Pellon kalastusliike

Anonyymi

Tehtiin kavereiden kanssa elokuussa tavaksi muodostunut lohensoutureissu länsi-Suomesta Kolariin ja oli iloinen yllätys huomata, että Pelloon oli ilmestynyt kalastusliike.
Vaappuja löytyi mukava määrä ja uittoallas oli hyvä lisä.
Muutenkin valikoimaa oli pienen kylän liikkeeksi vähintäänkin riittävästi ja liike itsessään todella viihtyisä.
Mutta sitten se ISO mutta, asiakaspalvelu.
Tiskin takana nuori iso miehenalku, jolta puuttuivat asiakaspalvelutaidot kokonaan.
Sisälle tultaessa ei edes tervehditty ja muutenkaan ei ollut tervetullut olo.
Kyllä kalastusliikkeen myyjältä odottaisi saavansa viimeiset vinkit paikoista ja vieheistä ennen kalastusta, mutta tämä kaveri ei ilmeisesti ollut kalamies itse lainkaan.
Joka tapauksessa mahtava idea ja onnea uudelle yritykselle.
Ps.meiltä jäi vaaput ostamatta, koska asiakaspalvelu jäi uupumaan. Ehkä ensi vuonna homma toimii paremmin.

16

2154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä ja edullinen liike! Eikös se palvelukin parane, kunhan kokemusta karttuu.

    • Anonyymi

      Eipä ole ainut missä ei palvelu alttiita yrittäjiä ei ole,muutakin mulkoilevat kuin vihassa olisit kun asiakkaita tulee?En tiiä onko suvun vika?Tämä kalastusliike on uusi tulokas tänne ja varmaan tilanne muuttuu ens kesäksi kun eka kesä harjoiteltiin!!!

    • Anonyymi

      Kiire on luultavasti heillä ollut koko kesän kun liikettä pistetty kasaan ja kaikkea muuta organisoitu. Joskus voi olla että joku asiakas jää huomioimatta. Itse ainakin kysyin apua ja sain sitä enemmän kuin tarpeeksi kalapaikatkin tietoon tältä nuorelta henkilöltä. He kyllä auttavat aina!

      Ja kokemusta nuorella henkilöllä kyllä on 10 vuotta mitä hän kertoi minulle.

      Suomalaisen luonne ei ole ulosmenevä mutta apua saa aina kysymällä vaikka kadulla sen olen oppinut. Ja minä sain siis itse ainakin 10/10 palvelua heiltä kun vain kävin sitä kysymässä!:)

      • Anonyymi

        Liikkeessä ilmeisesti kaksi myyjää. Paikallinen kaveri on kova hauen ja ahvenen kalastaja ja muutenkin palvelualtis myyjä.
        Isompi kaveri on ilmeisesti omistaja ja jostain ulkopaikkakunnalta. Itselle jäi ainakin kuva todella ylpeästä kaverista.
        Lisäksi suoraansanottuna valehteli lohensoutuvälineistä. Jos olisin ollut itse tietämätön, minulle olisi myyty lohenkalastukseen kelpaamattomia vapoja kehujen kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkeessä ilmeisesti kaksi myyjää. Paikallinen kaveri on kova hauen ja ahvenen kalastaja ja muutenkin palvelualtis myyjä.
        Isompi kaveri on ilmeisesti omistaja ja jostain ulkopaikkakunnalta. Itselle jäi ainakin kuva todella ylpeästä kaverista.
        Lisäksi suoraansanottuna valehteli lohensoutuvälineistä. Jos olisin ollut itse tietämätön, minulle olisi myyty lohenkalastukseen kelpaamattomia vapoja kehujen kera.

        Kumpikaanhan heistä ei souda lohta eli virheitä voi sattua. Saanko kysyä mitä vapaa hän koitti myydä sulle?


    • Anonyymi

      Oli aikakin! Lohenkalastuspääkaupunki tarvitsee oman kalastusliikkeen!
      Myyjäksi vielä kokenut paikallinen lohimies, jolla riittää tarinaa. Ohikulkijat pysäävät kalastusliikkeessä tarinoiden ja vinkkien takia.
      kalastustarvikkeita saa nykyään netistäkin halvemmalla.
      Voisivat ottaa aseet ja panokset myyntiin.

      • Anonyymi

        Sen verran bisneksestä tiedän, että juttelu ei liikettä elätä. Jos panoksia ja aseita myyt niin vaatii valtavat investoinnit. Eikö tässä liikkeessä myydä aitoja paikallisen tekemiä lohivaappuja. Enkä usko myyjien valehteluun. Nuoret ovat tottuneet kännykkään ja juttelutaito meiltä kaikilta on hävinnyt somen ihme maailmaan. Mukava kun on jossakin erikoisliike!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran bisneksestä tiedän, että juttelu ei liikettä elätä. Jos panoksia ja aseita myyt niin vaatii valtavat investoinnit. Eikö tässä liikkeessä myydä aitoja paikallisen tekemiä lohivaappuja. Enkä usko myyjien valehteluun. Nuoret ovat tottuneet kännykkään ja juttelutaito meiltä kaikilta on hävinnyt somen ihme maailmaan. Mukava kun on jossakin erikoisliike!!!

        Kerran olen käynyt ja tulevaisuudessakin ostan kalastusvälineet Rovaniemeltä.
        Siikaverkkoja ja vieheitä taimenen uisteluun ei löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran olen käynyt ja tulevaisuudessakin ostan kalastusvälineet Rovaniemeltä.
        Siikaverkkoja ja vieheitä taimenen uisteluun ei löytynyt.

        Kannattaa asioida Rovaniemellä. Näin ne palvelut saadaan pysymään Pellossa. Äly hoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran bisneksestä tiedän, että juttelu ei liikettä elätä. Jos panoksia ja aseita myyt niin vaatii valtavat investoinnit. Eikö tässä liikkeessä myydä aitoja paikallisen tekemiä lohivaappuja. Enkä usko myyjien valehteluun. Nuoret ovat tottuneet kännykkään ja juttelutaito meiltä kaikilta on hävinnyt somen ihme maailmaan. Mukava kun on jossakin erikoisliike!!!

        Selkeästi olet täysin pihalla matkailualan bisneksestä, jos tosissasi väität tuollaista.
        Ja luen kalastusliikkeen matkailualan yritykseksi, ainakin ohi ajaessa mainostavat majoitus- ja opaspalveluja.
        Tarinat ja legendat ne juuri pitävät pienet liikkeet pystyssä tänä päivänä ja erottavat liikkeet valtavirrasta.
        Pitääkin ihan pysätä joku päivä liikkeessä, vaikkei kalastusta tulekkaan harrastettua.
        Ja mitä keskustelutaitoihin tulee, niin kyllä omasta kokemuksestani pohjoisessa on oikeinkin sanavalmista ja reipasta nuorisoa.
        Lähes kaikista turisteille suunnatuista liikkeistä Oulusta Kilpisjärvelle saa erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Ja etelään verrattuna asiakkaalla on lähes aina tervetullut olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa asioida Rovaniemellä. Näin ne palvelut saadaan pysymään Pellossa. Äly hoi.

        Todellakin kannattaa asioida Rovaniemellä, säästää sievoset eurot. Lisäksi saa hyvää palvelua eikä teennäistä väkisin väännettyä hymyä mitä Pellossa. Minä haen kaikki Rovaniemeltä. Pellossa asioin ainoastaan Icassa Ruotsin puolella.
        Pellossa kannattaa asua ainoastaan halpojen vuokrien takia ja nostaa korvauksia Kelasta jos on niihin oikeutettu.


    • Anonyymi

      Kalastusliikkeissä yritetään jatkuvasti kalastaa asiakkaita.Varma tieto.Ota yksi,kolmen hinnalla

    • Anonyymi

      Liikehän on hyvä lisä Pelloon! Harmi, ettei itse ole vielä sisälle asti päässyt. Kolmasti pysännyt mökkimatkalla ja joka kerta on ollut lappu luukulla. Kojamon kiusauksen yhteydessä oli tarkoitus vierailla ostoksilla, mutta kiinni oli! Hyvin on liikkeen pyörittävä, jotta on varaa pitää kiinni päivänä, kun kunnassa pyörii monta sataa kalamiestä!

    • Anonyymi

      Eiköhän tämäkin liike ole kiinni talven jälkeen. Ei erikoisliike kannata.

      • Anonyymi

        Kyllä Pellon lohensoutajat yhden kalastusliikkeen pitää pystyssä.
        Jokainen turisti pysähtyy matkallaan ja osaava kauppias saa myytyä turisteille tuotteita, joita eivät edes tienneet tarvitsevansa.


    • Anonyymi

      Tyhjänpäiväinen liike. Ei näe seuraavia lumia, näin sanottiin parlamentissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe