Päivän kysymys:Miten ihanista miehistä valitaan..

haaskatar

Siis nyt kamppailen hankalan ongelman kanssa. Netissä on niin paljon ihania miehiä ,jotka kirjottaa mulle sydän verellä ,että miten niistä seulotaan se OIKEA. Kyllä tämmösen pienen linnun nysän pää menee ihan pyörälle kun on semmosta herkkua..lihapalaa liikenteessä. Pikkasen epätoivonen olen kun Juhannuskin on vain kerran vuodessa ja ei noita viikonloppuja ja juhlapyhiä ihan tolkuttomasti ole. Sitten on vielä se keskittyminen. Niin pitäisi jaksaa keskittyä aina yhteen kullanmuruun kerralla. Huokaus..olisi mukava kuulla myös ihanilta miehiltä miten ne on ratkaissut asiat joiden parissa kamppailen päivittäin..Sitten kun löytäisi itsestään ton sisäisen leivosen ja simmosia..Illalla sitten ilahdun kun tässä on hurjasti ohjeita ,neuvoja ja kannustavia fresh ...ajatuksia.

41

1390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisenlogiikkaa

Valitse se, jolla on eniten massia. Ulkonäöllä tai luonteella ei ole mitään merkitystä. Meri-Kukka ja Leena tietävät jo tämän. Nyt tiedät sinäkin!

• haaskatar

mua ei raha kiehdo yhtään...Haluaisin nauraa ja jakaa ilot ja surut miehen kanssa..erityisesti ,että ulvottaisiin kilpaa kuun kanssa ...simmosia..vähän eri henkistä..joo hurjasti intohimoa puolin ja toisin..tolleen ajattelen ja tunnen.Onks outoa?

• perskuti

Taistelet asioiden kanssa joista monet tahtoisivat taistella.
      Itse asiassa,vaikeita kysymyksiä?Pyöritä, puhalla, heiluta, järkytä tasapainoa, kyllä ne akanat jyvistä erottuu.
      Jos haet vain yhden illan ystävyyttä"juhannus",
      ota se ensimmäinen joka kohdalle sattuu, sillä todennäköisyy, että se on se oikea on aivan yhtä suuri kuin mikä tahansa.

Sitten asiaa!!!
      Kuinka voit esineellistää ihmisiä täyttämään sinun oikkujasi,"juhlapyhiä", et setteraa.
      Jollet saa muuten seuraa, OLE YKSIN!

• haaskatar

mikään purkkapallo meno ei kiinnosta. .Nettitreffeillä hyvä ,että on sumpit hörppästy. Oikeassa elämässä olen ns. kiltti tyttö .täällä vain suutani pieksän..Muutenkin olen ujohko reaalielämässä.

• perskuti
        haaskatar kirjoitti:

mikään purkkapallo meno ei kiinnosta. .Nettitreffeillä hyvä ,että on sumpit hörppästy. Oikeassa elämässä olen ns. kiltti tyttö .täällä vain suutani pieksän..Muutenkin olen ujohko reaalielämässä.

Eihän sinusta saa selvää, edes juottamalla.
        Elikkä: Oletko hakemassa kupillista kahvia, vai otatko koko paketin, joka ei aina maistu parhaalta mahdolliselta?
        Sinä, ja vain Sinä voit sen päättää!

• Tiina

Jo noinkin lyhyen tekstin perusteella on helppo päätellä, että olet narsistinen persoonallisuus!

.. ai etkö?

Niin, narsistinahan sinä et sitä voi myöntää!

• Uuno

siis aika kiihkeitä tunteita toi linnun nysä pojissa herättää. Upea Kaunotar toi Haaskatar ,lohikäärmeet kuuluu aina kun ritariromantiikkaan..let it roll boys..

• ..sulle soitimella tiputanssini.. keksin sen ihan vaan sua varten..

• Professori Huttu

>>...pitäisi jaksaa keskittyä aina yhteen kullanmuruun kerralla.>>

Tuossa lauseessa on selkeästi ilmaistu vallitseva ongelmanne. Ette siis JAKSA vaikka PITÄISI. Menkää siis lepäämään johonkin paikkaan, jotta voimanne palaavat Teille. Voi olla, että menee ensi kesään tai seuraavaan.

Nyt voimanne ovat mm. täällä huuhaalla, joten ottakaa ne ensin täältä ja sitten jostakin muualta takaisin itsellenne.

Kiitos Teille.
      Diagnoosimaksu 5 markkaa 50 penniä.

• tunnelma

on ihka..iloinen..

• Professori Huttu
        tunnelma kirjoitti:

on ihka..iloinen..

Pelaaminen on sairaus. Menkää pikaisesti hakemaan apua peliriippuvuuteen lähimmältä AA-klinikalta.
        Katkaisuhoito on oikea lääke sairauteenne ja myllytyshoito kestää Teidän tapauksessanne vähintään kaksi vuotta. Sen jälkeen paistaa oikea aurinko, nyt se on vain harha.

Kiitos Teille.
        Diagnoosimaksu 6 markkaa 50 penniä.

• yks typy evk

miksi minulle ei kukaan kirjoita. Olisin niin innokas vastailemaan :=(((
      Muutama kirjoittaa, mutta ihan ystävyyden merkeissä. Ja niistäkin suurin osa naisia.
      Mitä mun pitäis tehdä että olis noin loistava tilanne kuin sinulla? :=))))
      Olipas ihania lihapullia. Tulin just ruokatauolta.
      Ruokaan tämän typyn on vaan tyydyttävä :=(((

• Professori Huttu

Ruoka on ihmisen perus-elin. Käyttäkää sitä rakkaudennälkäänne, mutta ahmimatta kaikkea mitä löydätte kaapeista. Näin rakkaus kestää ikuisesti eikä lopu koskaan, mikäli ette syö kaikkea mitä löydätte.

Kiitos Teille.
        Diagnoosimaksu nolla markkaa. (alennusmyynti)

• haaskatar

Vimppaan Sinulle osoitteita jos haluat. Millään ei kaikkia hakemuksia ehdi "käsitellä". Käytätkö muuten Lancomen kynsilakkaa vai esim.Lumenen..

• yks typy evk
        haaskatar kirjoitti:

Vimppaan Sinulle osoitteita jos haluat. Millään ei kaikkia hakemuksia ehdi "käsitellä". Käytätkö muuten Lancomen kynsilakkaa vai esim.Lumenen..

niitä osoitteita. Kaikille täytyy vastata. Se on fiksua käytöstä :=))))
        Eihän hieno ja muotitietoinen nainen voi käyttää muuta kuin Lancomea :=)))

• perskuti
        yks typy evk kirjoitti:

niitä osoitteita. Kaikille täytyy vastata. Se on fiksua käytöstä :=))))
        Eihän hieno ja muotitietoinen nainen voi käyttää muuta kuin Lancomea :=)))

Kyllä te, HUOM!Te naiset osaatte olla lajissanne uskomattomia, minä en sillätavalla ajattele mitä hajusteita kukakin käyttää.
        Minulle on tärkeää, että tuoksu on sellainen joka miellyttää;=))

• ykstypy
        perskuti kirjoitti:

Kyllä te, HUOM!Te naiset osaatte olla lajissanne uskomattomia, minä en sillätavalla ajattele mitä hajusteita kukakin käyttää.
        Minulle on tärkeää, että tuoksu on sellainen joka miellyttää;=))

ollaankin niin uskomattomia aina.
        Millainenhan tuoksu se naisessa sua kiinnostaa?
        Tykkäätkö ooppiumin tuoksusta? Se on eräs parfyymi.
        Sillä on yleensä nimensä veroinen vaikutus.
        Siis huumaava :=)))

• haaskatar
        ykstypy kirjoitti:

ollaankin niin uskomattomia aina.
        Millainenhan tuoksu se naisessa sua kiinnostaa?
        Tykkäätkö ooppiumin tuoksusta? Se on eräs parfyymi.
        Sillä on yleensä nimensä veroinen vaikutus.
        Siis huumaava :=)))

itikoiden pyörryttämiseen..joo ei ole omppu kauas puusta pudonnut. Sitten iskän kanssa katson aina Uunoja kun se mies on ihana ,sellanen mun miesihanne.

• Professori Huttu
        haaskatar kirjoitti:

itikoiden pyörryttämiseen..joo ei ole omppu kauas puusta pudonnut. Sitten iskän kanssa katson aina Uunoja kun se mies on ihana ,sellanen mun miesihanne.

Tuo Uuno-vietti kertoo vakavasta läheisriippuvuudesta, eli nyt täytyy mennä kurssille. Siellä poistetaan hoiva-vietti, joka on aivan liian voimakas. Selkeästi olette ulkoa ohjautuva tyyppi ja helposti vietävissä kotkotuksiin, joten sisäpuolinen vahvuus on vielä hyvin heikossa jamassa.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 7 markkaa ja 50 penniä.

• ykstypy
        haaskatar kirjoitti:

ihan Uuno sentään ihanne? Mutta kyllä sellanen karski suomalainen mies, joka ei dödöille tuoksu, mutta ei myöskään tarvis jatkuvasti hiellekään haista. Ei mikään snobi tyyppi. Tavallinen, huumoria ymmärtävä, ja siitä seks..... tykkäävä :=)))))
        Saisinko prohovessoorilta luonne analyysin?

• Professori Huttu
        ykstypy kirjoitti:

ihan Uuno sentään ihanne? Mutta kyllä sellanen karski suomalainen mies, joka ei dödöille tuoksu, mutta ei myöskään tarvis jatkuvasti hiellekään haista. Ei mikään snobi tyyppi. Tavallinen, huumoria ymmärtävä, ja siitä seks..... tykkäävä :=)))))

Seksi on ihan liikaa mielessänne. Täytyy mennä lähimmälle seksuaaliklinikalle. Riippuvuus on selvä, koska käytätte tuota sanaa ja kirjoitatte siitä tänne. Ilman seksiä on helppo olla, sillä sen voi korvata esimerkiksi siivoamalla yleisiä tienvarsia ja keräämällä tyhjät pullot ym. rojut pois sieltä.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 10 markkaa ja 50 penniä.

• haaskatar
        ykstypy kirjoitti:

voidaan myös tehdä niin ,että sinä vimppaat mulle ne joita et "jaksa" ,mun kaverit pitää mua kahjomagneettina ,minkä allekirjoitan..ei pitkästy sitten. Ei me mitään lääkäriä tarvita. Kyllä minäkin seksistä tykkään ensin tarvitsis vain sen miehen niihin treeneihin ,loogista vai mitä. Kyllä musta kotimainen Uuno on söpö olen katsonut kaikki moneenkertaan..Uuno bisnessnies on mun ja isän suosikki ,kun se vaikuttaa hmm..autenttiselta. Faija kysyi kuinka töihin pyrkijä miehillä on aina hurjan hienot kamppeet ,et sen ei ole niin hienot. Sanoin ,että ne haluaa tulla hommaan valituksi..Vissiin vieläkin ihmettelee tätä kun kuulutaan samaan SYDÄN on miehen ja naisen tärkein juttu..simmosia.

• ykstypy
        Professori Huttu kirjoitti:

Seksi on ihan liikaa mielessänne. Täytyy mennä lähimmälle seksuaaliklinikalle. Riippuvuus on selvä, koska käytätte tuota sanaa ja kirjoitatte siitä tänne. Ilman seksiä on helppo olla, sillä sen voi korvata esimerkiksi siivoamalla yleisiä tienvarsia ja keräämällä tyhjät pullot ym. rojut pois sieltä.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 10 markkaa ja 50 penniä.

prohvessoori. Minä lähdenkin heti siivoilemaan tienvarsia. Mutta yks juttu. Siellähän näkee miehiä :=((( Keksi joku parempi homma mulle.
        Rahaa ei tuosta analyysistä tipu. Kyllä minä sinut professori tiedän. Sun taksat senkuin vaan nousee ja tiedät että Typyn on tultava uudestaan saman ongelman vuoks sulta neuvoja kysymään, kun sinne tienvarsille käskit. Ei onnistu. Mua et rahasta :=)))

• Professori Huttu
        haaskatar kirjoitti:

voidaan myös tehdä niin ,että sinä vimppaat mulle ne joita et "jaksa" ,mun kaverit pitää mua kahjomagneettina ,minkä allekirjoitan..ei pitkästy sitten. Ei me mitään lääkäriä tarvita. Kyllä minäkin seksistä tykkään ensin tarvitsis vain sen miehen niihin treeneihin ,loogista vai mitä. Kyllä musta kotimainen Uuno on söpö olen katsonut kaikki moneenkertaan..Uuno bisnessnies on mun ja isän suosikki ,kun se vaikuttaa hmm..autenttiselta. Faija kysyi kuinka töihin pyrkijä miehillä on aina hurjan hienot kamppeet ,et sen ei ole niin hienot. Sanoin ,että ne haluaa tulla hommaan valituksi..Vissiin vieläkin ihmettelee tätä kun kuulutaan samaan SYDÄN on miehen ja naisen tärkein juttu..simmosia.

Tuo seikka on hyvin huolestuttava. Kirjoitatte isästänne tänne. Oletteko kysyneet häneltä luvan, että voitte kirjoittaa hänestä julkisesti?

Nyt on isän merkitys tässä korostuneesti esillä, joten perheterapia lähimmässä perheneuvolassa lienee tarpeen hyvin pikaisesti.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 8 markkaa 50 penniä.

• haaskatar

Tuo seikka on hyvin huolestuttava. Kirjoitatte isästänne tänne. Oletteko kysyneet häneltä luvan, että voitte kirjoittaa hänestä julkisesti?

Nyt on isän merkitys tässä korostuneesti esillä, joten perheterapia lähimmässä perheneuvolassa lienee tarpeen hyvin pikaisesti.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 8 markkaa 50 penniä.

muuten laita euroiks ,mun ikäpolvi ei opavannahoissa laske..Joks hyyty niitten vinkkien kanssa vai tossaks ne nyt sitten oli..haukotus.

• Professori Huttu
        haaskatar kirjoitti:

muuten laita euroiks ,mun ikäpolvi ei opavannahoissa laske..Joks hyyty niitten vinkkien kanssa vai tossaks ne nyt sitten oli..haukotus.

On juuri tuo historian puutteellinen tietämys.
        Myös selkeät kirjoitusvirheet havaittavissa.

Opiskelu jäänyt selvästi varhaislapsuudessa taka-alalle ja arvostus kansantaloustieteitä sekä oravannahoilla eläneitä veteraaneja kohtaan on hyvin puutteellista.

Kurssit ko. asioista kesäyliopistoissa ja pitempi koulutus ensi syksynä alkavissa oppilaitoksissa suositeltavia Teille.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 9 markkaa 50 penniä.

• Haaskatar

On juuri tuo historian puutteellinen tietämys.
        Myös selkeät kirjoitusvirheet havaittavissa.

Opiskelu jäänyt selvästi varhaislapsuudessa taka-alalle ja arvostus kansantaloustieteitä sekä oravannahoilla eläneitä veteraaneja kohtaan on hyvin puutteellista.

Kurssit ko. asioista kesäyliopistoissa ja pitempi koulutus ensi syksynä alkavissa oppilaitoksissa suositeltavia Teille.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 9 markkaa 50 penniä.

täpinöissä tietty..Eikä maksa mitään.

• Professori Huttu
        Haaskatar kirjoitti:

täpinöissä tietty..Eikä maksa mitään.

Söpö on vahvasti juuri lapsuuteen kuuluva ilmaus. Olette jääneet selvästi liiaksi lapsuuteenne kiinni. Nyt ainoa vaihtoehto on mennä kiireesti lähimpään neuvolaan, josta Teille annetaan ohjeita eri ikävuosille, ja voitte siis seurata kehitystänne esitteistä 1-7.

Minä en ole kukaan K. Minä olen Professori Huttu.
        Pyysitte julkisesti aloituksessanne apua.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 11 markkaa 50 penniä.

• Haaskatar

Söpö on vahvasti juuri lapsuuteen kuuluva ilmaus. Olette jääneet selvästi liiaksi lapsuuteenne kiinni. Nyt ainoa vaihtoehto on mennä kiireesti lähimpään neuvolaan, josta Teille annetaan ohjeita eri ikävuosille, ja voitte siis seurata kehitystänne esitteistä 1-7.

Minä en ole kukaan K. Minä olen Professori Huttu.
        Pyysitte julkisesti aloituksessanne apua.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 11 markkaa 50 penniä.

kansanhuvit ja hyöty yhtäaikaa..myös varjoteatterin puolella ,loogista vai kuis?

• Professori Huttu
        Haaskatar kirjoitti:

kansanhuvit ja hyöty yhtäaikaa..myös varjoteatterin puolella ,loogista vai kuis?

Nyt vaikuttaa vahvasti siltä, että suhtaudutte elämään, kuin se olisi vain jotakin teatteria. Elämä on kuitenkin kaikkea muuta, sillä siihen sisältyy vaikeita asioita ja kriisejä ja niitä täytyy opiskella nyt kantapäänne kautta.

Olette selvästi liikaa mielikuvituksenne vallassa kirjaimienkin kanssa. Hakeutukaa pikaisesti lähimpään kirjain-analyysiin.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 12 markkaa 50 penniä.

• haaskatar

Nyt vaikuttaa vahvasti siltä, että suhtaudutte elämään, kuin se olisi vain jotakin teatteria. Elämä on kuitenkin kaikkea muuta, sillä siihen sisältyy vaikeita asioita ja kriisejä ja niitä täytyy opiskella nyt kantapäänne kautta.

Olette selvästi liikaa mielikuvituksenne vallassa kirjaimienkin kanssa. Hakeutukaa pikaisesti lähimpään kirjain-analyysiin.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 12 markkaa 50 penniä.

tai KYYDITTÄÄ ,pohjanmaa pojat on vissiin enemmän perehtyneet noihin kyydityksiin..Konsultointi apua pyydän..pojat?

• Professori Huttu
        haaskatar kirjoitti:

tai KYYDITTÄÄ ,pohjanmaa pojat on vissiin enemmän perehtyneet noihin kyydityksiin..Konsultointi apua pyydän..pojat?

Nyt vaikuttaa syvästi siltä, että olette riippuvainen kyydityksistä, vaikka Teidän tulisi opetella kulkemaan ilman kyyditsijää. Tämä riippuvuus on huolestuttavaa, sillä aina ei voida olettaa, että on kyyditsijä odottamassa.

Itse täytyy opetella kyyditsemään itsensä. Se on tärkeää elämässä kaikin tavoin. Suosittelenkin autokoulua pikaisesti ja rohkeaa ajotaidon opettelua niin kesä- kuin talvisäässä.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 100 markkaa ja 50 penniä.

(Autokouluhinnastot ovat korkeat)

• haaskatar

Nyt vaikuttaa syvästi siltä, että olette riippuvainen kyydityksistä, vaikka Teidän tulisi opetella kulkemaan ilman kyyditsijää. Tämä riippuvuus on huolestuttavaa, sillä aina ei voida olettaa, että on kyyditsijä odottamassa.

Itse täytyy opetella kyyditsemään itsensä. Se on tärkeää elämässä kaikin tavoin. Suosittelenkin autokoulua pikaisesti ja rohkeaa ajotaidon opettelua niin kesä- kuin talvisäässä.

Kiitos Teille.
        Lausuntomaksu 100 markkaa ja 50 penniä.

(Autokouluhinnastot ovat korkeat)

ajeleeko proffa toisinaan Toyotalla..se on hieno auto..luonnollisesti..vai kyytiä..sutinaa takapenkillä..

• Professori Huttu

Ajattelette Toyota-merkkiä, joten tilanne vaikuttaa vahvasti siltä, että olette japanilaisten automerkkien kannalla.

Suosittelen kuitenkin vakavasti nyt muita merkkejä. Esim. LADA on vahva talviautomerkki ja sillä selviätte Suomen talvessa vallan mainiosti ensi alkuun. Myöhemmässä vaiheessa suosittelen muita laatuautomerkkejä, mutta tässä vaiheessa pysyttelemme tällä tasolla, etten sekoita liikaa ajatuksianne.

Kiitos Teille.
      Lausuntomaksu 200 markkaa ja 50 penniä.

Ps. Teillä on selvästi monta ongelmaa. Minulta loppuu henkiset voimat Teidän kanssanne tuota pikaa. Lasku kyllä vain kasvaa.

• Haaskatar

Varmasti voimme "sovitella " tätä lasku asiaa. Laitan proffalle niitä legendaarisen karjalan mummun karjalanpiirakoita. Istutaan sen pöytä "tasosi " äärellä ja sovitellaan..Eiköhän löydetä semmoinen noo..yhteinen sävel. Voin vaikka laulaa Sinulle ja proffa soittaa mulle Jazzia vissiin. Koska sitten?

• Professori Huttu
        Haaskatar kirjoitti:

Varmasti voimme "sovitella " tätä lasku asiaa. Laitan proffalle niitä legendaarisen karjalan mummun karjalanpiirakoita. Istutaan sen pöytä "tasosi " äärellä ja sovitellaan..Eiköhän löydetä semmoinen noo..yhteinen sävel. Voin vaikka laulaa Sinulle ja proffa soittaa mulle Jazzia vissiin. Koska sitten?

Jo poistunut luotanne. Asun Pohjois-Suomessa ja toivotan Teille kaikkea hyvää.

Kiitos Teille.
        Kiitoslasku 300 markkaa ja 50 penniä.

• ykstypy

Jo poistunut luotanne. Asun Pohjois-Suomessa ja toivotan Teille kaikkea hyvää.

Kiitos Teille.
        Kiitoslasku 300 markkaa ja 50 penniä.

että meidän naapurihan sinä olet :=))
        Jotain tuttua sinussa olikin.

• Haaskatar
        ykstypy kirjoitti:

että meidän naapurihan sinä olet :=))
        Jotain tuttua sinussa olikin.

me otetaan typyn kanssa semmoset salskeat assarit ,jotka vie meidät ulos syömään ,puhuu mukavia ,pussaa pyörryksiin. Sitten saadaan alennusta kun on kahdet häät. Nimittäin Pohjanmaalla järjestetään kunnon jamit. Kaikki tietää ,että olen Hesan kaatiksilta. Typy pohjosempaa..Joo ,ne pohjalaiset häät siis omat täytyy saada aikaisiksi. Ei ole kiire kuhan tämän vuoden puolella ,että tämä prinsessa on freessi..

• ykstypy
        Haaskatar kirjoitti:

me otetaan typyn kanssa semmoset salskeat assarit ,jotka vie meidät ulos syömään ,puhuu mukavia ,pussaa pyörryksiin. Sitten saadaan alennusta kun on kahdet häät. Nimittäin Pohjanmaalla järjestetään kunnon jamit. Kaikki tietää ,että olen Hesan kaatiksilta. Typy pohjosempaa..Joo ,ne pohjalaiset häät siis omat täytyy saada aikaisiksi. Ei ole kiire kuhan tämän vuoden puolella ,että tämä prinsessa on freessi..

ne pohojolaaset häät on tosi häät.
        Kyllä me varmaan ne kunnon miehet löyvetään, kunhan ei hermostuta :=)))
        Siellä sitten viina virtaa ja laulut raikaa ja tanssitaan viulun tahdissa sen ihanan miehen kainalossa. Oi,oi mikä ihanuus meitä odottaa.
        Ja tosi freesejä likkojahan me ollaan :=)))

• Haaskatar
        ykstypy kirjoitti:

ne pohojolaaset häät on tosi häät.
        Kyllä me varmaan ne kunnon miehet löyvetään, kunhan ei hermostuta :=)))
        Siellä sitten viina virtaa ja laulut raikaa ja tanssitaan viulun tahdissa sen ihanan miehen kainalossa. Oi,oi mikä ihanuus meitä odottaa.
        Ja tosi freesejä likkojahan me ollaan :=)))

eikä se nyt johdu Lancomen ripsarista.. Typy on reilu ja jämpti pohjalainen ja mä olen noo..reilu ainaskin ja sanon asiat suoriksi...Hmm..ollaankohan me jotain sukua kuin näin hyvin synkkaa?Typy onks sinulla karjalaista verta kanssa?

• ykstypy
        Haaskatar kirjoitti:

eikä se nyt johdu Lancomen ripsarista.. Typy on reilu ja jämpti pohjalainen ja mä olen noo..reilu ainaskin ja sanon asiat suoriksi...Hmm..ollaankohan me jotain sukua kuin näin hyvin synkkaa?Typy onks sinulla karjalaista verta kanssa?

mun ripsari on tällä hetkellä Kanebo. Koneesta ostin sen, kun oli halvempaa siellä :=)))
        Sitähän ei tiedä, jos kaukasia sukulaisia vaikka ollaan. Ja mistä sen tietää missä se isäukko aikoinaan on pyörinyt. Ei luultavasti minussa ole tuota karjalan verta. Ihan pesunkestävä etelä-pohojanmaalainen olen. Nyt kyllä asun pohojois-pohojanmaalla. Reiluja me ollaan ja tosi mahtavia naisia. Vai mitä? Kukas sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse :=)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4381
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      98
      3936
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      50
      3446
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2693
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      25
      2532
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2393
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2237
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1877
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47