Sain elvytettyä juoksuharrastuksen ja nyt menee taas 10km alle tunnin. Kesän juoksin lyhythihaisessa urheilupaidassa ja shortseissa. Nyt kun säät viileni, aloin käyttää pitkähihaista ”urheilupaitaa” ja tuulipuvuntakkia. Liian lämmin tulee ja hikoilen ihan sikana. Paidasta saa kirjaimellisesti vääntää hien pois kuin märistä uikkareista. Onko teillä vinkkiä mitä pukea näille 10C juoksulenkeille? Sellaista joka siirtäisi hien iholta pois eikä jäisi vaatteisiin. Ja myös talvivaatetukseen tarvin vinkkejä. Laittakaa vaikka linkkejä sopiviin vaatteisiin.
Vaatetus syksyn juoksulenkille
9
184
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkkä pitkähihainen paita riittää 10 asteen lenkkeihin hyvin. Takkia et vielä tarvitse. Sitten kun on lähempänä nollaa niin lisää pitkähihaisen alle lyhythihainen urheilu-t-paita.
- Anonyymi
Tuskin kylmissään paljon hikoilisi. Sinulla ei ollut kylmä, ja oli liikaa vaatteita.
Ei se haittaa jos on vähän lämmin. Lämpö toimii kuin korkean paikan leiri. Parantaa kuntoa. Kilpailussa ja kovissa harjoituksissa vähäinen vaatetus on ok, mutta pk-hiippailussa lämpö on vain plussaa. Ohut juoksutakki vain t-paidan päälle.
- Anonyymi
Ei takkia 10 asteen lenkeille - tulee liian kuuma, kuten ketjun aloittajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei takkia 10 asteen lenkeille - tulee liian kuuma, kuten ketjun aloittajalle.
10 astetta ei ole edes kylmä juoksuun. Shortsi ja t paita keli minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 astetta ei ole edes kylmä juoksuun. Shortsi ja t paita keli minulle.
Tämä on ihan totta. Itse laitan pitkähihaisen juoksupaidan ja shortsit, mutta t-paidallakin pärjäisi.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Itse laitan pitkähihaisen juoksupaidan ja shortsit, mutta t-paidallakin pärjäisi.
Tulee kylmä ulkona jos laadut ja loukkaat jalkasi.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Tulee kylmä ulkona jos laadut ja loukkaat jalkasi.
Majoitustarpeet vaatteineen kulkevat mukana lenkillä peräkärryssä jota vedän.
- Anonyymi
Pitkälahkeiset ja hihaiset trikoot, moni suojaa kaulansa vaikkapa tuubilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565210Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 931447
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2051414En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025