...että kun eletään tällaista ylisuvaitsevaisuuden aikaa että se ikäänkuin pikkuhiljaa luisuu hyväksymään myös epäterveitä asioista joita ei ikinä pitäisi hyväksyä, mutta tämä aika ja yhteiskunnan hiljainen luisuminen moraaliseen rappioon luisuttaa myös ihmisiä salakavalasti? Niin että sellainen mitä ne ei olisi viisi vuotta sitten hyväksyneet ollenkaan nyt jo sitten ainakin selviää ilman tuomintaa niiden mielessä?
Tuli vaan siitä Dissen ketjusta mieleen, elämme epäterveitä aikoja.
-harmiseikirj-
Käykö nykymaailmassa ihmiselle niiin että...
35
84
Vastaukset
Ympäri maailmaa on hyväksytty kaikki kauheudet kaiken aikaa, ihmiset vaan unohtaa että me eletään melko turvallisessa maassa ja suht hyvissä oloissa, mutta täälläkin on niitä jotka on valmiita uhraamaan toisen elämän omien etujensa nimissä. Vaikka riskillä.
Niin kauan kun maailma kulkee kuten kulkee, voi pedofiilikin matkustaa kehitysmaihin lapsia hyväksi käyttämään. Kambodža, Thaimaa vain muutama esimerkkimaa.
Siellä omat vanhemmat on ne mahdollistajat. Koska kurjuus... Epäinhimillisyys.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Niin kauan kun maailma kulkee kuten kulkee, voi pedofiilikin matkustaa kehitysmaihin lapsia hyväksi käyttämään. Kambodža, Thaimaa vain muutama esimerkkimaa.
Siellä omat vanhemmat on ne mahdollistajat. Koska kurjuus... Epäinhimillisyys.Yritätkö antaa sille vikkejä???? 🤮
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö antaa sille vikkejä???? 🤮
En vaan satun tietämään missä nämä tyypit käy taipumuksiaan harrastamassa. Tuomitutkin jo.
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö antaa sille vikkejä???? 🤮
Brasilia on yksi pahimmista maista. Seuratkaapa ystäviänne missä käyvät ja millä porukalla, ettei vaan ole namusetiä joukossa.
- Anonyymi
Brasilia on yksi pahimmista maista. Seuratkaapa ystäviänne missä käyvät ja millä porukalla, ettei vaan ole namusetiä joukossa.
Mä kävin Brasiliassa 2007 vanhempieni kanssa, kun oli ne jalkapallo kisat. Ihan oikeesti miellyttävä sekä karsea maa. Itse asiassa mä eksyin myös rannalle ja rantakahvilaan jo ensimmäisenä päivänä, oli todella vaikea löytää takaisin vanhempieni luo.
Multa ryöstettiin käsilaukku melkein pääkadulla, ja rosvo pinkaisi karkuun. Mä tietenkin perässä, mutt hän kääntyi sivukujalle; jolloin mä luovutin. Ei ollut niin paljon rahaa laukussa ett oisin asettanut itseni todelliseen vaaraan, maassa jonka kieltä en edes osannut.
Tämän tapauksen jälkeen, vanhempani eivät päästäneet mua enää yksin kaupungille.
Faija onnistui saamaan mulle suomalaisen miehen turvamieheksi, jonka kanssa kuljeksin kaupungilla sekä uimarannalla. Siellä tosiaan oli prostituutio kukassaan ja naisia oli jokaiseen makuun varmaan. Ihan röyhkeesti tulivat tarjoamaan palveluitaan rahasta, mun seuralaiselle,... mittaillen mua katseellaan. Joukossa teinityttöjä, sekä vanhempaa elähtänempääkin ammatin harjoittajaa... kaikkea näytti löytyvän.
Toisaalta, jos noita varjopuolia ei tarkastele... mulla oli siellä hauskaa. Ravintoloissa palvelu oli hyvin hyvää, ellei peräti kuninkaallisen loistavaa, vaikkei yhteistä kieltä edes löytynyt. Harva puhui enlantia ja mä en osaa espanjaa/portugalia tai mitä lie he puhuivatkaan.
trollikka
- Anonyymi
Juuri noin se menee. Onneksi osa ihmisistä on herännyt tähän moraalirappioon. Osa taas tuo kaiken sisäisen moraalittomuutensa häpeilemättä esiin.
- Anonyymi
Liittyy aiheeseen hyvin löyhästi ja rikokset eivät koskaan saisi "normalisoitua". Tai noh, tankojuoppous olkoon poikkeus, se on suhteellisen harmitonta.
Kuitenkin, 19 vuotta sitten kävin tenavani kanssa alkossa, eikä kukaan ihmetellyt. Ennenwanhaan ei olisi myyty, koska pikkulapsi mukana.
Sanoi myyjä tosin: Ethän vain alaikäiselle osta ja katsahti tenavaani. Menin jo sanattomaksi, kunnes tajusin myyjän virnuilevan. Ilkeä läppä, ei tuolleen saisi säikytellä.
Ja uskovaisille moraaliposeraajille tiedoksi, että olin lasta viemässä sinä päivänä äidillensä. Alko nyt vain on siinä kaupan vieressä ja samalla reissulla hakee kaiken tarvittavan.
>simiti< - Anonyymi
Ajattelin juuri, että trollikalla ja sulla on terve ja toimiva moraalikompassi kun sanoitte heti suorat sanat.
Samaa ei voi sanoa muista jotka jatkaa hymistelyä. - Anonyymi
Niinpä. Nykyään mitä pervomman asian keksit ja tuot sitä julki sille pyritään heti hakemaan hyväksyntää. Tällä menolla lasten ja eläinten seksuaalisesta hyväksikäytöstäkin tulee laillista muutamassa vuodessa, koska "vapaa seksuaalisuus"🤮
- Anonyymi
Sinä aloit heti ajatella eläimiin sekaantumista. Eläimiin sekaantuminen ja pedofilia ovat sinun ajatuksiasi. Miksi sinä haluat ajatella juuri eläimiin tai lapsiin sekaantumista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä aloit heti ajatella eläimiin sekaantumista. Eläimiin sekaantuminen ja pedofilia ovat sinun ajatuksiasi. Miksi sinä haluat ajatella juuri eläimiin tai lapsiin sekaantumista?
Niin. Ajatteli varmaan ällöttävintä mitä voi keksiä.
- Anonyymi
Voi joillekin tietysti noin käydä. Tuo riski on lähinnä niillä ihmisillä, joilla ei ole omia selkeitä mielipiteitä asioista ja jotka eivät oikeasti itse aidosti mieti näitä asioita. He ikäänkuin menevät vaan jonkun kuvitellun yleisen suvaitsevaisuusvaatimuksen mukana. Ihmisellä, joka ajattelee esimerkiksi kuten minä, ei ole ole tuollaista riskiä. Minusta jokainen aikuinen ja täysivaltainen ihminen saa vapaaehtoisesti, painostamatta ja manipuloimatta tehdä mitä haluaa. Niin kauan kun ketään ei satuteta, eikä toimita vastoin toisen tahtoa, niin kaikki on ok (fyysinen kipu toki on sallittua, jos siitä tykkää).
- Anonyymi
Ja siis maailmahan on ollut paljon "pervompi" aiemmin. Jos ihan faktoista puhutaan niin elämme tällä hetkellä ihmiskunnan kaikkein vähiten pervoa aikakautta.
Sikäli jännää, kun jotkut vertaavat homoutta ja pedofiliaa toisiinsa. Kun yhtälailla pedofilia on heteroseksin sairas muoto, kuin homoseksinkin. Silti moni ei ymmärrä, että onkin ok harrastaa kahden aikuisen välillä niin heteroseksiä kun homoseksiäkin.
Siinä kun on kyse kahden aikuisen omasta vapaasta tahdosta. Ja aikuisen harkintakyky on laissa todettu hyväksytyksi, kun tietty ikäraja täyttyy. Poislukien kehitysvammat yms. yksilön päätöskyvyn heikkenemät.Perustelut hatarat, kun lisäännytään niin mies ja nainen on oikeat hyväksytyt kumppanukset. Vaan faktaa on ettei monikaan harrasta seksiä lisääntyäkseen, vaan nauttiakseen. Tuottaakseen nautintoa toiselle. Ja fakta on, että heteroseksin järjetön muoto perseseksi ei kyllä tue mitenkään tätä lisääntymisteoriaa, vai moniko teistä on saanut alkunsa persereiän kautta?
Että pipipäitä meissä kaikissa on, jos vain kikkeli ja vagina lisääntyäkseen saa yhtyä. Kaikki muu kielletty, muuten olet pipipää pervo perse.No mä en seksuaalisuutena niitä vertaakaan, vaan sikäli, että joskus homous oli sairaus, jopa laissa. Nyt se ymmärretään seksuaalisuutena ja se on hyväksytty monellatapaa ja homoseksuaalien elämä on helpompaa sen vuoksi.
Jos pedofilia myös hyväksytään seksuaalisuutena, sen aiheuttamiin lapsiin kohdistuviin seksuaalirikoksiin voitaisiin puuttua paremmin jo ennenkuin niitä tapahtuisi. Joskushan homoseksuaalitkin käyttivät kaikenlaisia konsteja seksuaalisuutensa toteuttamiseen, mutta taatusti epärehellisin ja piilotetuin keinoin, koska se seksuaalisuus oli sairaus lainkin silmissä.
Kuten tuolla ylhäällä jo itse hoksasit, niin pedofiilit kyllä löytää keinonsa ikävä kyllä ja pysyvät varjoissa....- Anonyymi
Perustelut hatarat, kun lisäännytään niin mies ja nainen on oikeat hyväksytyt kumppanukset. Vaan faktaa on ettei monikaan harrasta seksiä lisääntyäkseen, vaan nauttiakseen. Tuottaakseen nautintoa toiselle. Ja fakta on, että heteroseksin järjetön muoto perseseksi ei kyllä tue mitenkään tätä lisääntymisteoriaa, vai moniko teistä on saanut alkunsa persereiän kautta?
Että pipipäitä meissä kaikissa on, jos vain kikkeli ja vagina lisääntyäkseen saa yhtyä. Kaikki muu kielletty, muuten olet pipipää pervo perse.Eiköhän tuo pers seksi ole keksitty tuolla Afrikanpuoleisella osalla maapalloa, tai ainakin siinä lähettyvillä. Muinaiset roomalaisethan sitä jo harjoittivat orjapalvelijoidensa kanssa, niin minulle on kerrottu, se oli tavallaan eräänlainen ehkäisykeino. Ei tulleet orjattaret raskaaksi.
Samaa ei harjoitettu aviovaimon suhteen, hänellähän saattoi olla kiivasluonteinen suku turvanaan. Kerrotaan myös sotilaiden harjoittaneen kyseistä sexilajia keskenään, jos ei naisia ollut saatavilla. Minusta ainakin niin brutaalia, etten koskaan tule suostumaan edes kokeiluun, siinä kohtaa mies kyllä saa pettyä ja hakea uuden kohteen "rakkaudelleen". Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo pers seksi ole keksitty tuolla Afrikanpuoleisella osalla maapalloa, tai ainakin siinä lähettyvillä. Muinaiset roomalaisethan sitä jo harjoittivat orjapalvelijoidensa kanssa, niin minulle on kerrottu, se oli tavallaan eräänlainen ehkäisykeino. Ei tulleet orjattaret raskaaksi.
Samaa ei harjoitettu aviovaimon suhteen, hänellähän saattoi olla kiivasluonteinen suku turvanaan. Kerrotaan myös sotilaiden harjoittaneen kyseistä sexilajia keskenään, jos ei naisia ollut saatavilla. Minusta ainakin niin brutaalia, etten koskaan tule suostumaan edes kokeiluun, siinä kohtaa mies kyllä saa pettyä ja hakea uuden kohteen "rakkaudelleen".Onhan se erikoinen mieliteko, kakkaputkea rassata. En ymmärrä.
Perustelut hatarat, kun lisäännytään niin mies ja nainen on oikeat hyväksytyt kumppanukset. Vaan faktaa on ettei monikaan harrasta seksiä lisääntyäkseen, vaan nauttiakseen. Tuottaakseen nautintoa toiselle. Ja fakta on, että heteroseksin järjetön muoto perseseksi ei kyllä tue mitenkään tätä lisääntymisteoriaa, vai moniko teistä on saanut alkunsa persereiän kautta?
Että pipipäitä meissä kaikissa on, jos vain kikkeli ja vagina lisääntyäkseen saa yhtyä. Kaikki muu kielletty, muuten olet pipipää pervo perse.Peppuseksi tai mikä tahaansa seksi voi tuottaa tunnetiloja yhdistettynä johonkin tietynlaiseen toimintaan.
Itse olen kyllä harrastanut heteropeppuseksiä, eikä siinä ollut mitään ällöttävää. Minulla siihen kytkeytyy suunnaton luottamuksen tunnetila ja se tekee siitä tavanomaisen yhdynnästä erikoisemman.
Mutta tietenkin sen täytyy olla molemminpuolista halua siihen ja tosiaankin se luottamus toiseen.
Sm-touhut taas ei esimerkiksi olis mun juttu, mutta uskon, että niistäkin pitävät tekevät sen yksissä tuumin ja saavat jotain sellaista siitä, että haluavat sellaista. Ei ole minulta pois, kuten homoseksualinen seksikään...
Seksuaalisten juttujen hyväksyminen muille on selkeästi kytköksissä oman seksuaalisuuden ymmärtämiseen ja hyväksymiseen. En minäkään joskus voinut edes katsoa, jos kaksi miestä kadulla suutelisi, mutta nyt taas se ei ällöttäisi, ehkä vaan pitäisin, että kaksi ihmistä voi julkisestikin osoittaa hellyyttä.Disseisback kirjoitti:
Peppuseksi tai mikä tahaansa seksi voi tuottaa tunnetiloja yhdistettynä johonkin tietynlaiseen toimintaan.
Itse olen kyllä harrastanut heteropeppuseksiä, eikä siinä ollut mitään ällöttävää. Minulla siihen kytkeytyy suunnaton luottamuksen tunnetila ja se tekee siitä tavanomaisen yhdynnästä erikoisemman.
Mutta tietenkin sen täytyy olla molemminpuolista halua siihen ja tosiaankin se luottamus toiseen.
Sm-touhut taas ei esimerkiksi olis mun juttu, mutta uskon, että niistäkin pitävät tekevät sen yksissä tuumin ja saavat jotain sellaista siitä, että haluavat sellaista. Ei ole minulta pois, kuten homoseksualinen seksikään...
Seksuaalisten juttujen hyväksyminen muille on selkeästi kytköksissä oman seksuaalisuuden ymmärtämiseen ja hyväksymiseen. En minäkään joskus voinut edes katsoa, jos kaksi miestä kadulla suutelisi, mutta nyt taas se ei ällöttäisi, ehkä vaan pitäisin, että kaksi ihmistä voi julkisestikin osoittaa hellyyttä.Liittyy kokemuksiin monesti, hyviin ja huonoihin. Itellä taasen peräpää on exit only. Ja se liittyy vahvasti uloste ällötykseen. Että epämukavuuteen kokemuksena.
Auto hyppii kun kirjoitan voi olla siansaksaa. Apukuskina istun.Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo pers seksi ole keksitty tuolla Afrikanpuoleisella osalla maapalloa, tai ainakin siinä lähettyvillä. Muinaiset roomalaisethan sitä jo harjoittivat orjapalvelijoidensa kanssa, niin minulle on kerrottu, se oli tavallaan eräänlainen ehkäisykeino. Ei tulleet orjattaret raskaaksi.
Samaa ei harjoitettu aviovaimon suhteen, hänellähän saattoi olla kiivasluonteinen suku turvanaan. Kerrotaan myös sotilaiden harjoittaneen kyseistä sexilajia keskenään, jos ei naisia ollut saatavilla. Minusta ainakin niin brutaalia, etten koskaan tule suostumaan edes kokeiluun, siinä kohtaa mies kyllä saa pettyä ja hakea uuden kohteen "rakkaudelleen".Homoseksi on hyvin vanhaa perua, paljon vanhempaa kuin antiikin Kreikan tai Rooman ajat.
Toistaiseksi vanhimmat todisteet homoseksistä (sukupuoleen katsomatta) löytyvät Afrikasta ja Lähi-Idästä yli 4000 vuoden takaa. Myös muista maailman vanhoista kulttuureista ennen Kreikkaa ja Roomaa löytyy todistusaineistoa homoseksistä.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Liittyy kokemuksiin monesti, hyviin ja huonoihin. Itellä taasen peräpää on exit only. Ja se liittyy vahvasti uloste ällötykseen. Että epämukavuuteen kokemuksena.
Auto hyppii kun kirjoitan voi olla siansaksaa. Apukuskina istun.Niinhän ne perustuu. Joskus normaalitkin eritteet ällöttää, ei ällötys ole tavatonta. 😊
- Anonyymi
Shovinismi alkuperäisessä tarkoituksessaan oli juuri tuota. Shovinistinen ihminen meni naapurikylään taikka naapurimaahan ja kun huomasi ihmisten elävän omaa elämäänsä toisin kuin mihin oli itse tottunut niin piti heidän elämäänsä vääränä ja moraalittomana.
Hyvä kun saadan persutkin tähän asiaan liitettyä sillä persujen politiikan ydinaluetta on shovinismi. Mä katsoin joskus dokumentin "väkivallan anatomia", jossa kerrottiin miten väkivalta on vähentynyt kokoajan ja jopa muokannut siinä ihmisen aivojakin.
Mä uskon että sinun ymmärtämäsi "suvaitsevaisuus" toimii tuon väkivallan vähentymisen moottorina. Minusta se on enemmänkin kyllä ongelmien tiedostamista ja niihin puuttumista.
Että voisi nähdä toiminnan oikean edistymisen, ei pidä katsoa vuosia taaksepäin, kun ihan vuosikymmeniä, niin näkee kehityksen. Ystävämme Esko Valtaoja viimeisessä yliopiston luennossaan tuumi näin ja sen voi ihan tilastoilla ja muilla todentaa. Numerot ei valehtele.
Ja sanotaan nyt tähän vielä, että tämä kehitys ei ole minun mielipiteestä kiinni, se tapahtuu ihan ilmankin minua. Minä vain olen sen huomannut. 😊- Anonyymi
Uskontoja on ylisuvaittu jo pitkään. Samoin ihmisen alistamista taloudellisen hyödyn maksimoimiseksi. Kummasti on unohdettu, että yhteiskunta on rakennettu ihmisiä varten.
- Anonyymi
Nyt yhteiskunta on business-alusta.
- Anonyymi
Tuo on kaltevan pinnan argumentointia, mikä on argumenttivirhe. Esimerkiksi että homoavioliittoja ei voi hyväksyä, koska se johtaa moniavioliittojen, lähisukulaisten ja eläinten kanssa vihkimisiin. ( PIB-argumentti).
( tällöinhän loogisin vaihtoehto olisi kieltää avioliitto kaikilta) Et selvästikään luota moderniin yhteiskuntajärjestykseen?
Esittämäsi ajatus luisumisesta moraaliseen rappioon on varsin erikoinen, koska läpi vuosituhansien tavat ja arvot ovat muuttuneet, hyvin usein kuin vuoksi ja luode, oikeastaan kulttuurista riippumatta.- Anonyymi
Kukan ei kerhossa välttänyt ei kuunellut ei aikaa.Kun Kerhossa äijä yritti lähtiessäni juosta perän,ettei muut näe ja lähestyä tarkemmin. Milääkin tekosyyllä, Kahville kotini tai tuoda hävikki ruokaa jostain. Minua huomatavasti nuorempi.Ei sana ei kulunut sen korviin.Yriti käyttä havoituvaisuttani hyväksi sanoin miehni kuollut.Ei mikän kunioitus se. Pieni tauko ja taas jahtaaminen. Milloin kadulla kusettamassa koiraansa tielläni. Kivikon Metsän kautta joutu menen kaupaan ettei sitä näe tai törmää siihen.Sillä on vaimo. Kun muille naisille puhuin. Jotka ei vetäjiä.Nin muakin naurahtaen tai meitä useampi nainen sen kohteena. Helpo nuorempien naisten naurahtaa. Yäk. Miksi ei puhuta oieilla nimillä oikeita asioita ja siitä ettei soveliasta lähestyä naisia mikän toimi paikka.Tai yhdessä kokoa jengiä ja vaatia miehelle sanottava asiasta.Ehkä se siten viehättääkin toisia naisia,olla haluttu?.
Suvaitsevaisuus tai se, että on ystävällinen kaikenlaisia ihmisiä kohtaan ei tarkoita, että hyväksyisi myös vaikka lasten hyväksikäyttäjät ja murhaajat. Kyllä oma järki pitää olla käytössä ja ymmärtää milloin kyseessä on henkilö, joka on sellainen jonka käytöstä ei tarvitse hyväksyä. Esim. homoseksuaalisuus ei automaattisesti tarkoita, että ihminen on käytökseltään jotenkin epäilyttävä tai kauhea, mutta esim. murhaaja voi olla seksuaaliselta suuntaukseltaan mitä vain, mutta niin voi olla myös ihan tavallinen ja mukava ihminen, jolla ei ole mitään tekemistä mainitsemieni epäilyttävien tai kauheiden asioiden kanssa.
Hyvin mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä.
Sanotaan kuitenkin vaikka huumeet. Ennen oli jyrkän kielteinen kanta, nyt se on viihdekäyttökamaa ja kohta heroiini ja kritallit löytyy kaupasta irtokarkkihyllyn ja lemmikkitarvikeosaston välistä.
Sensuuri tai sananvapauden tila suhteessa vaikka maalittamiseen tai vaikka uskonnonvapauteen on varmasti asia joka muokkaa esim kielenkäyttöä ja kriittistäkin keskustelua.
Perhe ja miten se nähdään. Nythän on hintojen kohotessa tullut kritiikkiä kun suurimmat tuet osuvat lapsiperheisiin. Kuitenkin lapset itsessään jää turvattomiksi kun esim lapsen vieraannuttamisen kriminalisointia koskeva laki ei edennyt hallituksessa.
Itse ajattelen niin ettei yhteiskunta luisu itsessään mihinkään vaan se moraalinen rappio tapahtuu ihmisissä jos on tapahtuakseen. Ehkä sellainen moraalin rapautumisen siemen on olemassa sen suhteen että tunnistetaan ongelma mutta sen poistaminen tuntuu liian vaikealta. Itse näen tällaisena esim sen että meidän kaltaisessa maassa on leipäjonoja.- Anonyymi
"Kuitenkin lapset itsessään jää turvattomiksi kun esim lapsen vieraannuttamisen kriminalisointia koskeva laki ei edennyt hallituksessa."
Hyvä kun ei edennyt. Pahin narsistivanhempi, joka ei tee lapselle hyvää, saa avioerossa kaikenlaista pahaa aikaa muutenkin. Oikeasti vain se toinen vanhempi tietää millainen narskuvanhempi oikeasti on. Narsisti osaa esittää ja lapsi on hänelle pelkkä pelinappula. Anonyymi kirjoitti:
"Kuitenkin lapset itsessään jää turvattomiksi kun esim lapsen vieraannuttamisen kriminalisointia koskeva laki ei edennyt hallituksessa."
Hyvä kun ei edennyt. Pahin narsistivanhempi, joka ei tee lapselle hyvää, saa avioerossa kaikenlaista pahaa aikaa muutenkin. Oikeasti vain se toinen vanhempi tietää millainen narskuvanhempi oikeasti on. Narsisti osaa esittää ja lapsi on hänelle pelkkä pelinappula.Itse kuitenkin luottaisin tässä ammatti-ihmisten osaamiseen ja siihen että lailla olisi ollut paljolti ohjaavaa vaikutusta eroprosesseissa.
- Anonyymi
Epäterveet ajat erottuu terveemmistä elämäti sitä laisinkaan 😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854052
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353121Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002285Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312108Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell811866Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271821- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501