harrastetaan näitä ”putoamisia”. Nyt on taas yritysjohtaja pudonnut veneestä ja dööd. Osa heistä putoaa ikkunoista. Onko tämä kulttuurisidonnainen asia? Kuka selittäisi. Länsimaissa käytetään turvavaljaita ja karabiinihakoja.
Miksi Venäjällä
28
<50
Vastaukset
Katoavaa kansanperinnettä...
Siellä on nykyisin jo rekryssä mainittu, että tehtävään valitun johtajan tulee tuoda omat turvavaljaat työpaikalle...Venäjällä juodaan paikallista red bullia ja ajatellaan, että sekin antaa siiiiivet!
Ei kun pakotteista johtuen ne ostaa Red Bullia ja luulee että se on aitoa tuontitavaraa. Mutta...
Hähhähäää, eipäs ollutkaan, terveisin setä-Vladimirrandombypasser kirjoitti:
Ei kun pakotteista johtuen ne ostaa Red Bullia ja luulee että se on aitoa tuontitavaraa. Mutta...
Hähhähäää, eipäs ollutkaan, terveisin setä-VladimirPaketissakin lukee Bud Rell.... :oD Ei vaan huomaa äkkiä... :oD
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Paketissakin lukee Bud Rell.... :oD Ei vaan huomaa äkkiä... :oD
Jenkin on huijanneet tuossakin siipi asiassa tai sitten on käännös virhe kannattaisi valittaa kremlille.
Anonyymi kirjoitti:
Jenkin on huijanneet tuossakin siipi asiassa tai sitten on käännös virhe kannattaisi valittaa kremlille.
Eikös Red Bull ole joku Itävaltalainen paja?
- Anonyymi
Kiipeily tullu siellä muotiin. Ja amatööreille käy noin.
- Anonyymi
Onko ne vähän kuin Norjan hiihtomaajoukkue, minne eksyvät ovat kaikki astmaatikkoja? Venäjällä yritysjohtoon hakeutuvalta edellytetään ilmeisesti alttiutta avustettuun henkensä riistoon siinä vaiheessa kun sukset eivät kulje Putinin viitoittamaa latua.
- Anonyymi
Mä oon se "venäläis"jätkä joka julkaisi nyt illalla sukutaustaansa. Ehkä se on osittain geneettistä, sillä venäläiset miehet kukoistavat kansainvälisissä itsemurhatilastoissa epäedullisesti. Onhan niitä kaikenlaisia ajatuksia itse kullakin aina välillä (eli mulla) :O. Venäjällä infrastruktuuri ja asiat ovat aika heikosti edelleenkin. Itsetuhoisuus korreloi jostain syystä kuitenkin hyvän elintason ja kylmissä ilmastoissa elävien ihmisten suhteen eli nuo ovat siis itsemurhia lisääviä riskitekijöitä. Ehkä on siis hyväkin että olen itse köyhä vaikka Suomessa asunkin :).
Avustettu putoaminen kyseessä aina, kun joku putoaa johonkin. Kellä liikaa tietoa tai valtaa vaikuttaa ja hankaloittaa mitään, niin kummasti putoaa ja kuolee pois vastustelemasta.
- Anonyymi
Mä olen vaan pohtinut, että kun tuo kerta on tiedossa, niin mikä saa heidät poistumaan ensimmäisestä kerroksesta?
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen vaan pohtinut, että kun tuo kerta on tiedossa, niin mikä saa heidät poistumaan ensimmäisestä kerroksesta?
Eiköhän ne osaa nämä uhata ylempiin kerroksiin.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Eiköhän ne osaa nämä uhata ylempiin kerroksiin.
No mutta jos lopputulos on tiedossa, niin miksi totella?
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jos lopputulos on tiedossa, niin miksi totella?
Ehkä ei kysellä.
Ehkä ei kysellä.
Miltäs kuulostaa ansa ja tekosyy saada toinen loukkuun? Tuskin kukaan kertoo etukäteen, että tulinpa tappamaan sinut, ei vaan ystävänä tietysti. Jotta toinen luottaa ja sitten hups..
Miltäs kuulostaa ansa ja tekosyy saada toinen loukkuun? Tuskin kukaan kertoo etukäteen, että tulinpa tappamaan sinut, ei vaan ystävänä tietysti. Jotta toinen luottaa ja sitten hups..
Voihan he olla henkilökuntaakin sairaalassa esimerkiksi. Peitetyössä tai hyvin uhkailtuja ja maksettuja toimeen. Ja etenkin Puten omassa erikoissairaalassa.
- Anonyymi
Putin on järjestänyt nuo onnettomuudet...
- Anonyymi
Niin ihmiset ovat olleet hänelle läheisiä.
- Anonyymi
Se on se PCP- enkelipöly sellaista, et luulee osaavansa lentää, kun on pöllyssä.
- Anonyymi
Jäänyt jälkeen työsuojelun totettamisesta, vain pressa nauttii siintä.
- Anonyymi
Tänään on mies pudonnut toimistostaan Espoossa Suomessa.
- Anonyymi
…ja menehtynyt siinä.
- Anonyymi
Trendi on saapumassa Suomeen.
Heillä on vissiinkin heikommat koronarokotteet? Euroopassahan ne on netin mukaan tappaneet tuhansia. Venäjällänjoutuu nakkaa kyydistä, päästää päiviltä kun ei piikit tehoa.
- Anonyymi
Veneessä pitäisi aina olla pelastusliivit tai kelluntatakki.
On se kuitenkin kova vastus, jos täydessä vauhdissa veteen lentää. Äkkiä niskat nurin.
- Anonyymi
On se kuitenkin kova vastus, jos täydessä vauhdissa veteen lentää. Äkkiä niskat nurin.
Niin varsinkin jos kädet ja jalat on sidottu niin saattaa vastustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256