Vähennä sähköä

Anonyymi

Sähköä voi säästää ,aikatauluta sähkötarpeesi ja kuluta sen mukaan.

13

1644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistäkhän sähköyhtiöstä uimahalliin tulee sähköt ,,onko t..mäellä tietoa ?

• Anonyymi

Eikö hän ole jo maakuntabeuvos. Lordi vähintään.

• Anonyymi

Köyhät taas valittaa mä lataan Teslaa sähköllä. Jeh.

• Anonyymi

Turhaan poistit kirjoitukseni,et ehtinyt.Kiitos vaan haukkuma nimityksistä,tuliko hyvä mieli.Sitä saat,mitä tilaat.

• Anonyymi

Hetassa alkoi sähkön säästö kampanjat, ensin kolmena aamuna.

• Anonyymi

Keitän päivittäin mukillisen kahvia sähköenergiaa käyttäen. Miten rytmitän sähkönkäyttöni niin että se vähenee kahvimäärän vähentymättä?

• Anonyymi

Nokipannu kahvit, nuotiopaikka pihalla.

• Anonyymi

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi.Minulla ei vaan ole kaikki hyvin,haluan loukata muita.Anteeksi wn voi itselleni mitään Pitäisi mennä hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi.Minulla ei vaan ole kaikki hyvin,haluan loukata muita.Anteeksi wn voi itselleni mitään Pitäisi mennä hoitoon.

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi.Minulla ei vaan ole kaikki hyvin, haluan loukata muita. PERSEREIKÄ MENE HOITOON Anteeksi en voi itselleni mitään

• Anonyymi

Se on sinun asia mistä reiästä tykkäät. Ei se kuulu muillem minä olen runkku. Ja sekään ei kuulu muille. Itseasiassa se pn terveellistä. Ehkäisee eturauhas syöpää. Että tämmöstäkin voi kirjoittaa eilä se loukkaa ketään.

• Anonyymi

Se on sinun asia mistä reiästä tykkäät. Ei se kuulu muillem minä olen runkku. Ja sekään ei kuulu muille. Itseasiassa se pn terveellistä. Ehkäisee eturauhas syöpää. Että tämmöstäkin voi kirjoittaa eilä se loukkaa ketään.Ihanaa että sie ymmärrät,tuutko taas sun luo tiedät kyllä miksi.

• Anonyymi

Ootte te tyhmiä kun ette tajua mikä tää juttu on.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe