Mitä mieltä?

Anonyymi-ap

Tilanne on seuraavanlainen. Eli, erosin pitkästä 10 vuoden suhteesta noin vuosi sitten. Olen ollut samassa työpaikassa nyt kuusi vuotta ja siellä on yksi nainen työkaverina, jonka kanssa olen tullut aina hyvin juttuun. Keväällä tulin hänelle kertoneeksi tuosta erostani ja sen jälkeen hän on alkanut avoimesti kertoa myös oman suhteensa vaikeuksista minulle. Moittii nykyistä miesystäväänsä todella usein mulle ja ilmoittaa heti jos heillä on ollut jotain riitaa tms.

Nyt viimekesänä hän pyysi mua kotiinsa kahvillekin ja kertoi avoimesti narsistisesta miehestään ja sanoi että tekisi mieli laittaa koko ukko pihalle.

Itse olen hyvin kiinnostunut tästä naisesta, sillä hän on erittäin mukava ja avoin. Mutta kun itsetuntoni sai tuossa erossa sen verran kovan kolauksen että en uskalla kovin suuria pilvilinnoja päässäni maalailla, vaikka niin kovasti haluaisinkin. Nyt hän on usein käynyt mua jututtamassakin meidän osastolla kun on oltu samaan aikaan töissä. Mitäs ajattelette tästä?

Toivon vain asiallisia vastauksia. Kiitos! :)

14

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käy koeajamassa ja katso mitä kehkeytyy jos kehkeytyy, eli menet kahville. :)

    • Kyseinen nainen on hyvin luultavasti jo alitajunnassaan tehnyt päätöksen erosta, mutta nyt hän vain tarvitsee siihen jonkin turvan, jotta saa sen eron tehtyä ja tässä kohden kuvaan astut sinä.

      Eikä mulla muuta tuosta, eiköhän tuolta kohta ala saarnaaminen ja paasaaminen, mutta seuraa sydäntäsi äläkä välitä muiden mielipiteistä.

      • Anonyymi

        Tämä nainen on todella avoin mulle nykyään kaikissa asioissa. Ehkä hän luottaa minuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nainen on todella avoin mulle nykyään kaikissa asioissa. Ehkä hän luottaa minuun.

        Luottamushan on oikeastaan kaikki mitä tarvitaan, kahden ihmisen väliseen yhteyteen. Millaiseksi se yhteys aikanaan muodostuu, on aivan toinen asia.

        Mr-groove tuossa kirjoitti aika hyvin, seuraisin hänen vinkkiään.


    • Tuo on kaksipiippuinen juttu. Olette aivan eri elämäntilanteessa; sinä olet jo erosi läpikäynyt ja hän tarvitsee veturia erotakseensa. Te ette seiso samalla viivalla, mutta voisihan se onnistuakin. Parhaassa tapauksessa teistä tulee pari ja huonommassa vaihtoehdossa sinä olet vain vaihtoveturi.
      No kysy häneltä, että voisiko meillä olla yhteistä tulevaisuutta. Niin pieni kysymys, se ei kauan ota. Vastauksen pureskelu saattaa ottaa, mutta mitäpä sinä siinä menetät, koska jo nyt pureskelet vastausta kysymykseen, jota et ole vielä kysynyt.

      --Groove

    • Anonyymi

      Heillä on muutenkin jo sellainen on/Off suhde. Eivät asu enää samassa osoitteessa.

    • Anonyymi

      Ikävää, että puhuu tylysti miehestään. Ei kerro hyvää naisesta.

      • Anonyymi

        No en yhtään ihmettele kun olen päässyt jyvälle minkälainen mies on. Olen kuullut hänestä muualtakin samaa tietoa...


    • Anonyymi

      Kyllä tuossa taitaa kiinnostusta olla ilmassa... siltä se vaikuttaa. Nyt vaan tarkkailet tilannetta mikäli olet tuosta naisesta kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Olenhan minä hyvinkin kiinnostunut 🙂

    • Anonyymi

      Niin ... monisyinen tilanne.

      Itse en sotkisi työtä ja ihmissuhteita, ainakaan jos nyt työstäsi tykkäät. Nuo eivät tuppaa onnistumaan ja aiheuttavat vain turhia vaikeuksia jälkikäteen. Vaan siis jokainen tekee näissä omat päätöksensä ja ottaa omat riskinsä.

      Toinen on sitten tuo eropuoli. Itselläni on periaatteet ja varattuihin en koske, enkä edes eroamassa oleviin. Mitään moraalisointeja tuossa ei minusta kuitenkaan kaivata. Vastuun tuossa kantaa minusta se parishuteessa oleva, ei sinkku. Itselläni vaan tosin on periaate, että en tunge itseäni mihinkään triangeleihin ja tyhjänpäiväisiin draamoihin, kun vapaitakin tarjokkaita löytyy.

      Ja siis kovastihan tuo kuulostaa siltä, että se eropäätös on jo kyllä jo valmis, mutta kaipaa potkua persiille tai ehkä sinusta tekosyytä siihen eroon. Siitä vaan, jos siltä tuntuu, mutta älä laske sen varaan, että tuo kestäisi. Todennäköisesti olisit vain irtiotton tuki ja sitten suhde loppuu.

    • Anonyymi

      Ite antaisin asian olla nainen ehtii vain mitä luultavammin panoa kun on kotona seksielämä laimentunu ja uskaltaisimpa jopa veikata että nainen itse on oman parisuhteensa narsisti

    • Anonyymi

      Taitaisi tosiaankin olla viisainta hyväksyä hänet vain työkaverina.
      Vie liikaa energiaa (joka on pois ammatistasi josta teille maksetaan) alkaa vatvomaan saman työpaikan työntekijän koti-ongelmia ja yksityiselämää. Aina on parasta pitää työ ja yksityisasiat erossa.

      Katsoppas, kun ja jos alatte yhteydenpidon intiimisti ja kohta sukset menevätkin ristiin, on takapajuista ja hankaloittavaa kun kaikki työpaikalla tietävät teidän yksityisasiat. Lisäksi, on kovin kiusallista nähdä toinen osapuoli samassa paikassa, melkein joka päivä.
      (Kokemuksen: olen nähnyt monta kertaa että jompikumpi jättää (tai joutuu jättämään) työpaikkansa

      Te kumpikin pääsette kaikista helpoimmalla etsiessänne seuralaisen työpaikkanne ulkopuolelta.

    • Anonyymi

      Sanoisin että päivä kerrallaan 🙂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe