Vanhemmilta iso vanhemmilta ja sukulaisilta naisille ota rikas ja varakas mies ja voit hyvin raha on rakkaus ja jännä elämä ei oo tylsää ja miehille ota hyvä vaimo ja oikeasti rakastamasi nainen itsellesi ja pidä siitä hyvää huolta
Onko tuttuja vinkkejä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja naisille valitse aina se jolla eniten rahaa ja varakkuutta ja omaisuutta raha on rakkaus ja miehille valitse se nainen jota oikeasti sydämmeltäsi rakastat aitoa rakkautta ei voita mikään ja ole onnellinen ja rakkautta oikeaa ei voi ostaa
Joo. Isän äiti aina muistutteli mua, että kannattaa ottaa varakas puoliso eikä köyhää runttia. Elämä on mukavempaa.
Etsi sinäkin Jasu rikas ja nimekäs mies. Heh, tahallani vein työttömän näytille. 😂
Rikas ei ole välttis nääs rakas. Eikä rakas rikas, mutta rakas.He on aina ollu siinä isovanhemmat ärsyttäviä, että on ollu olevinaan parempaa väkeä ja rusinapulla uskovaisia, teennäisiä ja tekopyhiä. Vastenmielisiä. Vaan enpä ole ollu vuosiin väleissäkään, en kaipaa tommosia ihmisiä elämääni edes sukulaisina. Olkoo missä lystäävät.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
He on aina ollu siinä isovanhemmat ärsyttäviä, että on ollu olevinaan parempaa väkeä ja rusinapulla uskovaisia, teennäisiä ja tekopyhiä. Vastenmielisiä. Vaan enpä ole ollu vuosiin väleissäkään, en kaipaa tommosia ihmisiä elämääni edes sukulaisina. Olkoo missä lystäävät.
Jos on joskus oltu nk. "parempaa" väkeä aatelisina, niin ei se nyt helvetti tarkoita yhtään mitään muuta, kun ennen oli luokkajako sellainen. Kermaperseet ja kyykytettävät.
- Anonyymi
Ei ole tuttuja. Ei ole puuttunut mun vanhemmat tälläsiin asioihin kun ei ne puuttuneet mihinkään muuhunkaan. Just ja just tykkäsivät musta. Oon sen antanut kyllä niille jo anteeksi. Melkein. Eikä ole sukulaisetkaan kun ei ne tiedä kuka olen enkä minä ketä ne on. Mun lemppari mummu idästä tykkäs musta ja olin sen suosikki ja se ei ikinä olis tollasia sanonut. Mun kummisetä sano että musta tulee vielä jotain upeeta ja se oli oikeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222583Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262222Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791425- 561300
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671066- 36991
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914