4. rokote haettu

Anonyymi

Hyötyliikuin ja käväisin riskiryhmäläisenä hakemaan neljännen covid piikin.

Kun saavuin takaisin kotiini, niin taivas repesi. Olenkohan syntynyt onnelllisten tähtien alla, vai näyttääkö karma voimaansa?

18

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minuakin kehoitettiin riskiryhmäläisenä hakemaan neljäs, vaan kun en ole ottanut vielä kolmattakaan.

• Sama, mutta vois kyllä käydä hakemassa sen kolmannen...

• Disseisback kirjoitti:

Sama, mutta vois kyllä käydä hakemassa sen kolmannen...

Mä ajattelin pärjätä näillä kahdella.

• Anonyymi

Ota suoraan neljäs ja jätä kolmas välistä. Mullakii kaks sairastettu korona. Mutta en kyllä ole riskiryhmääkään, joten en varmaan enää tarvitse suoraan sitä neljättä ottaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ota suoraan neljäs ja jätä kolmas välistä. Mullakii kaks sairastettu korona. Mutta en kyllä ole riskiryhmääkään, joten en varmaan enää tarvitse suoraan sitä neljättä ottaa.

En taida ottaa enempää niitä rokotteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olis parempi pyytää kaksi kerralla jos se sitten suojaisi hyvin. Sitten taas 3 kuukauden kuluttua päivitys koska ethän halua olla Windows 3.1. Sekin tarvii päivityksiä viruksia vastaan. Piikki kuukauden välein on ihan kuin turvavyötä käyttäis.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Mä ajattelin pärjätä näillä kahdella.

Jaa... mä ehkä otan kolmannen jos saan...

• Disseisback kirjoitti:

Jaa... mä ehkä otan kolmannen jos saan...

Kyl varmaan saat. Se on jaettu käsittääkseni muillekin, kun riskiryhmille, saa korjata jos oon väärässä.

Kyl varmaan saat. Se on jaettu käsittääkseni muillekin, kun riskiryhmille, saa korjata jos oon väärässä.

Joo... poikakin tais ottaa, vaikka se on koronankin sairastanut..

Itse mietin vaan tätä syksyä, että nyt saattaa vaania korona nurkilla...🤔

• Disseisback kirjoitti:

Joo... poikakin tais ottaa, vaikka se on koronankin sairastanut..

Itse mietin vaan tätä syksyä, että nyt saattaa vaania korona nurkilla...🤔

Okei. Varmaan vaanii. Se vaan muuntuu jatkuvasti, eikä ole enää niin vaarallinen kun oli alkuun. Perusterveille.

Okei. Varmaan vaanii. Se vaan muuntuu jatkuvasti, eikä ole enää niin vaarallinen kun oli alkuun. Perusterveille.

Niin...mä mietin lähinnämeidän pikku työporukkaa, ettei sotkis kovin paljoa työkuvioita...

Mutta pitää seurailla...

• Anonyymi

Minä käyn hakemassa jo kahdeksatta. Otan kaverien puolestakin joten nyt on suojaukset kunnossa. Eikö se näin mene että mitä enemmän tankkaa autoon bensaa sen paremmin kulkee.

• Just juu. Pienen ajan sisällä monen rokotteen ottaminen on minusta hiukan arvelluttavaa. Kuinka käy oman puolustusjärjestelmän ja kertymät lääkeaineen lisäaineista jne.

Mutta mä olenkin ikuinen skeptikko.

• Anonyymi

hammashoitolaitos kuin Olkivoimala niin, oli sellaisia karamellin näköisiä juttuja niitä saa asiakkaat otta mielenmäärin, mutta kysyin sitten hammasjoltain hoitajalta: eivät ole karkke vaan hammastahaa pienieä paketteja nuo.

Silloin hoitaja naurahti että: totta ne näyttävät karamelleille nuo

• Anonyymi

hyvä joo heti kun päääset hammashoidosta pis niiin hoitajalla on tiskillää tarjolla karkke paljoa asiaakkat saaat otta miten paljon haluaa, paitsi eifät olleet karkkeja vaah hmamasjuttuja, karkin näköisiä.

• Anonyymi

Montakohan valtakunta on ottanut. Häntä ei ole palstalla nyt kovin paljon tainnut näkyä.

• Mulla on 2 rokotetta.
      Kerran ollut korona oireita mutta sain negatiivisen tuloksen.😁
      Pahempi olo tulee kun hakee rokotetteen.

• Anonyymi

En taida enää neljättä rokotetta hakea, vaikka se tulisikin laajempaan jakeluun. 3 rokotetta ja sairastettu tauti saa luvan riittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      4019
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      15
      3809
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      64
      3031
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      3012
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      147
      2585
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      63
      2433
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2153
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      112
      1528
    9. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      29
      1497
    10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      65
      1360
    Aihe