Miksi Venäjällä

Anonyymi

harrastetaan näitä ”putoamisia”. Nyt on taas yritysjohtaja pudonnut veneestä ja dööd. Osa heistä putoaa ikkunoista. Onko tämä kulttuurisidonnainen asia? Kuka selittäisi. Länsimaissa käytetään turvavaljaita ja karabiinihakoja.

28

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katoavaa kansanperinnettä...

      Siellä on nykyisin jo rekryssä mainittu, että tehtävään valitun johtajan tulee tuoda omat turvavaljaat työpaikalle...

    • Venäjällä juodaan paikallista red bullia ja ajatellaan, että sekin antaa siiiiivet!

      • Ei kun pakotteista johtuen ne ostaa Red Bullia ja luulee että se on aitoa tuontitavaraa. Mutta...
        Hähhähäää, eipäs ollutkaan, terveisin setä-Vladimir


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei kun pakotteista johtuen ne ostaa Red Bullia ja luulee että se on aitoa tuontitavaraa. Mutta...
        Hähhähäää, eipäs ollutkaan, terveisin setä-Vladimir

        Paketissakin lukee Bud Rell.... :oD Ei vaan huomaa äkkiä... :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Paketissakin lukee Bud Rell.... :oD Ei vaan huomaa äkkiä... :oD

        Jenkin on huijanneet tuossakin siipi asiassa tai sitten on käännös virhe kannattaisi valittaa kremlille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jenkin on huijanneet tuossakin siipi asiassa tai sitten on käännös virhe kannattaisi valittaa kremlille.

        Eikös Red Bull ole joku Itävaltalainen paja?


    • Anonyymi

      Kiipeily tullu siellä muotiin. Ja amatööreille käy noin.

    • Anonyymi

      Onko ne vähän kuin Norjan hiihtomaajoukkue, minne eksyvät ovat kaikki astmaatikkoja? Venäjällä yritysjohtoon hakeutuvalta edellytetään ilmeisesti alttiutta avustettuun henkensä riistoon siinä vaiheessa kun sukset eivät kulje Putinin viitoittamaa latua.

    • Anonyymi

      Mä oon se "venäläis"jätkä joka julkaisi nyt illalla sukutaustaansa. Ehkä se on osittain geneettistä, sillä venäläiset miehet kukoistavat kansainvälisissä itsemurhatilastoissa epäedullisesti. Onhan niitä kaikenlaisia ajatuksia itse kullakin aina välillä (eli mulla) :O. Venäjällä infrastruktuuri ja asiat ovat aika heikosti edelleenkin. Itsetuhoisuus korreloi jostain syystä kuitenkin hyvän elintason ja kylmissä ilmastoissa elävien ihmisten suhteen eli nuo ovat siis itsemurhia lisääviä riskitekijöitä. Ehkä on siis hyväkin että olen itse köyhä vaikka Suomessa asunkin :).

    • Avustettu putoaminen kyseessä aina, kun joku putoaa johonkin. Kellä liikaa tietoa tai valtaa vaikuttaa ja hankaloittaa mitään, niin kummasti putoaa ja kuolee pois vastustelemasta.

      • Anonyymi

        Mä olen vaan pohtinut, että kun tuo kerta on tiedossa, niin mikä saa heidät poistumaan ensimmäisestä kerroksesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen vaan pohtinut, että kun tuo kerta on tiedossa, niin mikä saa heidät poistumaan ensimmäisestä kerroksesta?

        Eiköhän ne osaa nämä uhata ylempiin kerroksiin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eiköhän ne osaa nämä uhata ylempiin kerroksiin.

        No mutta jos lopputulos on tiedossa, niin miksi totella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos lopputulos on tiedossa, niin miksi totella?

        Ehkä ei kysellä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkä ei kysellä.

        Miltäs kuulostaa ansa ja tekosyy saada toinen loukkuun? Tuskin kukaan kertoo etukäteen, että tulinpa tappamaan sinut, ei vaan ystävänä tietysti. Jotta toinen luottaa ja sitten hups..


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Miltäs kuulostaa ansa ja tekosyy saada toinen loukkuun? Tuskin kukaan kertoo etukäteen, että tulinpa tappamaan sinut, ei vaan ystävänä tietysti. Jotta toinen luottaa ja sitten hups..

        Voihan he olla henkilökuntaakin sairaalassa esimerkiksi. Peitetyössä tai hyvin uhkailtuja ja maksettuja toimeen. Ja etenkin Puten omassa erikoissairaalassa.


    • Anonyymi

      Putin on järjestänyt nuo onnettomuudet...

      • Anonyymi

        Niin ihmiset ovat olleet hänelle läheisiä.


      • Tietysti on. Hän osaa tuon teloittamisen.


    • Anonyymi

      Se on se PCP- enkelipöly sellaista, et luulee osaavansa lentää, kun on pöllyssä.

    • Anonyymi

      Jäänyt jälkeen työsuojelun totettamisesta, vain pressa nauttii siintä.

    • Anonyymi

      Tänään on mies pudonnut toimistostaan Espoossa Suomessa.

      • Anonyymi

        …ja menehtynyt siinä.


      • Anonyymi

        Trendi on saapumassa Suomeen.


    • Heillä on vissiinkin heikommat koronarokotteet? Euroopassahan ne on netin mukaan tappaneet tuhansia. Venäjällänjoutuu nakkaa kyydistä, päästää päiviltä kun ei piikit tehoa.

    • Anonyymi

      Veneessä pitäisi aina olla pelastusliivit tai kelluntatakki.

      • On se kuitenkin kova vastus, jos täydessä vauhdissa veteen lentää. Äkkiä niskat nurin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        On se kuitenkin kova vastus, jos täydessä vauhdissa veteen lentää. Äkkiä niskat nurin.

        Niin varsinkin jos kädet ja jalat on sidottu niin saattaa vastustaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe