Hyötyliikuin ja käväisin riskiryhmäläisenä hakemaan neljännen covid piikin.
Kun saavuin takaisin kotiini, niin taivas repesi. Olenkohan syntynyt onnelllisten tähtien alla, vai näyttääkö karma voimaansa?
4. rokote haettu
18
<50
Vastaukset
Minuakin kehoitettiin riskiryhmäläisenä hakemaan neljäs, vaan kun en ole ottanut vielä kolmattakaan.
Disseisback kirjoitti:
Sama, mutta vois kyllä käydä hakemassa sen kolmannen...
Mä ajattelin pärjätä näillä kahdella.
- Anonyymi
Ota suoraan neljäs ja jätä kolmas välistä. Mullakii kaks sairastettu korona. Mutta en kyllä ole riskiryhmääkään, joten en varmaan enää tarvitse suoraan sitä neljättä ottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ota suoraan neljäs ja jätä kolmas välistä. Mullakii kaks sairastettu korona. Mutta en kyllä ole riskiryhmääkään, joten en varmaan enää tarvitse suoraan sitä neljättä ottaa.
En taida ottaa enempää niitä rokotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olis parempi pyytää kaksi kerralla jos se sitten suojaisi hyvin. Sitten taas 3 kuukauden kuluttua päivitys koska ethän halua olla Windows 3.1. Sekin tarvii päivityksiä viruksia vastaan. Piikki kuukauden välein on ihan kuin turvavyötä käyttäis.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mä ajattelin pärjätä näillä kahdella.
Jaa... mä ehkä otan kolmannen jos saan...
Disseisback kirjoitti:
Jaa... mä ehkä otan kolmannen jos saan...
Kyl varmaan saat. Se on jaettu käsittääkseni muillekin, kun riskiryhmille, saa korjata jos oon väärässä.
Kyl varmaan saat. Se on jaettu käsittääkseni muillekin, kun riskiryhmille, saa korjata jos oon väärässä.
Joo... poikakin tais ottaa, vaikka se on koronankin sairastanut..
Itse mietin vaan tätä syksyä, että nyt saattaa vaania korona nurkilla...🤔Disseisback kirjoitti:
Joo... poikakin tais ottaa, vaikka se on koronankin sairastanut..
Itse mietin vaan tätä syksyä, että nyt saattaa vaania korona nurkilla...🤔Okei. Varmaan vaanii. Se vaan muuntuu jatkuvasti, eikä ole enää niin vaarallinen kun oli alkuun. Perusterveille.
Okei. Varmaan vaanii. Se vaan muuntuu jatkuvasti, eikä ole enää niin vaarallinen kun oli alkuun. Perusterveille.
Niin...mä mietin lähinnämeidän pikku työporukkaa, ettei sotkis kovin paljoa työkuvioita...
Mutta pitää seurailla...
- Anonyymi
Minä käyn hakemassa jo kahdeksatta. Otan kaverien puolestakin joten nyt on suojaukset kunnossa. Eikö se näin mene että mitä enemmän tankkaa autoon bensaa sen paremmin kulkee.
Just juu. Pienen ajan sisällä monen rokotteen ottaminen on minusta hiukan arvelluttavaa. Kuinka käy oman puolustusjärjestelmän ja kertymät lääkeaineen lisäaineista jne.
Mutta mä olenkin ikuinen skeptikko.
- Anonyymi
hammashoitolaitos kuin Olkivoimala niin, oli sellaisia karamellin näköisiä juttuja niitä saa asiakkaat otta mielenmäärin, mutta kysyin sitten hammasjoltain hoitajalta: eivät ole karkke vaan hammastahaa pienieä paketteja nuo.
Silloin hoitaja naurahti että: totta ne näyttävät karamelleille nuo - Anonyymi
hyvä joo heti kun päääset hammashoidosta pis niiin hoitajalla on tiskillää tarjolla karkke paljoa asiaakkat saaat otta miten paljon haluaa, paitsi eifät olleet karkkeja vaah hmamasjuttuja, karkin näköisiä.
- Anonyymi
Montakohan valtakunta on ottanut. Häntä ei ole palstalla nyt kovin paljon tainnut näkyä.
Mulla on 2 rokotetta.
Kerran ollut korona oireita mutta sain negatiivisen tuloksen.😁
Pahempi olo tulee kun hakee rokotetteen.- Anonyymi
En taida enää neljättä rokotetta hakea, vaikka se tulisikin laajempaan jakeluun. 3 rokotetta ja sairastettu tauti saa luvan riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763163Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2422039- 671956
- 711654
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51406Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391264MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241028- 64986
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23986Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165927