Kirjoittelen tänne ekaa kertaa....
Löytyisikö 48-55v miehistä juttuseuraa tai jotain vakavampaakin.. Olen sinkkunainen pohjoisesta....
Löytyykö tätä kautta loppuelämän miestä
13
89
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy. Mutta me ollaan vähän tälläsiä hitaita vastaan.
- Anonyymi
Veikkaan että olet itse 55v?
- Anonyymi
Ei löydy ei. Ota joku naima-aslakki sieltä kotikulmiltas
- Anonyymi
Loppuillaksi löytyy kyllä.
- Anonyymi
Jod js kun mrnrn nukkumssn niin siis unissakin tulee jotain tyttöjä mieleen joka ehkä hassua mutta niin :D
- Anonyymi
-Hassu juttu vähän kun jos menet nukkumaan niin näet unessa jotain vanhoja tyttökavereita seikkailemassa :D
- Anonyymi
Löytyy jos muutat tänne etelään. Etelässä on vetelä mulkkuisia miehiä riittämiin sinulle. Toivottavasti seksi ei ole tärkeää.
- Anonyymi
Valitettavasti ap on mies. Uteluilla on syynsä.
- Anonyymi
Juu, siltä haiskahtaa :)
- Anonyymi
No kyllähän sen huomaa, että se on
- Anonyymi
Oi harmi olen vasta 47 vuotias komea mies. Asun omassa talossa lähes maalla pienessä kaupungissa isolla tontilla ja pihan takana on omaa metsää kilometrin verran.
- Anonyymi
Juttuseuraa kyllä mutta onkos tuo suomen kartta ja ne vanhat läänitysalueet tuttuja?
- Anonyymi
Juu juu niinpä oikein todella ekaa kertaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601451- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078