Täällä neuvoo joku hiton viinamies!
Täältä ei kannata neuvoa kysyä
11
109
Vastaukset
Muutenkin neuvoja kannattaa vähän aina funtsia käykö ne omaan elämään ja kykeneekö toteuttamaan. Ihmisillä on paljon elämänkokemusta ja kaikki hahmottaa maailmaa subjektiivisesti, jää siis tosiaankin kuulijan ja kysyjän vastuulle puntaroida neuvojen painoarvo versus oma elämä.
- Anonyymi
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Anonyymi kirjoitti:
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Ympärilläni on kapakoissa kyllä naisia pyörinyt, en vaan ole mukaan ottanut.
- Anonyymi
Minä löysin naisen ravintolasta.Ja kyllä, olen hauskempaa seuraa pikku hiprakassa.
Ei se ole viinamies, vaan Disco-stu. 😁
- Anonyymi
It’s a tea time!
- Anonyymi
Kyllä teidän nyt pitää viinamiestä kuunnella koska olette olleet sinkkuja jo sen verran kauan että apua tarviitte.
Naisiin tutustuu baareissa vaikka ei baareista tykkää niin sinne on pakko mennä jos kumppanin haluatte.
T: viinamies- Anonyymi
Mä löydän muuten ja oon tavannutki muualla naisia.
- Anonyymi
Täällä on ollut rakkaus tohtori ja itse amor antamassa neuvoja ja vinkkejä ja heiltä sai kysyä neuvoa mut heille oltiin tosi ilkeitä ja inhottavia
- Anonyymi
Neuvon sinua että mene tänään yökerhoon ja haet naisia tanssimaan ja sitten tarjoat sille drinkkejä ja pyydät treffeille.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site735995Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers794840Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524412SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574172SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953781Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost43089Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi882533SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502493Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352399Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat452129