Aamu alkoi mitä hienoimmin, tosin pikku kiireellä.
Kunnes menin kauppaa, no ei siinäkään mitään kummempaa ollut, vaan se kassajono *manaa*
Kiires kantapäillä odottelin vuoroani, niin eikös jonon alkupäässä joku antanut mennä "muka jonkun kiireisemmän" edelleen, eikä sillä ollut mitään paria tavaraa, ei kärrytäynnä.
Mä olen ehdottomasti sitä mieltä että jos antaa jonon ohi paikan edestään, niin siitä on kysyttävä lupa koko jonolta sehän vaikuttaa kaikkiin *perrrr* '
Ettekö olekin samaa mieltä *hakee sympatiaa* ;)
Niin ja sitten päivä meni lopullisesti pilalle kun sain kuulla että Mervi hakee TAAS eroa Matista
on ryökäle vaihtanut lukotkin... *nauraa*
Minä olen hyvin närkästynyt
42
1337
Vastaukset
- manchester
/c:stä. Sitten kun siinä vielä alkaa tapahtumaan kuvaamasi kaltaista naapurisopuilua, niin kyllä syö miestä. Ja onneks näköjään naistakin. :)
Olen muutenkin loman tarpeessa. Tai sitte kunnon kännin.- taikis
jonottaminen raivostuttavaa, vallankin kun sitä aina tulee lähdettyä kiireen kans liikkeelle.
Sama lienee aamu- ja iltapäivä ruuhkissa tunne,istut autossa, mikään ei liiku ,kiire kulkee kintereillä, kelloon pitää vilkaista tuon tuostakin, pilssi hakkaa tuhatta ja sataa..huh..tuli hiki jo ajattelemisesta :)
- taikis
mieltä, raivostuttavia nämä muka kiltit jonoissa !!! Toinen raivostuttava ovat nämä ylikkireiset, jotka tuppaa kamansa liukuhihnalle ennenkuin edellämenevä on ehtinyt omansa lastata.
Mutta kyllä tuo matin ja mervin tilanne on kaikkein raivostuttavinta tässä elämässä, elävät kuin viimeistä päivää, hemmetti soikoon :)))- Hektinen hetkinen
Näin on! Ja sitten kun olet maksamassa, joku taikina-aivo hengittää niskaan, ihan kuin yrittäisi vakoilla maksamistasi! Eikä ne pikkurahan kaivajatkaan nagrata, kun itse yrittää maksaa mahdollisimman nopeasti, niin ne kaivelevat vain... niinkuin olisivat yksin maailmassa!
Joo kyllä Matti & Mervi ovat nyt pistäneet maailman sekaisin! (hekotusta..) - nannukkaN
hakenevatkohan jotain julkisuutta taas, voivat sitten mennä naimisiin uudestaan kun Matti kulta pääsee kotiutumaan vankilasta. Lukekaahan vaan otsikoista sitten, että "Matti menee naimisiin Mervin kaa taas ja nyt se ihana onni alkaa taasen ja pysyy iankaikkisesti,aamen."
- maron
että mitä kauemmin olet jonossa sitä enemmän ehdit lukea iltalehteä, niin ei tarvi kotiin ostaa - minä perskeles teen aina niin, joskus ehtii selailemaan koko lehden:))) Samoin luen muitakin lehtiä, halvemmaksi tulee, joskus menen tahallani pisimpään jonoon että saan rauhassa lukea. Tietysti lehtihyllyssä lukee että "luethan lehdet vasta kotona" mutta enhän ole niin turhan tottelevainen muutenkaan:))
- taikanainen
Hektinen hetkinen kirjoitti:
Näin on! Ja sitten kun olet maksamassa, joku taikina-aivo hengittää niskaan, ihan kuin yrittäisi vakoilla maksamistasi! Eikä ne pikkurahan kaivajatkaan nagrata, kun itse yrittää maksaa mahdollisimman nopeasti, niin ne kaivelevat vain... niinkuin olisivat yksin maailmassa!
Joo kyllä Matti & Mervi ovat nyt pistäneet maailman sekaisin! (hekotusta..)tuttu tunne joskus, aivankuin seuraava asiakas kurkistelisi rahapussin sisältöä..sitä yrittää kääntyä niin että selkä peittää näkyvyyden.
joskus olen miettinyt...minkähän verran seiska on kerännyt nettoa tuosta suomen "kuninkaallisesta" pariskunnasta, heh.. - taikanainen
nannukkaN kirjoitti:
hakenevatkohan jotain julkisuutta taas, voivat sitten mennä naimisiin uudestaan kun Matti kulta pääsee kotiutumaan vankilasta. Lukekaahan vaan otsikoista sitten, että "Matti menee naimisiin Mervin kaa taas ja nyt se ihana onni alkaa taasen ja pysyy iankaikkisesti,aamen."
ovat median kestosuosikkeja, myyvät hyvin tuotetta.(lehteä)
Mitä se kertoo meistä suomalaisista *pohtii*
Kyllähän monella muullakin varmaan noita toilailuja, on-off juttuja lienee, mutta ne eivät tule julkisuuteen. Tiedän yhden tavis pariskunnan joka on mennyt naimisiin jo kolme kertaa :) - taikanainen
maron kirjoitti:
että mitä kauemmin olet jonossa sitä enemmän ehdit lukea iltalehteä, niin ei tarvi kotiin ostaa - minä perskeles teen aina niin, joskus ehtii selailemaan koko lehden:))) Samoin luen muitakin lehtiä, halvemmaksi tulee, joskus menen tahallani pisimpään jonoon että saan rauhassa lukea. Tietysti lehtihyllyssä lukee että "luethan lehdet vasta kotona" mutta enhän ole niin turhan tottelevainen muutenkaan:))
Sinähän aiheutat nyt vakavaa kansantaloudellista tappiota tuollaisella häikäilemättömällä lyhytnäköisyydellä :)) Lukea nyt salaa..ostamatta, kauhistus sentään :))
- maron
taikanainen kirjoitti:
Sinähän aiheutat nyt vakavaa kansantaloudellista tappiota tuollaisella häikäilemättömällä lyhytnäköisyydellä :)) Lukea nyt salaa..ostamatta, kauhistus sentään :))
ristikoita niistä lehdistä - vaikka joskus mieli tekisi:-DD
- taikanainen
maron kirjoitti:
ristikoita niistä lehdistä - vaikka joskus mieli tekisi:-DD
puhutko varmana totta :)
Vois muuten olla ostajalle ylläri, kun löytäisi puoleksitäytetyn ristikon lehdestään :D
- MillaN
...vielä tuon kaiken lisäksi on se, että takana oleva tökkii kärryllään koko ajan edellä olevan nilkkoihin.
Ja ensi viikon juorulehdestä luemme kuinka Mervi on taas päättänyt antaa anteeksi Matille...valtakunnassa kaikki hyvin.:D - Hannana
niitä jotka huomaavat kassalla, voi voi kun tuo tomaatti jäi nyt punnitsematta, minäpäs käyn "äkkiä" ja sit kun se tulee takaisin sillä on vielä kilo perunoita ja kurkku ja ja...
Juu seuraavalla lomalla Mervi antaa Matille uuden lukon avaimet. ;) - asiakas
se on niin, että odottavan aika on pitkä ja tosiaankin nämä iltalehtien mainokset on joskus niin niin tyrmääviä, että...
Kun olet hyvällä tuulella, luet mainoksen jossa lukee kuolonkolari tramaattisen mustalla värillä, niin menee loppu pv surressa toisien puolesta, on maailma perkules mennyt ihan päälaelleen.
Muuten yhdessä kaupassa oli sellainen nopea käteiskassa, sai olla 5 ostosta tai jotain silleen, niin kiireisimmätkin pääsi menemään nopeasti esim. ruokatunnilla, niitä pitäisi olla joka kaupassa. Joskus vitsittää kun on kiire, jonoa..., kassat raksuttaa..., mutta yksi myyjä vain viereisen hyllyn takana piilossa hinnoittelee, ei mitään järkeä vai onko? - yopollo
pieni draivi täällä palstalla kuivahti taas.
- tuo
tarkoittaa ja miten se liittyy kyseiseen aloitukseen.
- Hannana
Niin no ehkä sinun mielestäsi se on sellainen,
minulle nämä "draivit" on pikemminkin pieni henkireikä jonka aikana yritän virkistää mieltäni.
Kun on aikoja jolloin kuntoni vuoksi en pysty tässä koneella istuskelemaan.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi jos ajoittainen "läsnäoloni" sinua häiritsee, pyrin keksimään itselleni toisen piristys keinon.
En pyrkinytkään saamaan tästä mitään maailmanluokan keskustelua, niin kuin sanoit
"kuivahti" niin samoin kuin minäkin.
Poistuen ylimääräisenä toivotan hyviä jatkoja myös sinulle. - Jermu
Hannana kirjoitti:
minulle nämä "draivit" on pikemminkin pieni henkireikä jonka aikana yritän virkistää mieltäni.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi jos ajoittainen "läsnäoloni" sinua häiritsee, pyrin keksimään itselleni toisen piristys keinon.
En pyrkinytkään saamaan tästä mitään maailmanluokan keskustelua, niin kuin sanoit
Poistuen ylimääräisenä toivotan hyviä jatkoja myös sinulle.En usko, että Joumaanpollo tarkoitti sinua, vaan sitä, että hetkeksi palstalla oli elämää ja sitten se taas hiljeni.
Äläs sinä Hannanananananananaa heti suutahda kaikesta, jookosta. Sää et lähde mihinkään, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ! Kjäh! - taikis
yhden miehen kitisijäkerhon.
Hannana kirjoitti:
Poistuen ylimääräisenä toivotan hyviä jatkoja myös sinulle.Hei Hannana, samat sanat kuin Jermulta. Älä mihinkään lähde. Tää palsta on pitkään ollu hiljainen ja hetkeksi tuli kuhinaa taikanaisen tempauksesta. Yopollo viittasi varmasti siihen, ei suinkaan sinun kirjoitukseesi.
Mukavaa kun liityit seuraan :).- maron
Hannana kirjoitti:
Poistuen ylimääräisenä toivotan hyviä jatkoja myös sinulle.poistu minnekään. Pahempaakin on kuultu, ja en usko että sinua edes tuossa tarkoitettiin.
Älä pyytele anteekis vaan jatka täydellä höyryllä eteenpäin - niin minäkin teen, kaikesta huolimatta. - yopollo
Jermu kirjoitti:
En usko, että Joumaanpollo tarkoitti sinua, vaan sitä, että hetkeksi palstalla oli elämää ja sitten se taas hiljeni.
Äläs sinä Hannanananananananaa heti suutahda kaikesta, jookosta. Sää et lähde mihinkään, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ! Kjäh!vähän tuota. Ensin riitti juttua, sitten kaikki riitaantuvat ja ryntäävät nenä pystyssä loukkoihinsa ovet paukkuen.
Siellä on paljon hyviä avauksia joita kukaan ei lue tai varsinkaan kommentoi. - yopollo
taikis kirjoitti:
yhden miehen kitisijäkerhon.
luulin että tämä on se kitinäketju enkä mä jaksa kitistä kassajonossa seisomisesta.
- Jermu
yopollo kirjoitti:
vähän tuota. Ensin riitti juttua, sitten kaikki riitaantuvat ja ryntäävät nenä pystyssä loukkoihinsa ovet paukkuen.
Siellä on paljon hyviä avauksia joita kukaan ei lue tai varsinkaan kommentoi.miksi minä riitelen kaikkien kanssa. Ei katsos mikään muutu, vaan tietyt asiat pysyy ja paranoo!!!
- taikanainen
yopollo kirjoitti:
luulin että tämä on se kitinäketju enkä mä jaksa kitistä kassajonossa seisomisesta.
on tuolla Jermun aloituksessa :))
Tää Hannana taisi vallan säikähtää sun kannanottoa, hän ei luulakseni edes tiennyt meidän pikku säpinästämme, joka näyttää laantuneen taas, Mitä keksittäis?? - yopollo
taikanainen kirjoitti:
Tää Hannana taisi vallan säikähtää sun kannanottoa, hän ei luulakseni edes tiennyt meidän pikku säpinästämme, joka näyttää laantuneen taas, Mitä keksittäis??vaa tiärä. Täm mää keksin. Ja tietty sen että kukaan ei palannut noihin kilpailualoituksiin sen jälkeen kun kisa ratkesi. oliko tarkoitus tuhota ne saman tien (kill your darlings)?
- taikanainen
yopollo kirjoitti:
vaa tiärä. Täm mää keksin. Ja tietty sen että kukaan ei palannut noihin kilpailualoituksiin sen jälkeen kun kisa ratkesi. oliko tarkoitus tuhota ne saman tien (kill your darlings)?
tarkoitus ole mitään tuhota, hyvänen aika sentään, saahan sinne kommentoida ihan vapaasti. Meitä on vaan niin vähän täällä, ja osahan noista on sellaisia etteivät olekaan keskusteluavauksia vaan runoja.
- yopollo
taikanainen kirjoitti:
Tää Hannana taisi vallan säikähtää sun kannanottoa, hän ei luulakseni edes tiennyt meidän pikku säpinästämme, joka näyttää laantuneen taas, Mitä keksittäis??muttei se siinä vielä yöllä ollut. Vai olinko mä jo silloin niin sokea etten huomannut.....
- yopollo
taikanainen kirjoitti:
tarkoitus ole mitään tuhota, hyvänen aika sentään, saahan sinne kommentoida ihan vapaasti. Meitä on vaan niin vähän täällä, ja osahan noista on sellaisia etteivät olekaan keskusteluavauksia vaan runoja.
kun jollakin luovuuskurssilla on tapana tehdä kurssin mittaan joku työ ns. viimosen päälle, sitten ne arvioidaan ja kehutaan ja lopuksi pistetään kasaan rovioksi ja poltetaan.
Kun kaikesta elämässä pitää kuitenkin luopua. - taikanainen
yopollo kirjoitti:
muttei se siinä vielä yöllä ollut. Vai olinko mä jo silloin niin sokea etten huomannut.....
yöllä pakottava tarve kitistä sitten :))
- taikanainen
yopollo kirjoitti:
kun jollakin luovuuskurssilla on tapana tehdä kurssin mittaan joku työ ns. viimosen päälle, sitten ne arvioidaan ja kehutaan ja lopuksi pistetään kasaan rovioksi ja poltetaan.
Kun kaikesta elämässä pitää kuitenkin luopua.mutta ilmeisen opettavaista. Olin itse eräällä luovuuskurssilla, jossa piti tehdä ihmisjoukkopatsas jostakin annetusta aiheesta, se olikin mielenkiintoinen kokemus. mitään ei saanut puhua eikä suunnitella keskenään, vaan sinne mentiin patsaaseen omien tuntojen mukaan. lopuksi patsas kuvattiin. Sitä kuvaa ei poltettu :))
- yopollo
taikanainen kirjoitti:
yöllä pakottava tarve kitistä sitten :))
kitinä vaihtui kuorsaukseksi....
- yopollo
taikanainen kirjoitti:
mutta ilmeisen opettavaista. Olin itse eräällä luovuuskurssilla, jossa piti tehdä ihmisjoukkopatsas jostakin annetusta aiheesta, se olikin mielenkiintoinen kokemus. mitään ei saanut puhua eikä suunnitella keskenään, vaan sinne mentiin patsaaseen omien tuntojen mukaan. lopuksi patsas kuvattiin. Sitä kuvaa ei poltettu :))
että paavi aikoinaan suunnitteli samanlaisia kerettiläisistä ja antoi lopuksi palaa....
- taikanainen
yopollo kirjoitti:
kitinä vaihtui kuorsaukseksi....
voi sanoa, että osaat vaihtaa äänilajia :))
- Hannana...
olin vähän liian herkällä mielellä tänä aamuna.
Kiitos teille ystävällisistä sanoistanne.- Jermu
Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin en ole ollut koskaan ystävällinen, kenellekkään, enkä missään. Kjäh!
- tähtitoimittaja ejk
ottaa pannuun kun jonossa tungetaan ihan niskavilloihin kiinni. Voisi edes hajuraon jättää, ei siitä sen nopeammin pääse vaikka hyppäisivät reppuselkään.
Kumma juttu tuon Matin kanssa, sen avioerot on olleet samaa soutamista ja huopaamista kait joka kerta. Kun Matti on selvänä niin ihana.- taikanainen
sen selvänä :)) siis noin niiku elävänä, ´käsin kosketeltavana...tai siis..muuten kuin kuvassa :)))
- tähtitoimittaja ejk
taikanainen kirjoitti:
sen selvänä :)) siis noin niiku elävänä, ´käsin kosketeltavana...tai siis..muuten kuin kuvassa :)))
minä ole, mutta Mervi on joskus. Tai sitten se oli joku edellinen vaimo joka sanoi että Matti on selvänä niin ihana. Niinhän ne juopot aina...
Mutta kyllä M Nykänen oli mäkihyppääjänä ihan huippu, sitä ei varmasti kukaan kiellä. Ja se entinen hyppytyyli oli hienon näköistä katseltavaa. Nyt Matti ei lentele muuta kuin kapakista ja vaimon luota pellolle, voi voi. - :)))
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
minä ole, mutta Mervi on joskus. Tai sitten se oli joku edellinen vaimo joka sanoi että Matti on selvänä niin ihana. Niinhän ne juopot aina...
Mutta kyllä M Nykänen oli mäkihyppääjänä ihan huippu, sitä ei varmasti kukaan kiellä. Ja se entinen hyppytyyli oli hienon näköistä katseltavaa. Nyt Matti ei lentele muuta kuin kapakista ja vaimon luota pellolle, voi voi.ne kaikki vaimot sanoi, niin ja varmasti pitääkin paikkansa siis kun hän on selvän. Matin saavutuksia mäkihyppääjänä ei voi kiistää ne on silkkaa faktaa.
Tuli vaan mieleeni sellainen asia että olikohan tuo linnatuomio Matin pelastus vai vaan hidastus.
Joka tapauksessa toivoisin hänen pääsevän jaloilleen.
- Elämää tää on vaan
Kyllä voit vainmiettiä sitä että oliko hyvä päivä oisko voinut valita toisenkassan toisen päivän kokonaan tai kaupankin . Kaikilla on syynsä jos antaa toiselle paikan jonossa tuskin turhaan ollenkaan.
Ei kannata valittaa kaikesta on parempi niin- kenties
tuon nyt liian vakavasti, rivienvälistä on luettavissa pieni hassuttelu loppu tekstikin sen paljastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594