Mielenkiintoinen juttu Hesarissa tänään.
Monestihan seksityöläiset nähdään suomalaisten irstaiden setämiesten halujen uhreina.
"Ryhmäläisten mielestä alan ulkopuolella ihmisillä on seksityöstä ja sen tekijöistä vääränlaisia mielikuvia. Seksityöntekijät nähdään ikivanhaa mieskeskeistä maailmankuvaa palvelevina alistujina, usein myös työhön vasten tahtoaan pakotettuina uhreina."
”Harva seksityöntekijä ainakaan Tampereella käyttää huumeita. Useimmilla on erittäin hyvät elämänhallintataidot.”
"Kirjassa Johanna kirjoittaa nuorena ajatelleensa, että kyetäkseen myymään seksiä hänen tulisi kylmettää itsensä. Enää hän ei ajattele niin.
”Minusta ei tullut kylmä pystyäkseni tähän vaan päinvastoin pehmo, ihmisrakas ja ymmärtäväinen maailmanparantaja.”
Työssä Johanna kokee monenlaisia onnistumisen kokemuksia. Hän keskustelee aina asiakkaiden kanssa etukäteen siitä, mitä työ pitää sisällään. Se tekee työstä suostumuksellista, ei siis hyväksikäyttöä, kuten alasta usein puhutaan."
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008965621.html?utm_medium=alsoreadthese&utm_campaign=hs_tf&utm_source=www.is.fi
Seksityöläiset eivät läheskään aina ole uhreja
23
128
Vastaukset
- Anonyymi
Voithan sinäkin lähteä itseäsi myymään setämiehille, jos se niin kivaa on.
- Anonyymi
Mistä päättelit kommentoijan sukupuolen vai viittasitko siihen, että kyseisen puolustuspuheenvuoron pitäjä on mies joka voisi itse elää kuten saarnaa? Raikkaan feministinen klangi sulla tiedätkö ;) Henkilökohtainen on poliittista ja näinn ikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit kommentoijan sukupuolen vai viittasitko siihen, että kyseisen puolustuspuheenvuoron pitäjä on mies joka voisi itse elää kuten saarnaa? Raikkaan feministinen klangi sulla tiedätkö ;) Henkilökohtainen on poliittista ja näinn ikään
Mistähän päättelit, että olisin päätellyt jotain aloittajan sukupuolesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän päättelit, että olisin päätellyt jotain aloittajan sukupuolesta?
Se on kyllä jännä, että mistä voi olettaa tällaista taipumusta toisten toimintatavoista jopa henkilöintiin saakka
Asenne vaikuttaa, kuten kaikessa ja arvomaailma.
Joku voi kokea olevansa terapeutti ja parantaja, kun myy seksiä ja saa asiakkaan onnelliseksi. Jos niin itsensä ja asiansa näkee.
Minä ymmärrän kyllä ihanteen taustalla joka rinnastetaan auttamisenhaluun, vaihtokaupoin. Silti minusta ei ole tuollaiseen hyväntekeväisyyteen, mulle seksi liittyy rakkauteen ja rakkaus eli parisuhteeseen. Muut sitä ei multa saa. Halin voin antaa, muu on mulle pyhää.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Hommaa lukulasit, jos et nää lukea. Kirjoitin ihan selvää suomea, tällä kertaa. 🤓
Mutta tunnustat kuitenkin olevasi mies, eikö näin?
Anonyymi kirjoitti:
En voi tunnustaa mitään mikä ei ole totta. Ja mieliksesi en valehtele. En tunnusta siis.
- Anonyymi
En voi tunnustaa mitään mikä ei ole totta. Ja mieliksesi en valehtele. En tunnusta siis.
Jo on kumma jos moisen venkoilun jälkeen ei muka tajua...
Anonyymi kirjoitti:
Omko mun ajattelu sinusta jotenkin miehekästä vai miksi toitotat tätä mies mantraasi?
Anonyymi kirjoitti:
Jo on kumma jos moisen venkoilun jälkeen ei muka tajua...
Kysymys tuossa alla. Vastaa, kiitos.
- Anonyymi
Omko mun ajattelu sinusta jotenkin miehekästä vai miksi toitotat tätä mies mantraasi?
Lähinnä performatiivinen tapasi tuottaa naiseutta on aika surkuhupaisan läpinäkyvää ja päälleliimattua ja tekokepeää höttöä tai vastaavasti melodramaattista kukkua, eli kyllä on vastaukseni kysymykseesi. kiitos mielenkiinnosta.
Kysymys tuossa alla. Vastaa, kiitos.
Eli kun ei vastaa, niin päätelmä, pelkkää vittuilua ja huomionhakua miehittelijältä.
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä performatiivinen tapasi tuottaa naiseutta on aika surkuhupaisan läpinäkyvää ja päälleliimattua ja tekokepeää höttöä tai vastaavasti melodramaattista kukkua, eli kyllä on vastaukseni kysymykseesi. kiitos mielenkiinnosta.
Eli olet tavallista yksinkertaisempi yksilö mitä normaalisti yksilöt ovat. No syytön mä siihen olen. 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Jos naisewt jotain kuin avaruusolioita mutta hauskoja sellaisia.
Mutta jooh joku uusi SyFy-kanavan sarja jossa avaruusolento menee lääkäriksi. Resident Alien. - Anonyymi
No niin. Itse en tiedä aiheesta, eli seksin myymisestä mitään joten en voi puhua toisten puolesta ylemmyydentuntoisesti eli väistövelvollisuus sitoo, mutta tämä tällainen seksityön glorifioiminen on sinänsä kaksipiippuinen juttu ottaen huomioon sen, että kuinka huonossa asemassa moni tosiasiallisesti on esimerkiksi ihmiskauppaa muistuttavassa tilanteessa. Myös nainen voi muuten olla parittaja, joten sinänsä ymmärrän pointin fantasmaisesta ja usein naurettavat mittasuhteet saavassa mieskeskeisyydestä mihin viitattiin. Toisaalta myös patologinen fantasioiminen alisteisista positioista esimerkiksi viihdeteollisuuden kuvastojen kautta on enemmän kuin etovaa ja epärealistista.
- Anonyymi
Jos aloittaa työn tekemisen jo aamulla 0500 viiden aikqn tyulekin jo työn lopetus ja nuukkumaan menemin kello 1000 Gbal ime :D
Yhtä sarjaa pitäisi en ole ehtinyt vielä kasoa jaksoja, erittäin jännittävän Roman Polanskin jutun ja sitten Moar Motors dodgrn sponsoroiman jänniyttvän jututn :D - Anonyymi
Kyllä suomalaine opiskelija tyttö myy itseään rahasta eikä kukaan sutenööri ole vetämässä välistä. Helppo tienata tonni viikossa yksinäisiltä ätmeiltä.
- Anonyymi
Kävin tänään maksullisessa muttei erektio toiminut taaskaan
- Anonyymi
Rumat miehet on uhreja koska joutuvat käymään maksullisilla seksiä harrastamassa.
- Anonyymi
Prostituution maailmaan mahtuu valtavan paljon eri variaatioita aina seksiterapiasta mitä julmimpaan ihmiskauppaan. Se kuitenkin on varmaa, että seksibisnes on hyvin ongelmallinen ala. Asiakkaan voi olla esim. vaikea varmistua siitä, että seksityöläinen on varmasti täysi-ikäinen ja tekee työtään omasta vapaasta tahdostaan. Näin myös Suomessa, ei tämä mikään lintukoto ole vaan ihmiskauppaa tapahtuu täällä meilläkin, joten tarkkana kannattaa olla.
Mielestäni on ihan ok, jos joku haluaa hankkia toimeentulonsa prostituoituna, jos se perustuu aitoon vapaaseen tahtoon ja kaikki osapuolet ovat oikeustoimikelpoisia ja täysi-ikäisiä. Seksuaalityöllä on paikkansa. Monelle maksullinen seksi saattaa olla esim. ainoa tapa kokea läheisyyttä tai sitten helppo ja nopea tapa hoitaa asia ilman turhia suhdesotkuja. Mikä minä sitä olen tuomitsemaan, vaikka omaan arvomaailmaan se ei sopisikaan.
Sitten taas tullaan toiseen ääripäähän, jossa prostituoiduiksi kaapataan pieniä lapsia. Nuoria tyttöjä ja poikia, joilla ei ole muuta arvoa, kuin kerryttää rikollisten pankkitilin saldoa ja tyydyttää sairaiden paskiaisten mielihaluja. Pelkästään Intiassa katoaa vuosittain n 50 000 lasta, joista valtaosan kohtalo ei selviä koskaan. Se kuitenkin tiedetään, että moni heistä kokee karun kohtalon pimeässä seksibisneksessä. Se on sydäntä raastavan kauheaa. - Anonyymi
Johanna on ammattilainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323029Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712688Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641708Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591572
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451228
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051063Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022