Kannattaa pysyä aihepiirin parissa.

Kyselin tuossa ylläpitäjältä, miksi jengialoitus hävisi, niin se ei kuulemma ollut aihepiirin mukaista. 😁

No pysytään sitten suhdeasioissa...

Eilen kävin itseni kanssa keskustelua mun omien suhdeasioiden parissa. Mietin, että tarvitsen kyllä jonkun ammattilaisen apuja. Mutta mielestäni nyt tiedän mihin.

Kävin läpi mitä tässä on aiemmin käynyt. Avioliittosuhde oli kamala. Siitä jäi traumoja ja ne olisi pitänyt käydä läpi kunnolla, ennenkuin olisi edes yrittänyt suhdetta kenenkään kanssa. Mutta enpäs hoksannut. Ja vastaan tupsahti upea nainen. Rakastuin ihan höperönä häneen ja hän muhun. Kuitenkin ne traumat hyppäs silmille ja suhde karahti kiville.

Siitä suhteesta sain taas lähtemättömän kolauksen itsetuntooni, joka ei vieläkään ole palautunut. Sitä vaan vahvisti yksi toinen pätkäsuhde ja nyt tuskin enää heittäysin mihinkään vakavaan suhteeseen.

Oikeasti olen lukossa. Traumat saattaa vaania yhä jossain ja parisuhteeseen liittyvä itsetunto on ilmeisen heikko. Vaikka muuten elämä menee suht hyvin ja osin loistavasti, tämä asia kuitenkin hiertää ja siihen vois kyllä ottaa terapiaa. 🤔

Onkohan nyt aihealueeseen sopivaa? 😁

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melkoinen tekosyy. Kaikkea he keksivätkin. Jos ainoastaan aihepiiriin liittyvät jutut pysyisivät palstalla, niin aika hiljaista olisi.

Luulen, että poistui jengeistä kirjoittamisen takia. Niin no, tavallaan eivät valehdelleet. Jättivät vain perustelut puolitiehen.

>simiti<

• Joo. Mutta ei ollut nyt Lydia...oli joku muu. 😁

• Toivottavasti poistaisivat tosiaan nuo hörhöaloitukset sodasta, rokotuksista, politiikasta yms.

• Ehkäpä kannattaa kokeilla sitä, että sinne ilmoita-osioon laittaa, ettei aloitus kuulu aihepiiriin. 😊

Kannattaa pommittaa jatkossa, kun se näköjään poistattaa hyvin. 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe