Täällä neuvoo joku hiton viinamies!
Täältä ei kannata neuvoa kysyä
11
103
Vastaukset
Muutenkin neuvoja kannattaa vähän aina funtsia käykö ne omaan elämään ja kykeneekö toteuttamaan. Ihmisillä on paljon elämänkokemusta ja kaikki hahmottaa maailmaa subjektiivisesti, jää siis tosiaankin kuulijan ja kysyjän vastuulle puntaroida neuvojen painoarvo versus oma elämä.
- Anonyymi
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Anonyymi kirjoitti:
Löysitkö naisesi baarista ja joitko viinaa?
Ympärilläni on kapakoissa kyllä naisia pyörinyt, en vaan ole mukaan ottanut.
- Anonyymi
Minä löysin naisen ravintolasta.Ja kyllä, olen hauskempaa seuraa pikku hiprakassa.
Ei se ole viinamies, vaan Disco-stu. 😁
- Anonyymi
It’s a tea time!
- Anonyymi
Kyllä teidän nyt pitää viinamiestä kuunnella koska olette olleet sinkkuja jo sen verran kauan että apua tarviitte.
Naisiin tutustuu baareissa vaikka ei baareista tykkää niin sinne on pakko mennä jos kumppanin haluatte.
T: viinamies- Anonyymi
Mä löydän muuten ja oon tavannutki muualla naisia.
- Anonyymi
Täällä on ollut rakkaus tohtori ja itse amor antamassa neuvoja ja vinkkejä ja heiltä sai kysyä neuvoa mut heille oltiin tosi ilkeitä ja inhottavia
- Anonyymi
Neuvon sinua että mene tänään yökerhoon ja haet naisia tanssimaan ja sitten tarjoat sille drinkkejä ja pyydät treffeille.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153