Täällä neuvoo joku hiton viinamies!
Täältä ei kannata neuvoa kysyä
11
83
Vastaukset
Muutenkin neuvoja kannattaa vähän aina funtsia käykö ne omaan elämään ja kykeneekö toteuttamaan. Ihmisillä on paljon elämänkokemusta ja kaikki hahmottaa maailmaa subjektiivisesti, jää siis tosiaankin kuulijan ja kysyjän vastuulle puntaroida neuvojen painoarvo versus oma elämä.
- Anonyymi
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Anonyymi kirjoitti:
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Ympärilläni on kapakoissa kyllä naisia pyörinyt, en vaan ole mukaan ottanut.
- Anonyymi
Minä löysin naisen ravintolasta.Ja kyllä, olen hauskempaa seuraa pikku hiprakassa.
Ei se ole viinamies, vaan Disco-stu. 😁
- Anonyymi
It’s a tea time!
- Anonyymi
Kyllä teidän nyt pitää viinamiestä kuunnella koska olette olleet sinkkuja jo sen verran kauan että apua tarviitte.
Naisiin tutustuu baareissa vaikka ei baareista tykkää niin sinne on pakko mennä jos kumppanin haluatte.
T: viinamies- Anonyymi
Mä löydän muuten ja oon tavannutki muualla naisia.
- Anonyymi
Täällä on ollut rakkaus tohtori ja itse amor antamassa neuvoja ja vinkkejä ja heiltä sai kysyä neuvoa mut heille oltiin tosi ilkeitä ja inhottavia
- Anonyymi
Neuvon sinua että mene tänään yökerhoon ja haet naisia tanssimaan ja sitten tarjoat sille drinkkejä ja pyydät treffeille.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä9210940Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14510254- 258001
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776444Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.455426- 735011
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1404299Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai194183Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas453943Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313554