Pajalan uimahalli ja auoton tankaus

Anonyymi

Pajalan uimahalli miten se on auki ja mitä se maksaa en osaa ruotsia enkä englantia vain suomea pärjääkö suomella siellä vai tarviiko sanoa mitään kun menee uimaan ja tietenki kun on ruotsissa niin ei varmaan euron setelit käy maksuksi niin kortti varmaan käy visa kortti samalla kävis auton tankkaan siellä vissiin ruottissa pensan hinta pikkusen halvempaa sinne on 61 kilometrin matka eli kantiiko lähteä sinne tankaan vai tankata suomen puolella kolarissa ei se uima hallissa käyn ti ole vältämätön vaan ehkä samalla käyny jos käy siellä tankkaan 95 tankkaan autoon aina

tosiaan onko järkeä jos matka on 61 kolmetriä sinne tankaus pisteelle

vastakkaa pian niinh tiän onko järkeä lähteä sinne asti
'tosiaan en osaa muuta kieltä kuin suomea

6

1894

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en tiiä kantiiko mennä edes takasin tulis sulle matkaa 122 kilometriä niin entiiä vaikka olis hiukan edullisemaa ruottissa pensa niin ei sen takia sinne kantti ajaa se hyöty hinnassa katoaa kun joutuu nuin pitkän matkan takas ajaa 61 kilometriä tää on mun mielipide vain

• Anonyymi

Muista käyä suihkussa ennen altaaseen menoa,kysymyksesi oli niin tyhmiä jotta tarvit henkilökohtaisen avustajan

• Anonyymi

Kertoo ehkä enemmän sinun ymmärryksestä vai astuitko 'trollin' ansaan. 😉

• Anonyymi

miten auoto tankataan

• Anonyymi

Paljon maksaa bensa pajalassa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      702
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe