Voiko suomalainen nainen ja ruotsalainen mies ikinä olla suhteessa? Mulla on semmonen fiilis, että ruotsalaiset ylipäätänsä halveksuvat suomalaisia naisia ja suomalaisia ylipäätänsä.
Suomalainen nainen ja ruotsalainen mies
5
387
Vastaukset
- Anonyymi
No joo, periaatteessa, mutta enempi nihkeämmänpuoleista ja ei niin yleistä. Ja ruotsalaiset ei oikein koskaan kieltämme opi. Humorintajukin hieman toisenlainen. Aikamoista neulaa heinäsuovasta ja ei niin iso valikoima, joudut karsimaan rankasti kriteerejäsi. Lepsumpia luonteeltaan.
- Anonyymi
Enpä ole koskaan suomalaisena naisena törmännyt halveksuvaan asenteeseen ruotsalaisten miesten taholta. Olisko toi sitten jonkun tietyn porukan juttu?
- Anonyymi
Seurustelin suomenruotsalaisen miehen kanssa. Itse ihan umpi itäsuomalainen. Alkuun olin hänelle eksoottinen "hassu"..ja hän minulle alfauros viikinki. Moi, jossain vaiheessa kulttuurierot alkoi olla liikaa ja hän alkoi kutsua mua mongoliksi ja naureskeli enkö tajua että he ovat parempaa rotua. No erohan siitä tuli ja sen jälkeen olen sinkkuna elellyt ja paneskellut slaavimiesten kanssa. Parasta seksiä 👌
- Anonyymi
En tietenkään miehenä tiedä minkälainen slaavimies on. Mutta se slaavilainen musiikki mitä nyt suomalaisena pidetään on ihan kauheeta. Muistan kun tuli Gyllene tidenin Sommartiden hej hej, ja kaikki oli ihan hulluna siihen kappaleeseen, kun suomessa piti olla vaan sitä päättäjien mielestä oikeeta musiikkia. ja suomessa ei vastaavia kappaleita voinu tehdä koska se oli ns. väärää musiikki. Samoin Abbaa pidettiin ylhäältä vääränä, vaikka kansalaiset siitä tykkäs. Muutenkin erikoista kulttuuria suomessa syötetty. Kun koulussakin näytettiin suomalaisena taiteena jotain Gallen Callelan kolimaisemia. Sitä pikkupoikana huuli pyöreemä katto, että ompa komeeta maisemaa, mutta ei se mun kotimaa kyllä oo. Että meidän päättäjät on vuosikausia yrittäny kääntää meitä Venäjä ja Neuvostomielisiksi, vaikka meidän luonteenlaadussa ei oo mitään yhteistä. Mäkin oon 1/4 ryssä, mutta en nää mitään hyvää siellä ja koko elämäni Länsi Suomessa asunu ja pidän Ruotsia kauniina maana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään miehenä tiedä minkälainen slaavimies on. Mutta se slaavilainen musiikki mitä nyt suomalaisena pidetään on ihan kauheeta. Muistan kun tuli Gyllene tidenin Sommartiden hej hej, ja kaikki oli ihan hulluna siihen kappaleeseen, kun suomessa piti olla vaan sitä päättäjien mielestä oikeeta musiikkia. ja suomessa ei vastaavia kappaleita voinu tehdä koska se oli ns. väärää musiikki. Samoin Abbaa pidettiin ylhäältä vääränä, vaikka kansalaiset siitä tykkäs. Muutenkin erikoista kulttuuria suomessa syötetty. Kun koulussakin näytettiin suomalaisena taiteena jotain Gallen Callelan kolimaisemia. Sitä pikkupoikana huuli pyöreemä katto, että ompa komeeta maisemaa, mutta ei se mun kotimaa kyllä oo. Että meidän päättäjät on vuosikausia yrittäny kääntää meitä Venäjä ja Neuvostomielisiksi, vaikka meidän luonteenlaadussa ei oo mitään yhteistä. Mäkin oon 1/4 ryssä, mutta en nää mitään hyvää siellä ja koko elämäni Länsi Suomessa asunu ja pidän Ruotsia kauniina maana.
Vaikka venäläiset ovat geneettisesti enemmän suomalaisia, kuin slaaveja ovat itä - ja länsisuomalaiset geneettisesti kaukana toisistaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379