Suomalainen nainen ja ruotsalainen mies

Anonyymi

Voiko suomalainen nainen ja ruotsalainen mies ikinä olla suhteessa? Mulla on semmonen fiilis, että ruotsalaiset ylipäätänsä halveksuvat suomalaisia naisia ja suomalaisia ylipäätänsä.

5

689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No joo, periaatteessa, mutta enempi nihkeämmänpuoleista ja ei niin yleistä. Ja ruotsalaiset ei oikein koskaan kieltämme opi. Humorintajukin hieman toisenlainen. Aikamoista neulaa heinäsuovasta ja ei niin iso valikoima, joudut karsimaan rankasti kriteerejäsi. Lepsumpia luonteeltaan.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan suomalaisena naisena törmännyt halveksuvaan asenteeseen ruotsalaisten miesten taholta. Olisko toi sitten jonkun tietyn porukan juttu?

• Anonyymi

Seurustelin suomenruotsalaisen miehen kanssa. Itse ihan umpi itäsuomalainen. Alkuun olin hänelle eksoottinen "hassu"..ja hän minulle alfauros viikinki. Moi, jossain vaiheessa kulttuurierot alkoi olla liikaa ja hän alkoi kutsua mua mongoliksi ja naureskeli enkö tajua että he ovat parempaa rotua. No erohan siitä tuli ja sen jälkeen olen sinkkuna elellyt ja paneskellut slaavimiesten kanssa. Parasta seksiä 👌

• Anonyymi

En tietenkään miehenä tiedä minkälainen slaavimies on. Mutta se slaavilainen musiikki mitä nyt suomalaisena pidetään on ihan kauheeta. Muistan kun tuli Gyllene tidenin Sommartiden hej hej, ja kaikki oli ihan hulluna siihen kappaleeseen, kun suomessa piti olla vaan sitä päättäjien mielestä oikeeta musiikkia. ja suomessa ei vastaavia kappaleita voinu tehdä koska se oli ns. väärää musiikki. Samoin Abbaa pidettiin ylhäältä vääränä, vaikka kansalaiset siitä tykkäs. Muutenkin erikoista kulttuuria suomessa syötetty. Kun koulussakin näytettiin suomalaisena taiteena jotain Gallen Callelan kolimaisemia. Sitä pikkupoikana huuli pyöreemä katto, että ompa komeeta maisemaa, mutta ei se mun kotimaa kyllä oo. Että meidän päättäjät on vuosikausia yrittäny kääntää meitä Venäjä ja Neuvostomielisiksi, vaikka meidän luonteenlaadussa ei oo mitään yhteistä. Mäkin oon 1/4 ryssä, mutta en nää mitään hyvää siellä ja koko elämäni Länsi Suomessa asunu ja pidän Ruotsia kauniina maana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään miehenä tiedä minkälainen slaavimies on. Mutta se slaavilainen musiikki mitä nyt suomalaisena pidetään on ihan kauheeta. Muistan kun tuli Gyllene tidenin Sommartiden hej hej, ja kaikki oli ihan hulluna siihen kappaleeseen, kun suomessa piti olla vaan sitä päättäjien mielestä oikeeta musiikkia. ja suomessa ei vastaavia kappaleita voinu tehdä koska se oli ns. väärää musiikki. Samoin Abbaa pidettiin ylhäältä vääränä, vaikka kansalaiset siitä tykkäs. Muutenkin erikoista kulttuuria suomessa syötetty. Kun koulussakin näytettiin suomalaisena taiteena jotain Gallen Callelan kolimaisemia. Sitä pikkupoikana huuli pyöreemä katto, että ompa komeeta maisemaa, mutta ei se mun kotimaa kyllä oo. Että meidän päättäjät on vuosikausia yrittäny kääntää meitä Venäjä ja Neuvostomielisiksi, vaikka meidän luonteenlaadussa ei oo mitään yhteistä. Mäkin oon 1/4 ryssä, mutta en nää mitään hyvää siellä ja koko elämäni Länsi Suomessa asunu ja pidän Ruotsia kauniina maana.

Vaikka venäläiset ovat geneettisesti enemmän suomalaisia, kuin slaaveja ovat itä - ja länsisuomalaiset geneettisesti kaukana toisistaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6168
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5637
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1798
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1287
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1058
    Aihe