Kysely tulee mitä

Anonyymi

teet tasan tunti ennen treffejä?

55

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennen treffeille meikkaan ja pukeudun. Tasan tunti ennen on kaikki vielä kesken ja myöhästyn.

      • Anonyymi

        Joo.


    • En käy treffeillä.

      • Anonyymi

        Mene sitten nukkumaan ->


      • Anonyymi

        Jos kävisit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene sitten nukkumaan ->

        Täytyis mennä, muttei tuu uni. On ahdistus päällä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Täytyis mennä, muttei tuu uni. On ahdistus päällä.

        Mikä ahdistaa? :(


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Täytyis mennä, muttei tuu uni. On ahdistus päällä.

        Katso leppoisa asmr video. Siihen nukahtaa väkisin. Koskaan pääse loppuun asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ahdistaa? :(

        En osaa määritellä. On vaan ahdistunut olo. Jännittynyt ja levoton, turhautunut.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En osaa määritellä. On vaan ahdistunut olo. Jännittynyt ja levoton, turhautunut.

        Höh. No se ei oo kiva. Hengitä pari kertaa hitaasti sisään ja ulos. Syvähengitys auttaa. Kaikki menee hyvin. Huolit ehkä liikaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kävisit?

        En mä kävis. Mä jätän nämä tämmöiset ihmissuhteilut muille. Ei mulla olis mitään annettavaa kellekkään, eikä mitään mitä kukaan kaipais. Joten treffit. 🙅🏼‍♂️


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä kävis. Mä jätän nämä tämmöiset ihmissuhteilut muille. Ei mulla olis mitään annettavaa kellekkään, eikä mitään mitä kukaan kaipais. Joten treffit. 🙅🏼‍♂️

        Noh noh. Äläpä latista oloasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katso leppoisa asmr video. Siihen nukahtaa väkisin. Koskaan pääse loppuun asti.

        Yym. Aivot käy ylikierroksilla. Vältellyt musiikkiakin nyt useamman päivän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höh. No se ei oo kiva. Hengitä pari kertaa hitaasti sisään ja ulos. Syvähengitys auttaa. Kaikki menee hyvin. Huolit ehkä liikaa..

        Taitaa hermostuttaa jo huominen päivä, kun pitää kaivella sisintään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh. Äläpä latista oloasi.

        Fakta. 🥴


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yym. Aivot käy ylikierroksilla. Vältellyt musiikkiakin nyt useamman päivän.

        Mene selälleen matolle, hengitä syvään ja tee kroppaan venytys. Jalkoja rintakehään, sitten toisen jalan yli sivulle. Ja yläkroppaan vääntö vastakkaiseen suuntaan. Pane silmät kiinni. Ja hengitä.

        Lopulta polvillaan venytys kädet suoraan eteenpäin pitkin mattoa.

        Keho ja mieli rentoutuu.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Taitaa hermostuttaa jo huominen päivä, kun pitää kaivella sisintään.

        Ahaa. Nyt ymmärrän. Menet sinne semmoisena kun oot. Älä ajattele muuta. Oot se mikä oot. Niin se on se kuuntelijakin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Fakta. 🥴

        Höpsis. Häntä pystyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene selälleen matolle, hengitä syvään ja tee kroppaan venytys. Jalkoja rintakehään, sitten toisen jalan yli sivulle. Ja yläkroppaan vääntö vastakkaiseen suuntaan. Pane silmät kiinni. Ja hengitä.

        Lopulta polvillaan venytys kädet suoraan eteenpäin pitkin mattoa.

        Keho ja mieli rentoutuu.

        Yritin jo rentoutusta. Ei jotenkin nyt saa otetta itsestään. On yks sekametelisoppa. Kai se uni tulee, kun aikansa hyörii ja pyörii. Öitä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Taitaa hermostuttaa jo huominen päivä, kun pitää kaivella sisintään.

        Yks juttu auttaa : Mieti sille tyypille vähän työhönsä haastetta ja mieti valmiiksi muutama itseäsi/tilannettasi koskeva kysymys. Pitäähän sitä vastapuoltakin aktivoida ja että se tekee töitä eikä vaan kuuntele vaan joutuu heti reagoimaan sinuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yks juttu auttaa : Mieti sille tyypille vähän työhönsä haastetta ja mieti valmiiksi muutama itseäsi/tilannettasi koskeva kysymys. Pitäähän sitä vastapuoltakin aktivoida ja että se tekee töitä eikä vaan kuuntele vaan joutuu heti reagoimaan sinuun.

        Hän yrittää hahmottaa kipujeni syytä, psykosomaattista puolta. Mulla kun taatusti mieli on symbioosissa kipujeni kanssa.

        Ollaan vasta tutustumisvaiheessa, minuun.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yritin jo rentoutusta. Ei jotenkin nyt saa otetta itsestään. On yks sekametelisoppa. Kai se uni tulee, kun aikansa hyörii ja pyörii. Öitä.

        No ei väkisin tuu, mut kuule, huomen illalla jo nukuttaa. Positiivisen kautta, eikö vaan :) Vuorokauden päästä oot jo rennompi. Pieni stressi pistää vain nyt valmiuteen. Niin kai se pitäs ollakin. Tsemppiä. Kaikki menee hyvin.


      • PALSTANVALTAAJA
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hän yrittää hahmottaa kipujeni syytä, psykosomaattista puolta. Mulla kun taatusti mieli on symbioosissa kipujeni kanssa.

        Ollaan vasta tutustumisvaiheessa, minuun.

        Traumat, kriisit, pelot, ahdistukset... Niitä on niin paljon kaikkea. Mutta yritän torkahtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei väkisin tuu, mut kuule, huomen illalla jo nukuttaa. Positiivisen kautta, eikö vaan :) Vuorokauden päästä oot jo rennompi. Pieni stressi pistää vain nyt valmiuteen. Niin kai se pitäs ollakin. Tsemppiä. Kaikki menee hyvin.

        Kiitos. :)

        Huomenna on sitten migreeni, kun stressi laukeaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hän yrittää hahmottaa kipujeni syytä, psykosomaattista puolta. Mulla kun taatusti mieli on symbioosissa kipujeni kanssa.

        Ollaan vasta tutustumisvaiheessa, minuun.

        Ok. Onhan siinä. Mutta sitä vartenhan hän juuri on. Kauniita unia.

        (aina on oikeus jännittää). Senkin voi sanoa sit ääneen niin sekin helpottaa.


    • Anonyymi

      Vaihdan kolmesti vaatteet.

    • Anonyymi

      Kumihanskat

    • Anonyymi

      Nainen olet?

    • Anonyymi

      Vampirella

    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      Riippuu kuinka kaukana treffit on.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        No sulla on tietysti kotona, mummon luona sehän on selvää :) et sinä saa kauemmas lähteä.


      • Anonyymi

        Tässä :) tuli mieleen käveltää sinut alkuperäiseltä. Kohta käyn riisuuntumaan ja meikitkin pesen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä :) tuli mieleen käveltää sinut alkuperäiseltä. Kohta käyn riisuuntumaan ja meikitkin pesen :)

        Tulin just saunasta. Pelkkä saunatakki päällä sängyllä makoilen.
        Muori on kaukana ja mulla sääri vilkkuu kutsuvasti :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla on tietysti kotona, mummon luona sehän on selvää :) et sinä saa kauemmas lähteä.

        Mutta jos muori on kaukana?
        Ja mistä sinä tiedät meidän säännöt rakkaudelle?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin just saunasta. Pelkkä saunatakki päällä sängyllä makoilen.
        Muori on kaukana ja mulla sääri vilkkuu kutsuvasti :)

        -keinovaginamies-

        Voi helkkari nyt lopettakaa 🤦🏽‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos muori on kaukana?
        Ja mistä sinä tiedät meidän säännöt rakkaudelle?

        -keinovaginamies-

        En tosiaan tiedä enkä halua tietääkään, muuta kuin että tämä kysely oli suunnattu sinkuille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin just saunasta. Pelkkä saunatakki päällä sängyllä makoilen.
        Muori on kaukana ja mulla sääri vilkkuu kutsuvasti :)

        -keinovaginamies-

        Ohos! Kävin opissa Ikävä-palstalla :)

        Ooh, oot ihana, pus. Tuun nyt viekkuun saman peiton alle. Ihana karvainen sääri, kyllä kiva tunnustella vähän ylöspäin kun
        Tunnistat sun elämäni rakkaus aina tosta KV-logosta, pus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi helkkari nyt lopettakaa 🤦🏽‍♀️

        Kyllä näin komeita sääriä kelpaa vilautella.
        Yleisöä tosin on harmittavan vähän.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohos! Kävin opissa Ikävä-palstalla :)

        Ooh, oot ihana, pus. Tuun nyt viekkuun saman peiton alle. Ihana karvainen sääri, kyllä kiva tunnustella vähän ylöspäin kun
        Tunnistat sun elämäni rakkaus aina tosta KV-logosta, pus

        Ukko, älä vastaile itsellesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tosiaan tiedä enkä halua tietääkään, muuta kuin että tämä kysely oli suunnattu sinkuille!

        Ei siitä ollut mitään puhetta??

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä ollut mitään puhetta??

        -keinovaginamies-

        Katso millä palstalla olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko, älä vastaile itsellesi!

        Kyllä hän on ihan aito fani. Olen otettu :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on ihan aito fani. Olen otettu :)

        -keinovaginamies-

        Todellakin :') Hui, pslstateinit tais nähdä liian paljon ja tuntee myötähäpeää. Piiloudun nyt peiton alle kokonaan ja puhallan kuumaa ilmaa sun napaan. Ollaan vaan toisillemme. Oot ni ihana, siirryn alemmaks pus..

        Öitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin :') Hui, pslstateinit tais nähdä liian paljon ja tuntee myötähäpeää. Piiloudun nyt peiton alle kokonaan ja puhallan kuumaa ilmaa sun napaan. Ollaan vaan toisillemme. Oot ni ihana, siirryn alemmaks pus..

        Öitä :D

        Sama vanha ukko pelleilee järkiketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vanha ukko pelleilee järkiketjussa.

        Järki käteen nyt. Oli vain minun ja KV:n välinen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin :') Hui, pslstateinit tais nähdä liian paljon ja tuntee myötähäpeää. Piiloudun nyt peiton alle kokonaan ja puhallan kuumaa ilmaa sun napaan. Ollaan vaan toisillemme. Oot ni ihana, siirryn alemmaks pus..

        Öitä :D

        No pienestäpäs ne häpeilee. Eroottisista iltaunista.
        No onhan se tietysti kauheaa, jos keski-ikäiset heittäytyy erotiikan saralle :)

        Voisin vähän hivellä sinun niskaa, ennen kuin nukahdamme :)

        Hyviä unia.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki käteen nyt. Oli vain minun ja KV:n välinen :)

        Juujuu aivan joojoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pienestäpäs ne häpeilee. Eroottisista iltaunista.
        No onhan se tietysti kauheaa, jos keski-ikäiset heittäytyy erotiikan saralle :)

        Voisin vähän hivellä sinun niskaa, ennen kuin nukahdamme :)

        Hyviä unia.

        -keinovaginamies-

        Uuh, kylläpä tuntuukin, ihan tässä vaakatasossa ollen kosketuksen tunne niskaan saa alavatsan aaltoilemaan... Uum.. nyt kyllä pakko sanoa, kapula kirpoaa, tää kääntää sinut nyt tähän ja haluaa, oot ihana pus pus, tää haluu sun ja ottaa nyt.. Unta :D


    • Suunnittelen mitä teen treffien jälkeen ja yleensä teen kauppalistan.

    • Anonyymi

      no tunti ennen treffejä voi ainakin käydä mielessä niiden peruminen ja ilta tutussa ja turvallisessa seurassa

    • Anonyymi

      Ennen treffejä kannattaa pestä pipeli ja hampaat sekä mennä nukkumaan.

    • Anonyymi

      Maha pahin Phis, Mwahwa on Pahis,jos sinn laitaaa ruokaa,maha on pahis,,, jeee4 je rokkikin voisi tuosta.

    • Anonyymi

      Voi rauhoitua höpöyksistyä kuten että vihannes on tunnetuin VVV- valtion vihollinen ruokana.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe