Ripseni ovat mielestäni todella lyhyet ja haluaisin niitä pidemmän/näyttävämmän näköisiksi ja enemmän kaartuviksi. Onko kosmetologilla jotain toimenpidettä joka voisi auttaa tähän? Millainen on ripsipermanentti? Itselleni tehtiin joskus värjäys ripsiin, mutta mielestäni koko toimenpide oli ihan turha. Ripseni eivät sen jälkeen näyttäneet sen pidemmiltä tai tummemmilta kuin ennenkään. Kyselisin myös ripsentaivuttimista, toimivatko ne todella joillakin? Hankin joskus tuollaiset taivuttimet mutta ne on kyllä täysin turhat välineet. Mulla ei ripset edes ylety taivuttimien väliin. Onko mulla vain liian lyhyet ripset vai onko ne taivuttajat yleensäkin ihan humpuukia?
Miten pitemmät ripset?
15
2316
Vastaukset
- Annnne
Kokeile sellaista patterikäyttöistä ripsentaivuttajaa. Siinä ne karvat lämpiää, ja ripset todella taipuvat kauniin näköisiksi ja näyttävät siten pidemmiltä. Ainoa ongelma vaan on, etten ainakaan minä osaa neuvoa mistä niitä saa, olen vain kosmetologiystävälläni käyttänyt sitä. Luulisin kuitenkin että alan liikkeistä..?
- Chelsea05
Millaisia nuo patterikäyttöiset taivuttajat siis ovat? Pystyykö niitä lyhytripsinenkin käyttämään? En halua mennä hankkimaan mitään joka ei sitten toimikaan..
Tietääkö joku tuosta ripsipermanentista jotain? - saa
Chelsea05 kirjoitti:
Millaisia nuo patterikäyttöiset taivuttajat siis ovat? Pystyykö niitä lyhytripsinenkin käyttämään? En halua mennä hankkimaan mitään joka ei sitten toimikaan..
Tietääkö joku tuosta ripsipermanentista jotain?makso muistaakseni noin 60e
- CitySokoksesta
Helsingista.Käytin pari kertaa, en jaksa vaivata tollasilla.Ripsivärin levityksessä on kikkoja joilla saa ripset kauniin kaartuviksi.
- mkay
Myydäänhän noita ripsiravinteitakin. Vaikka missä..
- kiinnostuin..
missä esimerkiksi? Ja minkä nimisii ja toimiiko?
- mkay
kiinnostuin.. kirjoitti:
missä esimerkiksi? Ja minkä nimisii ja toimiiko?
esim.anttilasta, sokokselta, stockalta. Viimeks näin stockalla sellasta ihan uuden merkkistä jota kovasti mainostettiin. En käytä itse, mutta olen kuullut että toimisi.
- BeautyNBeast
L´orealin Double Extension mascaraa?
Se on kaks vaiheinen, eli ensin levitetään "valkoista" mascaraa, joka pidentää ja ravitsee ripsiä ja sitten päälle se varsinainen musta mascara. itse käytän vedenkestävää versiota kuten aina ja olen tykännyt kovasti. Mielestäni todella pidentää ripsiä, etenkin kun antaa valkoisen kerroksen hiukan kuivahtaa.
Tosin kaareutuvista ripsistä en osaa sanoa, koska vedenkestävissä ripsareissa, vaikka kuinka luvattaisiin kaareutumista, niin eivät toimi, mutta käytän itse taivutinta.- Chelsea05
ripsareita koska silmät kirvelee. Siks aattelin että joku ripsien kestotaivutus olis kätevä.
Mutta jos käyttää ripsentaivuttajaa, tarvitseeko ripsiin laittaa sitten mascaraakin?
- rulez
kokeile irtoripsiä, niiden laittaminen on alussa todella vaikeaa mutta kun harjoittelee niin kyllä sen oppii.Ripsiä voi itse muotoilla varovasti pienillä sakseilla, sillä sellaisinaan ne ovat ainakin useimmilla sangen luonnottomat.Kosmetologit laittavat myös ns kestoripsiä, ne kestävät tosin vain noin 4viikkoa eikä niitten kanssa suositella saunomista.Laitatin sellaiset kerran Turussa ja maksoi jotain 40e.
- auttaa
ostin itse stockalta ripsenkasvattaja-aineen, talika niminen(tai jokin vastaava). aine on ripsarin tyylisessä putkilossa ja ripsarin tyyliin se myös levitetään. aine on väritöntä. minulle aina auttoi.
ja noista taivuttajista sen verran, että ei tarvitse laittaa sitä ripsaria taivuttamisen jälkeen!! - Anonyymi
Olen itse ostanut kolmea eri laista ripsiseerumia ja niillä en saanut ripsiä kasvamaan.
Ostin risiiniöljyä tosi halpaa ja sillä olen saanut pituutta :)- Anonyymi
Ripsipidennykset ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi
Risiiniöljy. Sitä saa luontaistuote kauposta.
Kasvattaa myös kulmia, kynsiä, hiuksia ym.ym.
Iltaisin ennen nukkumaan menoa sivelet pumpulipuikolla ripsiin. Kyllä ripset kasvaa.- Anonyymi
Humpuukia, uskokoon kuka tahtoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821