Mikä on komein koira

Anonyymi

Mikä on sinun mielestäsi komein tai kaunein koira itse sanon hirvikoira harmaa hirvikoira

27

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomenpystykorvauros. Narttu samasta rodusta kaunein. Maatiaskoirina.

• Anonyymi

Irlannin susikoira. Kiltti jättiläinen.

• Anonyymi

Auto, autoa bvoi ampusa js mrydädyää ysi joku ihmidukko?=

• Anonyymi

Tuo Russian Toy näyttää sympaattiselta eikä toivottavasti pure ketään...ainakaan mua 😔

• Anonyymi

Mulla oli joskus kaukkari. Toki oma koira oli rakas, mutta vaikea rotu. Kenties maailman vaativin. Usein päätyvät vääriin käsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli joskus kaukkari. Toki oma koira oli rakas, mutta vaikea rotu. Kenties maailman vaativin. Usein päätyvät vääriin käsiin.

Aika moni koira päätyy usein vääriin käsiin.

Mutta kaukkari käy kerrostaloon. Ehkä jos joskus eläkeläisenä asun jossain skutsissa omakotitalossa, otan kaukkarin. Mutten ikinä kerrostaloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni koira päätyy usein vääriin käsiin.

Mutta kaukkari käy kerrostaloon. Ehkä jos joskus eläkeläisenä asun jossain skutsissa omakotitalossa, otan kaukkarin. Mutten ikinä kerrostaloon.

Siis ei käy kerrostaloon.

• Olen enemmän kissa-, kuin koiraihminen. Minulla ei ole koskaan ollut koiraa, kissoja vaan.
      Jos joskus ottaisin koiran, oma suosikki on australianpaimenkoira. Ne ovat söpöjä ja fiksuja koiria.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ja noista kaunein on tuo ruskea, jolla valkoinen pää ja vasen etujalka. Tuon ottaisin jos saisin. :) Liian lihaksikas tai koira jolla on typistetyt korvat ovat sellaisia, joita wn haluaisi. Vaikka mahtavan näköisiä ovatkin.

• Anonyymi

Perhoskoira eli papillon ja bordercollie.

• Anonyymi

Lassie on upean näköinen puhtaana ja suittuna.

• Anonyymi

Husky paras.

• Anonyymi

Ääni tälle

• Anonyymi

Monikin ns. arktinen rotu viehättää mua ulkonäöllään. Kokonaispakettina (ulkonäkö ja luonne) mua viehättävät eniten kotimaiset lapinporokoira ja suomenlapinkoira.

• Anonyymi

Mopsi ja/tai Bassed Hound.

• Anonyymi

Koiran irvikuvia, molemmat.

• Anonyymi

No saksanpaimenkoiria on ollut perheessä useampi ja olen tykännyt jokaisesta koirasta. Kivoja koiria. Joten sanotaan nyt sitten se tutuin, sakemanni. 😊🍂🍁

• Anonyymi

En tierä mikä on kaunein tai komein koira mu japanin akitalla on riittävän haastava luonne miu mieleen

• Anonyymi

Isot koirat. Pärjää tositilanteessa, eikä omistajan tarvitse olla koko ajan koiraansa suojelemassa. Pikkuräksyttäjää pitäisi jatkuvasti silmä kovana seurata, mikä sitä on taas tappamassa.

• Anonyymi

Sellaisia isoja koiria on turhan paljon ihmisillä joilla ei pitäisi olla niitä ollenkaan. Eikä mitää lemmikkiä. Eivät, hallitse niitä, eivät halua, eivät opeta ja/tai eivät pidä huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia isoja koiria on turhan paljon ihmisillä joilla ei pitäisi olla niitä ollenkaan. Eikä mitää lemmikkiä. Eivät, hallitse niitä, eivät halua, eivät opeta ja/tai eivät pidä huolta.

Niin on myös sellaisia pieniäkin koiria, joita ei tosiaan hallita, vaan päästetään aina vahingossa vapaana juoksentelemaan ties minkä ison koiran kimppuun. Näitä tapauksia itsellä lähes joka viikko vilisevässä kaupungissa ja sitten ihmeteltäisiin, jos pienelle viattomalle koiralle kävisikin huonosti. Oma koirani onkin jopa harmillisen rauhallinen näissä tilanteissa ja antaisi tällaisen rakin purra omat jalkansa, jos en käyttäisi monoani hyödyksi.

• Anonyymi

Ei ole suosikkia.
      Itse kuulemma muistutan King Charlesin spanielia, tiedä häntä. En nyt ihan niin söpö ole 🤔

- Sheena

• Anonyymi
    • Kaiken miellyttävempi on afrikkalainen savannikoira. Toiseks tulee sit korvakoira, sekin afrikkalainen. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin syyttää nyt viranomaisia siitä että itärajaa ei saada suljettua

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009088673.html Aina löytyy syyllinen muualta Marinin mielestä.
      Maailman menoa
      455
      7069
    2. Erika Vikman avoimena bilettämisestä kameroiden sammuttua: "Itse en olisi selvinnyt..."

Erika Vikman paljastaa, bilettikö vaiko ei yön pikkutunneilla Vain elämää -ohjelman kuvauksissa muiden artistien kanssa. Kuvaukset loppuvat n. klo 24
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      5826
    3. Mitä jos Putin ja Venäjä onkin oikeassa?

Mitä jos Ukrainan länsimielit sittenkin kaltoin kohtelivat itäukrainan venäjänkielistä ja mielistä väestöä kuten esim, Oliver Stonen dokumentti Ukr
      Maailman menoa
      713
      2547
    4. 36-vuotiaalle Marinille laitettu "holhooja" joka vahtii hänen tekemisiään

eli sitä, että nyt ei mennä bilettään ja sekoileen, jotta ei kohuja tulisi kun vaalitkin lähenee. Onhan se jotenkin hupaisaa, että 36-vuotias perheen
      Maailman menoa
      359
      2397
    5. En tahdo kuolla Putinin takia, video voi järkyttää herkkiä katsojia

Video voi järkyttää herkkiä katsojia En tahdo kuolla Putinin takia https://youtu.be/v4hQi-gs3AY
      Maailman menoa
      177
      982
    6. Sofian maineella on vaikea löytää uutta lompakkoa

Mutta pakko hänen on yrittää koska työnteko ei maistu. Tänään taas baarikierros josko saisi jonkun satimeen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      914
    7. Auttaako mustasukkaiseksi tekeminen?

Mitä sillä saavuttaa tai yrittää saavuttaa?
      Ikävä
      129
      914
    8. Mikko Koivun petturuudelle kova hinta

Kaunis Helena saa miljoonia dollareita ja Mikko pojalle nauravat kaikki.. Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      913
    9. Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?
      Ikävä
      80
      751
    Aihe