Vähennä sähköä

Anonyymi

Sähköä voi säästää ,aikatauluta sähkötarpeesi ja kuluta sen mukaan.

13

1645

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistäkhän sähköyhtiöstä uimahalliin tulee sähköt ,,onko t..mäellä tietoa ?

• Anonyymi

Eikö hän ole jo maakuntabeuvos. Lordi vähintään.

• Anonyymi

Köyhät taas valittaa mä lataan Teslaa sähköllä. Jeh.

• Anonyymi

Turhaan poistit kirjoitukseni,et ehtinyt.Kiitos vaan haukkuma nimityksistä,tuliko hyvä mieli.Sitä saat,mitä tilaat.

• Anonyymi

Hetassa alkoi sähkön säästö kampanjat, ensin kolmena aamuna.

• Anonyymi

Keitän päivittäin mukillisen kahvia sähköenergiaa käyttäen. Miten rytmitän sähkönkäyttöni niin että se vähenee kahvimäärän vähentymättä?

• Anonyymi

Nokipannu kahvit, nuotiopaikka pihalla.

• Anonyymi

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi.Minulla ei vaan ole kaikki hyvin,haluan loukata muita.Anteeksi wn voi itselleni mitään Pitäisi mennä hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi.Minulla ei vaan ole kaikki hyvin,haluan loukata muita.Anteeksi wn voi itselleni mitään Pitäisi mennä hoitoon.

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi.Minulla ei vaan ole kaikki hyvin, haluan loukata muita. PERSEREIKÄ MENE HOITOON Anteeksi en voi itselleni mitään

• Anonyymi

Se on sinun asia mistä reiästä tykkäät. Ei se kuulu muillem minä olen runkku. Ja sekään ei kuulu muille. Itseasiassa se pn terveellistä. Ehkäisee eturauhas syöpää. Että tämmöstäkin voi kirjoittaa eilä se loukkaa ketään.

• Anonyymi

Se on sinun asia mistä reiästä tykkäät. Ei se kuulu muillem minä olen runkku. Ja sekään ei kuulu muille. Itseasiassa se pn terveellistä. Ehkäisee eturauhas syöpää. Että tämmöstäkin voi kirjoittaa eilä se loukkaa ketään.Ihanaa että sie ymmärrät,tuutko taas sun luo tiedät kyllä miksi.

• Anonyymi

Ootte te tyhmiä kun ette tajua mikä tää juttu on.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      44
      2221
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      702
      1480
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1162
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      130
      1059
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      963
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      893
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      734
    8. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      694
    9. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      116
      688
    10. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      77
      592
    Aihe