Vähennä sähköä

Anonyymi

Sähköä voi säästää ,aikatauluta sähkötarpeesi ja kuluta sen mukaan.

13

1573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistäkhän sähköyhtiöstä uimahalliin tulee sähköt ,,onko t..mäellä tietoa ?

• Anonyymi

Eikö hän ole jo maakuntabeuvos. Lordi vähintään.

• Anonyymi

Köyhät taas valittaa mä lataan Teslaa sähköllä. Jeh.

• Anonyymi

Turhaan poistit kirjoitukseni,et ehtinyt.Kiitos vaan haukkuma nimityksistä,tuliko hyvä mieli.Sitä saat,mitä tilaat.

• Anonyymi

Hetassa alkoi sähkön säästö kampanjat, ensin kolmena aamuna.

• Anonyymi

Keitän päivittäin mukillisen kahvia sähköenergiaa käyttäen. Miten rytmitän sähkönkäyttöni niin että se vähenee kahvimäärän vähentymättä?

• Anonyymi

Nokipannu kahvit, nuotiopaikka pihalla.

• Anonyymi

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi.Minulla ei vaan ole kaikki hyvin,haluan loukata muita.Anteeksi wn voi itselleni mitään Pitäisi mennä hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi.Minulla ei vaan ole kaikki hyvin,haluan loukata muita.Anteeksi wn voi itselleni mitään Pitäisi mennä hoitoon.

Kyllä teitä nyt joku narraa ja pahanpäiväisesti, jos kaikki ei ole kohdallaan mitäs sille voi.Minulla ei vaan ole kaikki hyvin, haluan loukata muita. PERSEREIKÄ MENE HOITOON Anteeksi en voi itselleni mitään

• Anonyymi

Se on sinun asia mistä reiästä tykkäät. Ei se kuulu muillem minä olen runkku. Ja sekään ei kuulu muille. Itseasiassa se pn terveellistä. Ehkäisee eturauhas syöpää. Että tämmöstäkin voi kirjoittaa eilä se loukkaa ketään.

• Anonyymi

Se on sinun asia mistä reiästä tykkäät. Ei se kuulu muillem minä olen runkku. Ja sekään ei kuulu muille. Itseasiassa se pn terveellistä. Ehkäisee eturauhas syöpää. Että tämmöstäkin voi kirjoittaa eilä se loukkaa ketään.Ihanaa että sie ymmärrät,tuutko taas sun luo tiedät kyllä miksi.

• Anonyymi

Ootte te tyhmiä kun ette tajua mikä tää juttu on.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6775
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6503
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6292
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4092
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2399
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      46
      2138
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      138
      1501
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1462
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe