Mää kuulin mun kaiken paremmalta ystävältä Kynikseltä kolme liikuttavaa juttuu ja sit kaiken paremman. Ens liikkikset.
1. Kanttori Raussi esiteltiin kirkkomummolle.
- Ai ootteks te se kuuluisa musiikki-Raussi?
- Joo oon mää kyl se musiikki-Raussi, mut emmää kovin kuuluisa oo.
- No älkääs ny olko niin vaatimaton. Eilenki tuli ratiosta puol tuntii Raussin valssei.
2. Helsinkiläinen johtaja Pösö oli niin rikas, että nimestä tuli rikkaitten yleisnimi.
Kupiainen kysyi: "Kirjoitetaaks Teidän nimenne Peugeot?
3. Putin kysyi hovipalvelijaltaan, minkälainen asu olisi sopiva, kun hän itse aikoo johtaa taistelua.
Hovis: "Aikoinaan Napoleon käytti taistelussa punaisia housuja, jotta miehet eivät menettäisi taistelutahtoaan, jos verta sattuisi roiskumaan.''
Putin: "Hyvä on. Tuokaa ruskeat saapashousuni.
4. Kun galluppeihin ei ollut sattuneesta syystä mitään luottamista, Putin naamioitui resukledjuilla ja tekoviiksillä. Meni kadulle kyselemään kansansuosiotaan. Yksi vastasi, ettei täällä voi tämmöisiä puhua, kun on vaara, että muut kuulee.
Lopulta löytyi hiljainen paikka hautuumaalta. Mies kuiskasi hiljaa Putinin korvaan: "Minä pidän hänestä."
Moikka vaan, toivoo Kyöpeli. 👻
Liikuttavii ja paras juttu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285764
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962579- 1342497
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121353
- 621107
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101825- 76825