Taidan olla pienesti ihastunut esimieheeni. Mikäköhän vanhemmissa miehissä viehättää...
Ihastus esimieheen
8
755
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu varmaan ikäerosta, jos on suurikin esim. 20 niin pedofiilius kenties?
- Anonyymi
Ei ole tainut oma isä rakastaa ja antaa huomiota tarpeeksi.
- Anonyymi
ymmärrän täysin.. mulkin mennyt jalat alta 20 v vanhemman miehen takii
- Anonyymi
Kyllä itsekin ääneni annan varttuneemmile miehille kuin suht oman ikäluokan 30-40 vuotiaille, ehdottomasti näin. Jos esimiehellä on puoliso, kannattaa ihastumisen tunteet uohtaa ja katsoa muualta sitä varttuneempaa ikäpolvea reffeille sikäli pidät työstä ja työpaikastasi. Pakkaa on turha laittaa sekaisin. Helposti käy niin ettei se kestäisikään ja silloin on molemmilta pyyhkäisty jo matto jalkojen alta, ikävässä merkityksessä.
- Anonyymi
Onko naiset teidän mielestä 9vuotta vanhempi mies liian vanha? Jos nainen on n. 50 vuotias. Onko liian iso ikä ero, mielestäni ei ole, eihän 50 vuotias nainen ole itsekkään enää nuori.
- Anonyymi
Esimies ja raha tossa syyt.. tunnusta pois
- Anonyymi
Vaimoni kanssa ihastunut vanhempiin miehiin.
Olen antanut luvan oli joku23v kun ihastui 50hierojaan antoi sen tehdä mitä halusi alasti pöydällä orgguja sai.. Mies ei työ tänä.
Pomolleen joka oli 20v vanhempi
Antoi työpöydällä kotona autossa lenkillä luonnossa marjassa..
Sit oltiin kolmen kimppaa.. Jne
Mut ihana nyt vanhana muistella kuinka monet huippuhetket elettiin rakkaani kanssa. Joskus mietityttää käyttikö vaimoni miehiä hyväksi.
Yhden ukm kohdalla käry kävi - Anonyymi
Kyllähän se uralla etenemiseen hyvin auttoi minun kohdallani. Ukkomiehet helpoimpia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752