Kyselin tuossa ylläpitäjältä, miksi jengialoitus hävisi, niin se ei kuulemma ollut aihepiirin mukaista. 😁
No pysytään sitten suhdeasioissa...
Eilen kävin itseni kanssa keskustelua mun omien suhdeasioiden parissa. Mietin, että tarvitsen kyllä jonkun ammattilaisen apuja. Mutta mielestäni nyt tiedän mihin.
Kävin läpi mitä tässä on aiemmin käynyt. Avioliittosuhde oli kamala. Siitä jäi traumoja ja ne olisi pitänyt käydä läpi kunnolla, ennenkuin olisi edes yrittänyt suhdetta kenenkään kanssa. Mutta enpäs hoksannut. Ja vastaan tupsahti upea nainen. Rakastuin ihan höperönä häneen ja hän muhun. Kuitenkin ne traumat hyppäs silmille ja suhde karahti kiville.
Siitä suhteesta sain taas lähtemättömän kolauksen itsetuntooni, joka ei vieläkään ole palautunut. Sitä vaan vahvisti yksi toinen pätkäsuhde ja nyt tuskin enää heittäysin mihinkään vakavaan suhteeseen.
Oikeasti olen lukossa. Traumat saattaa vaania yhä jossain ja parisuhteeseen liittyvä itsetunto on ilmeisen heikko. Vaikka muuten elämä menee suht hyvin ja osin loistavasti, tämä asia kuitenkin hiertää ja siihen vois kyllä ottaa terapiaa. 🤔
Onkohan nyt aihealueeseen sopivaa? 😁
Kannattaa pysyä aihepiirin parissa.
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoinen tekosyy. Kaikkea he keksivätkin. Jos ainoastaan aihepiiriin liittyvät jutut pysyisivät palstalla, niin aika hiljaista olisi.
Luulen, että poistui jengeistä kirjoittamisen takia. Niin no, tavallaan eivät valehdelleet. Jättivät vain perustelut puolitiehen.
>simiti< Toivottavasti poistaisivat tosiaan nuo hörhöaloitukset sodasta, rokotuksista, politiikasta yms.
Ehkäpä kannattaa kokeilla sitä, että sinne ilmoita-osioon laittaa, ettei aloitus kuulu aihepiiriin. 😊
Kannattaa pommittaa jatkossa, kun se näköjään poistattaa hyvin. 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181