Vaatetus syksyn juoksulenkille

Anonyymi-ap

Sain elvytettyä juoksuharrastuksen ja nyt menee taas 10km alle tunnin. Kesän juoksin lyhythihaisessa urheilupaidassa ja shortseissa. Nyt kun säät viileni, aloin käyttää pitkähihaista ”urheilupaitaa” ja tuulipuvuntakkia. Liian lämmin tulee ja hikoilen ihan sikana. Paidasta saa kirjaimellisesti vääntää hien pois kuin märistä uikkareista. Onko teillä vinkkiä mitä pukea näille 10C juoksulenkeille? Sellaista joka siirtäisi hien iholta pois eikä jäisi vaatteisiin. Ja myös talvivaatetukseen tarvin vinkkejä. Laittakaa vaikka linkkejä sopiviin vaatteisiin.

9

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkkä pitkähihainen paita riittää 10 asteen lenkkeihin hyvin. Takkia et vielä tarvitse. Sitten kun on lähempänä nollaa niin lisää pitkähihaisen alle lyhythihainen urheilu-t-paita.

• Anonyymi

Tuskin kylmissään paljon hikoilisi. Sinulla ei ollut kylmä, ja oli liikaa vaatteita.

• Ei se haittaa jos on vähän lämmin. Lämpö toimii kuin korkean paikan leiri. Parantaa kuntoa. Kilpailussa ja kovissa harjoituksissa vähäinen vaatetus on ok, mutta pk-hiippailussa lämpö on vain plussaa. Ohut juoksutakki vain t-paidan päälle.

• Anonyymi

Ei takkia 10 asteen lenkeille - tulee liian kuuma, kuten ketjun aloittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei takkia 10 asteen lenkeille - tulee liian kuuma, kuten ketjun aloittajalle.

10 astetta ei ole edes kylmä juoksuun. Shortsi ja t paita keli minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 astetta ei ole edes kylmä juoksuun. Shortsi ja t paita keli minulle.

Tämä on ihan totta. Itse laitan pitkähihaisen juoksupaidan ja shortsit, mutta t-paidallakin pärjäisi.

• CigarettesAfterRun
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Itse laitan pitkähihaisen juoksupaidan ja shortsit, mutta t-paidallakin pärjäisi.

Tulee kylmä ulkona jos laadut ja loukkaat jalkasi.

• Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

Tulee kylmä ulkona jos laadut ja loukkaat jalkasi.

Majoitustarpeet vaatteineen kulkevat mukana lenkillä peräkärryssä jota vedän.

• Anonyymi

Pitkälahkeiset ja hihaiset trikoot, moni suojaa kaulansa vaikkapa tuubilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5210
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1504
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1447
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      205
      1414
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1025
    Aihe