Tiedän, että tämä kolauttaa palstan naisia, mutta naisen velvollisuus on toimia lämpöpatterina miehelle sängyssä ensi talvena, kun sähkökatkoja tulee ja asunto alkaa kylmenemään.
Naisen hoivavietin tulee hoivata lämpöä suomi miehille ja jokaisen miehen tulee saada talveksi nainen lämmittämään miehen kehoa.
Ei nainen tässä mitään häviä, nainen saa palkaksi lämpöä mieheltä eli fifti fifti.
Nainen olkoon nainen lämpöpatteri miehelle talvella
23
60
Vastaukset
- Anonyymi
Sori, mutta mä pikemmin imen kaiken lämmön kuin lämmitän. Parempi kun hankit vaikka kuumavesipullon.
Emo ihmisenä säästän lämpöni poikasilleni ja käärin heidät kainalooni vällyjen väliin lämpöiseen nukkumaan. Isäkin hyödyntäköön lämpönsä poikastensa suojaksi.
- Anonyymi
Useimmiten ne miehet ovat kyllä olleet niitä lämpöpattereita 🤔 Miehethän hohkaa ainakin kahden metrin päähän lämpöä. Minä vain viilentäisin vällyissä 😄
- Anonyymi
Mahtaako jääkylmät sormet ja varpaat lämmittää ketään?
- Anonyymi
Olen mies ja sormeni menevät valkoisiksi jo alle 10 lämpötilassa, kun ulkoilen, niin sormet menee valkoisiksi, joten nainen voisi tehdä palveluksen ja lämmittää kylmenneet sormeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja sormeni menevät valkoisiksi jo alle 10 lämpötilassa, kun ulkoilen, niin sormet menee valkoisiksi, joten nainen voisi tehdä palveluksen ja lämmittää kylmenneet sormeni.
No se on hyvä, jos pysyvät vielä valkosina. Omani menevät sinisiksi, varsinkin kynsien alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä, jos pysyvät vielä valkosina. Omani menevät sinisiksi, varsinkin kynsien alta.
Elinikää korkeintaan kuukausi, pumppu täysin sökö-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elinikää korkeintaan kuukausi, pumppu täysin sökö-
No ei sanonut lääkäri mitään viimekuussa, kun viimeksi tarkastuksessa kävin. Mun sormet on olleet tälläset jo teininä, että aika monta vuotta se "sökö pumppu on jo jaskanut" ja aika monta pitkää juoksulenkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa meneen sinisiksi minullakin ja silmät on jo siniset ja varsinkin varpaan kynnet menee harmaan sinisiksi.
Muutaman kerran olen yöllä heränyt, kun sydän hakkaa 150/min, kun mun leposyke on 50-60/min.
Sitten sydän jättää joka kolmannen lyönnin väliin, tulee sellaisia sydänkohtauksia aina välillä, mut kyllä ne ohi menee, ei kannata hätääntyä, jos on aika lähteä, niin silloin lähdetään, ei se sen monimutkaisempaa ole, aikansa täällä eletään ja sitten lähdetään.
Oikealla suhtautumisella ei mene paniikkiin ja luonnistuu se lähdön hetken tulo.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Se tunne kun sormet ovat talvisin niin kylmät, että niillä voi huoletta nostella juuri uunista otetut ruoat pois pelliltä. Ja tämä ei ole edes vitsi.
- Anonyymi
Mun eksä ei suostunut talvisin nukkumaan mun kanssa saman peiton alla, kun mä olen kuulemma lämpövampyyri.
- Anonyymi
Miehet ovat kummia. Naiset kuumia :D
- Anonyymi
Meidänkin piti ostaa erilliset peitot. Mies oli läkähtyä samassa ja sitten kiukkuinen kuin ampiainen :D
- Anonyymi
Olen kyllä kuuma kuin hellan koukku. Aina vieressä nukkuja on valittanut eli mies. Mies viskoo täkkejä, sukkia, vaatteitaan pois ja yrittää nukkua sängyn laidalla ikkuna auki. En voi mitään -hehkun kuin hiili :)
- Anonyymi
Tollanen nainen olis kätevä, laittas naisen kylpyammeeseen makaan, niin nainen lämmitäs kylpyammeen veden kuumaksi ja säästys energiaa.
- Anonyymi
Mä mielellään ottaisin yhden miehen lämpöpatteriksi sänkyyn. Ja samalla lämmittäisin myös miestä.
- Anonyymi
Voin mä tulla.
Disse off
- Anonyymi
Kannatetaan, liian hottis ei saa olla :)
No mä ainakin oon sen verran kuuma pakkaus itsekin jo, etten yleensä pysty pitkään olemaan saman peiton alla, kun tulee kuuma. Lusikassa olis kiva olla, mutta äkkiä tulee tuskaisen kuuma ja on luovutettava. 🤣
Naiset kyllä melkein järjestään, keiden kanssa olen ollut sängyssä esimerkiksi, on olleet vilukissoja. Nukkuvat villasukat tai sukat jalassa, yöpaita päällä ja koteloivat itsensä peittoon. Mä taas saatan nukkua lähes ilman peittoa. Aamulla oon kyllä kylmä kalikka ja oonkin saanut hyvät parkaisut aikaiseksi, kun olen kömpinyt aamulla yön ajan paketoituneen naisen iholle. 🤣- Anonyymi
Aika julmaa 😄 Suosittelen toisenlaista lähestymistä, suihkulämpimän ihon ja höyryävän kahvikupin kera esimerkiksi ☕
- Anonyymi
Jos ei juo viinaa niin mies ei naisiin tutustu. Jää kumppani saamatta ja mies hytisee talvella yksin kylmässä kun ei ole omaa naista lämmittämässä. Viinamiehillä on oma nainen ja ne saavatkin lämpöä ja läheisyyttä naiselta.
T: viinamies- Anonyymi
Ei kannata juoda viinaa, tiedättekös syyn miksi viinan juonnista tulee huono olo.
Koska olut, siideri, viinit sisältää metanolia, ei sitä niistä tislata pois ja käymisen seurauksena tulee aina metanolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555