Kirjoittelen tänne ekaa kertaa....
Löytyisikö 48-55v miehistä juttuseuraa tai jotain vakavampaakin.. Olen sinkkunainen pohjoisesta....
Löytyykö tätä kautta loppuelämän miestä
13
73
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy. Mutta me ollaan vähän tälläsiä hitaita vastaan.
- Anonyymi
Veikkaan että olet itse 55v?
- Anonyymi
Ei löydy ei. Ota joku naima-aslakki sieltä kotikulmiltas
- Anonyymi
Loppuillaksi löytyy kyllä.
- Anonyymi
Jod js kun mrnrn nukkumssn niin siis unissakin tulee jotain tyttöjä mieleen joka ehkä hassua mutta niin :D
- Anonyymi
-Hassu juttu vähän kun jos menet nukkumaan niin näet unessa jotain vanhoja tyttökavereita seikkailemassa :D
- Anonyymi
Löytyy jos muutat tänne etelään. Etelässä on vetelä mulkkuisia miehiä riittämiin sinulle. Toivottavasti seksi ei ole tärkeää.
- Anonyymi
Valitettavasti ap on mies. Uteluilla on syynsä.
- Anonyymi
Juu, siltä haiskahtaa :)
- Anonyymi
No kyllähän sen huomaa, että se on
- Anonyymi
Oi harmi olen vasta 47 vuotias komea mies. Asun omassa talossa lähes maalla pienessä kaupungissa isolla tontilla ja pihan takana on omaa metsää kilometrin verran.
- Anonyymi
Juttuseuraa kyllä mutta onkos tuo suomen kartta ja ne vanhat läänitysalueet tuttuja?
- Anonyymi
Juu juu niinpä oikein todella ekaa kertaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1265284Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1864468Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1764400Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL613680Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik1033630Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast333389Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153359Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173307Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa463261Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas823246