Täällä neuvoo joku hiton viinamies!
Täältä ei kannata neuvoa kysyä
11
82
Vastaukset
Muutenkin neuvoja kannattaa vähän aina funtsia käykö ne omaan elämään ja kykeneekö toteuttamaan. Ihmisillä on paljon elämänkokemusta ja kaikki hahmottaa maailmaa subjektiivisesti, jää siis tosiaankin kuulijan ja kysyjän vastuulle puntaroida neuvojen painoarvo versus oma elämä.
- Anonyymi
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Anonyymi kirjoitti:
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Ympärilläni on kapakoissa kyllä naisia pyörinyt, en vaan ole mukaan ottanut.
- Anonyymi
Minä löysin naisen ravintolasta.Ja kyllä, olen hauskempaa seuraa pikku hiprakassa.
Ei se ole viinamies, vaan Disco-stu. 😁
- Anonyymi
It’s a tea time!
- Anonyymi
Kyllä teidän nyt pitää viinamiestä kuunnella koska olette olleet sinkkuja jo sen verran kauan että apua tarviitte.
Naisiin tutustuu baareissa vaikka ei baareista tykkää niin sinne on pakko mennä jos kumppanin haluatte.
T: viinamies- Anonyymi
Mä löydän muuten ja oon tavannutki muualla naisia.
- Anonyymi
Täällä on ollut rakkaus tohtori ja itse amor antamassa neuvoja ja vinkkejä ja heiltä sai kysyä neuvoa mut heille oltiin tosi ilkeitä ja inhottavia
- Anonyymi
Neuvon sinua että mene tänään yökerhoon ja haet naisia tanssimaan ja sitten tarjoat sille drinkkejä ja pyydät treffeille.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741