Jos vähän jaksais kuunnella muiden mielipiteitä.
Ollaan uusperhe mulla 1 lapsi 14 -vuotias ja toisella puoliskolla ei lapsia. Ollaan tavattu 2019 ja hän muutti minun omistamaan taloon ja oltiin melkee niinku uusperhe. Raivikohtaukset ja ongelmat alkoi noin vuoden kuluttua. Alkuun syynä oli kun en pitänyt lapselle tarpeeksi kuria ja rajoja. Mustasukkaisuutta ollut jatkuvasti. Kummallekkin vaan ei aika riitä kun lapsi asuu mulla 90%. Nyt alkanut jatkuva riitely että pitäisi mennä naimisiin että kokis olevansa osa perhettä.vetoaa että kun minä kuolen niin ei saa jäädä yhteiseen taloon asumaan. Myin siis oman talon pois ja ostettiin uusi talo puoliksi. Riidat on jatkuvia ja fyysistä ja henkistä väkivaltaa on päivittäin. Olen ilmoittanut etten ole kihloihin menossa ennen kunnon pohja parisuhteella. Korjautuisko kaikki ongelmat muka jos ois lupaus yhteisestä tulevaisuudesta. Eikö riittäny että saatoin itseni kuseen ostamalla talon puoliksi. Erosta puhutaan päivittäin ja syy on kun en kosi. Hän on kosinu minua mutta en ole tahtonut. Haluaisin että lapsella ois turvallista kotona ja ei tarvis pelätä koko ajan millon riidellään. Ymmärrän että yhteistä aikaa on vähän mutta silloin kun sitä on niin yleensä riidellään.
Terapiassa on käyty yhdessä ja erikseen. Lapsella perheneuvola kontakti.
Jaksaako kauaa
Anonyymi
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392000
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 63534
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447