Jos päättää pysyä sinkkuna

Anonyymi

Onko silloin elämä helpompaa?

49

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyse lienee siitä mitä itse haluaa. Jos päättää elää niin mutta oma psyyke ei halua sitä niin silloin se on rankka tie. En usko että sitä pystyy päättämään haluaako olla sinkku vai ei. Se on monien tekijöiden aikaansaama summa. Aiemmat negatiiviset kokemukset parisuhteesta voivat tietysti ruokkia kaipuuta sinkkuuteen. Olen ikisinkku mutta tämä statukseni on alkanut jo kyllästyttämään itseäni. Muutosta tilanteeseen ei ole kuitenkaan nähtävissä.

    • No ei ole ainakaan murhetta muista, kun itsestään. Parisuhteessa väkisin ja luonnollisestikin toisen murheet on molempien murheita. Tai en minä ainakaan osaa vaan rallatella, jos toisella on jostain syystä kurjaa.

      • Minä olen tainut päättää pysyä sinkkuna. Ei ole murhetta kuin itsestään ja lähinnä Faijasta. Sinkkuna voi elää vapaammin, kun toiset eivät rajoita elämää. Sinkun vapaus on minusta ihana asia! :)

        Hyvää yötä! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Minä olen tainut päättää pysyä sinkkuna. Ei ole murhetta kuin itsestään ja lähinnä Faijasta. Sinkkuna voi elää vapaammin, kun toiset eivät rajoita elämää. Sinkun vapaus on minusta ihana asia! :)

        Hyvää yötä! :)

        Yym, joo. Vapaus on yksi etu, jos varattuna sitten kokee olevansa kovin kahlittu. Itse en varsinaisesti koe parisuhdetta taakaksi tai vapauden kahleeksi, kun parhaimmillaan olo on vapaa parisuhteessakin. Kun yhteiselo toimii, ei se tunnu vankilalta.

        Öitä. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yym, joo. Vapaus on yksi etu, jos varattuna sitten kokee olevansa kovin kahlittu. Itse en varsinaisesti koe parisuhdetta taakaksi tai vapauden kahleeksi, kun parhaimmillaan olo on vapaa parisuhteessakin. Kun yhteiselo toimii, ei se tunnu vankilalta.

        Öitä. :)

        Niin ja silloin kun suhde ei oikein toimi, se alkaa tuntua vankilalta tai kahleelta.


    • Anonyymi

      Mä voisin tappaa itteni.

      • Anonyymi

        Miksi sinusta tuntuu tuolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinusta tuntuu tuolta?

        Jos tarkoitat itseni tappamista niin eipä ole murheita sinkkuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat itseni tappamista niin eipä ole murheita sinkkuudesta.

        Sydän aina hypähtää, kun kuulen tai luen jonkun puhuvan itsensä tappamisesta. Toivon, ettet tosissasi suunnittele mitään tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydän aina hypähtää, kun kuulen tai luen jonkun puhuvan itsensä tappamisesta. Toivon, ettet tosissasi suunnittele mitään tuollaista.

        Samoin, tuntuu tosi pahalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, tuntuu tosi pahalta

        Entä naisista, jotka ovat kiinnostuneita minusta? Tai heistäkin, jotka eivät ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydän aina hypähtää, kun kuulen tai luen jonkun puhuvan itsensä tappamisesta. Toivon, ettet tosissasi suunnittele mitään tuollaista.

        En tietenkään. Sitä paitsi en ole ikuisesti sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä naisista, jotka ovat kiinnostuneita minusta? Tai heistäkin, jotka eivät ole?

        Kenestä tahansa tuntuu pahalta, jos joku kertoo itsemurhaan liittyvistä ajatuksista. En tiedä oikein, mitä haet tuolla kysymyksellä, että tuntuuko naisista pahalta. Haluatko saada naiset tuntemaan ikäviä tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä tahansa tuntuu pahalta, jos joku kertoo itsemurhaan liittyvistä ajatuksista. En tiedä oikein, mitä haet tuolla kysymyksellä, että tuntuuko naisista pahalta. Haluatko saada naiset tuntemaan ikäviä tunteita?

        En vaan haluan jonkun saada kiinnostumaan itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään. Sitä paitsi en ole ikuisesti sinkku.

        Hienoa, jollet tuollaisia mieti tosissasi. Aihe on vakava, joten sillä ei kannata leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan haluan jonkun saada kiinnostumaan itsestäni.

        Itsemurhasta puhuminen ei ole oikea tapa herättää naisten kiinnostus. Keskity mieluummin tuomaan esiin hyviä puolia itsessäsi.


    • Hyvän puolison kanssa elämä on helpompaa ja antoisampaa. Huonon puolison kanssa elämä on raskasta.

      Parin etsiminen on energiaa syövä vaihe. Tunteiden vuoristorataa, innostusta, odotusta, pettymyksiä, turhautumista ja aikaavievää. Kun sitten kolahtaa, rakkaustsunami vie mennessään ja aalloilla pitää oppia surffaamaan. Ja pitää oppia nousemaan ylös kun kaatuu, uudestaan ja uudestaan. Silti kun aallon päälle pääsee ja herkkä tasapaino säilyy, se on sen arvoista, Silti olen rehellinen siinä, että mietin kuinka paljon haluan tällä hetkellä pistää energiaa treffailuun. Lähtisin toki siihen, jos kokisin miehen olevan minulle oikea, mutta ihan kenen vaan kanssa en treffailemaan lähtisi vain treffailun ilosta,

      Keväällä mietin, että ehkä aloitan kevyesti suhteilla kesällä. En aloittanut. Sitten siirsin sen syksyyn ja sinkkubileisiin. Nyt jo ajattelen, etten jaksa innostua sinkkubileistä ollenkaan. Ehkä pikkujouluaikaan, tai sitten ensi kesänä. 😂

      • Anonyymi

        Tuo viimeinen kappale on kuin omasta suustani 😂 Tökin aina hissukseen asiaa eteenpäin enkä oikein edes tiedä miksi. Ehkä sitä on jollain tavalla tullut niin mukavuudenhaluiseksi, ettei vaan saa aikaiseksi lähteä siihen "rumbaan" 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viimeinen kappale on kuin omasta suustani 😂 Tökin aina hissukseen asiaa eteenpäin enkä oikein edes tiedä miksi. Ehkä sitä on jollain tavalla tullut niin mukavuudenhaluiseksi, ettei vaan saa aikaiseksi lähteä siihen "rumbaan" 🤔

        Toisaalta, mikä kiire valmiissa maailmassa on?Kun elämä on suht.koht. mallillaan, työ, ystävät, suku, lapset ja harrastukset täyttää elämän helposti. Jos tuntuu, ettei vielä jaksa motivoitua siihen ”rumbaan”, ehkä sitten vaan ei ole sen aika.

        Toisaalta tiedän myös, että sen oikean kanssa ”rumba” ei tunnu rumbalta, vaan täyttymykseltä. Eikä kaksi toiseensa haluavaa edes saa isompaa tunnehärdelliä aikaan, vaan olo hyvin pian turvallinen. Siis sekin voi olla vaihtoehto, että luopuu väkisin etsimisestä (tai sen ajattelemisesta, en ole yrittänyt edes vielä) ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan meni siihen sitten 1 tai 10 vuotta.


      • Citrinella kirjoitti:

        Toisaalta, mikä kiire valmiissa maailmassa on?Kun elämä on suht.koht. mallillaan, työ, ystävät, suku, lapset ja harrastukset täyttää elämän helposti. Jos tuntuu, ettei vielä jaksa motivoitua siihen ”rumbaan”, ehkä sitten vaan ei ole sen aika.

        Toisaalta tiedän myös, että sen oikean kanssa ”rumba” ei tunnu rumbalta, vaan täyttymykseltä. Eikä kaksi toiseensa haluavaa edes saa isompaa tunnehärdelliä aikaan, vaan olo hyvin pian turvallinen. Siis sekin voi olla vaihtoehto, että luopuu väkisin etsimisestä (tai sen ajattelemisesta, en ole yrittänyt edes vielä) ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan meni siihen sitten 1 tai 10 vuotta.

        Sen oikean voi löytää vaikka palvelutalossa tenaladyna. Aamupuuron yli katseet kohtaa ja.... :D

        Tuut sie auttaa mulle vessan oven auki, ku en millää pääse rollan kanssa siit kapeest välistä. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sen oikean voi löytää vaikka palvelutalossa tenaladyna. Aamupuuron yli katseet kohtaa ja.... :D

        Tuut sie auttaa mulle vessan oven auki, ku en millää pääse rollan kanssa siit kapeest välistä. :)

        Rakkaus on ihana asia. Hyvät yöt. :)


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Toisaalta, mikä kiire valmiissa maailmassa on?Kun elämä on suht.koht. mallillaan, työ, ystävät, suku, lapset ja harrastukset täyttää elämän helposti. Jos tuntuu, ettei vielä jaksa motivoitua siihen ”rumbaan”, ehkä sitten vaan ei ole sen aika.

        Toisaalta tiedän myös, että sen oikean kanssa ”rumba” ei tunnu rumbalta, vaan täyttymykseltä. Eikä kaksi toiseensa haluavaa edes saa isompaa tunnehärdelliä aikaan, vaan olo hyvin pian turvallinen. Siis sekin voi olla vaihtoehto, että luopuu väkisin etsimisestä (tai sen ajattelemisesta, en ole yrittänyt edes vielä) ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan meni siihen sitten 1 tai 10 vuotta.

        Noinhan sen pitäisi antaa mennä, omalla painolla sitten kun sen aika on. Pakottamalla itseään ja kiirehtimällä ei saa kuin pahaa aikaiseksi. Itselläkin hyvin samankaltainen tilanne, että elämä on kaikin puolin ihan mallillaan, mutta nyt alkaa olemaan hiljalleen sellainen tunne, että tilaa alkaa olla sydämessä sille jollekulle erityiselle.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sen oikean voi löytää vaikka palvelutalossa tenaladyna. Aamupuuron yli katseet kohtaa ja.... :D

        Tuut sie auttaa mulle vessan oven auki, ku en millää pääse rollan kanssa siit kapeest välistä. :)

        Ihana kommentti, liikuttava ja hauska samaan aikaan 😅 Sä olisit niin loistavaa illanviettoseuraa 😊


      • Citrinella kirjoitti:

        Toisaalta, mikä kiire valmiissa maailmassa on?Kun elämä on suht.koht. mallillaan, työ, ystävät, suku, lapset ja harrastukset täyttää elämän helposti. Jos tuntuu, ettei vielä jaksa motivoitua siihen ”rumbaan”, ehkä sitten vaan ei ole sen aika.

        Toisaalta tiedän myös, että sen oikean kanssa ”rumba” ei tunnu rumbalta, vaan täyttymykseltä. Eikä kaksi toiseensa haluavaa edes saa isompaa tunnehärdelliä aikaan, vaan olo hyvin pian turvallinen. Siis sekin voi olla vaihtoehto, että luopuu väkisin etsimisestä (tai sen ajattelemisesta, en ole yrittänyt edes vielä) ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan meni siihen sitten 1 tai 10 vuotta.

        Minä voisin tanssia slow foxia sen oikean hanipupulin kanssa, rumba on liian nopeatempoista ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kommentti, liikuttava ja hauska samaan aikaan 😅 Sä olisit niin loistavaa illanviettoseuraa 😊

        Huomenta ja kiitos. :)

        Elävän elämän huumorillista romantiikkaa. :)


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Toisaalta, mikä kiire valmiissa maailmassa on?Kun elämä on suht.koht. mallillaan, työ, ystävät, suku, lapset ja harrastukset täyttää elämän helposti. Jos tuntuu, ettei vielä jaksa motivoitua siihen ”rumbaan”, ehkä sitten vaan ei ole sen aika.

        Toisaalta tiedän myös, että sen oikean kanssa ”rumba” ei tunnu rumbalta, vaan täyttymykseltä. Eikä kaksi toiseensa haluavaa edes saa isompaa tunnehärdelliä aikaan, vaan olo hyvin pian turvallinen. Siis sekin voi olla vaihtoehto, että luopuu väkisin etsimisestä (tai sen ajattelemisesta, en ole yrittänyt edes vielä) ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan meni siihen sitten 1 tai 10 vuotta.

        Itselläni "ongelma" on se, että kun en mä ole koskaan elämässäni ollut ns. haku päällä. Koko ajatus on täysin vieras. Parisuhteeni ovat vain alkaneet, kun sopivat ihmiset ovat sattumalta kohdanneet. En mä osaa lähteä aktiivisesti etsimään. Se ei sovi mun luonteelleni lainkaan.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Minä voisin tanssia slow foxia sen oikean hanipupulin kanssa, rumba on liian nopeatempoista ☺️

        Hah hah! Minun on pakko jättää rumba ja tango väliin, koska taidot ei riitä, tai sitten pitäisi käydä pari tanssikoulua ensin. 🤣 Olen viimeksi tanssinut perinteisiä tansseja ~25v sitten häissä vieraana, joten myös slow fox vaatisi kyllä sekin pienen kertauksen tai hyvin vievän vahvan ja kärsivällisen miehen. Onneksi parisuhdetaidot ei ole ihan yhtä jäässä. 😉

        Olet oikeassa, rumbassa on, tässä iässä ja hetkisen työn lisäksi, liikaa jännittäviä monimutkaisia kuvioita ja sensuelellejä puolidaramaattisia käännöksiä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni "ongelma" on se, että kun en mä ole koskaan elämässäni ollut ns. haku päällä. Koko ajatus on täysin vieras. Parisuhteeni ovat vain alkaneet, kun sopivat ihmiset ovat sattumalta kohdanneet. En mä osaa lähteä aktiivisesti etsimään. Se ei sovi mun luonteelleni lainkaan.

        Sinänsä ehkä voisi olla armollista sanoa itsellesi, ettei ole mikään pakko lähteä jotain hakemaan, jos se ei tunnu omaan elämään sopivalle.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sen oikean voi löytää vaikka palvelutalossa tenaladyna. Aamupuuron yli katseet kohtaa ja.... :D

        Tuut sie auttaa mulle vessan oven auki, ku en millää pääse rollan kanssa siit kapeest välistä. :)

        Elämässä on hyvä olla toivoa ja haaveita! Ja vaikka nyt tuntuu ettei palvelutalossa ole elämää, seuraelämän villeys voi vielä yllättää.😆


      • Citrinella kirjoitti:

        Elämässä on hyvä olla toivoa ja haaveita! Ja vaikka nyt tuntuu ettei palvelutalossa ole elämää, seuraelämän villeys voi vielä yllättää.😆

        On niissä päivätanssejakin. Yllättävän virkeetä väkeä ne omatoimiset vanhukset. Monet käy lenkkeilemässä ja kaupoilla taksikyydillä jne. :)


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Sinänsä ehkä voisi olla armollista sanoa itsellesi, ettei ole mikään pakko lähteä jotain hakemaan, jos se ei tunnu omaan elämään sopivalle.

        Niin no en mä ole ikinä sanonut itselleni, että pitäisi. En ole koskaan ajatellutkaan niin. Lähinnähän tällaisilla palstoilla jne. jatkuvasti tuputetaan, että pitäisi hakea. Itse en edes usko sellaisen hakemisen oikeasti toimivan. Jos ihminen hakemalla hakee, niin tuskin silloin intuitio ja aistit ovat täysillä auko, vaan helposti menee sen tietyn hakemisen ja jopa "epätoivon" voimalla.


    • Anonyymi

      On ja ei. Sinkkuna voi huoletta elää omien aikataulujensa ja mieltymystensä mukaan. Sinkkuna ei ole riskiä, että joku repii sydämesi riekaleiksi. Sinkkuna voi itse päättää, koska pesee tiskit ja viikkaa pyykit narulta kaappiin. Sinkkuna saa itse päättää rahankäytöstä eikä kukaan napise, miten käyttää rahaa turhuuksiin. Sinkkuna saa viettää enemmän aikaa yksin autossa ja laulaa korkealta ja kovaa sielunsa kyllyydestä. Sinkkuna voi itse päättää minne menee lomalle ja saa vallata yksin King size sängyn.

      Mutta sitten taas, jos sattuu olemaan onnekas ja löytämään sen oman puoliskonsa rinnalleen, mikään edellä mainitsemistani asioista ei ole ongelma. Rakkaus tuo elämään sellaista valoa ja lämpöä, jota ei voi millään muulla korvata. Ja se pyykinviikkauskin on yhdessä kivempaa 😊

      Nimim. huonosti viikatut lakanat kaapissa

    • Anonyymi

      Ei oo. Toinen kaveriks. Suositus.

    • Anonyymi

      Mukava se on olla kainalossa ja katsella toisen hamsterin poskia :)

    • On siihen asti, kunnes ihastuu/rakastuu. Sen jälkeen et pääse enää sinkkumoodiin takaisin.

    • Anonyymi

      No joo, on se omalla tavallaan helpompaa a huolettomampaa. Se on oman aikansa mukavaa ja kaiken sellaisen kokemista mitä ei parisuhteessa tekisi. Jo pelkästään moraalisistakaan syistä, jos se omatunto on. Ei ole perhevelvotteita, parisuhdevelvotteita eikä tilivelvollisuutta, ei oikeammastaan yhtikäs mitään kellekkään, jos ei itse aivan välttämättä halua (ei kannata kun ei ole pakko). Luulen et riippuu myös ihmistyypistä ja luonteestakin. Yksilöllistäkin siis. Monet ei kestä sinkkuutta ollenkaan. Ei edes lyhyttä.

    • Anonyymi

      Jos pitää vapaudesta niin on hauskempaa.

      Ja varsinkin jos helposti saattaa kyllästyä samoihin naisiin, voi aina tutustua helposti uusiiin.

    • Anonyymi

      Jokaisen nurkankin tyakana vaanivat itseäsi nuoret naimattomat naisety, odotytavat milloin pääsee salaa hyökkäämään kimppuun.

    • Anonyymi

      Keskustelut 24Cif syöttö,kaikille , Alavieska tanssien aihe Muuraslärvi Jaana, osasivat vetää oikeasta narusta olla mukana vaatimassa murhatutkimuksia pankit, ym. Tilit.
      Aikuisopisto puoli,mies ei halua seksiä lajittelu Paula Kähtävä Jaana Pajarinen kiittää .

    • Anonyymi

      Ikisinkkuna olen todennut ainakin omalla kohdalla olevan helpompaa. Kun olen muutenkin introvertti ja erakkoluonne.
      Ainut huono puoli on siinä, jos lähistöllä ei asu ketään tuttua. Sairaustapauksissa hankala saada apua ja pitää joitain asioita noutaa itse. Esim. apteekista lääkkeet.
      Onneksi löytyy kauppojen kotiinkuljetus.

      Käsi/jalka poikki, on kuitenkin hankalampi kodin kunnossapidossa.

    • Anonyymi

      Onha elämä monella tavoin helpompaa, jos ei tarvitse ajatella kuin itseään, eikä tarvitse koskaan tehdä kompromisseja.

    • Anonyymi

      Lemmikkikaupan pojaeli Pet Shop boys, its a sin: https://www.youtube.com/watch?v=dRHetRTOD1Q

      Tuo kappale kun ajelin autolla DOHC 2 litrainen pensa dasuni kovaa, strosa tuo juttu heh.

      Introduction to G.T. Hell, jos ovessakin lukee nimi että tervetuoloa Helvetiiin :D
      meidän juttuja beethoven mukaelmakin :D

      • Anonyymi

        Mutta nää on nykyään jo aika vanhoja.


    • Anonyymi

      Onhan se helpompaa. Mutta tässä viiden kympin nurkilla, vaan alkaa ihmetteleen, että mitä järkee tässä on. Kun ei oo lapsia, niin mikään ei silleen jatku. Toisaalta on liian vanha perustaan perhettä ja toisaalta taa työt estää keskittymästä mihinkään luovaan toimintaan. Kun sen jäljen voi jättää joko tekemällä lapsia tai sitten esim. Taiteella. Mutta nyt on aika jumi tilanne tän kanssa.

      • Anonyymi

        Mutta onko tarpeen jättää mitään jälkeä? Maailmanhistoria on täynnä ihmisiä joista ei jäänyt geenejä eikä heidän olemassa olostaan kukaan tiedä nykyään mitään. Silti elivät hyvän elämän.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      On tosi helppoa elämä sinkkuna. Seksiä saa maksullisilta naisilta eikä ne jää roikkumaan. Muuten itse saa tehdä ja päättää kuten itse haluaa eikä kukaan ole arvostelemassa. Voi lähtee lomalle minne vaan eikä ole kumppania sanomassa etten halua kreikkaan.

    • Anonyymi

      hyvä jooo pääsin sairaaloista ja hammasjutusta olen istumassa tässä penkillä tuletko hakemaan :D

    • Anonyymi

      Toisille on ja toisille ei. Asenne ratkaisee ja luonne. Kuinka pärjäät/ viihdyt omillasi. Kohtaatko minkälaisia ihmisiä, antaako ne enemmän henkisiä voima varoja vai ottaako niitä pois? Monet asiat vaikuttaa kokonaisuuteen, onko helpompaa vain vaikeampaa (hyväksikäyttö- tunne). Oma hyvä tilanne synnyttää mahdollisuuden antamisen iloon.

      Ihmiset käsittelee omia asioitaan niin eri tavoin. Itsekritiikkiä on hyvä omata, se helpottaa sinkkuna oloa. Oikeudenmukainen ja reilu peli on aina hyvä lähtökohta kaikkeen. Maalaisjärjen käyttö ja myönteinen suhtautuminen tulevaan helpottaa tulevaa. Tee toiselle niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän. Periaatteita hyvä olla (hyviä).

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe