuja, jotta miehet eivät menettäisi taistelutahtoaan, jos verta sattuisi roiskumaan.''
Putin: "Hyvä on. Tuokaa ruskeat saapashousuni.
4. Kun galluppeihin ei ollut sattuneesta syystä mitään luottamista, Putin naamioitui resukledjuilla ja tekoviiksillä. Meni kadulle kyselemään kansansuosiotaan. Yksi vastasi, ettei täällä voi tämmöisiä puhua, kun on vaara, että muut kuulee.
Lopulta löytyi hiljainen paikka hautuumaalta. Mies kuiskasi hiljaa Putinin korvaan: "Minä pidän hänestä."
Moikka vaan, toivoo Kyöpeli. 👻
Liikuttavii ja paras juttu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443009Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372245- 1322063
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081314Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71305Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81046
- 561021
- 37775