Täällä neuvoo joku hiton viinamies!
Täältä ei kannata neuvoa kysyä
11
116
Vastaukset
Muutenkin neuvoja kannattaa vähän aina funtsia käykö ne omaan elämään ja kykeneekö toteuttamaan. Ihmisillä on paljon elämänkokemusta ja kaikki hahmottaa maailmaa subjektiivisesti, jää siis tosiaankin kuulijan ja kysyjän vastuulle puntaroida neuvojen painoarvo versus oma elämä.
- Anonyymi
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Anonyymi kirjoitti:
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Ympärilläni on kapakoissa kyllä naisia pyörinyt, en vaan ole mukaan ottanut.
- Anonyymi
Minä löysin naisen ravintolasta.Ja kyllä, olen hauskempaa seuraa pikku hiprakassa.
Ei se ole viinamies, vaan Disco-stu. 😁
- Anonyymi
It’s a tea time!
- Anonyymi
Kyllä teidän nyt pitää viinamiestä kuunnella koska olette olleet sinkkuja jo sen verran kauan että apua tarviitte.
Naisiin tutustuu baareissa vaikka ei baareista tykkää niin sinne on pakko mennä jos kumppanin haluatte.
T: viinamies- Anonyymi
Mä löydän muuten ja oon tavannutki muualla naisia.
- Anonyymi
Täällä on ollut rakkaus tohtori ja itse amor antamassa neuvoja ja vinkkejä ja heiltä sai kysyä neuvoa mut heille oltiin tosi ilkeitä ja inhottavia
- Anonyymi
Neuvon sinua että mene tänään yökerhoon ja haet naisia tanssimaan ja sitten tarjoat sille drinkkejä ja pyydät treffeille.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3138750Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat805343Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3054776SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden693315Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä22757Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42122Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72028- 1132006
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401903Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01870