Onko tuttuja vinkkejä

Anonyymi

Vanhemmilta iso vanhemmilta ja sukulaisilta naisille ota rikas ja varakas mies ja voit hyvin raha on rakkaus ja jännä elämä ei oo tylsää ja miehille ota hyvä vaimo ja oikeasti rakastamasi nainen itsellesi ja pidä siitä hyvää huolta

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja naisille valitse aina se jolla eniten rahaa ja varakkuutta ja omaisuutta raha on rakkaus ja miehille valitse se nainen jota oikeasti sydämmeltäsi rakastat aitoa rakkautta ei voita mikään ja ole onnellinen ja rakkautta oikeaa ei voi ostaa

• Joo. Isän äiti aina muistutteli mua, että kannattaa ottaa varakas puoliso eikä köyhää runttia. Elämä on mukavempaa.

Etsi sinäkin Jasu rikas ja nimekäs mies. Heh, tahallani vein työttömän näytille. 😂

Rikas ei ole välttis nääs rakas. Eikä rakas rikas, mutta rakas.

• He on aina ollu siinä isovanhemmat ärsyttäviä, että on ollu olevinaan parempaa väkeä ja rusinapulla uskovaisia, teennäisiä ja tekopyhiä. Vastenmielisiä. Vaan enpä ole ollu vuosiin väleissäkään, en kaipaa tommosia ihmisiä elämääni edes sukulaisina. Olkoo missä lystäävät.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

He on aina ollu siinä isovanhemmat ärsyttäviä, että on ollu olevinaan parempaa väkeä ja rusinapulla uskovaisia, teennäisiä ja tekopyhiä. Vastenmielisiä. Vaan enpä ole ollu vuosiin väleissäkään, en kaipaa tommosia ihmisiä elämääni edes sukulaisina. Olkoo missä lystäävät.

Jos on joskus oltu nk. "parempaa" väkeä aatelisina, niin ei se nyt helvetti tarkoita yhtään mitään muuta, kun ennen oli luokkajako sellainen. Kermaperseet ja kyykytettävät.

• Anonyymi

Ei ole tuttuja. Ei ole puuttunut mun vanhemmat tälläsiin asioihin kun ei ne puuttuneet mihinkään muuhunkaan. Just ja just tykkäsivät musta. Oon sen antanut kyllä niille jo anteeksi. Melkein. Eikä ole sukulaisetkaan kun ei ne tiedä kuka olen enkä minä ketä ne on. Mun lemppari mummu idästä tykkäs musta ja olin sen suosikki ja se ei ikinä olis tollasia sanonut. Mun kummisetä sano että musta tulee vielä jotain upeeta ja se oli oikeessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2583
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2222
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1425
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1300
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1066
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      991
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe