Mää kuulin mun kaiken paremmalta ystävältä Kynikseltä kolme liikuttavaa juttuu ja sit kaiken paremman. Ens liikkikset.
1. Kanttori Raussi esiteltiin kirkkomummolle.
- Ai ootteks te se kuuluisa musiikki-Raussi?
- Joo oon mää kyl se musiikki-Raussi, mut emmää kovin kuuluisa oo.
- No älkääs ny olko niin vaatimaton. Eilenki tuli ratiosta puol tuntii Raussin valssei.
2. Helsinkiläinen johtaja Pösö oli niin rikas, että nimestä tuli rikkaitten yleisnimi.
Kupiainen kysyi: "Kirjoitetaaks Teidän nimenne Peugeot?
3. Putin kysyi hovipalvelijaltaan, minkälainen asu olisi sopiva, kun hän itse aikoo johtaa taistelua.
Hovis: "Aikoinaan Napoleon käytti taistelussa punaisia housuja, jotta miehet eivät menettäisi taistelutahtoaan, jos verta sattuisi roiskumaan.''
Putin: "Hyvä on. Tuokaa ruskeat saapashousuni.
4. Kun galluppeihin ei ollut sattuneesta syystä mitään luottamista, Putin naamioitui resukledjuilla ja tekoviiksillä. Meni kadulle kyselemään kansansuosiotaan. Yksi vastasi, ettei täällä voi tämmöisiä puhua, kun on vaara, että muut kuulee.
Lopulta löytyi hiljainen paikka hautuumaalta. Mies kuiskasi hiljaa Putinin korvaan: "Minä pidän hänestä."
Moikka vaan, toivoo Kyöpeli. 👻
Liikuttavii ja paras juttu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781