Treffien ajankohta

Anonyymi

Itellä käynyt muutaman kerran niin että olen ehdottanut naiselle treffejä ja vastauksena on tullut "joo" mutta esim. maanantaina kysyttäessä ehdotetaan lauantaita tai sunnuntaita. Pahimmillaan joku vastaa että seuraavaan viikkoon...
Täytyy sanoa että silloin lopahtaa into ja yleensä haihdun kuviosta pois. Deittailussa noi on liian pitkiä aikoja.

Mitä mielipidettä löytyy muilta? Itse todennut esim kavereiden kanssa että kyllä viikko tai yli viikko on liian pitkä aika odotella mitään tapaamista.

Vastaavasti jos nainen on ehdottanut treffejä niin se on melkein ollut seuraava päivä tai ikään kuin ylihuomenna! Eli tosi paljon vaihtelee tän asian kanssa ajankohdat.

39

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikko on deittailussa liian pitkä aika? Jos miettii mittakaavaa, niin se riippuu ihan siitä minkä ikäinen olet ja millaista suhdetta olet etsimässä.

      Jos etsit pitkää suhdetta, jopa elämän mittaista ja olet alle 40, viikko on kuin silmänräpäys.

    • Anonyymi

      Mulla meni lapsen äidin kans ekoihin treffeihin pari kolme viikkoa.. 🙄. Tää oli talvella. Keväällä se olikin jo maha pystyssä sitte :))

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä kirjoititte viestittelyyn pari kolme viikkoa? Siis ihan vilpittömästi kysyn.
        Tuntuu että siinä ajassa loppuu runosuoni :) ja tilanne alkaa nuukahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä kirjoititte viestittelyyn pari kolme viikkoa? Siis ihan vilpittömästi kysyn.
        Tuntuu että siinä ajassa loppuu runosuoni :) ja tilanne alkaa nuukahtaa.

        Mitä ihmettelemistä tuossa on? Ei selvästikään nuukahtanut. Perustivat perheen. Kyllä kiinnostavan ihmisen kanssa voi keskustella kirjeitse vaikka mitä. Jos puheenaiheet loppuvat kolmessa viikossa niin eipä siinä taida olla edellytyksiä parisuhteelle.


    • Anonyymi

      Kannattaa sopia treffit mahdollisimman nopeasti, vaikka jo samalle illalle.

      Jos nainen ehdottaa tapaamista päivien tai viikkojen päästä, niin vaara on olemassa ja todennäköisesti joku komeampi ja kiinnostavampi seksitykkääjämies kiilaa väliin ja tapaaminen jää.

      Jos etsit parisuhdetta ja nainen etsii parisuhdetta, niin olette mätsi, mutta nainen saattaa silti kiinnostua komeammista seksitykkääjämiehistä, koska ulkonäkö määrittää naisten kiinnostuksen.

      • Anonyymi

        Näinhän tuo on nähtävä. Kiinnostunut nainen haluaa treffit "heti" muut taas vetkuttelevat mitä ilmeisemmin selatessaan valintalistaansa. Nope, ei kannata venata - siitä olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Jos olet niin tyhmä että uskot jokaisen naisen kuolaavan panoalfojen perään, saatkin mennä. En lähtisi treffeille miehen kanssa jolla on noin kaavamainen ihmiskäsitys. Tietysti voi olla niinkin että tykkäät nimenomaan pissiksistä. Jos pissiksen haluat, joudut todellakin kilpailemaan komeampien ja rikkaampien kanssa. Se on kyllä niin kova kisa että sinulla taviksena ei taida olla varaa vaatia että treffien täytyy järjestyä jo samalle illalle. Jos tavoittelet pissistä, sinulla ei ole varaa vaatia mitään koska olet lähtökohtaisesti alakynnessä ja joudut joustamaan ja joustamaan. Mutta omapa on naismakusi. Jos tykkäät pissiksistä ja jännäjennoista rakennekynsineen niin sitten se on niin.


      • Anonyymi

        Jos ihan tosissasi uskot että ulkonäkö määrittää naisen kiinnostuksen, niin sehän tarkoittaa että pidät naisia täysinä ääliöitä. Miksi haluat tavata
        sellaisia ääliöitä? Itse en suin surminkaan haluaisi tavata miestä jolle ulkonäkö on maailman tärkein asia. Jos uskoisin että kaikki miehet ajattelevat niin, en haluaisi tavata ketään miestä.

        Jos sinulla on noin hirveitä ulkonäköösi liittyviä alemmuudentunteita, niin se on jo este parisuhteelle. Ei siis se ulkonäkö vaan tuo alemmuuskomplejsi ja siihen liittyvä vainiharhaisuutesi. Kuka nainen jaksaa miestä joka itse pitää itseään vastenmielisenä ja epäviehättävänä ja koko ajan kuulustelee ja vahtii naista peläten että tämä tapaa jonkun paremman näköisen?


      • Anonyymi

        Miksi kukaan haluaisi parisuhteen jos epäilee, että kumppani minä tahansa hetkenä haksahtaa johonkin aivottomaan lihaskimppuun jolta saa vain seksiä? Jos luottamus naissukupuoleen on noin olematonta, on parempi pysyä sinkkuna.


      • Anonyymi

        Millaisista naisista sinä ylipäänsä yleensä kiinnostut, jos tuo on sinun kokemuksesi naisten ajatusmaailmasta? Jos tykkäät pissiksistä ja saat pissiksen, älä ihmettele jos hän ajattelee ja toimii niin kuin pissis.


    • Anonyymi

      No sehän on ihan jokaisen oma asia mikä on liikaa ja mikä ei. Itselleni viikko tai edes kuukausi ei ole liian pitkä aika, jos oikeasti kiinnostaa. Tietysti siinä odotellessa sitten viestitellään ja jutellaan jne. Jos se jäisi vain roikkumaan, että viikon päästä ( tai kuukauden) ja sitten siinä välillä ei olisi kontaktia niin ei käy.

      Jos itselläni on tiukka viikko, niin sitten se on. Ei se muutu kiukuttelemalla ja painostamalla. jos toinen ei muka edes yhtä viikkoa kestä odottaa, niin se onkin sitten parempi jättää siihen. Eihän noin kärsimättömän yksilön kanssa voisi edes harkita mitään vakavampaa.

      Vaan siis juu, edellinen parisuhteeni alkoi etäsuhteena ja tapasimme ekan kerran noin puolen vuoden jälkeen. Sitten oltiinkin varsin tiiviisti yhdessä kahdeksan vuotta.

      • Anonyymi

        Tää on taas tätä Jeesustelua että "minähän saan itse päättää koska tapaan jonkun" ja sitä rataa. Jos olet mies olet luuseri jos nainen niin loputon etsijä joka ei löydä ketään koskaan.

        Totuus on nyt vain se että tässä kilpailu-deitti-yhteiskunnassa on myös nopeudella jotain merkitystä.
        Koita nyt sinäkin tajuta jotain vai onko itsekeskeisyys vienyt totuudentajun?

        Luoja mitä keltanokkia näissä ryhmissä pyörii "mulla on oikeus asenteella". Toki on. Kuten koronarokotteilla mutta paskaako pääset asioissa eteen

        Good bye, ja onnea sluibadeittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on taas tätä Jeesustelua että "minähän saan itse päättää koska tapaan jonkun" ja sitä rataa. Jos olet mies olet luuseri jos nainen niin loputon etsijä joka ei löydä ketään koskaan.

        Totuus on nyt vain se että tässä kilpailu-deitti-yhteiskunnassa on myös nopeudella jotain merkitystä.
        Koita nyt sinäkin tajuta jotain vai onko itsekeskeisyys vienyt totuudentajun?

        Luoja mitä keltanokkia näissä ryhmissä pyörii "mulla on oikeus asenteella". Toki on. Kuten koronarokotteilla mutta paskaako pääset asioissa eteen

        Good bye, ja onnea sluibadeittiin.

        Aamen! Nettideittailu on ikuista kilpailua tänä päivänä.
        Jos haluat selviytyä siitä niin olet täyson itsekeskeinen.
        Muuten asiat alkavat ahdistaa eli asioita ei pidä ottaa itseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on taas tätä Jeesustelua että "minähän saan itse päättää koska tapaan jonkun" ja sitä rataa. Jos olet mies olet luuseri jos nainen niin loputon etsijä joka ei löydä ketään koskaan.

        Totuus on nyt vain se että tässä kilpailu-deitti-yhteiskunnassa on myös nopeudella jotain merkitystä.
        Koita nyt sinäkin tajuta jotain vai onko itsekeskeisyys vienyt totuudentajun?

        Luoja mitä keltanokkia näissä ryhmissä pyörii "mulla on oikeus asenteella". Toki on. Kuten koronarokotteilla mutta paskaako pääset asioissa eteen

        Good bye, ja onnea sluibadeittiin.

        Ihmisillä voi olla viikolla iltatöitä. Kaikki eivät tee työtä ma-pe klo 8-16. Voi olla viikolla iltaisin muita sovittuja menoja, harrastuksia joihin on sitouduttu)esim. koripalloseura, näytelmäkerho tai kuoron harjoitukset - ei niistä voi jäädä pois), vanha sukulainen jota täytyy käydä katsomassa ainakin kerran viikon aikana, muita ihmissuhteita. En välittäisi edes tutustua ihmiseen jolla ei ole mitään elämää deittailun ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on taas tätä Jeesustelua että "minähän saan itse päättää koska tapaan jonkun" ja sitä rataa. Jos olet mies olet luuseri jos nainen niin loputon etsijä joka ei löydä ketään koskaan.

        Totuus on nyt vain se että tässä kilpailu-deitti-yhteiskunnassa on myös nopeudella jotain merkitystä.
        Koita nyt sinäkin tajuta jotain vai onko itsekeskeisyys vienyt totuudentajun?

        Luoja mitä keltanokkia näissä ryhmissä pyörii "mulla on oikeus asenteella". Toki on. Kuten koronarokotteilla mutta paskaako pääset asioissa eteen

        Good bye, ja onnea sluibadeittiin.

        Taisi olla jeesustelua lähinnä tuo oma juttusi.

        Mä ainakaan en kilpaile yhtään mistään. Sä tietysti saat deitailla vaikka veren maku suussasi, jos mieles tekee. Mä taas en tee mitään kusipäisellä seuralla, joten jätän sellaisen mielummin tapaamatta. Täytyykin pistää mieleen, että treffejä ei ikinä kannata sopia kuin korkeintaan viikon päähän, miekummin kauemmas. Sillä saa heikon aineksen karsittua pois. Jos aidosti kiinnostaa, niin sitten odottaa kyllä, jos ei odota niin moinen saa mennäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla jeesustelua lähinnä tuo oma juttusi.

        Mä ainakaan en kilpaile yhtään mistään. Sä tietysti saat deitailla vaikka veren maku suussasi, jos mieles tekee. Mä taas en tee mitään kusipäisellä seuralla, joten jätän sellaisen mielummin tapaamatta. Täytyykin pistää mieleen, että treffejä ei ikinä kannata sopia kuin korkeintaan viikon päähän, miekummin kauemmas. Sillä saa heikon aineksen karsittua pois. Jos aidosti kiinnostaa, niin sitten odottaa kyllä, jos ei odota niin moinen saa mennäkin.

        Eipä ollut. Se totuus tän päivän tinderöinnistä on "papa" sitä että olet myös nopea liikkeissäsi.
        Toki on sanottava että se ei takaa mitään. Ei mitään.

        En itsekään "kilpaile" kenestäkään. Ei deittityyppejä edes tunne millään tavalla eli "verenmaku" suussa ei ole ratkaisu kellekään. Mutta totuus on kuitenkin se, että deittimaailma on tällä hetkellä jonkinlaista kisailua. Ja pinnallista sellaista.

        Peace. Ja toki kaikki diivat saa lähtee himaan itsekseen eli niihin ei kannata tuhlata aikaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut. Se totuus tän päivän tinderöinnistä on "papa" sitä että olet myös nopea liikkeissäsi.
        Toki on sanottava että se ei takaa mitään. Ei mitään.

        En itsekään "kilpaile" kenestäkään. Ei deittityyppejä edes tunne millään tavalla eli "verenmaku" suussa ei ole ratkaisu kellekään. Mutta totuus on kuitenkin se, että deittimaailma on tällä hetkellä jonkinlaista kisailua. Ja pinnallista sellaista.

        Peace. Ja toki kaikki diivat saa lähtee himaan itsekseen eli niihin ei kannata tuhlata aikaansa.

        Siitä vaan. Toin on teidän juttuja, jotka haluatte vain deittailla. Jos etsii jotain vakavampaa, kuten itse, niin nuo ohjeet ovat ihan puhdasta lantaa. Jos tyyppi ei jaksa odottaa, niin ei siitä mihinkään vakavaan edes ole. Yhden illan "ilo". Hyi yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut. Se totuus tän päivän tinderöinnistä on "papa" sitä että olet myös nopea liikkeissäsi.
        Toki on sanottava että se ei takaa mitään. Ei mitään.

        En itsekään "kilpaile" kenestäkään. Ei deittityyppejä edes tunne millään tavalla eli "verenmaku" suussa ei ole ratkaisu kellekään. Mutta totuus on kuitenkin se, että deittimaailma on tällä hetkellä jonkinlaista kisailua. Ja pinnallista sellaista.

        Peace. Ja toki kaikki diivat saa lähtee himaan itsekseen eli niihin ei kannata tuhlata aikaansa.

        "Peace. Ja toki kaikki diivat saa lähtee himaan itsekseen eli niihin ei kannata tuhlata aikaansa."

        Kyllä diivat saa ottaa nokkinsa ja häipyä. Oikeasti kiinnostuneet odottaa eikä nättinokkaile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on taas tätä Jeesustelua että "minähän saan itse päättää koska tapaan jonkun" ja sitä rataa. Jos olet mies olet luuseri jos nainen niin loputon etsijä joka ei löydä ketään koskaan.

        Totuus on nyt vain se että tässä kilpailu-deitti-yhteiskunnassa on myös nopeudella jotain merkitystä.
        Koita nyt sinäkin tajuta jotain vai onko itsekeskeisyys vienyt totuudentajun?

        Luoja mitä keltanokkia näissä ryhmissä pyörii "mulla on oikeus asenteella". Toki on. Kuten koronarokotteilla mutta paskaako pääset asioissa eteen

        Good bye, ja onnea sluibadeittiin.

        Ai että on jeesustelua jos on sitä miieltä että pari viikkoa ei ole pitkä aika? Kuule, ei ole. Se on realismia. Jos vaatii että toisen pitää pystyä ryntäämään paikalle tapaamaan minua heti kun sormiani napsautan, niin se se vasta itsekeskeinen asenne on!

        Kyse on varmaan siitä.mitä etsii. Jo etsii hetken hupia niin pitäähän sen tietenkin toteutua parissa illassa. Jos etsii pitempiaikaista niin jaksaa tutustua rauhassa. Joku mies täällä kertoo että kesti kolme viikkoa ennen kuin ensimmäiset treffit nykyisen vaimon kanssa järjestyivät. Hän taitaa todellakin olla sitä mieltä että kannatti odottaa.

        Sinä etsit yhden illan panoa pissiksen kanssa. Kyllä niitä.pissiksiä riittää sinullekin. Luota siihen.Vissiin luotatkin kun uskot että voit vaatia että toinen pysyy tulemaan jo saman iltana. Pissiksistä se ehkä onnistuu kun niillä ei ole iltaisin mitään muuta tekemistä kuin kosmetologilla käynnit ja nettideittailu. Pissikset harvemmin käyvät esimerkiksi töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä voi olla viikolla iltatöitä. Kaikki eivät tee työtä ma-pe klo 8-16. Voi olla viikolla iltaisin muita sovittuja menoja, harrastuksia joihin on sitouduttu)esim. koripalloseura, näytelmäkerho tai kuoron harjoitukset - ei niistä voi jäädä pois), vanha sukulainen jota täytyy käydä katsomassa ainakin kerran viikon aikana, muita ihmissuhteita. En välittäisi edes tutustua ihmiseen jolla ei ole mitään elämää deittailun ulkopuolella.

        Eikä kaikki asu kaupunkien keskustoissa


    • Anonyymi

      "" Täytyykin pistää mieleen, että treffejä ei ikinä kannata sopia kuin korkeintaan viikon päähän, miekummin kauemmas.""

      Tee noin, niin jää ne komeat jännämiehet kokematta. Katsos kun komeat jännämiehet ei odottele ja kysele mahtaisko neidille sopia se ja se päivä. Kun nainen pyytää komeaa miestä kylään (samana päivänä), niin komea mies tulee ja ottaa naisen.

      • Anonyymi

        Olen aina tehnyt ja tyrkyttäjiä on aina riittänyt. Hittoako mä jollain "komealla jännämiehellä" tekisin? Komeat olen kaikki torjunut jo alkuunsa. Komea mies on tylsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina tehnyt ja tyrkyttäjiä on aina riittänyt. Hittoako mä jollain "komealla jännämiehellä" tekisin? Komeat olen kaikki torjunut jo alkuunsa. Komea mies on tylsä.

        "Komea mies on tylsä."

        Itseään täynnä oleva urpo, joka kuvittelee olevansa joku jumalan lahja.


    • Anonyymi

      Pian, jo samana päivänä ei ole paha tavoite. Keskimäärin 1-3 päivän, ja viimeistää 4-6 päivän sisällä. Viikkoa tai yli on liikaa. Pitäis olla tod. pätevä syy, joka tarkistetaan/näytetään toteen viimeistään treffeillä. Mielummin heti jo etänä ennen treffejä. Aistin heti jos ihminen valehtelee.

      • Anonyymi

        Kuka idiootti lähtee treffeille ihmisen kanssa, joka vaatii todisteita jostain menoista. Jos tuossa kohtaa jo on noin natsi niin ei helvetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka idiootti lähtee treffeille ihmisen kanssa, joka vaatii todisteita jostain menoista. Jos tuossa kohtaa jo on noin natsi niin ei helvetti.

        Ehkäpä ei ollut kyse virallisista "todisteista"😄
        Mutta samaa mieltä että jos treffejä ei tule suht nopeasti niin kannattaa heivata koko case hittoon.

        Kukaan ei halua olla pelinappula näissä asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä ei ollut kyse virallisista "todisteista"😄
        Mutta samaa mieltä että jos treffejä ei tule suht nopeasti niin kannattaa heivata koko case hittoon.

        Kukaan ei halua olla pelinappula näissä asioissa.

        Ei, vaan ei ikinä kannata sopia treffejä nopeasti. Vahintä viikko pitää odotuttaa, että urpot häipyvät itsestään kuvioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä ei ollut kyse virallisista "todisteista"😄
        Mutta samaa mieltä että jos treffejä ei tule suht nopeasti niin kannattaa heivata koko case hittoon.

        Kukaan ei halua olla pelinappula näissä asioissa.

        "Kukaan ei halua olla pelinappula näissä asioissa."

        Kyllä, eli jokainen joka ei suostu odottaan saa painuakin hittoon.


      • Anonyymi

        Kerran tunnin sisään sovitut ja toteutuneet treffit on olleet nopeimmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kukaan ei halua olla pelinappula näissä asioissa."

        Kyllä, eli jokainen joka ei suostu odottaan saa painuakin hittoon.

        Se jos mikä on pelinappulana pitämistä että lähtökohtaisesti olettaa muiden olevan valmiita tulemaan siinä silmänräpäyksessä kun MINULLE sattuu tänä iltana sopimaan. Olen niin tärkeä että sinun pitää olla aina valmiina kuin partiolainen vaikka parin tunnin varoitusajalla.

        Minä en suostu olemaan mikään pikajuoksija joka ryntää liikkeelle heti kun toinen ampuu lähtölaukauksen. Voihan niitä treffejä ehdottaa samalle illalle, mutta idiootti tai tyranni täytyy olla jos kuvittelee että jokainen pystyy tulemaan heti. Luuletko että kaikki pystyvät sen heti järjestämään? Koska vaikka itsellä olisi sellainen elämäntilanne ettei mitään pakollista ohjelmaa iltaisin olekaan vaan pelkkää vapaata aikaa (on ehkä työtön?) niin se ei tarkoita että kaikilla on asiat samalla tavoin.


    • Anonyymi

      No ei hitto. Jos sillä, että odottaa treiffeihin viikon, saa kaikki ne oman elämänsä " komeat jännämiehet" filtteröityä, niin sitten kaikkien naisten kannattaa siirtyä odottelemaan vähintään viikko ennen treffejä. Sillä saa pois tuon sakin ja näköjään myös yliherkän diivatkin, jotka kehittelevät mielessään kaikenlaisia teorioita.

      Täytyykin siirtyä tuohon taktiikkaan. Aloittajalle kiitos!

      • Anonyymi

        Yliherkäksi diivaksi minäkin määrittelen miehen joka loukkaantuu siitä etten pääse jo samana iltana eikä jaksa odottaa kokonaista viikkoa vaan suuttuu ja blokkaa minut.

        Vai on muka merkki kiinnostuksen puutteesta jos ei pysty järjestämään treffejä samalle illalle? Höpö höpö! Käyn treffeillä vain jos olen oikeasti kiinnostunut, ja joskus kestää ennen kuin löytyy ajan koht joka sopii molemmille. Vastaavasti jaksan odottaa jos miehellä on este. Joskus on miehen muiden iltamenojen takia treffejä jouduttu lykkämään parilla viikollakin. Minä näet ymmärrän että toisella voi olla muutakin elämää kuten kavereita, lasten tapaamista, iltatöitä, kokouksia ja harrastuksia. Voi tulla flunssa.

        Kyllä se on nimenomaan niin päin ettei ole tosissaan kiinnostunut jos ei jaksa odottaa viikonloppuun. Sellaisella diivailevalla majesteetilla on vissiin niin hirveä naisen/seksin kaipuu ettei meinaa housuissaan pysyä. Jos etsii muuta kuin yhden illan huumaa, jaksaa odottaa sen viikon. Minulla on mennyt joskus kaksikin viikkoa että löytyy sellainen ajankohta joka sopii molemmille. Treffailen ihmisiä joilla on muutakin elämää kuin deittailu. Jos miehellä on kaikki illat pelkkää vapaa-aikaa eikä mitään velvollisuuksia tai muita menoja esteenä, niin mikä ihmeen huithapeli hän oikein on? Käykö töissä? Onko kavereita? Onko jotain aivotoimintaa ja onko deittailun ulkopuolista elämää?

        Totta kai treffeille kannattaa mennä heti kun tuntuu että tässä on kiinnostava
        ihminen. Pari viikkoa on ihan kohtuullinen odotusaika. Jos toinen lykkää sitä kuukausitolkulla niin sitten kannattaa tietysti jo luovuttaa. Mitä sitä väkisin jos ei kiinnosta.

        Mutta se ettei pysty järjestämään samalle tai seuraavalle illalle ei todellakaan ole merkki siitä ettei ole kiinnostunut! Sen sijaan vaatimus, että pitää onnistua kolmen päivän sisällä tai "tämä oli sitten tässä", viittaa komentelevaan mieheen joka seurustellessakin vaatisi että olen käytettävissä 24/7 eikä muuta elämää saa olla. Ei ole tosissaan kiinnostunut jos ei jaksa odottaa edes viikonloppuun.Ja jos ei ole tosissaan kiinnostunut, saakin mennä. Parempi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliherkäksi diivaksi minäkin määrittelen miehen joka loukkaantuu siitä etten pääse jo samana iltana eikä jaksa odottaa kokonaista viikkoa vaan suuttuu ja blokkaa minut.

        Vai on muka merkki kiinnostuksen puutteesta jos ei pysty järjestämään treffejä samalle illalle? Höpö höpö! Käyn treffeillä vain jos olen oikeasti kiinnostunut, ja joskus kestää ennen kuin löytyy ajan koht joka sopii molemmille. Vastaavasti jaksan odottaa jos miehellä on este. Joskus on miehen muiden iltamenojen takia treffejä jouduttu lykkämään parilla viikollakin. Minä näet ymmärrän että toisella voi olla muutakin elämää kuten kavereita, lasten tapaamista, iltatöitä, kokouksia ja harrastuksia. Voi tulla flunssa.

        Kyllä se on nimenomaan niin päin ettei ole tosissaan kiinnostunut jos ei jaksa odottaa viikonloppuun. Sellaisella diivailevalla majesteetilla on vissiin niin hirveä naisen/seksin kaipuu ettei meinaa housuissaan pysyä. Jos etsii muuta kuin yhden illan huumaa, jaksaa odottaa sen viikon. Minulla on mennyt joskus kaksikin viikkoa että löytyy sellainen ajankohta joka sopii molemmille. Treffailen ihmisiä joilla on muutakin elämää kuin deittailu. Jos miehellä on kaikki illat pelkkää vapaa-aikaa eikä mitään velvollisuuksia tai muita menoja esteenä, niin mikä ihmeen huithapeli hän oikein on? Käykö töissä? Onko kavereita? Onko jotain aivotoimintaa ja onko deittailun ulkopuolista elämää?

        Totta kai treffeille kannattaa mennä heti kun tuntuu että tässä on kiinnostava
        ihminen. Pari viikkoa on ihan kohtuullinen odotusaika. Jos toinen lykkää sitä kuukausitolkulla niin sitten kannattaa tietysti jo luovuttaa. Mitä sitä väkisin jos ei kiinnosta.

        Mutta se ettei pysty järjestämään samalle tai seuraavalle illalle ei todellakaan ole merkki siitä ettei ole kiinnostunut! Sen sijaan vaatimus, että pitää onnistua kolmen päivän sisällä tai "tämä oli sitten tässä", viittaa komentelevaan mieheen joka seurustellessakin vaatisi että olen käytettävissä 24/7 eikä muuta elämää saa olla. Ei ole tosissaan kiinnostunut jos ei jaksa odottaa edes viikonloppuun.Ja jos ei ole tosissaan kiinnostunut, saakin mennä. Parempi niin.

        Ite en ole ehdottanut koskaan samaa iltaa kun silloin ei ehdi yksinkertaisesti lähteä kuin max lähi ABC:lle.

        Mutta kyllä viikkokin puhumattakaan yli viikosta on pitkä aika. Eihän tinder keskusteluistakaan suurin osa kestä kuin muutaman päivän.


    • Anonyymi

      Eikö sinulla ole koskaan mitään muita suunnitelmia tai sopimuksia illoiksi, jos naisen ehdottaessa treffejä pääset jo samana iltana? Kuulostaa siltä että et ole etsimässä muuta kuin tilapäisseuraa. Jos etsii vakavampaa, malttaa kyllä ensin kirjoitella ja tutustua. Viikko on ihan kohtuullinen odotusaika.

    • Anonyymi

      Ihan oma asia miten kauan jaksat odottaa treffejä. Sen vain sanon ettei todellakaan ole merkki kiinnostuksen puutteesta jos pääsee tulemaan vasta viikonloppuna. Sehän voi olla päinvastoin: haluaa tavata rauhassa ja kunnolla, niin ettei koko ajan ole ajatukset muualla ja huoli siitä miten pitkään tässä uskaltaa enää olla kun aamulla on töihin lähtö. Naiset käyvät töissä, ellet sitä tiennyt, ja työpäivä voi alkaa jo klo 7. Töiden jälkeen tulee aikamoinen kiire treffeille: ensin kotiin, äkkiä ruokaa suuhun, suihkuun, vaatteiden vaihto ja vähän meikkiä, odota että hiukset kuivuvat. Työpäivä on voinut olla niin raskas ettei jaksaisikaan lähteä. Treffeilläkään ei ehdi olla kuin tunnin vaikka olisi kuinka kivaa.

      • Anonyymi

        Näin kyllä. Mutta moni tinderin käyttäjä huomannut ja kokenut että viikon tai yli odottaminen v a i p u u u u n h o l a a n.....🥱

        Eli se siitä sitten🙂


    • Anonyymi

      ""No ei hitto. Jos sillä, että odottaa treiffeihin viikon, saa kaikki ne oman elämänsä " komeat jännämiehet" filtteröityä, niin sitten kaikkien naisten kannattaa siirtyä odottelemaan vähintään viikko ennen treffejä.""

      Ihan oikeastiko kuvittelet, että joku komea mallimies odottaa treffejä viikon?Pskanmarjat sanon minä. Ei komeat miehet ole riippuvaisia yhdestäkään naisesta.

    • Anonyymi

      Naiset harhoissaan kuvittelevat komeiden miesten olevan riippuvaisia heistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe