Mää kuulin mun kaiken paremmalta ystävältä Kynikseltä kolme liikuttavaa juttuu ja sit kaiken paremman. Ens liikkikset.
1. Kanttori Raussi esiteltiin kirkkomummolle.
- Ai ootteks te se kuuluisa musiikki-Raussi?
- Joo oon mää kyl se musiikki-Raussi, mut emmää kovin kuuluisa oo.
- No älkääs ny olko niin vaatimaton. Eilenki tuli ratiosta puol tuntii Raussin valssei.
2. Helsinkiläinen johtaja Pösö oli niin rikas, että nimestä tuli rikkaitten yleisnimi.
Kupiainen kysyi: "Kirjoitetaaks Teidän nimenne Peugeot?
3. Putin kysyi hovipalvelijaltaan, minkälainen asu olisi sopiva, kun hän itse aikoo johtaa taistelua.
Hovis: "Aikoinaan Napoleon käytti taistelussa punaisia housuja, jotta miehet eivät menettäisi taistelutahtoaan, jos verta sattuisi roiskumaan.''
Putin: "Hyvä on. Tuokaa ruskeat saapashousuni.
4. Kun galluppeihin ei ollut sattuneesta syystä mitään luottamista, Putin naamioitui resukledjuilla ja tekoviiksillä. Meni kadulle kyselemään kansansuosiotaan. Yksi vastasi, ettei täällä voi tämmöisiä puhua, kun on vaara, että muut kuulee.
Lopulta löytyi hiljainen paikka hautuumaalta. Mies kuiskasi hiljaa Putinin korvaan: "Minä pidän hänestä."
Moikka vaan, toivoo Kyöpeli. 👻
Liikuttavii ja paras juttu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996