Silleen saa kumppanin

Anonyymi

Kun menee vaan ihmisten eteen ja pyytää treffeille.
Viinaa ei tarvita vaan rohkeutta pyytää treffeille.

14

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No pitkälti näinhän se menee. Pitää vaan uskaltaa mennä tykö ja puhua. Ehkäpä kysyä samalla kertaa jo tapamaan kahvilla tms?

• Anonyymi

Joo hyvä neuvo. Minä pyysin ihan selvinpäin kun en kännissä ole juuri koskaan. Olin todella rohkee ja sain pakit.

• Anonyymi

Mutta ehkä ne pakit johtu siitä etten mennyt eteen vaan olin vierellä. Voiko se vaikuttaa pakkeihin?

• Anonyymi

Mitäs yhdet pakit?
        Kun näin aluksi kysyt vaikka sadalta sopivalta niin katsotaan sitten onko tärpännyt, veikkaan, että on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs yhdet pakit?
        Kun näin aluksi kysyt vaikka sadalta sopivalta niin katsotaan sitten onko tärpännyt, veikkaan, että on.

Miksi minä sataa yrittäisin. Veikkasit oikein, tärppää vähemmästäkin.

• Totta, tyhjän saa pyytämättäkin.

• Jos joku tuntematon selvinpäin tulee eteeni ja pyytää treffeille, mä kyllä pelästyisin.
      Humalaiselta nyt voi odottaa mitä tahansa.

• Anonyymi

Näin toimimalla olen saanut pakkeja. Ihan uskomatonta! Yksi ei lähde treffeille, kun on Jehovan Todistaja, joka on vapaa valitsemaan kumppanin vain omiensa joukosta. Toinen kertoo olevansa lesbo. Että sellaista.

Erikoisiin naisiin minäkin kiinnitän huomioni ensimmäisenä...

• Anonyymi

Koskaan en ole selvinpäin päässyt treffeille. Huppelissa olen päässyt aina.

• Anonyymi

Ajatuksena toimii noin. Käytännön tasolla pitäisi olla somealustat joista selvittää suhde status.
      Varattua on karseaa vikitellä tietämättä.
      Ihmisten uteliaisuus juontaa juurensa siihen että toisten asioita pitää utsia jotta osaa koukata oikeaan saumaan.

• Anonyymi

Ei se noin mene tosielmässä kuten aloittaja kirjoittaa , baarit parhaita , siellä myös naiset voisivat osoittaa kiinnostuneensa , näinhän ei yleensä ole ja ite ainakaan viitsi vonkaamaan alkaa vierasta ihmistä , etovaa hommaa ja narrin maine !

• Anonyymi

Treffeille lähtisin heti jos joku pyytää 😊

• Anonyymi

Näin se menee jos on komea, tasokas, urheilullinen ja menestyvä alfauros.

Näin se ei mene jos on tylsä, kilti ja kunnollinen homssuinen kilttimies ilman kunnon palkkaa. Silloin saa korkeintaan läpsäisyn naamalle ja #metoo-syytteet niskaansa. Naiset eivät voimaantuneet itsenäisiksi ja vahvoiksi feministeiksi siksi, että voisivat alkaa äideiksi isoille kilttimiesvauvalapsille. Vahva ja voimaantunut nainen ansaitsee vahvan ja menestyvän miehen.

t. tosiasiamies

• Anonyymi

Naisiin tutustuu viinaa juomalla baareissa. Baarissa mies menee naiselle esittäytymään kuka on ja siitä se tutustuminen alkaa. Kokeilkaa kadulla samaa niin naista ei kiinnosta. Baarissa nainen haluaa tutustua.

T: viinamies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      276
      2659
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      360
      1785
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      53
      1441
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      18
      1379
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1373
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      302
      1226
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1115
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1094
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      852
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      844
    Aihe