Kannattaisi ehkä miettiä hetki, että miksi ihmiset astuvat yleensä kantapäiden varassa eivätkä kävele varpaillaan. Se oikea paikka löytyy myös ihan luonnollisesti, kun ajaa vaikka jollakin mummopyörällä. Sinnikkäästi varpailla painaen saa vain erilaisia ongelmia, koska rasitus on täysin luonnoton. Laittakaa se ennemmin vaikka kantapäähän, niin ajoasentokin voi muuttua aerodynaamisemmaksi aivan samoin kuin lyhyemmillä kammilla. Jalka kun on myös turhan pitkä, kun siihen lisätään jalkaterän pituus. Nilkan oikea kulma on noin 90 astetta, jolloin jalka on voimakkaimmillaan eikä lihaksia tarvitse jännittää luonnottomasti. Ei mene kauaa, kun myynnissä on keskiklossillisiä kenkiä.
Klossin oikea paikka
Anonyymi
4
328
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtui mainita, että jo nyt on saatavissa sovittimia joilla saadaan klossia muutama sentti taaksepäin. Tähän suuntaan siis ollaan menossa.
- Anonyymi
Minä laitain klossin mieluummin polkimeen kuin kantapäähän.
- Anonyymi
Tietysti kannattaa laittaa klossi kantapään alle ja sulkea näin yksi tehoa tuottava lihasryhmä pois käytöstä.
Just just. - Anonyymi
Kantapäillä tömistelijöille sopiva vinkki. Ne jotka haluavat pyörittää tehokkaasti eivätkä tampata polkevat edelleen päkiällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029