Hei!
Olin vast ikään puheissa "omavalmentajani" kanssa. Hän laittoi työhakusuunitelmaan kirjauksen Gradus -työllistämisprojektiin yhteyden ottamisesta. Nyt luin kuitenkin että tuo yhdistys/projekti on tiiviissä yhteistyössä
kierrätyskeskuksen kanssa. Onko niin että tämä on naamioitu yritys tuputtaa puoliväkisin orjatyötä minulle? Eli suomeksi kysyttynä onko tuo ansa, josta ei lopulta
anneta perääntyä? Niskakarvat vähän nousi kun luin tuosta yhteistyöstä. On suomen
vaiettu HÄPEÄ että meillä on yhä isojakin toimijoita jotka käytännössä teettävät ilmaistöitä . K-KAUPPA KETJU on yksi pahimmista(eivät yleensä työllistä lopulta)
Onko Gradus työllistämisprojekti "ansa"
15
703
Vastaukset
- Anonyymi
En itse tiedä tuosta. Onko tuo pk seudulla vai muuallakin?
- Anonyymi
Tuo on pk seudulla kyllä
- Anonyymi
Valmennus on tätä: Valmentaja töissä vaikka jossain toimialapalvelussa. Tarjoavat puolipäivätyötä. Eivät edes kysy, sopiiko. Tarkoitus on siis kaapata ihminen heti firman listoille. Eivät ymmärrä sitä, että täyskasvunen ihminen elä 11 e tuntipalkalla. Sen takia kannattaa välttää joka ikistä infoa, jossa "valmentaja" paikalla.
- Anonyymi
Tää nyt ei ihan suoraan tähän kuulu, mutta mä vedän parhaillaan Gradusta kitusiini tässä takapihalla. On nimittäin votkamerkki, ei kylläkään ihan premiumia....
- Anonyymi
KAIKKI työllistämisprojektit ovat kusetusta.
Kaikki mikä alkaa "työllistämis-" sanalla on varmaa kusetusta. Loppuosa yhdyssanasta voi olla "projekti" "valmennus" "kurssi" "koulutus" "ohjaus" "hanke" tai mitä tahansa muuta.
Kaikki "työllistämis"- mikälie- pelleilyt ovat kusetusta. Siitä voit olla 100% varma.- Anonyymi
Kysy aina mikä on palkka jos palkaa ei makseta on kyse ilmaistalkoista.
Sano että eiköy kun tatviit palkaa ja ilmamsitöissä ei kerkee hakee palkka töitä kyllin tehokkaasti
- Anonyymi
Nyt tarvittaisiin pian tietoa tuosta paikasta enemmän!! onko joillain kokemusta. Omavalmentaja(olevinaan valmentaja!) laittoi tuon suunitelmaan. Se ei ole velvoittava toki, mutta suunitelmaan kirjattu. Kuitenkin aloittajan ohella IHMETTELIN miksi tuossa on taustalla kierrätyskeskus mukana???? Miksi? haiskahtaa ensikuulemalta vähän erikoiselta. Omavalmentajan soitto oli minulle muutenkin suoraan sanottuna pettymys. Ei oikein jäänyt konkretiaa käteen. tuntuma oli se että "kunhan muistat hakea mekaanisesti ne 4 paikkaa ettei tuet katkea" . ei tuntunut kiinnostavan se että työllistyn.
- Anonyymi
Sano että kierrätyskeskus ei käy olet allerginen näytteille
Oksennsenat heti jausta
- Anonyymi
siis tuosta Gradus-työllisyysprojektista. Mikä ihme tuo on?
- Anonyymi
onko kokemusta?
- Anonyymi
No, soita sinne ja kysy mitä tekevät. Väärällä nimellä tietenkin. Työnkuva jne. Sitten keksit jonkun sairauden, vaikka pölyallergia. Minä vältin tälleen yhden vedätyksen alipalkkauksineen. Vaiva kyllä oli. Ite inhoon likasia rättejä. Tollanen paikka olis loukko minulle, kun olen työskennellyt siisteissä työympäristöissä.
- Anonyymi
En halua mitää duunii.antqqkaa mun olla n. Please
- Anonyymi
Joo ilmaistöihin ei kannata mennä
Sanot että tatviit töitä
Ei talkoita piste
Kysy aina mikä on palkaa jos palkaa ei makseta on kyse ilmaistöistä. - Anonyymi
Koska kyseessä ei ole palkkatyö niin mitään työvelvoitetta tämä ei tarkoita! Persettä penkkiin ja se ei nouse ennen kuin maksetaaan sellainen tuntipalkka tarpeeksi työtunteja viikossa, että tämä riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia.
- Anonyymi
Ota yhteyttä sinne, sehän riitti, jos oli niin suunnitelmaan kirjattu.
Soita ja kysy onko tarjolla kokopäivätyötä ja millainen palkkaus.
Yleensä ei ole kokopäivätyötä, ja koska sitä pitää hakea, niin sanot että valitettavasti tarvit ensisijaisesti kokopäivätyön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628