Pellon kalastusliike

Anonyymi

Tehtiin kavereiden kanssa elokuussa tavaksi muodostunut lohensoutureissu länsi-Suomesta Kolariin ja oli iloinen yllätys huomata, että Pelloon oli ilmestynyt kalastusliike.
Vaappuja löytyi mukava määrä ja uittoallas oli hyvä lisä.
Muutenkin valikoimaa oli pienen kylän liikkeeksi vähintäänkin riittävästi ja liike itsessään todella viihtyisä.
Mutta sitten se ISO mutta, asiakaspalvelu.
Tiskin takana nuori iso miehenalku, jolta puuttuivat asiakaspalvelutaidot kokonaan.
Sisälle tultaessa ei edes tervehditty ja muutenkaan ei ollut tervetullut olo.
Kyllä kalastusliikkeen myyjältä odottaisi saavansa viimeiset vinkit paikoista ja vieheistä ennen kalastusta, mutta tämä kaveri ei ilmeisesti ollut kalamies itse lainkaan.
Joka tapauksessa mahtava idea ja onnea uudelle yritykselle.
Ps.meiltä jäi vaaput ostamatta, koska asiakaspalvelu jäi uupumaan. Ehkä ensi vuonna homma toimii paremmin.

16

2651

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä ja edullinen liike! Eikös se palvelukin parane, kunhan kokemusta karttuu.

• Anonyymi

Eipä ole ainut missä ei palvelu alttiita yrittäjiä ei ole,muutakin mulkoilevat kuin vihassa olisit kun asiakkaita tulee?En tiiä onko suvun vika?Tämä kalastusliike on uusi tulokas tänne ja varmaan tilanne muuttuu ens kesäksi kun eka kesä harjoiteltiin!!!

• Anonyymi

Kiire on luultavasti heillä ollut koko kesän kun liikettä pistetty kasaan ja kaikkea muuta organisoitu. Joskus voi olla että joku asiakas jää huomioimatta. Itse ainakin kysyin apua ja sain sitä enemmän kuin tarpeeksi kalapaikatkin tietoon tältä nuorelta henkilöltä. He kyllä auttavat aina!

Ja kokemusta nuorella henkilöllä kyllä on 10 vuotta mitä hän kertoi minulle.

Suomalaisen luonne ei ole ulosmenevä mutta apua saa aina kysymällä vaikka kadulla sen olen oppinut. Ja minä sain siis itse ainakin 10/10 palvelua heiltä kun vain kävin sitä kysymässä!:)

• Anonyymi

Liikkeessä ilmeisesti kaksi myyjää. Paikallinen kaveri on kova hauen ja ahvenen kalastaja ja muutenkin palvelualtis myyjä.
        Isompi kaveri on ilmeisesti omistaja ja jostain ulkopaikkakunnalta. Itselle jäi ainakin kuva todella ylpeästä kaverista.
        Lisäksi suoraansanottuna valehteli lohensoutuvälineistä. Jos olisin ollut itse tietämätön, minulle olisi myyty lohenkalastukseen kelpaamattomia vapoja kehujen kera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikkeessä ilmeisesti kaksi myyjää. Paikallinen kaveri on kova hauen ja ahvenen kalastaja ja muutenkin palvelualtis myyjä.
        Isompi kaveri on ilmeisesti omistaja ja jostain ulkopaikkakunnalta. Itselle jäi ainakin kuva todella ylpeästä kaverista.
        Lisäksi suoraansanottuna valehteli lohensoutuvälineistä. Jos olisin ollut itse tietämätön, minulle olisi myyty lohenkalastukseen kelpaamattomia vapoja kehujen kera.

Kumpikaanhan heistä ei souda lohta eli virheitä voi sattua. Saanko kysyä mitä vapaa hän koitti myydä sulle?

• Anonyymi

Oli aikakin! Lohenkalastuspääkaupunki tarvitsee oman kalastusliikkeen!
      Myyjäksi vielä kokenut paikallinen lohimies, jolla riittää tarinaa. Ohikulkijat pysäävät kalastusliikkeessä tarinoiden ja vinkkien takia.
      kalastustarvikkeita saa nykyään netistäkin halvemmalla.
      Voisivat ottaa aseet ja panokset myyntiin.

• Anonyymi

Sen verran bisneksestä tiedän, että juttelu ei liikettä elätä. Jos panoksia ja aseita myyt niin vaatii valtavat investoinnit. Eikö tässä liikkeessä myydä aitoja paikallisen tekemiä lohivaappuja. Enkä usko myyjien valehteluun. Nuoret ovat tottuneet kännykkään ja juttelutaito meiltä kaikilta on hävinnyt somen ihme maailmaan. Mukava kun on jossakin erikoisliike!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran bisneksestä tiedän, että juttelu ei liikettä elätä. Jos panoksia ja aseita myyt niin vaatii valtavat investoinnit. Eikö tässä liikkeessä myydä aitoja paikallisen tekemiä lohivaappuja. Enkä usko myyjien valehteluun. Nuoret ovat tottuneet kännykkään ja juttelutaito meiltä kaikilta on hävinnyt somen ihme maailmaan. Mukava kun on jossakin erikoisliike!!!

Kerran olen käynyt ja tulevaisuudessakin ostan kalastusvälineet Rovaniemeltä.
        Siikaverkkoja ja vieheitä taimenen uisteluun ei löytynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran olen käynyt ja tulevaisuudessakin ostan kalastusvälineet Rovaniemeltä.
        Siikaverkkoja ja vieheitä taimenen uisteluun ei löytynyt.

Kannattaa asioida Rovaniemellä. Näin ne palvelut saadaan pysymään Pellossa. Äly hoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkeästi olet täysin pihalla matkailualan bisneksestä, jos tosissasi väität tuollaista.
        Ja luen kalastusliikkeen matkailualan yritykseksi, ainakin ohi ajaessa mainostavat majoitus- ja opaspalveluja.
        Tarinat ja legendat ne juuri pitävät pienet liikkeet pystyssä tänä päivänä ja erottavat liikkeet valtavirrasta.
        Pitääkin ihan pysätä joku päivä liikkeessä, vaikkei kalastusta tulekkaan harrastettua.
        Ja mitä keskustelutaitoihin tulee, niin kyllä omasta kokemuksestani pohjoisessa on oikeinkin sanavalmista ja reipasta nuorisoa.
        Lähes kaikista turisteille suunnatuista liikkeistä Oulusta Kilpisjärvelle saa erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Ja etelään verrattuna asiakkaalla on lähes aina tervetullut olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa asioida Rovaniemellä. Näin ne palvelut saadaan pysymään Pellossa. Äly hoi.

Todellakin kannattaa asioida Rovaniemellä, säästää sievoset eurot. Lisäksi saa hyvää palvelua eikä teennäistä väkisin väännettyä hymyä mitä Pellossa. Minä haen kaikki Rovaniemeltä. Pellossa asioin ainoastaan Icassa Ruotsin puolella.
        Pellossa kannattaa asua ainoastaan halpojen vuokrien takia ja nostaa korvauksia Kelasta jos on niihin oikeutettu.

• Anonyymi

Kalastusliikkeissä yritetään jatkuvasti kalastaa asiakkaita.Varma tieto.Ota yksi,kolmen hinnalla

• Anonyymi

Liikehän on hyvä lisä Pelloon! Harmi, ettei itse ole vielä sisälle asti päässyt. Kolmasti pysännyt mökkimatkalla ja joka kerta on ollut lappu luukulla. Kojamon kiusauksen yhteydessä oli tarkoitus vierailla ostoksilla, mutta kiinni oli! Hyvin on liikkeen pyörittävä, jotta on varaa pitää kiinni päivänä, kun kunnassa pyörii monta sataa kalamiestä!

• Anonyymi

Eiköhän tämäkin liike ole kiinni talven jälkeen. Ei erikoisliike kannata.

• Anonyymi

Kyllä Pellon lohensoutajat yhden kalastusliikkeen pitää pystyssä.
        Jokainen turisti pysähtyy matkallaan ja osaava kauppias saa myytyä turisteille tuotteita, joita eivät edes tienneet tarvitsevansa.

• Anonyymi

Tyhjänpäiväinen liike. Ei näe seuraavia lumia, näin sanottiin parlamentissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      43
      2040
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      79
      1351
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1341
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      15
      1224
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1105
    6. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      98
      1032
    7. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      75
      1010
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      160
      857
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      56
      792
    10. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      61
      748
    11. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      729
    12. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      86
      729
    13. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      45
      701
    14. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      698
    15. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      24
      687
    16. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      148
      685
    17. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      29
      673
    18. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      97
      665
    19. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      657
    20. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      51
      637
    Aihe