Miten pitemmät ripset?

Chelsea05

Ripseni ovat mielestäni todella lyhyet ja haluaisin niitä pidemmän/näyttävämmän näköisiksi ja enemmän kaartuviksi. Onko kosmetologilla jotain toimenpidettä joka voisi auttaa tähän? Millainen on ripsipermanentti? Itselleni tehtiin joskus värjäys ripsiin, mutta mielestäni koko toimenpide oli ihan turha. Ripseni eivät sen jälkeen näyttäneet sen pidemmiltä tai tummemmilta kuin ennenkään. Kyselisin myös ripsentaivuttimista, toimivatko ne todella joillakin? Hankin joskus tuollaiset taivuttimet mutta ne on kyllä täysin turhat välineet. Mulla ei ripset edes ylety taivuttimien väliin. Onko mulla vain liian lyhyet ripset vai onko ne taivuttajat yleensäkin ihan humpuukia?

15

2261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annnne

      Kokeile sellaista patterikäyttöistä ripsentaivuttajaa. Siinä ne karvat lämpiää, ja ripset todella taipuvat kauniin näköisiksi ja näyttävät siten pidemmiltä. Ainoa ongelma vaan on, etten ainakaan minä osaa neuvoa mistä niitä saa, olen vain kosmetologiystävälläni käyttänyt sitä. Luulisin kuitenkin että alan liikkeistä..?

      • Chelsea05

        Millaisia nuo patterikäyttöiset taivuttajat siis ovat? Pystyykö niitä lyhytripsinenkin käyttämään? En halua mennä hankkimaan mitään joka ei sitten toimikaan..

        Tietääkö joku tuosta ripsipermanentista jotain?


      • saa
        Chelsea05 kirjoitti:

        Millaisia nuo patterikäyttöiset taivuttajat siis ovat? Pystyykö niitä lyhytripsinenkin käyttämään? En halua mennä hankkimaan mitään joka ei sitten toimikaan..

        Tietääkö joku tuosta ripsipermanentista jotain?

        makso muistaakseni noin 60e


      • CitySokoksesta

        Helsingista.Käytin pari kertaa, en jaksa vaivata tollasilla.Ripsivärin levityksessä on kikkoja joilla saa ripset kauniin kaartuviksi.


    • mkay

      Myydäänhän noita ripsiravinteitakin. Vaikka missä..

      • kiinnostuin..

        missä esimerkiksi? Ja minkä nimisii ja toimiiko?


      • mkay
        kiinnostuin.. kirjoitti:

        missä esimerkiksi? Ja minkä nimisii ja toimiiko?

        esim.anttilasta, sokokselta, stockalta. Viimeks näin stockalla sellasta ihan uuden merkkistä jota kovasti mainostettiin. En käytä itse, mutta olen kuullut että toimisi.


    • BeautyNBeast

      L´orealin Double Extension mascaraa?
      Se on kaks vaiheinen, eli ensin levitetään "valkoista" mascaraa, joka pidentää ja ravitsee ripsiä ja sitten päälle se varsinainen musta mascara. itse käytän vedenkestävää versiota kuten aina ja olen tykännyt kovasti. Mielestäni todella pidentää ripsiä, etenkin kun antaa valkoisen kerroksen hiukan kuivahtaa.

      Tosin kaareutuvista ripsistä en osaa sanoa, koska vedenkestävissä ripsareissa, vaikka kuinka luvattaisiin kaareutumista, niin eivät toimi, mutta käytän itse taivutinta.

      • Chelsea05

        ripsareita koska silmät kirvelee. Siks aattelin että joku ripsien kestotaivutus olis kätevä.

        Mutta jos käyttää ripsentaivuttajaa, tarvitseeko ripsiin laittaa sitten mascaraakin?


    • rulez

      kokeile irtoripsiä, niiden laittaminen on alussa todella vaikeaa mutta kun harjoittelee niin kyllä sen oppii.Ripsiä voi itse muotoilla varovasti pienillä sakseilla, sillä sellaisinaan ne ovat ainakin useimmilla sangen luonnottomat.Kosmetologit laittavat myös ns kestoripsiä, ne kestävät tosin vain noin 4viikkoa eikä niitten kanssa suositella saunomista.Laitatin sellaiset kerran Turussa ja maksoi jotain 40e.

    • auttaa

      ostin itse stockalta ripsenkasvattaja-aineen, talika niminen(tai jokin vastaava). aine on ripsarin tyylisessä putkilossa ja ripsarin tyyliin se myös levitetään. aine on väritöntä. minulle aina auttoi.
      ja noista taivuttajista sen verran, että ei tarvitse laittaa sitä ripsaria taivuttamisen jälkeen!!

    • Anonyymi

      Olen itse ostanut kolmea eri laista ripsiseerumia ja niillä en saanut ripsiä kasvamaan.
      Ostin risiiniöljyä tosi halpaa ja sillä olen saanut pituutta :)

      • Anonyymi

        Ripsipidennykset ainoa vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Risiiniöljy. Sitä saa luontaistuote kauposta.
      Kasvattaa myös kulmia, kynsiä, hiuksia ym.ym.
      Iltaisin ennen nukkumaan menoa sivelet pumpulipuikolla ripsiin. Kyllä ripset kasvaa.

      • Anonyymi

        Humpuukia, uskokoon kuka tahtoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1686
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1186
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1061
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      997
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      864
    Aihe