Voiko olla niin

Anonyymi

Että olet saanut seksiä viikonloppuna?

44

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erittäin epätodennäköistä, vaikka vielähän tätä viikonloppua on jäljellä.

• Anonyymi

Ei ole voinu käydä näin tälläkään kertaa.

• Anonyymi

En ole voinut käydä / yöllä unessa syytin rajusti friendzonea kiusaamisestani, kipsahdun hänen päälle hajareisin istumaan, vaikka nainen olenkin ja vaadin vihaisena.../ edes unessa.

• Naisethan ne just hajareisin kuuluu kiepsahtaakkin päälle, ei miesten. 😂
        Tai toimii paremmin nainen hajareisin päällä, kun toisinpäin. Taino tankojonesit kaks miestä ehkä toimii...

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Naisethan ne just hajareisin kuuluu kiepsahtaakkin päälle, ei miesten. 😂
        Tai toimii paremmin nainen hajareisin päällä, kun toisinpäin. Taino tankojonesit kaks miestä ehkä toimii...

Ei se ollutkaan sen homman pointti. Omaa agessiivisuuttani herätessäni vai ihmettelin 🤭

• Evvk koko touhu.

• Anonyymi

Voisipa itsekin sanoa noin, mutta sinkkuna aihe on mielessä jatkuvasti 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Voisipa itsekin sanoa noin, mutta sinkkuna aihe on mielessä jatkuvasti 😬

Ok. Mulla ei ole sinkkunakaan. Ilmeisesti olen aika vähällä seksillä pärjäävä. Enemmänkin kaipaan halimista ja suukkoja, kun seksiä. 😊

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Ok. Mulla ei ole sinkkunakaan. Ilmeisesti olen aika vähällä seksillä pärjäävä. Enemmänkin kaipaan halimista ja suukkoja, kun seksiä. 😊

Harvoin tulee tarvetta minkäänlaiselle seksuaaliselle toiminnalle. Joskus on kausia, kun enemmän ja useammin, mutta enimmän vuotta pärjään hyvin muutaman kuukauden ilman, että tulee edes mieleen välttämättä mikään seksuaalinen, jos ei kukaan työnnä asiaa ajatuksiini. Mutta siis omista tarpeista tarkastellen.

• Anonyymi

Harvoin tulee tarvetta minkäänlaiselle seksuaaliselle toiminnalle. Joskus on kausia, kun enemmän ja useammin, mutta enimmän vuotta pärjään hyvin muutaman kuukauden ilman, että tulee edes mieleen välttämättä mikään seksuaalinen, jos ei kukaan työnnä asiaa ajatuksiini. Mutta siis omista tarpeista tarkastellen.

Tuo on todella henkilöstä riippuvainen asia eikä siinä ole oikeaa tai väärää tapaa 😊 Itse rakastan hellimistä ja halailua, mutta myös seksiä. Voisin ihan hyvin rakastella vaikka päivittäin.

Monesti sanotaan, että halut hiipuu, jollei seksiä ole hetkeen, mutta en ole kyllä omalla kohdallani havainnut sellaista. En harrasta satunnaissuhteita, sillä liitän seksin hyvin vahvasti tunteisiin ja tarvitsen aukottoman luottamuksen kumppaniin, joten välillä asian kanssa on vaikea olla. Kehossa on ihan fyysinen polte, joka ei vain sammu.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on todella henkilöstä riippuvainen asia eikä siinä ole oikeaa tai väärää tapaa 😊 Itse rakastan hellimistä ja halailua, mutta myös seksiä. Voisin ihan hyvin rakastella vaikka päivittäin.

Monesti sanotaan, että halut hiipuu, jollei seksiä ole hetkeen, mutta en ole kyllä omalla kohdallani havainnut sellaista. En harrasta satunnaissuhteita, sillä liitän seksin hyvin vahvasti tunteisiin ja tarvitsen aukottoman luottamuksen kumppaniin, joten välillä asian kanssa on vaikea olla. Kehossa on ihan fyysinen polte, joka ei vain sammu.

Niinhän se on. Olen ollut aina enemmän tunne orientoitunut halailija, kun seksistä en niin ole perustanut. Riippuu kyllä kumppanistakin varmasti miten hän sytyttää ja saa aikaan seksuaalisen mielenkiinnon heräämistä. Tuntuu, että yhä harvempi kiinnostaa nykyään mitenkään muuten, kun hyvänpäivän tuttuna jota moikata ohimennen. Eli ei intiimisti mitenkään.

Huh, nyt on todettava, että tuo on tilanne jossa on varmasti vaikea olla? 😬

• Anonyymi

Niinhän se on. Olen ollut aina enemmän tunne orientoitunut halailija, kun seksistä en niin ole perustanut. Riippuu kyllä kumppanistakin varmasti miten hän sytyttää ja saa aikaan seksuaalisen mielenkiinnon heräämistä. Tuntuu, että yhä harvempi kiinnostaa nykyään mitenkään muuten, kun hyvänpäivän tuttuna jota moikata ohimennen. Eli ei intiimisti mitenkään.

Huh, nyt on todettava, että tuo on tilanne jossa on varmasti vaikea olla? 😬

Minulle on myös ensisijaisen tärkeää tunneyhteys miehen kanssa. Ilman sitä seksi olisi pelkkää fyysistä suorittamista. Ilmaisen tunteitani hyvin fyysisesti ja minulle halit, hellittelyt ja seksi ovat tavallaan samaa tunteiden osoittamista. Ja onhan tämä vaikeaa, kun olisi vaikka miten paljon annettavaa, muttei kohdetta sille. Olen kuitenkin oppinut elämään tämän kanssa, sen verran kauan olen jo yksin ollut. Sitä joskus mietin, että toivottavasti osaan olla riittävän maltillinen, jos uuden suhteen löydän, etten pelota miestä pois olemalla yli-innokas 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Minulle on myös ensisijaisen tärkeää tunneyhteys miehen kanssa. Ilman sitä seksi olisi pelkkää fyysistä suorittamista. Ilmaisen tunteitani hyvin fyysisesti ja minulle halit, hellittelyt ja seksi ovat tavallaan samaa tunteiden osoittamista. Ja onhan tämä vaikeaa, kun olisi vaikka miten paljon annettavaa, muttei kohdetta sille. Olen kuitenkin oppinut elämään tämän kanssa, sen verran kauan olen jo yksin ollut. Sitä joskus mietin, että toivottavasti osaan olla riittävän maltillinen, jos uuden suhteen löydän, etten pelota miestä pois olemalla yli-innokas 😁

Monille se on varmaan sitä tunneyhteyttä. Niin mullekin, muutoin en seksiin suostuiskaan. Mutta sittenkin seksi ei ole mulle niin iso asia, kun monille lukee olevan. Saan tarpeeksi hyvää henkisestä yhteydestä ja kainalossa oleilusta, että arki sujuu ja on yhdessä hyvä olla.

Moni puhuu, että suhde on ohi jos seksi loppuu, minulle taas suhde on ohi jos yhteisymmärrys ja tiimi henki loppuu. Seksin loppuminen ei liikuta minua itään eikä länteen.

Monille se on varmaan sitä tunneyhteyttä. Niin mullekin, muutoin en seksiin suostuiskaan. Mutta sittenkin seksi ei ole mulle niin iso asia, kun monille lukee olevan. Saan tarpeeksi hyvää henkisestä yhteydestä ja kainalossa oleilusta, että arki sujuu ja on yhdessä hyvä olla.

Moni puhuu, että suhde on ohi jos seksi loppuu, minulle taas suhde on ohi jos yhteisymmärrys ja tiimi henki loppuu. Seksin loppuminen ei liikuta minua itään eikä länteen.

Minusta on kamalaa, että niinkin pikku juttu kun seksi menee muun ohi ja lopettaa muuten hyvän suhteen seksin loppuessa tai jäädessä vähiin. Arvotan kaiken muun ylemmäs, seksin vasta hännän huipulsi.

Tuskin pelästyy. Eikö innokas nainen just ole miesten mieleen? ☺️

• Anonyymi

Minusta on kamalaa, että niinkin pikku juttu kun seksi menee muun ohi ja lopettaa muuten hyvän suhteen seksin loppuessa tai jäädessä vähiin. Arvotan kaiken muun ylemmäs, seksin vasta hännän huipulsi.

Tuskin pelästyy. Eikö innokas nainen just ole miesten mieleen? ☺️

Voihan ne miehet pelästyäkin, jos menee innokkuus vähän yli 😄

On surullista, jos suhde päättyy seksin hiipumisen takia, mutta seksin hiipuminen usein kuvastaa myös tunteiden laantumista, joten tavallaan ymmärrän sen. Ihmiset ja suhteet toki ovat erilaisia ja joillekin seksitön suhde on ihan ok. Iän myötä ja eritoten pitkässä suhteessa on ihan luonnollista, että seksi jää vähemmälle ja hellyys korostuu. Jos molemmat ovat onnellisia tilanteessa, niin silloinhan kaikki on kunnossa.

Minulle seksi on tunnetta, läheisyyttä, hetkiä jolloin pääsee ihan lähelle toista ja jos se jää uupumaan, niin koen että minun on tukahdutettava jokin tärkeä osa itsessäni. Koen seksin puuttumisen suhteessa kipuna rinnassa. En tiedä kuulostaako se kauhealta, mutta se liittyy siihen, että koen henkisen siteen katkenneen, kun seksi on jäänyt pois tai noin asia on ollut ainakin edellisissä suhteissani.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan ne miehet pelästyäkin, jos menee innokkuus vähän yli 😄

On surullista, jos suhde päättyy seksin hiipumisen takia, mutta seksin hiipuminen usein kuvastaa myös tunteiden laantumista, joten tavallaan ymmärrän sen. Ihmiset ja suhteet toki ovat erilaisia ja joillekin seksitön suhde on ihan ok. Iän myötä ja eritoten pitkässä suhteessa on ihan luonnollista, että seksi jää vähemmälle ja hellyys korostuu. Jos molemmat ovat onnellisia tilanteessa, niin silloinhan kaikki on kunnossa.

Minulle seksi on tunnetta, läheisyyttä, hetkiä jolloin pääsee ihan lähelle toista ja jos se jää uupumaan, niin koen että minun on tukahdutettava jokin tärkeä osa itsessäni. Koen seksin puuttumisen suhteessa kipuna rinnassa. En tiedä kuulostaako se kauhealta, mutta se liittyy siihen, että koen henkisen siteen katkenneen, kun seksi on jäänyt pois tai noin asia on ollut ainakin edellisissä suhteissani.

Kuulostaa se ehkä vähän kauhealta, jollain tavalla kun koen niin erilailla toisen läheisyyden ja tärkeyden muodostuvan muusta, kuin seksistä. Seksi on lähinnä lisuke, ei pääruoka. Tai edes side.

Mutta kuten totesitkin, kunhan molemmat parin puoliskot ovat tyytyväisiä ja onnellisia. 😊

Kuulostaa se ehkä vähän kauhealta, jollain tavalla kun koen niin erilailla toisen läheisyyden ja tärkeyden muodostuvan muusta, kuin seksistä. Seksi on lähinnä lisuke, ei pääruoka. Tai edes side.

Mutta kuten totesitkin, kunhan molemmat parin puoliskot ovat tyytyväisiä ja onnellisia. 😊

Tai sanotaan mielummin niin, että minulle se olis kauheeta, jos kumppani kokisi mun tunteiden hiipuneen tms. kun seksi on jäänyt vähiin. Ehkä se on se mikä tuntuu kauheana miten sen voi tulkita. Jos on erilaiset ihmiset kumppanuksina. Jotka kokee näin erilailla seksin tärkeyden ja merkityksen.

Ei se, että koet noin ole kamalaa, tietenkään. Kunhan löydät ihmisen joka kokee asian samoin. Mietin heti omasta vinkkelistä vaan. 😛

• Anonyymi

Tai sanotaan mielummin niin, että minulle se olis kauheeta, jos kumppani kokisi mun tunteiden hiipuneen tms. kun seksi on jäänyt vähiin. Ehkä se on se mikä tuntuu kauheana miten sen voi tulkita. Jos on erilaiset ihmiset kumppanuksina. Jotka kokee näin erilailla seksin tärkeyden ja merkityksen.

Ei se, että koet noin ole kamalaa, tietenkään. Kunhan löydät ihmisen joka kokee asian samoin. Mietin heti omasta vinkkelistä vaan. 😛

Hyvä, kun tarkensit 😄 Oleellista on toki tuo, että ollaan samoilla aaltopituuksilla fyysisen ja henkisen läheisyyden suhteen. Tarpeiden ja toiveiden tulee kohdata riittävän hyvin, jotta yhteiselo onnistuu ja molemmilla on hyvä olla. Minullekin seksi on ennen kaikkea henkistä yhteyttä, tunnetta, läheisyyttä, välittämistä, huolenpitoa, ei pelkkää fyysistä seksiä. Mutta olen intohimoinen ja minulla on voimakas seksuaalivietti enkä pysty sitä puolta itsessäni sammuttamaan. Se on hyvin voimallinen tunne, vaikka miten yrittäisin miettiä asian niin, ettei tässä iässä nyt ehkä enää tarvitsisi asiasta niin intoilla, mutta se ei tunnu ihan toimivan 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, kun tarkensit 😄 Oleellista on toki tuo, että ollaan samoilla aaltopituuksilla fyysisen ja henkisen läheisyyden suhteen. Tarpeiden ja toiveiden tulee kohdata riittävän hyvin, jotta yhteiselo onnistuu ja molemmilla on hyvä olla. Minullekin seksi on ennen kaikkea henkistä yhteyttä, tunnetta, läheisyyttä, välittämistä, huolenpitoa, ei pelkkää fyysistä seksiä. Mutta olen intohimoinen ja minulla on voimakas seksuaalivietti enkä pysty sitä puolta itsessäni sammuttamaan. Se on hyvin voimallinen tunne, vaikka miten yrittäisin miettiä asian niin, ettei tässä iässä nyt ehkä enää tarvitsisi asiasta niin intoilla, mutta se ei tunnu ihan toimivan 😄

No juu, tarkensin kun ensimmäinen viestini näytti omaankin silmään jotenkin tönköltä ja epämääräiseltä. Ikään kuin en hyväksyisi kokemusperääsi kuten omani, hyväksyn ilmanmuuta ja koin, että täytyy tarkentaa se mikä siinä tuntui kauhealta. 😆

Niin helposti kirjoittaa kuin itselleen ja jättää oleellisia asioita kirjoittamatta ikään kuin toinen osaisi päätellä automaattisesti. Mun paheeni tuo etten avaa aina tarpeeksi mitä tarkoitan.

Intoilet sen minkä hyvältä tuntuu. Toivon, että löydät toisen yjtä innokkaan kainaloosi. 💗😄👍

• Anonyymi

No juu, tarkensin kun ensimmäinen viestini näytti omaankin silmään jotenkin tönköltä ja epämääräiseltä. Ikään kuin en hyväksyisi kokemusperääsi kuten omani, hyväksyn ilmanmuuta ja koin, että täytyy tarkentaa se mikä siinä tuntui kauhealta. 😆

Niin helposti kirjoittaa kuin itselleen ja jättää oleellisia asioita kirjoittamatta ikään kuin toinen osaisi päätellä automaattisesti. Mun paheeni tuo etten avaa aina tarpeeksi mitä tarkoitan.

Intoilet sen minkä hyvältä tuntuu. Toivon, että löydät toisen yjtä innokkaan kainaloosi. 💗😄👍

En ajatellut, että tarkoitit sitä pahalla 😊 Seksi on herkkä aihe toki ja helposti voi loukata toista, mutta itse olen sen verran varma seksuaalisuudestani ja kaikkeen siihen liittyvästä, että en ota itseeni enkä häpeä sitä, että minulla on voimakas seksuaalivietti. Se vain osa minua. Kiva jutella hieman eri näkökulman omaavan kanssa 🤗

Kiitos, toivotaan että löytyy kainaloon joku, jonka innokkuus on yhteensopiva omani kanssa 😄 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

En ajatellut, että tarkoitit sitä pahalla 😊 Seksi on herkkä aihe toki ja helposti voi loukata toista, mutta itse olen sen verran varma seksuaalisuudestani ja kaikkeen siihen liittyvästä, että en ota itseeni enkä häpeä sitä, että minulla on voimakas seksuaalivietti. Se vain osa minua. Kiva jutella hieman eri näkökulman omaavan kanssa 🤗

Kiitos, toivotaan että löytyy kainaloon joku, jonka innokkuus on yhteensopiva omani kanssa 😄 🥰

No hyvä, ettet ottanut pahalla, enkä pahalla tosiaan tarkoittanutkaan. En yleensäkään tarkoita, jätän vaan joskus kysymykset ja vastaukset lyhyinä ja ytimekkäinä. Joku voi tulkita ne pottuilunakin. 😬

Hyvä ollakin sinut itsensä kanssa. Minäkin olen ja alan olla sinut oman seksuaalisuuteni kanssa. Ja sen, että tunnen vahvasti ja palavasti ilman aktiivista seksielämääkin. Kaltaisiani vaan saattaa olla hieman vähemmän, kuin sinun kaltaisia, jolle seksielämä on oleellinen osa elämää ja parisuhdetta.

Itsekin kyllä heittäydyn tunteella ja täysin, kun seksiin heittäydyn, piisaa vaan vähempikin määrällisesti, kun laadullisesti on hyvää, silloin kun on. Ja kun ei ole, keskitytään suhteen kaikkeen muuhun ihanaan ja hyvään mitä se molemmille antaa. ☺️

Yhteistyötä, tukea puolin ja toisin, hellyyttä, läheisyyttä, sydämen sympatiaa ja empatiaa, ilojen ja surujen jakamista, tsemppaamista ja keskustelua, kuuntelua, harrastuksia, maailman ihmettelyä romanttisen rakkauden ja ystävyyden voimin yhteen hiileen puhaltaen. 😊

Hyvää yötä sulle ja muillekin.

• Anonyymi

Äiti ei anna odottaa tinderistä jännä miehiä ja arabi miehiä

• Anonyymi

Sun "äiti" on oikeasti arabi mies ja, siltä näyttääkin.

• Anonyymi

Olen saattanut saadakin 🤷‍♂️Asiasta on olemassa vain silminnäkijän havainto, vaikka olin itsekin paikalla kyseisen tapahtuman aikaan.

• Kyllä, mutta keksiä en ole vielä saanut

• Niin.. piparia et saanu.. mutta kaakkua.. ja jotakin muutakin.

By the way..
        Saappaanlämmittimet on ny tilattu...

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin.. piparia et saanu.. mutta kaakkua.. ja jotakin muutakin.

By the way..
        Saappaanlämmittimet on ny tilattu...

Voiskohan lämmitintä käyttää esilämmittimenä treffeillä, jos laittais puhaltamaan pöksyihin?

• pujotteIija kirjoitti:

Voiskohan lämmitintä käyttää esilämmittimenä treffeillä, jos laittais puhaltamaan pöksyihin?

Noh.. sä olet niin kuumaa kamaa, että et kyllä mitään esilämmittimiä tarvii..
        Toisin kuin kumisaappaasi.

Noh.. sä olet niin kuumaa kamaa, että et kyllä mitään esilämmittimiä tarvii..
        Toisin kuin kumisaappaasi.

Kovilla pakkasilla vois tietysti lämmittää pelkkiä pöksyjä ennen kauppareissua, tai sitten tyydytään pussailun lämmittävään vaikutukseen

• pujotteIija kirjoitti:

Kovilla pakkasilla vois tietysti lämmittää pelkkiä pöksyjä ennen kauppareissua, tai sitten tyydytään pussailun lämmittävään vaikutukseen

Kyllähän taas viimeksi pysähdyttiin pussauspuun alla "lämmittelemään".

Joo, saat syssylle kuivat, lämpimät ja vielä hajuttomat saappaat.. tai niin myyntipuheessa sanottiin. Saas nähdä tuliko ostettua sikaa säkissä .. luulisi että olisi hyvä kuitenkin.

Mä tästä alan iltatoimille. Hyvää yötä kultaseni.

Kyllähän taas viimeksi pysähdyttiin pussauspuun alla "lämmittelemään".

Joo, saat syssylle kuivat, lämpimät ja vielä hajuttomat saappaat.. tai niin myyntipuheessa sanottiin. Saas nähdä tuliko ostettua sikaa säkissä .. luulisi että olisi hyvä kuitenkin.

Mä tästä alan iltatoimille. Hyvää yötä kultaseni.

Hyvää yötä kultaseni

• Anonyymi

Voiko oll NIIN WRRÄ IHaruu johonkin nuoeqwwn nIAWQWN, NIIN XOIKO OLL niin?= cAERHQEI

• Anonyymi

voiko olla niin että silmiisi et cvoi luottaa eli valvconrakameraq sekä silmätsi aina valehtelevqt=?

• Anonyymi

No ei todellakaan. Vielä ehtii naiset hyvät, tehkää av laittamalla yv.

• Anonyymi

Olen saanut kalaa viikonloppuna. Tyttöystävä halusi seksiä mutta sanoin että lähden kalaan

• Anonyymi

Totta kai. Silloin kun linjat oli suljettu ;)

• Anonyymi

Sinisilmäinen oio on aina luuseri, olin hampiläkärissä oli virhweäsilmianen läkäri joka pisti viisauteni selihampaan.

Sinisilmaqinen on aqina luuseri kai :;LD

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä olin cähän kuin plARIIKKkiwekuwdiA, koakA, pistiäinen joku tehnyt mökillä jotain... niin peokaiinia puudutukseen ja kiruerfi-lääkäein laweikkaus ottaa se3n pois sit

• Anonyymi

minä herään joskus yöllä aikaisin tekemään omia asiaqkirjajutjani...

muta niin Garlett.niiin aamutimaaqn silmiin C4-eäjähtweiträ hwri kun polaiwewe pyöeän äynriin niin eäjährää ukko:S

• Anonyymi

ässä onkin hycä kysymys mihin tarcitr
      aan jotain laskentaa eli piin neliöjuuri, t

aloin miettimän niin ewi ainakaan normaaliin g3eometiaan caan 3-ulotte3isiis laskentoihin ehkä LDE

• Anonyymi

Jia ikuau foa vaab suusjub gos eu foa nujö ibjaab m buub oaujabbub oöökkö oyge.ekunessö buub arvyyttaqhaqtttl vcisu lähdettää arvauksia aikka komerostakin ollessaan arattaviksi.

Mutta aika huvittaa anonta kaupungisa Las Vegas, syö ihmisaiä se kaupunki jos menet pitkäksi aikaa sinne, se se syö sinut etkä pääse pois.

https://www.youtube.com/watch?v=WhBM9xxkiFA

• Anonyymi

Joanäkww yöllä unwaa JÄnnirräciä jurruj ja pyörii sängyssäkin, melkein jotta ei tipahdakakaan kokonaan sängfyn ulkopuolelle, sitten aamulla katselee; ompas tuo tyynykin jo väärässä asennossa....

• Anonyymi

No ei voi. Olen suht varma, että olisin asiasta tietoinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe